Sä teet tän kuttuilun liian helpoksi, jolloin siitä katoaa ilo.Valhalla kirjoitti:
.........
Ja sallittakoon kommentti tuplallekkin tässä samalla. Kommentti tuosta lempinimekseni vääntämästäsi Valehallasta. Mietin jo taannoin kuinka väsähtänyt oletkaan. Ei siis kuten esittelit rintasi vaan ajatuksenkulkusi. Olen siis lempinimeni mukaisesti kylmä ja turmeleva uhka mutta samalla toteat, että vaikutus on kuitenkin positiivinen. Liekö tuo dilema siis oikeinymmärrettynä kehu ja kannustus.
Höpö-höpö -nassu.
Siis viestejäsi sisällöllisesti tarkasteltuani. Sulla on melkein yhtä käsittämättömiä lauserakenteita kun mullakin noissa viesteissäsi, joten toi ajatuksen kirkkaus ja korkealentoisuus meillä molemmilla vähän kärsii tosta kirjallisesta kompastelusta.
Mikäli käsitykseni viestiensisällöstä muuttuu, olet ensimmäinen jolle siitä kerron.
Minä en tuota Valehallaa keksinyt, se on jonkun muun tekosia ja voin siitä luopua. Oonko jo aiemmin luvannut luopua?
Muahan ei siis todellakaan henkilökohtaisesti tuollainen paskanjauhanta kiinnosta, joten oonkin aikani kuluksi siirtynyt tonne Järjestäytyneen rikollisuuden puolelle
Ja aivan eri asiaan tuon ärsyyntymisen kautta.
Ootteko tehneet tuota Elämä pelissä -testiä, jolla muka mitataan mm. vitt**ntumisastetta. Löytyy
Duodecimin sivuilta: http://elamapelissa.duodecim.fi/ep3/#container
Jouduin tekemään kahdesti, kun sain niin alhaiset pisteet tuosta vit*tuksen määrästä.
Ei auttanut
Mä oon kuulkaa poikkeusihminen, mua ei juurkaan vit*ta. Alle kymmeneen jäi, joten kykyni sietää vit*tusta on huippuluokkaa. Ja jos totta puhutaan, niin viimeksi on raskaasti vit*ttanut 1990-luvun alussa!
Kyllä nyt eräitä vit*ttaa
Mua ei vit*ta edes se, et kuolen seitsemänkymppisenä. Moni on kuollut nuorempana!
Hönttejä kysymyksiä testissä.
Oot nälkäinen ja saat väärän ravintola-annoksen kotiisi. -OOT NÄLKÄINEN. Jos mä oon nälkäinen niin kelpaa pienet kivetkin. Syömäkelvotonta ravintolaruokaa?????? Mikä mua vit*ttaa, jos on valmiiksitehtyä ruokaa lautasella????
Sua tönitään ja kolhitaan. -Mä oon jotain 160 cm, repikää siitä testintekijät!!!! MUA TAPUTTAA PÄÄHÄN KOLMETOISTAVUOTIAAT.
Se, että televisiosta tulisi mielenkiintoista ohjelmaa, jota katsoisin, on täysin teoreettinen ajatus.
Ärsyttää, jos oman tyhmyyden takia junasta myöhästyy, mut force majeure syyt loman peruuntumiseen ei ärsytä. Rahat on jokatapauksessa etukäteen maksettu ja siten menetetty tuli lomailtua tai ei, kotona on kivaa! Enkä tykkää lentää, ainakaan työmotivaationsa alipalkkauksen takia menettäneiden koneissa.
Rahapussissa mulla on aivan kaikki tärkeät paperit ja kortit, joten raskaasti viduddaisi sen menetys, siitä sitten varmaankin pisteeni sain, sehän oikeesti ois vastoinkäyminen