Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Suomi24:lla joku sanoo, että täällä kootaan jotain adressia poistamisekseni foorumilta ilmeisesti yksityisviesteillä, kun täällä ei sellaista näy. Mikäs foorumin nössöjä niin pelottaa, että ette uskalla sitä tänne julkiselle laittaa? Jos ylläpidon tietoon sellainen tulee, toivon heidän laittavan sekä adressin että sen allekirjoittaneiden nimilistan tänne ihan julkiselle, jotta minäkin näen, keitä siinä on.
Tänne vaan julkiselle pelkurien adressi nimilistoineen heti, jos sellainen ylläpidolle tulee. Käyttäjillä on oikeus tietää, mikäli heistä tuollaista puuhataan.
Tänne vaan julkiselle pelkurien adressi nimilistoineen heti, jos sellainen ylläpidolle tulee. Käyttäjillä on oikeus tietää, mikäli heistä tuollaista puuhataan.
Viimeksi muokannut Siru83, Su Heinä 29, 2012 5:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suomi24 onkin niin luetettava palsta, en oikein jaksa uskoa että tuollaista kerätään, tai sitten pyyntöjä on mennyt vaan harvoille ja valituille, minua ei ainakaan kukaan ole lähestynyt.
Ärsyttää, että aikuiset (?) ihmiset eivät osaa pitää kiinni lupauksistaan. Vai onko niin, että "huhtikuussa luvataan, marraskuussa pidetään?"
Siru83 kirjoitti:
...
Ja nyt siirryn tauolle (toistaiseksi vapaaehtoiselle, kenties myöhemmin pakotetulle, mutta tauolle joka tapauksessa).
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Sinulla ei varmaan ole vielä riittävästi "suhteita".Ruu kirjoitti:Suomi24 onkin niin luetettava palsta, en oikein jaksa uskoa että tuollaista kerätään, tai sitten pyyntöjä on mennyt vaan harvoille ja valituille, minua ei ainakaan kukaan ole lähestynyt.
Mikä oikeus? ihan vain mielenkiinnosta kysyn, ei munkaan nimeä ole mihinkään pyydetty.Siru83 kirjoitti:Suomi24:lla joku sanoo, että täällä kootaan jotain adressia poistamisekseni foorumilta ilmeisesti yksityisviesteillä, kun täällä ei sellaista näy. Mikäs foorumin nössöjä niin pelottaa, että ette uskalla sitä tänne julkiselle laittaa? Jos ylläpidon tietoon sellainen tulee, toivon heidän laittavan sekä adressin että sen allekirjoittaneiden nimilistan tänne ihan julkiselle, jotta minäkin näen, keitä siinä on.
Ehkä sun kannattais miettiä minne kirjoittelet ja mitä
Jos sä oot maahanmuutto myönteinen niin pidä se omana tietonasi, jos sä pidät siitä että musta mies työntää munaa väkisin sun suuhun pidä sekin omana tietonasi jne. Ymmärrätkö pointin? Sun kirjoitukset on ärsyttänyt monia ja en yhtään ihmettele
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]
Että ihan Suoli24:llä näin kerrotaan? Lienee syytä heti mainita, että myöskään minulle ei ole tullut mitään tuollaista viestiä/adressia, että mieti Siru, kaikella ystävyydellä, kuinka todenperäistä tuo kirjoittelu siellä on. Kyseinen "keskustelupalsta" kun nauttii muutenkin erittäin kyseenalaista kunniaa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Tämä on keskustelufoorumi eikä asia mene niin, että vain yhden näkökulman edustajat saavat lausua mielipiteensä. Jos joku ei siitä pidä, niin voi voi. Minä nyt satun vain olemaan oikeassa. Aukaise silmät vaikkapa Varsinais-Suomessa tai PK-seudulla vieraillessasi, jos et niissä asu, niin näet että jokaista ulkomaalaisen raiskaamaa suomalaista naista kohti on varmaan 500 kaunista blondia ja brunettea, jotka tapailevat ulkomaalaisia miehiä vapaaehtoisesti, ja monilla on kauniita lapsiakin ulkomaalaisten miesten kanssa. Jos se käy itsetuntosi päälle, niin voi voi.RealPitti kirjoitti:Jos sä oot maahanmuutto myönteinen niin pidä se omana tietonasi...... Ymmärrätkö pointin?
Tuo muuten, että heti tehdään päätelmä, että jos joku nainen kokee maahanmuuton osittain myönteisenä, kyse on väistämättä seksuaalisesta kiinnostuksesta maahanmuuttajamiehiä kohtaan, kertoo vain henkilön epävarmuudesta, alemmuudentunteesta ja heikosta itsetunnosta. Naisetkin voivat pitää esim. afrikkalaisista, koska he ovat sosiaalisia ja ystävällisiä ihmisiä ja keskustella afrikkalaisten miesten kanssa älyllisiä keskusteluja ilman minkäänlaista seksuaalista viritystä. Ympäristö, jossa on maahanmuuttajia on vain mukavampi ympäristö kuin etnisesti homogeeninen ympäristö.
Eihän minua tuo mahdollinen adressi sinänsä olisi kiinnostanut, mutta se kylläkin, jos sellaista ei uskallettaisi laittaa julkiselle.
Ihan vaan kiinnostuneena tässä kyselen, että mistäs tiedät ettei ole jo julkisena? Sinä kun olet lisännyt puolet aktiivisemmista kirjoittajista vihamieslistallesi, ehkäpä vaan et siksi näe sitäSiru83 kirjoitti:
Eihän minua tuo mahdollinen adressi sinänsä olisi kiinnostanut, mutta se kylläkin, jos sellaista ei uskallettaisi laittaa julkiselle.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Heh, olen tarkoituksella yrittänyt pysytellä sivummalla Siru-keskustelusta, mutta nyt on ihan pakko kirjoittaa tähän väliin jotakin, ettei Siru83 ehdi muokkaamaan tuota viimeistä lausettaan. On meinaan niin mielenkiintoisesti ilmaistu mielipide mahdollisesta adressista ja sen kiinnostavuudesta:shock: 
...aah, Bias ehti ensin, mutta menköön silti minunkin postaukseni
...aah, Bias ehti ensin, mutta menköön silti minunkin postaukseni
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kun tykkäätte tuollaisesta hämyisestä ja salamyhkäisestä touhusta, niin alkakaapa selvittämään, kuka "vuoti" tiedon adressistanne suomi24:een. Siinä teille tekemistä muka-etsivät. Epäilen suuresti, ettei ylläpitoa kiinnosta muutaman katkeran naisihmisen valitukset, joiden mukaan muutama muu on ehkä väkinäisesti lähtenyt. Mutta ainahan sitä voi yrittää. Yritys se on huonokin yritys.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Nyt puhut asiaa! Ottaisitko tuosta vaarin itsekin, kitoos!Siru83 kirjoitti: Tämä on keskustelufoorumi eikä asia mene niin, että vain yhden näkökulman edustajat saavat lausua mielipiteensä.
Jos joku sellaista listaa tällä foorumilla kokoaisi, niin eiköhän sen julkistamiseen rohkeuttakin löytyisi.. meinaan, että sinun käytöstäsi keskusteluissa on kritisoitu aika paljon muutenkin. Ihan julkisesti.Siru83 kirjoitti: Suomi24:lla joku sanoo, että täällä kootaan jotain adressia poistamisekseni foorumilta ilmeisesti yksityisviesteillä, kun täällä ei sellaista näy. Mikäs foorumin nössöjä niin pelottaa, että ette uskalla sitä tänne julkiselle laittaa? Jos ylläpidon tietoon sellainen tulee, toivon heidän laittavan sekä adressin että sen allekirjoittaneiden nimilistan tänne ihan julkiselle, jotta minäkin näen, keitä siinä on.
Vaikutat jotenkin pimahtaneen tuohon itseriittoisuuteesi ja itseihailuusi. Jos sinulla on aikaa notkua nettimaailman eri turuilla tunkemassa jatkuvalla syötöllä omaa agendaasi esille, niin kaikilla ei välttämättä ole aikaa samaan. Se tosielämä rajoittaa!
Olen päätellyt, että sinulla Siru83 ei ole lapsia, taikka ystäviä. Siksi vietät aikaasi riehuen eri foorumeilla, ja haet itsellesi hyväksyntää jo tietäen, ettet sitä tule saamaan. Voihan olla, että se tummanahkainen mussukkasi pääsee pian lusimasta, ja sitten pystyt saamaan mahdollisuuden keskittyä tosielämään hänen kanssaan, ja nämä pakkomielteesi nettimaailmassa lievittyvät.
Lainaan tänne muistakin ketjuista viestejä, mutta keskustelu on periaatteessa samaa.
Siru mussukkaiseni, foliohattusi fuskaa nyt pahemman kerran.... Ei... Kai se on pakko olla rehellinen ja tunnustaa sinun olevan aivan oikeassa. Meillä ei ole paitsi kiivasta ja ympärivuorokautista keskustelua sinusta yksityisviestein, vaan olemme perustaneet salaisen kerhon "Siru83:n mustalistalaiset", joka pitää yllä omaa irc-kannua, salasanasuojattua sivustoa, lasten iltapäiväkerhoa jossa aivopesemme tulevia sukupolvia sekä viikottaisia valtakunnallisia salaisia tapaamisia. Tapaamisten aikana ahkerat mutta niin katkerat naiset virkkaavat ylläpidon sekä Siru83:n näköisiä voodoonukkeja ja ne väkinäiset miehet takovat vanhoista hevosenkengistä neuloja, joita pistelemme nukkeihin. Ylläpitonukkeihin tietenkin vain aivoihin, joita yritämme näin manipuloida huomaamaan, kuinka kaikki yrityksemme elää normaalia ja mielekästä elämää tylpistyy siihen, ettei Siru83 ole saanut bannia foorumille.
Järjestämme myös vertaistukiryhmiä niille, joita tämä tragedia on syviten koskettanut. Joukossamme on useita perheensä tai työnsä menettäneitä. Heidän elämäänsä hallitsevat kontrolloimattomat pakkoajatukset Siru83:n viesteihin vastaamisesta yötä päivää sekä heidän sormensa on vereslihalla raivoisasta ja turhautuneesta vasikointinapin hakkaamisesta, johon ylläpito ei mitenkään reagoi. Täysin kykenemättöminä normaalielämään nämä ihmishylkiöt sortuvat epätoivoisiin tekoihin saadakseen Siru83 juuri Sinun huomiosi edes hetkeksi. Eräitä yksilöitä on jopa tavattu puistoista herättämässä pahennusta perverssien setien kanssa vain siksi, että he saisivat sinun huomiosi edes hetkeksi käännetyksi itseensä.
Olen pahoillani rakkaat salaliittokaverini, että olin niin heikko ja sorruin kertomaan tämän häpeällisen totuuden julkisesti. Olkaamme rohkeita, muodostakaamme piiri ja tunnustakaamme yhdessä.
Olen Bias, ja olen Siru83:n vihamies.
Tilaisuuden jälkeen on tarjolla kahvia. Epätoivoisimmille ei jaeta (teräväreunaisia) lusikoita.
P.S Tiedän, että Siru on lisännyt minut vihamieslistalleen, mutta tiedän myös, että hän lukee viestit silti. Turhauttavaa varmaan, kun ei voi myöntää sitä ja kommentoida minulle suoraan, vaan pitää puhua katkeroituneista naisista
Bias kirjoitti:Bias kirjoitti:Tietenkin, elämäni pyörii vain ja ainoastaan sinun ympärilläsi <3 Tämä viestiketju oli tarkoitettu allekirjoituksille, mutta Siru-mussukkaiseni, olet taas tehnyt naisen työn, ja vaihtanut ketjun puheenaineeksi sen, mitä me kaikki eniten arvostamme, ja miksi me kaikki Minfoon tulemme. Itsesi.I rest my caseSiru83 kirjoitti:No itsepä osoitit tuossa viestiketjun, jossa minä olen ainoa, joka on tapauksen tekijän etnisyyden ottanut esille. Mutta ei tässä varmaan minusta olekaan kyse, muuten vain perustat tällaisen ketjun valitettuasi vähän aiemmin minusta toisessa ketjussa.
Ai niin mutta tämäkin varmaan tarkoitti jotakuta muuta, olen vain niin narsistinen, että kuvittelen sen tarkoittavan itseäni!Bias kirjoitti:Joka-alan moniosaaja ja besserwisser, jolta löytyy kontekstia ja tilastoa asiasta kuin asiasta.
Ihan se vaan ärsyttää, kun itse en ole yhtä viisas ollut sen jälkeen kuin teini-ikä loppui.
Siru83 kirjoitti:Suomi24:lla joku sanoo, että täällä kootaan jotain adressia poistamisekseni foorumilta ilmeisesti yksityisviesteillä, kun täällä ei sellaista näy. Mikäs foorumin nössöjä niin pelottaa, että ette uskalla sitä tänne julkiselle laittaa? Jos ylläpidon tietoon sellainen tulee, toivon heidän laittavan sekä adressin että sen allekirjoittaneiden nimilistan tänne ihan julkiselle, jotta minäkin näen, keitä siinä on.
Ilmeisesti muutaman päivän hiljaisuus Sirun viestien kommentoinnissa oli Sirulle liikaa. Ainoa looginen selitys tälle tietenkin on se, että foorumin katkerat naiset sekä väkinäiset miehet keskustelevat Sirusta privaattiviestein.Siru83 kirjoitti:Kun tykkäätte tuollaisesta hämyisestä ja salamyhkäisestä touhusta, niin alkakaapa selvittämään, kuka "vuoti" tiedon adressistanne suomi24:een. Siinä teille tekemistä muka-etsivät. Epäilen suuresti, ettei ylläpitoa kiinnosta muutaman katkeran naisihmisen valitukset, joiden mukaan muutama muu on ehkä väkinäisesti lähtenyt. Mutta ainahan sitä voi yrittää. Yritys se on huonokin yritys.
Siru mussukkaiseni, foliohattusi fuskaa nyt pahemman kerran.... Ei... Kai se on pakko olla rehellinen ja tunnustaa sinun olevan aivan oikeassa. Meillä ei ole paitsi kiivasta ja ympärivuorokautista keskustelua sinusta yksityisviestein, vaan olemme perustaneet salaisen kerhon "Siru83:n mustalistalaiset", joka pitää yllä omaa irc-kannua, salasanasuojattua sivustoa, lasten iltapäiväkerhoa jossa aivopesemme tulevia sukupolvia sekä viikottaisia valtakunnallisia salaisia tapaamisia. Tapaamisten aikana ahkerat mutta niin katkerat naiset virkkaavat ylläpidon sekä Siru83:n näköisiä voodoonukkeja ja ne väkinäiset miehet takovat vanhoista hevosenkengistä neuloja, joita pistelemme nukkeihin. Ylläpitonukkeihin tietenkin vain aivoihin, joita yritämme näin manipuloida huomaamaan, kuinka kaikki yrityksemme elää normaalia ja mielekästä elämää tylpistyy siihen, ettei Siru83 ole saanut bannia foorumille.
Järjestämme myös vertaistukiryhmiä niille, joita tämä tragedia on syviten koskettanut. Joukossamme on useita perheensä tai työnsä menettäneitä. Heidän elämäänsä hallitsevat kontrolloimattomat pakkoajatukset Siru83:n viesteihin vastaamisesta yötä päivää sekä heidän sormensa on vereslihalla raivoisasta ja turhautuneesta vasikointinapin hakkaamisesta, johon ylläpito ei mitenkään reagoi. Täysin kykenemättöminä normaalielämään nämä ihmishylkiöt sortuvat epätoivoisiin tekoihin saadakseen Siru83 juuri Sinun huomiosi edes hetkeksi. Eräitä yksilöitä on jopa tavattu puistoista herättämässä pahennusta perverssien setien kanssa vain siksi, että he saisivat sinun huomiosi edes hetkeksi käännetyksi itseensä.
Olen pahoillani rakkaat salaliittokaverini, että olin niin heikko ja sorruin kertomaan tämän häpeällisen totuuden julkisesti. Olkaamme rohkeita, muodostakaamme piiri ja tunnustakaamme yhdessä.
Olen Bias, ja olen Siru83:n vihamies.
Tilaisuuden jälkeen on tarjolla kahvia. Epätoivoisimmille ei jaeta (teräväreunaisia) lusikoita.
P.S Tiedän, että Siru on lisännyt minut vihamieslistalleen, mutta tiedän myös, että hän lukee viestit silti. Turhauttavaa varmaan, kun ei voi myöntää sitä ja kommentoida minulle suoraan, vaan pitää puhua katkeroituneista naisista
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
Näen vihamiesten kirjoitukset kirjautumattomana. Minun kaltaiseni ihminen täällä tuskin enää kovin pitkään aktiivisesti kirjoittelee. Ehkä vuoden, ehkä 1,5v. Enjoy it while it lasts.
Ja seuraava ihmetys tosta vihamies-toiminnosta: eli sirulla on se käytössä, ja näin ollen hän ei näe "vihamiestensä" kirjoituksia kun on kirjautunut sisälle. Mutta lukee niitä kun ei ole kirjautunut sisälle. Jaa että mitä??? Mikä hyöty toiminnasta?? Vai onko eri persoona kirjautuneena kun ei kirjautuneena??
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Ärsyttää kun täällä ei ole lärvikirjasta tuttua "tykkää" -painiketta. Ois joskus (jopa useinkin) sille käyttöä. Esim. Biasin, RealPitin ja joskus jopa Siru83:n kommentteihin liittyvänä....... 
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni