Nainen surmasi miehen Jyväskylässä -06
-
Cate Archer
- Alibin satunnaislukija
Re: Kaakkolammen surma -06
En tunne Taijaa, mutta itsellä tulee koko ajan mieleen että voisin tappaa itselleni pahaa tehneet ihmiset silloin kun he eivät pysty puolustautumaan. Eli kostona.
-
sivusta_seuraaja
- Jane Marple
Ja niistäkin saa saman tuomion "kuin ihmisistä".
Kosto kun ei auta.
Kosto kun ei auta.
Jopa on kylmää kyytiä Taija sukunimi-mikä-lie antanut muutamalle miespuoliselle uhrileen. Luin ketjun vasta nyt ja ihmettelen tämän tappajanaikkosen selityksiä ihan kybällä: ei siis mitään kunnon kommenttia yhtään mihinkään kysymykseen tai arveluun....
Tuon naisenpuolen paikka ei ole teatterilavalla tai edes kulmakuppilassa vaan jossain ihan muualla. Tuollainen ihmeparantuminen ja sielunsa asioihin paneutuminen ei ole uskottavaa, mutta voihan jotkut viranomaistahot ehkä sepitellä, että tässä meillä vankilakokemuksen parantavan voiman malliyksilö, voi elämän kevät ja kukkiva nuoruus jne.
Muija kuuluu telkien taakse, ei vapauteen. Kaksinkertainen tappaja ja päässä niksahtelee, mitä välii... Onko muuten selvittämättömiä henkirikoksia noilla main ollut silloin kun eräs tietty leidi saapasteli maisemissa??
Tuon naisenpuolen paikka ei ole teatterilavalla tai edes kulmakuppilassa vaan jossain ihan muualla. Tuollainen ihmeparantuminen ja sielunsa asioihin paneutuminen ei ole uskottavaa, mutta voihan jotkut viranomaistahot ehkä sepitellä, että tässä meillä vankilakokemuksen parantavan voiman malliyksilö, voi elämän kevät ja kukkiva nuoruus jne.
Muija kuuluu telkien taakse, ei vapauteen. Kaksinkertainen tappaja ja päässä niksahtelee, mitä välii... Onko muuten selvittämättömiä henkirikoksia noilla main ollut silloin kun eräs tietty leidi saapasteli maisemissa??
-
sivusta_seuraaja
- Jane Marple
Mitä tarkoitat?anneli1 kirjoitti:.
Ainenkin samaan aikaan on surmattu samalla tavalla "pygmi-Jussi R."
jota hää ei ole tappanut.
Kuitenkin kaikki tutut ja suku, omaiset jne. tiedottaa, että tunnettu TYYNYSURMAAJA TAPPO KAVERiN!
löytyy alibista. Eipä tunnusta täällä nimikirjaimet ovat hänen mukaan MT.
Liekkö sitten tappanut kaksi samalla tapaa????
Nyt meni yli hiuslakan! Siis kerro tarkemmin ja hitaasti, että minäkin ymmärrän.
-
sivusta_seuraaja
- Jane Marple
Tappo tapahtui kuokkalassa/kypärämäessä, jossa Taija, niminen henkilö tukehdutti miehen tyynyllä.
Sana, kiertää Keltinmäki-Myllyjärvi-Kuokkala, ja nuorison tuntemassa piirissä (ny tämä nuoriso jo yli 40v) kyseessää olleen Jussin, joka oli "kääpiö".
Sukunimi alkoi R.lla.
Taija kieltää aikaisemmissa viesteissä ihmisen henkilöllisyyden.
Kirjaimet MT, on mies henkilö, jonka hän on tappanut, tyynyllä.
Onko sitten kaksi samanlaista tyyny-tappoa ollut samaan aikaan=
mene ja tiedä.
Sana, kiertää Keltinmäki-Myllyjärvi-Kuokkala, ja nuorison tuntemassa piirissä (ny tämä nuoriso jo yli 40v) kyseessää olleen Jussin, joka oli "kääpiö".
Sukunimi alkoi R.lla.
Taija kieltää aikaisemmissa viesteissä ihmisen henkilöllisyyden.
Kirjaimet MT, on mies henkilö, jonka hän on tappanut, tyynyllä.
Onko sitten kaksi samanlaista tyyny-tappoa ollut samaan aikaan=
mene ja tiedä.
Mikäs vittu sä Dollarihuora olet mua arvostelemaan? Mä olen tuomioni lusinu ihan normi osastoilla ja hyvin on menny, ei mitään ongelmia.
Ilmeisesti sä tunnet mut hyvinkn, kun tiedät että jatkuvasti dokailen Tampereen yössä, kerro nyt mullekin kuka olet niin tiedän etten oo vahingossakaan tekemisissä.
Ihan vitun sama mitä te pienissä päissänne mietitte, olette niin tuohtuneina siellä omissa pikku ympyröissänne, ansiomitalit ansaitsisitte kunnon kansalaisina, huh huh! Vittu mitä paskanjauhantaa!
Pitäiskö nyt jonkun teistä kunnostautua ja soittaa poliisille, että ootte ratkaissu kaikki selvittämättömät henkirikokset? Minähän ne oon kaikki tehny! Voi antakaa mun nauraa!
Mitäs jos mä olenkin suunnitellu kaikki tekoni tarkasti etukäteen? Venannu vaan hetkeä tehdä mitä oon tehny? Hmm... Voi vitun salapoliisit, hommatkaa elämä! Täällä jauhatte paskaa toisten elämästä ja ajatelkaa ny ittekin, jos meitä yhteiskunnan pohjasakkoja ei olis olemassa, mistäs te sillon jauhaisitte? Tää kirjottelun taso alkaa nyt mennä pikkusen liian paksuks, mä olen mun tuomioni suorittanu, mun jutuista on ihan turha jauhaa.
Ja sivusta_seuraaja, siis ei vieläkään menny sun kupoliis? Millon toi sun kaveris tappo on tapahtunu? Mikset sä tilaa pöytäkirjoja niin saisit selville asioiden oikeen laidan, loppuis luulemiset.
Tää saa nyt riittää.
Ilmeisesti sä tunnet mut hyvinkn, kun tiedät että jatkuvasti dokailen Tampereen yössä, kerro nyt mullekin kuka olet niin tiedän etten oo vahingossakaan tekemisissä.
Ihan vitun sama mitä te pienissä päissänne mietitte, olette niin tuohtuneina siellä omissa pikku ympyröissänne, ansiomitalit ansaitsisitte kunnon kansalaisina, huh huh! Vittu mitä paskanjauhantaa!
Pitäiskö nyt jonkun teistä kunnostautua ja soittaa poliisille, että ootte ratkaissu kaikki selvittämättömät henkirikokset? Minähän ne oon kaikki tehny! Voi antakaa mun nauraa!
Mitäs jos mä olenkin suunnitellu kaikki tekoni tarkasti etukäteen? Venannu vaan hetkeä tehdä mitä oon tehny? Hmm... Voi vitun salapoliisit, hommatkaa elämä! Täällä jauhatte paskaa toisten elämästä ja ajatelkaa ny ittekin, jos meitä yhteiskunnan pohjasakkoja ei olis olemassa, mistäs te sillon jauhaisitte? Tää kirjottelun taso alkaa nyt mennä pikkusen liian paksuks, mä olen mun tuomioni suorittanu, mun jutuista on ihan turha jauhaa.
Ja sivusta_seuraaja, siis ei vieläkään menny sun kupoliis? Millon toi sun kaveris tappo on tapahtunu? Mikset sä tilaa pöytäkirjoja niin saisit selville asioiden oikeen laidan, loppuis luulemiset.
Tää saa nyt riittää.
Haluan kuolla luotisateessa suudellen.
-
sivusta_seuraaja
- Jane Marple
Taija kirjoitti: Mitäs jos mä olenkin suunnitellu kaikki tekoni tarkasti etukäteen? Venannu vaan hetkeä tehdä mitä oon tehny? Hmm... Voi vitun salapoliisit, hommatkaa elämä! Täällä jauhatte paskaa toisten elämästä ja ajatelkaa ny ittekin, jos meitä yhteiskunnan pohjasakkoja ei olis olemassa, mistäs te sillon jauhaisitte? Tää kirjottelun taso alkaa nyt mennä pikkusen liian paksuks, mä olen mun tuomioni suorittanu, mun jutuista on ihan turha jauhaa.
Tää saa nyt riittää.
neiti näyttää kyntensä;)
ei taida hermo kestää.
Onko siis totta, mitä muut kirjoittaa. Lumetta, telkkariohjelman punahilkoista -kas- oisko keijuun?
Kun noiohermo palaa.
Täytyy tilata....ei susta oikeasti ole vapaaseen maailmaan-tuskin, täällää kirjottajat on ne, jotka susta puhuu, takuu varmana niitä riittää, näiden uhrien lähipiirissäkin ja varsinkin niissä, joissa olet jkl.n aikaan keikkunut piri-päisssäs, tai huume-lääke-humalassa.
hienoa, kun paljastit ite ittes.
Kyllä mulla hermo kestää, ei se ole siitä nyt kiinni. Mä voin sulle laittaa yv:nä nimen, jos sitten saisit ittelles rauhan...
Ihmiset saa pienissä päissään miettiä ihan mitä haluavat, mutta mä olen tuomiot lusinu ja mun arvostelu siitä, mitä olen nyt (arvostelu=haukkuminen) saa loppua. Miten kukaan vois edes koittaa muuttua kun vastaanotto on tämä? Mut eihän siinä, käy se mulle niinkin et makaan himassa ja räin kattoon. Huh huh.
Ihmiset saa pienissä päissään miettiä ihan mitä haluavat, mutta mä olen tuomiot lusinu ja mun arvostelu siitä, mitä olen nyt (arvostelu=haukkuminen) saa loppua. Miten kukaan vois edes koittaa muuttua kun vastaanotto on tämä? Mut eihän siinä, käy se mulle niinkin et makaan himassa ja räin kattoon. Huh huh.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Voivoi, Taija, ei taida sun arvostelu loppua sillä, että sä itse sitä toivot/vaadit. Tunnustithan itsekin (aiemmin tässä ketjussa), että tekosi seuraavat sua loppuelämäsi ajan ja sen asian kanssa on vaan elettävä. Jonkunlaista terapiaa kai hait täältäkin, kun noin rohkeasti tänne kirjoittelit, tulos on meidän kaikkien luettavissa.
Ota vaan päivä kerrallaan ja käytä hyväksesi kaikki apu, mitä yhteiskunta sulle tarjoaa. Toivottavasti saat töitä ja pysyt erossa päihteistä, ettei sitä kolmatta minfoketjua enää teoistasi tulisi!
Ota vaan päivä kerrallaan ja käytä hyväksesi kaikki apu, mitä yhteiskunta sulle tarjoaa. Toivottavasti saat töitä ja pysyt erossa päihteistä, ettei sitä kolmatta minfoketjua enää teoistasi tulisi!
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
sivusta_seuraaja
- Jane Marple
On ihmisiä, jotka myös pelkäävät, joutuvansa kaltaisesi käsittelyyn...Taija kirjoitti:Kyllä mulla hermo kestää, ei se ole siitä nyt kiinni. Mä voin sulle laittaa yv:nä nimen, jos sitten saisit ittelles rauhan...
pelko ja moraali, yhdistettynä luo tämän, että toivotaan, että tappajia ei ole.
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
sä olet tappaja josta on julkista tietoa,esiintynyt oiken televisiossakin.silloin sä tilaat "arvostelun" itsestäsi.Taija kirjoitti:Mikäs vittu sä Dollarihuora olet mua arvostelemaan? Mä olen tuomioni lusinu ihan normi osastoilla ja hyvin on menny, ei mitään ongelmia.
Ilmeisesti sä tunnet mut hyvinkn, kun tiedät että jatkuvasti dokailen Tampereen yössä, kerro nyt mullekin kuka olet niin tiedän etten oo vahingossakaan tekemisissä..
et sä mua tunne mutta mä tiedän sut tampereen yöstä ja voit olla ihan varma että tunne on molemminpuolinen tuosta tekemisissä olemisesta.
ps. ja lopeta niin YV lähettely en oo pyytänyt sulta yhtään mitään privaa enkä niin sulle vastaa,puhutaan asioista julkisesti tässä ketjussa.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Dollari, sä et mua Tampereen yöstä tiedä, sä et ole mua koskaan nähnytkään.
Se, että on tapahtunut mitä on tapahtunut, on mennyttä. Mikä hinku ja palo sulla on tuoda mun nimeä esille?
Se, että on tapahtunut mitä on tapahtunut, on mennyttä. Mikä hinku ja palo sulla on tuoda mun nimeä esille?
-
sivusta_seuraaja
- Jane Marple
Taija,
harva murhaaja täällä käy kertomassa asioitaan tai puolustamassa itteään.
Jo siihen tarvitaan tiettyä luonnetta ja ehkä sitä synninpäästöä?
Asiat on vaan hyväksyttävä, tekoa kun ei saa tekemättömäksi.
harva murhaaja täällä käy kertomassa asioitaan tai puolustamassa itteään.
Jo siihen tarvitaan tiettyä luonnetta ja ehkä sitä synninpäästöä?
Asiat on vaan hyväksyttävä, tekoa kun ei saa tekemättömäksi.
Olen nyt jonkin aikaa lueskellut ja seurannut tätä(kin) keskustelua. Kun itse tekijäkin on keskusteluun osallistunut, niin ketju vaikuttaa perin mielenkiintoiselta. Väkisinkin on mieleen noussut ajatuksia tähän liittyen.
Tämän Taijan kommentit ovat olleen hieman kaksijakoisia. Aluksi niistä välittyi katumusta, sittemmin enemmänkin ärtymystä. Ehkäpä olisi kannattanut etukäteen miettiä että keskusteluun osallistuminen voi herättää kiivaitakin reaktioita? Mielestäni kaikki mahdolliset reaktiot kyseisenlaisten tekojen tekijää kohtaan ovat oikeutettuja, ja se pitää kestää, tai sitten olla osallistumatta keskusteluun. Jos tulee lokaa niskaan, se on kestettävä. Se on kuitenkin kaikki ihan omin teoin ansaittua.
Se miten hän on täällä suhtaunut tekoihinsa, on ollut jotenkin mekaanista, olkoonkin että "velka yhteiskunnalle" on suoritettu. Tulee mieleen että hän puhuu teoistaan kuin me muut vaikkapa ruokaostoksilla käymisestä. Toisaalta Taijan osallistuminen keskusteluun oli häneltä rohkeaa ja jollain tapaa jopa kunnioitettavaa. Moni ei olisi uskaltanut. Mutta silti, hänen olisi pitänyt tietää mihin se johtaa. Hän on todellakin viimeinen jolla tässä on "oikeus" hermostua.
Seuraavan ilmoitan omana mielipiteenäni: tällaisten tekojen tekijällä ei ole mielestäni enää oikeutta elämään. Tällaisissa tapauksissa "silmä silmästä" olisi ainoa oikea tuomio ja hinta. Tästä mielipiteestä Taija tai muut keskustelijat saavat olla mitä mieltä tahansa.
Tämän Taijan kommentit ovat olleen hieman kaksijakoisia. Aluksi niistä välittyi katumusta, sittemmin enemmänkin ärtymystä. Ehkäpä olisi kannattanut etukäteen miettiä että keskusteluun osallistuminen voi herättää kiivaitakin reaktioita? Mielestäni kaikki mahdolliset reaktiot kyseisenlaisten tekojen tekijää kohtaan ovat oikeutettuja, ja se pitää kestää, tai sitten olla osallistumatta keskusteluun. Jos tulee lokaa niskaan, se on kestettävä. Se on kuitenkin kaikki ihan omin teoin ansaittua.
Se miten hän on täällä suhtaunut tekoihinsa, on ollut jotenkin mekaanista, olkoonkin että "velka yhteiskunnalle" on suoritettu. Tulee mieleen että hän puhuu teoistaan kuin me muut vaikkapa ruokaostoksilla käymisestä. Toisaalta Taijan osallistuminen keskusteluun oli häneltä rohkeaa ja jollain tapaa jopa kunnioitettavaa. Moni ei olisi uskaltanut. Mutta silti, hänen olisi pitänyt tietää mihin se johtaa. Hän on todellakin viimeinen jolla tässä on "oikeus" hermostua.
Seuraavan ilmoitan omana mielipiteenäni: tällaisten tekojen tekijällä ei ole mielestäni enää oikeutta elämään. Tällaisissa tapauksissa "silmä silmästä" olisi ainoa oikea tuomio ja hinta. Tästä mielipiteestä Taija tai muut keskustelijat saavat olla mitä mieltä tahansa.