tietty eihän noilla hampuuseilla ole edes hintaa lippuihinKarvaperuna kirjoitti:Kyllä se vaan poijjaat on niin että tossa Norjan "pissis" kuvassa noita Suomi-liivejä kantaa joku random tyyppi. Selvää propagandaa. Ja veikkaan juuri että ovat Laaksosen liivit.
Nää Suomi-monkut on sen verran veteliä ja selkärangattomia että ne ei itteensä tonne asti saa. Ja matelijoita ei hyväksytä turistilennoille.
Mongols Mc Probationary Finland
Re: Mongols Mc probationary finland
-
Priapismus
- Susikoski
Onneksi meidän ilona ja riemuna on sun kaltainen atleetti riistämässä liivejä ja supporthuppareita. Jos sun hanska on yli 50cm, niin sulla ei ole pulkannarusyndroomaa ja voit heitellä kamppailulajitaustoista ja muista 1% yhteyksistä sieltä netin takaa. Kerro mikä ukko olet ja onko meriittiä. Vai supporttaatko kerhon tiloissa ja auot päätä ja viisastelet, vai oletko kyttä. Liikaa tuntuu olevan innokkuutta ja tietoa. Onko sulla edes HD:tä? Jos ei , niin olet paskalakki.Älä mulle ainakaan laita, että laitoin sulle yyveetä, kuten sulla tapana. Vastaa tänne, mikä ukko oot.RealPitti kirjoitti:"korston" kenties?kasi kirjoitti:Eilen mongoolin pressa kuulema oli malmin tillakas kahden korston kanssa ? tiiä sit pitääkö huhu paikkansa ?
Lusun kaverit on tuollaisia pulkan naruilla varustettuja narkkeja/alkoholisteja
Onneksi meidän ilona ja riemuna on sun kaltainen atleetti riistämässä liivejä ja supporthuppareita. Jos sun hanska on yli 50cm, niin sulla ei ole pulkannarusyndroomaa ja voit heitellä kamppailulajitaustoista ja muista 1% yhteyksistä sieltä netin takaa. Kerro mikä ukko olet ja onko meriittiä. Vai supporttaatko kerhon tiloissa ja auot päätä ja viisastelet, vai oletko kyttä. Liikaa tuntuu olevan innokkuutta ja tietoa. Onko sulla edes HD:tä? Jos ei , niin olet paskalakki.Älä mulle ainakaan laita, että laitoin sulle yyveetä, kuten sulla tapana. Vastaa tänne, mikä ukko oot.
FULLPOINTS Priapismus ! oli jo aikakin että joku puolustaa meitä pienempiäkin kavereita.
Käden paksuusko se määrittää kovuuden ?
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
Minua ja oletetttavasti aika montaa muutakin lukijaa kiinnostaisi tietää miten se koiraepisodi nyt sitten jatkui. Hakiko volvomies koiransa ja jos haki niin miten siinä kävi. Viimeisin tieto ketjussa väittää että sai vain toisen, toisen jäädessä pantiksi. Mutta sekin voi olla pelkkää perätöntä toisen käden tietoa mitä ketju tuntuu olevan täynnä volvomiehen bannin jälkeen.
Entä palaako volvo vielä mongojen johtoon? Mitä asiasta päätettiin Norjassa ja kuka on Norja-kuvassa oleva suomalainen mongols(ettei vaan itse volvomies???)? Helkkaristi kysymyksiä ilman vastauksia.
Paljonkos sitä volvomiehen bannia on vielä jäljellä? Eihän tätä epätietoisuuden piinaa kestä erkkikään.
Entä palaako volvo vielä mongojen johtoon? Mitä asiasta päätettiin Norjassa ja kuka on Norja-kuvassa oleva suomalainen mongols(ettei vaan itse volvomies???)? Helkkaristi kysymyksiä ilman vastauksia.
Paljonkos sitä volvomiehen bannia on vielä jäljellä? Eihän tätä epätietoisuuden piinaa kestä erkkikään.
"Ainoa syy muuttaa maalle on insesti ja se, että kukaan ei kuule, kun vaimo huutaa apua"
- Fatim Diarra (vihr)
- Fatim Diarra (vihr)
-
Isänsä Poika
- Alokas
Tuskinpa on volvomies ollu norjas ku tais saada turpaansa nettihuuteluiden ym mongols juttujen takia.Näin kuulin vaan!!!naavala kirjoitti:Minua ja oletetttavasti aika montaa muutakin lukijaa kiinnostaisi tietää miten se koiraepisodi nyt sitten jatkui. Hakiko volvomies koiransa ja jos haki niin miten siinä kävi. Viimeisin tieto ketjussa väittää että sai vain toisen, toisen jäädessä pantiksi. Mutta sekin voi olla pelkkää perätöntä toisen käden tietoa mitä ketju tuntuu olevan täynnä volvomiehen bannin jälkeen.
-
Priapismus
- Susikoski
Vedä edelleen peruspelle vittu päähän. Olet edelleen foorumin tyhmin jätkäperus3000 kirjoitti:Onneksi meidän ilona ja riemuna on sun kaltainen atleetti riistämässä liivejä ja supporthuppareita. Jos sun hanska on yli 50cm, niin sulla ei ole pulkannarusyndroomaa ja voit heitellä kamppailulajitaustoista ja muista 1% yhteyksistä sieltä netin takaa. Kerro mikä ukko olet ja onko meriittiä. Vai supporttaatko kerhon tiloissa ja auot päätä ja viisastelet, vai oletko kyttä. Liikaa tuntuu olevan innokkuutta ja tietoa. Onko sulla edes HD:tä? Jos ei , niin olet paskalakki.Älä mulle ainakaan laita, että laitoin sulle yyveetä, kuten sulla tapana. Vastaa tänne, mikä ukko oot.
FULLPOINTS Priapismus ! oli jo aikakin että joku puolustaa meitä pienempiäkin kavereita.
Käden paksuusko se määrittää kovuuden ?
Vedä edelleen peruspelle vittu päähän. Olet edelleen foorumin tyhmin jätkä
hah hah, vanha kunnon Prianusmus
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
Ei ole HD:ta, mutta buell löytyy tallista tällä hetkellä. En mä ole keltään liivejä vienyt vuosiinPriapismus kirjoitti:Onneksi meidän ilona ja riemuna on sun kaltainen atleetti riistämässä liivejä ja supporthuppareita. Jos sun hanska on yli 50cm, niin sulla ei ole pulkannarusyndroomaa ja voit heitellä kamppailulajitaustoista ja muista 1% yhteyksistä sieltä netin takaa. Kerro mikä ukko olet ja onko meriittiä. Vai supporttaatko kerhon tiloissa ja auot päätä ja viisastelet, vai oletko kyttä. Liikaa tuntuu olevan innokkuutta ja tietoa. Onko sulla edes HD:tä? Jos ei , niin olet paskalakki.Älä mulle ainakaan laita, että laitoin sulle yyveetä, kuten sulla tapana. Vastaa tänne, mikä ukko oot.RealPitti kirjoitti:"korston" kenties?kasi kirjoitti:Eilen mongoolin pressa kuulema oli malmin tillakas kahden korston kanssa ? tiiä sit pitääkö huhu paikkansa ?
Lusun kaverit on tuollaisia pulkan naruilla varustettuja narkkeja/alkoholisteja
Vittuako se sulle kuuluu mikä mies olen, poliisi tai rosvo. Mitä merkitystä?
Edit: Mikäs mies sä itse olet?
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
Emailini: [email protected]
Poliisin ja rosvon erottaa haalareiden väristä.Mutta todellisen pellen liiveistä. 
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
Korjataan hieman: Todellisen pellen erottaa liivien väreistäPoeka kirjoitti:Poliisin ja rosvon erottaa haalareiden väristä.Mutta todellisen pellen liiveistä.
Täytyi ihan tänään mitata mun hauiksen ympärys ja valitettavasti se jäi 44.5 eli on tuonne 50cm matkaa vielä
Priapismus taitaa olla Jokunen, tietyt merkit viittaa siihen aika vahvasti
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
Eipä näkynyt Mongolseja Lahdessa..mikä tosin ei ollut varmaan kenellekään mikään yllätys 
Sattuuhan tuota, jätkät ei vaan saaneet kyytiä... Ensi kerralla sitten? Jos joku kyytsää?
Huhua liikkuu siivousoperaatiosta. Kenen/keiden toimesta, en tiedä.Studiojoukkue kirjoitti:Laitetaanpas sitten valoja päälle taasmitäs muu raati arvelee, näkeekö finskimongot joulun?
-
Kivireki
- Sofia Karppi
No hei perkele jossain ketjussa just valitettiin et jonkun tallin piha on siivoton, eli on jo aikakin. Samassa ketjussa pohdittiin kans et miten olis jos vaikka toi "Sillä silmällä"-tiimi kävis laittamassa tilat ja asusteet kuntoon. Ja remontti-reiska laittais pihalle uuden terassin. Terassilla olis kelvollinen wlan et voi netissä uhota "terdeltä" asti. Se olis NIIN siisti jakso. Valitettavasti en sais edes näyttelijäkavereita esittämään mongoloids mc:tä. Tai no, ku porukan teemana on ollut et kuvataan gay-henkisiä kuvia ku äijät halailee toisiaan ja fokus perseen seudulla ni ehkä, siin ei näkyis naama...banaani kirjoitti:Huhua liikkuu siivousoperaatiosta. Kenen/keiden toimesta, en tiedä.Studiojoukkue kirjoitti:Laitetaanpas sitten valoja päälle taasmitäs muu raati arvelee, näkeekö finskimongot joulun?
bibo ergo sum
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Siihen ohjelmaanhan on jo näyttelijät Markus, Jontte, lucifer ym. Siitähän tulis tosi uskottava realitysarja.
Pääsisivät facebook kerhotalolta tv- kerhotalolle. Voisivat sit livenä kertoilla kivenlennot ja kennel jutut.
Tulevat pirikeikatkin vois suunnitella kameroiden edessä, säätsyis virkavallan nuohouskeikat kun menis studiolle hakemaan pirit pois ja monkut koppiin.
Pojille tuplapunkat niin voisivat kyöhnätä miehekkäästi keskenään lusikka-asennossa.
BB vittuun telkasta ja Monkut tilalle.
Pääsisivät facebook kerhotalolta tv- kerhotalolle. Voisivat sit livenä kertoilla kivenlennot ja kennel jutut.
Tulevat pirikeikatkin vois suunnitella kameroiden edessä, säätsyis virkavallan nuohouskeikat kun menis studiolle hakemaan pirit pois ja monkut koppiin.
Pojille tuplapunkat niin voisivat kyöhnätä miehekkäästi keskenään lusikka-asennossa.
BB vittuun telkasta ja Monkut tilalle.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.