Kirjekaveriksi vangille?
Re: Kirjekaveriksi vangille?
Mulle ei oo kolahtanu vastausta, eli tais James skipata mut. 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
No niin! Hyvin lähtee käyntiin! Nyt vaan avartamaan molempien maailmankuvaa.MagiaMilla kirjoitti:Kahdelle kirjoitin jenkkilään ja molemmilta sain vastauksen![]()
Hyvää päivää sinulle = onko se suomea vai ruotsia (kysyy toinen).
Toinen oli piirtänyt suomen lipun.
Molemmista on kovin ihmeellistä saada kirje suomesta.
Jostain kumman syystä kumpikaan ei ole koskaan hiihtänyt
Jotain suomiaiheista siellä lienee tutkittu koska oli maamme lippu osattu piirtää. Sitä ei varmasti monikaan jenkki ulkomuistista tee. Vielä vähemmän älyävät kysyä kumpaa virallista kieltämme tervehdys on. Suomen kaksikielisyydestä kun eivät läheskään kaikki ole tietoisia edes tuossa Ruotsissa!
Pohjois-Amerikan ja Suomen välillä menee kirje noin 10 päivää. Siihen kun lisätään vielä mahdolliset postin syynäykset, Jamesin vastauskirjeen pusaamiseen kuluttama aika ynnä muut viiveet niin saattaa olla että kyseinen käsialanäyte on vielä tulollaan sieltä pyykkiveden takaa.Nooruska kirjoitti:Mulle ei oo kolahtanu vastausta, eli tais James skipata mut.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Jos oisin sun poikaystävä ja lukisin nämä juttusi söisin pääni.Nooruska kirjoitti:No no Tiina. Mulla kato on kirjekamu vaatimuksissa se aivan ihana pehko afrotukka, ja sitä tuskin moneltakaan suomalaisvangilta löytyy.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
No luojan kiitos et ole, olisit ollut päätön jo pitkään. 
Nooruska kirjoitti:No luojan kiitos et ole, olisit ollut päätön jo pitkään.
Mä päätin kirjoittaa kans kirjeen, en vaan ole löytänyt kaunista naista vielä sieltä
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]
Kävisikö Tessa, Ashley, Miranda tai Amy? Kaikki halukkaita kirjoittamaan myös valtameren tälle puolen.RealPitti kirjoitti:
![]()
Mä päätin kirjoittaa kans kirjeen, en vaan ole löytänyt kaunista naista vielä sieltä
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
(Nyt kun Tiina on siinä nettilakossaan niin uskallan tänki täällä tunnustaa
)
Ajattelin tuplata kirjeen takaisin saanti mahdollisuudet ja kirjoitin toisellekin vangille. Tälläkin murhan yrityksestä mukavasti kakkua vielä ainakin 30-vuotta. Eikä googlen kautta löytynyt mitään uutisointia, ei mikään samanlainen tapaus kuin se eka kirjoituskohde. Nyt sitten odotellaan jospa sieltä kolahtas postia takaisinkin päin. Jos nyt käy niin, että kummatki vastaavat niin valitsen näistä sitten sen mielenkiintoisemman.
Ajattelin tuplata kirjeen takaisin saanti mahdollisuudet ja kirjoitin toisellekin vangille. Tälläkin murhan yrityksestä mukavasti kakkua vielä ainakin 30-vuotta. Eikä googlen kautta löytynyt mitään uutisointia, ei mikään samanlainen tapaus kuin se eka kirjoituskohde. Nyt sitten odotellaan jospa sieltä kolahtas postia takaisinkin päin. Jos nyt käy niin, että kummatki vastaavat niin valitsen näistä sitten sen mielenkiintoisemman.
miksen mä noita löytynyt, pistän kaikille kirjeen
^ Pian täällä onkin uutinen: "verilöyly vankilassa, 2 naisvankia on menettänyt henkensä vankilassa ja 2 on kriittisessä tilassa. Naisille oli tullut riitaa yhteisestä mieskirjekaverista..." 
Tuskinpa sentään, noi on kumminkin eri vankiloissa ja jos noista edes yksi vastaa mulle niin olen tyytyväinenNooruska kirjoitti:^ Pian täällä onkin uutinen: "verilöyly vankilassa, 2 naisvankia on menettänyt henkensä vankilassa ja 2 on kriittisessä tilassa. Naisille oli tullut riitaa yhteisestä mieskirjekaverista..."
^ Kyllä mä tiesin niiden olevan eri vankiloissa, mutta heitin ton tohon läppänä väliin. 
^^ KAttellut noi ilmoitukset läpi. Ei pahan näköisiä vankeja todellakaan. Mietityttää mikähän on rikoshistoria noilla kasvoilla??
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
No noilla naisilla oli ainakin huumetuomiota, lapsen pahoinpitelyä ja jotakin vaarallisen aseen kanssa heilumista. Ne näkee sieltä ilmoutuksen alhaalta kohdasta: "see crime", ainakin tuolla writeaprisonerissa näkee.
^Ok thanks. No emmä nyt siltikkään taida kirjoitella....
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
Noihan olikin jo varattu RealPittille 
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin