Anneli Auer medioissa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
A.W
Sabrina Duncan

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja A.W »

VPY kirjoitti:Mielestäni Anneli, kuten hänen lapsenraiskari-hangaroundinsa ovat psykopaatteja, eivät he ole kiinnostuneita muiden tunteista, ei uhrien, eivät omien lastensa. Ei ihminen, jolla ei ole omaatuntoa, kaipaa anteeksiantoa teoilleen uhreiltaan, ei koskaan.
Tuossa olet totaalisen oikeassa.
Annelin elämä pyörii vain oman perseen ympärillä.
Auer on psykopaatti. Ne blogistit, jotka ovat ns. Annelin ystäviä, ovat myös manipuloinnin uhreja. Anneli käyttää heitäkin vain hyväksi, koska hän itse hyötyy (blogi) siitä, että tullee positiivista julkisuutta.
Ei lapsetkaan hänelle mitään merkitse.
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
VPY
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja VPY »

A.W kirjoitti:
VPY kirjoitti:Mielestäni Anneli, kuten hänen lapsenraiskari-hangaroundinsa ovat psykopaatteja, eivät he ole kiinnostuneita muiden tunteista, ei uhrien, eivät omien lastensa. Ei ihminen, jolla ei ole omaatuntoa, kaipaa anteeksiantoa teoilleen uhreiltaan, ei koskaan.
Ainahan mä olen oikeassa. Eivät nuo sisotalot ja Sirpat ole mitään manipuloituja, vaan puhdasverisiä psykopaatteja, tämä on tullut selville jo sellainen 1000 sivua sitten. Sirpaa vituttaa, että viran omais rikolliset eivät antaneet pitää sen niitä tolloilta Wincapitassa pöllittyjä rahoja ja käy yksinäistä sotaansa tuulimyllyjä vastaan, sekä sohii heinäkorrellaan aina kun mahdollista pahoja viran omais rikollisia vastaan :mrgreen:
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Muori kirjoitti: Missä vaiheessa Jukasta valui 30cm x 50 cm verijälki vuoteelle, imeytynyt patjaan?
Vastaus, ei aavistustakaan. Minä en osaa kehitellä ajatusta siitä, mitä takkahuoneessa mahdollisesti tapahtui. Siellä tapeltiin rajusta ja veri lensi. Riittää, että on voitu laatia animaatio, joka osoittaa tapahtumien kulun
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

sisotalo kirjoitti:
Muori kirjoitti: Missä vaiheessa Jukasta valui 30cm x 50 cm verijälki vuoteelle, imeytynyt patjaan?
Vastaus, ei aavistustakaan. Minä en osaa kehitellä ajatusta siitä, mitä takkahuoneessa mahdollisesti tapahtui. Siellä tapeltiin rajusta ja veri lensi. Riittää, että on voitu laatia animaatio, joka osoittaa tapahtumien kulun
No täytyy tilata animaatio mikä osoittaa, että Annu on vapaalla eikä linnassa lainkaan. Voit sitten lopettaa missiosi sankarina sen täytettyä tehtävänsä.
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

VPY kirjoitti:
A.W kirjoitti:
Ainahan mä olen oikeassa. Eivät nuo sisotalot ja Sirpat ole mitään manipuloituja, vaan puhdasverisiä psykopaatteja, tämä on tullut selville jo sellainen 1000 sivua sitten. Sirpaa vituttaa, että viran omais rikolliset eivät antaneet pitää sen niitä tolloilta Wincapitassa pöllittyjä rahoja ja käy yksinäistä sotaansa tuulimyllyjä vastaan, sekä sohii heinäkorrellaan aina kun mahdollista pahoja viran omais rikollisia vastaan :mrgreen:
Eikun mä tarkoitin manipuloinnin uhreilla niitä kolmea naista, ketkä kirjoittaa sitä Auer blogia. En mä Sirpasta mitään tiiä. Sisotalokin varmaan kinaa vaan eläkepäivien ratoksi!
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

Sisotalo: Mikset sä mene itse Annelia vankilaan tapaamaan ja vähän kyselemään mitä kuuluu ja mitkä on tuntemukset. Sitten voit kirjoittaa sille blogiisi. Kyllä tuntuu vähän oudolta, ettei Anne li anna enää mitään haastatteluja. Tympii suorastaan. Taitaa hävetä niin paljon sitä tuomiotaan. :?:
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

^ Kyllähän Anneli haastatteluja antaa, vajaan kuukauden tarvitsee enää tympiä. Viimeisen Alibin Aueria koskeva juttu päättyy sanoihin:

"Seuraavassa Alibissa julkaisemme Auerin haastattelun, jossa hän kertoo oman totuutensa kaikesta."
..saapa nähä..
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Mitkä mun WinCapita rahat viety?! Se oli kyllä viranomaisrikollisuuden ja muidenkin rahanpesukone - kyse todellisuudessa oli siitä, että mistä oli hankittu ne varat, jotka oli siihen sijoitettu. Kataisen nimi oli myös asiakasrekisterissä, ja nyt luin, että myös Katainen on vapaamuurari, joten olisiko siis ollut vapaamuurareiden pesukone. WinCapitaan sanottiin liittyvän niin pedofiiliaa kuin huumerahanpesuakin. Enemmän aiheesta WinCapita ketjussa.

Patjan punaisesta läntistä. Koko määriteltiin valokuvasta. Oletan läntin liittyneen verellä sekoittuneeseen virtsaan. Kun lyödään puukolla, on selvää, että rakko pettää, ja punaisena läntti näyttää tietysti suurelta. Asiasta ei puhuttu mitään enää hovioikeudesta - tämä oli vain yksi näistä typeristä syytekohdista, kuten valehtelu öisen hyökkääjän kasvonpiirteistä (sitä voi väittää valehteluksi vain jos tietää oikeat). Syytekohta ei kuulunut "valehtelu öisestä hyökkääjästä."

VPY on mahdollisesti oikeassa - Ulvilan murhalla on yhteys WinCapitaan. Mielenkiintoista oli myös se, että WinCapitaan sijoitetut rahat oli sijoitettava Nordean kautta, ja Nordeasta tulee vastaan tämä asiakkailta kadonneet 150 miljoonaa euroa Merenneito kähminnän nimissä.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Elo 07, 2012 11:05 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
A.W
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja A.W »

^
^
Ai hitsi tulee alibiin juttu auerista. Täytyy yrittää hommata se alibi tänne. Mielenkiintoista mitä hän siinä selittelee. Milloin se alibi ilmestyy kauppoihin?
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Sirpa, kyllähän hovioikeudessa tästä lakanaläntistä oli ollut puhetta, päätöksestä esim:

Todistaja, tapahtumapaikan verijälkiä valokuvien perusteella tutkinut rikosylikonstaapeli ZX on kertonut, että Anneli Auerin ja Jukka Lahden sängyn patjan ja lakanan sekä Jukka Lahden yllä olleen t-paidan verijäljet viittaavat siihen, että tämä oli ollut sängyllä vasemmalla kyljellään tai vatsallaan verta vuotavana ZX:n arvion mukaan suhteellisen pitkän ajan, useita minuutteja. Myös lattialla olleen veren kuivumiseen oli ZX:n arvion mukaan kulunut useita minuutteja. Siten, jos lattialla ollut veri oli ollut tuoretta, verisiä kengänjälkiä olisi pitänyt jäädä näkyviin lattiaan enemmän kuin valokuvissa oli näkynyt. Verijälkien perusteella ei ZX:n mukaan ollut kuitenkaan ollut mahdollista arvioida aikoja tarkemmin.

Oikeuslääkäri ZG on kertonut, että Jukka Lahden vammat oli hänen arvionsa mukaan ollut mahdollista aiheuttaa minuuteissa. Suurin osa Jukka Lahden vammoista oli ollut pistohaavoja, mutta osa vammoista oli voinut aiheutua lasinpaloista. Sängyn patjan ja lakanan verijälkien aiheutumiseen oli ZG:n arvion mukaan kulunut minuutteja tai runsas kymmenen minuuttia.

Sängyn patjan ja lakanan verijäljistä esitetyn näytön perusteella hovioikeus pitää todennäköisenä, että Jukka Lahti on tapahtumien kuluessa ollut verta vuotavana sängyllä.

(...)
Joka tapauksessa ikkuna-aukon kautta on ollut mahdollista kulkea ja Jukka Lahden vammat on voitu aiheuttaa ja sängyn verijäljet ovat voineet aiheutua minuuteissa. Anneli Auerinkaan arviota tapahtumiin kuluneesta ajasta ei voida pitää erityisen luotettavana, kun otetaan huomioon, että ajan kulumista on yleensäkin vaikeaa arvioida luotettavasti. Hovioikeus katsoo, että ajan kuluminen huomioon ottaen ei ole mahdotonta, että ulkopuolinen tekijä on tappanut Jukka Lahden.
http://www.oikeus.fi/55277.htm
Mielestäni on HO:n lopputulema on oudohko, mutta kyllä tätä asiaa siis käsitelty on.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Sirpa

Oli. Kirjattu ylös mitä todistaja on todistanut valokuvien perusteella, mutta tuomarit eivät tiettävästi ottaneet kantaa tämän todistamisen mistään todistavaan voimaan. Tai oliko asiassa myöskään mitään vastatodistelua oikeudessa.

Jutun pointtihan oli siinä, että alkuperäiset tutkijat kritisoivat tätä kuvien mukaan todistelua ja kertoivat, ettei heihin oltu millään tavalla yhteydessä tätä kyseistä "todistusaineistoa" kasattaessa, ja Mäkinen kertoi lattian olleen täynnä verisiä kengänjälkiä, kun kuvasta väitettiin kyseessä olleen yksittäinen jälki, minkä vuoksi sitä juuri ajateltiin lavastetuksi.

No, itse en näe hovin päätöksessä mitään outoa, ja se oli hyvin perusteltu.

Niin, tai outoa taisi olla tämän partion paikalletuloaika, josta AA ja tuomarit olivat yksimielisiä, mutta partiopoliisit taas toista mieltä. Valhalla oli tehnyt ajoista aikaympyrät, mutta itse en ole tähän perehtynyt sen enempää kuin, että ajoitus -ketjusta selviää partion saaneen hälytyksen ennen kuin AA soitti hätäkeskukseen.
Alethes doksa meta logu
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Sirpa kirjoitti:Mitkä mun WinCapita rahat viety?! Se oli kyllä viranomaisrikollisuuden ja muidenkin rahanpesukone - kyse todellisuudessa oli siitä, että mistä oli hankittu ne varat, jotka oli siihen sijoitettu. Kataisen nimi oli myös asiakasrekisterissä, ja nyt luin, että myös Katainen on vapaamuurari, joten olisiko siis ollut vapaamuurareiden pesukone. WinCapitaan sanottiin liittyvän niin pedofiiliaa kuin huumerahanpesuakin. Enemmän aiheesta WinCapita ketjussa.

Patjan punaisesta läntistä. Koko määriteltiin valokuvasta. Oletan läntin liittyneen verellä sekoittuneeseen virtsaan. Kun lyödään puukolla, on selvää, että rakko pettää, ja punaisena läntti näyttää tietysti suurelta. Asiasta ei puhuttu mitään enää hovioikeudesta - tämä oli vain yksi näistä typeristä syytekohdista, kuten valehtelu öisen hyökkääjän kasvonpiirteistä (sitä voi väittää valehteluksi vain jos tietää oikeat). Syytekohta ei kuulunut "valehtelu öisestä hyökkääjästä."

VPY on mahdollisesti oikeassa - Ulvilan murhalla on yhteys WinCapitaan. Mielenkiintoista oli myös se, että WinCapitaan sijoitetut rahat oli sijoitettava Nordean kautta, ja Nordeasta tulee vastaan tämä asiakkailta kadonneet 150 miljoonaa euroa Merenneito kähminnän nimissä.
Kirjoittelet nyt kyllä väärässä ketjussa. Täällä keskustellaan Ulvila tapauksesta ja Anneli Auerista medioissa. Suurena totuudentorvena esiintyvältä Sirpalta kaipaisin jotakin faktapohjaa väitteeseen virtsasta sekoittuneena vereen sängyllä olevasta läiskästä. Ei sitten kelpaa se, että väität labratulosten kadonneen tätä koskien.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Severin A
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Tosi asia on kuitenkin, että JL lojui vertavaluvana omalla puolellaan sänkyä ainakin sen minuutin, todennäköisesti useammankin. Kysymykseni edelleen kuuluu: mitä teki Huppis tuon ajan? Mitä teki AA tuon ajan? Yksikään animaatio tai 3D-kuva tai edes useampi ei kerro todellista tapahtumasarjaa, jos tuo JL:n sängyllä makoilu ei siihen sovi. Veri patjassa on kuitenkin olemassa oleva fakta.

Eikö enää muuta lehdistöä kuin likasankojournalismia edustava Alibi ota julkaistakseeen AA koottuja tarinoita?
Älä oleta
Sirpa

Voi tikku, annijatta - etkö sinä opi lukemaan - ei ole labratuloksia, vaan veriasiantuntija Mika Tauru (Irakin kansanmurhan joukkohautojen tutkija) teki johtopäätökset valokuvien perusteella. Onko hän itse edes arvellut, että mistä tuo punainen läntti koostuu?! En nyt muista mitä hän siitä kirjoitti.

Jaa, että mitä teki huppis tuon minuutin aikana?!

Luultavasti askarteli olkapäihin niitä ristipistoja.
Alethes doksa meta logu
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Sirpa kirjoitti:Voi tikku, annijatta - etkö sinä opi lukemaan - ei ole labratuloksia, vaan veriasiantuntija Mika Tauru (Irakin kansanmurhan joukkohautojen tutkija) teki johtopäätökset valokuvien perusteella. Onko hän itse edes arvellut, että mistä tuo punainen läntti koostuu?! En nyt muista mitä hän siitä kirjoitti.
No oliskos tutkinnanjohtaja Joutsenlahden pitänyt komentaa tekniikkaa ottamaan näytteitä patjasta ja petivaatteista että olis jotakin muutakin kuin valokuva.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Vastaa Viestiin