Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
TulevaTapaaja2
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Su Syys 30, 2012 9:29 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja TulevaTapaaja2 »

TulevaTapaaja kirjoitti:
chaostar kirjoitti:Ei ole kyllä Jarkko.K mikään vasikka , hän oli Middle Pointin varapressa ja itse Jefe oli Puttosen Make , joka sitten hoiteli tämän puhumis puolen...Putkastahan löytyi jotain muistiinpanoja joita em.herra oli poliiseille laitellut ylös jne jne. Jarkko.K on terävä kaveri ja ei mikään pirihörhö joka pyörii paskasissa addun nappiverkkareissa pitkin pusikoita. On tiettävästi tekemisissä kaikkien isojen kerhojen kanssa ja välit ovat hyvät.Amen.
OK.. Itse luin tänään asiakirjoja jotka KAIKKI saa käsiinsä Tampereen poliisiasemalta. 6750/R/13942/98 on diaarinumero, hakekaa tällä tunnuksella sitä kuuluisaa mustaa valkoisella niin loppuu se paskan jauhaminen piste!

Tässä tekstiä yhdeltä sivulta ottamastani kuvasta:

"Kuulustelija: vk Henriksson Jari
Tampereen poliisilaitoksella uudelleen kuultuna 23.11.98 kello 17.02 kertoo rikoksesta epäilty Kangas Jarkko seuraavaa:

Uudistan aikaisemmat kertomukseni oikein merkityksi.

Kuten olen edellisessä kuullustelussa kertonut olen ostanut tämän vuoden aikana hasista yhteensä 3 kg 200g.
Maksoin siitä ensimmäisestä kilosta hasista 30.000 mk."

Siis tämä jätkä on supervasikka joka puhuu paskaa oikeista rehellisistä miehistä..

AAMEN!

Kyllä se apina puhui IHAN KAIKEN IHAN KAIKISTA. En jaksa kirjottaa joten kattokaa edes tää kuva: http://aijaa.com/OgblKk JA HAKEKAA NE pöytäkirjat jos asia kiinnostaa. Vituttaa kun täällä puollustellaan tollaisia pellejä jotka puhuu paskaa rehellisistä ja järkevistä kavereista. Ja "nuoruuden hairahdus" paska ottaa myös päähän, KERRAN VASIKKA ON VITTU VASIKKA. PISTE!

corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja corppi »

TulevaTapaaja2 kirjoitti:
TulevaTapaaja kirjoitti:
chaostar kirjoitti:Ei ole kyllä Jarkko.K mikään vasikka , hän oli Middle Pointin varapressa ja itse Jefe oli Puttosen Make , joka sitten hoiteli tämän puhumis puolen...Putkastahan löytyi jotain muistiinpanoja joita em.herra oli poliiseille laitellut ylös jne jne. Jarkko.K on terävä kaveri ja ei mikään pirihörhö joka pyörii paskasissa addun nappiverkkareissa pitkin pusikoita. On tiettävästi tekemisissä kaikkien isojen kerhojen kanssa ja välit ovat hyvät.Amen.
OK.. Itse luin tänään asiakirjoja jotka KAIKKI saa käsiinsä Tampereen poliisiasemalta. 6750/R/13942/98 on diaarinumero, hakekaa tällä tunnuksella sitä kuuluisaa mustaa valkoisella niin loppuu se paskan jauhaminen piste!

Tässä tekstiä yhdeltä sivulta ottamastani kuvasta:

"Kuulustelija: vk Henriksson Jari
Tampereen poliisilaitoksella uudelleen kuultuna 23.11.98 kello 17.02 kertoo rikoksesta epäilty Kangas Jarkko seuraavaa:

Uudistan aikaisemmat kertomukseni oikein merkityksi.

Kuten olen edellisessä kuullustelussa kertonut olen ostanut tämän vuoden aikana hasista yhteensä 3 kg 200g.
Maksoin siitä ensimmäisestä kilosta hasista 30.000 mk."

Siis tämä jätkä on supervasikka joka puhuu paskaa oikeista rehellisistä miehistä..

AAMEN!

Kyllä se apina puhui IHAN KAIKEN IHAN KAIKISTA. En jaksa kirjottaa joten kattokaa edes tää kuva: http://aijaa.com/OgblKk JA HAKEKAA NE pöytäkirjat jos asia kiinnostaa. Vituttaa kun täällä puollustellaan tollaisia pellejä jotka puhuu paskaa rehellisistä ja järkevistä kavereista. Ja "nuoruuden hairahdus" paska ottaa myös päähän, KERRAN VASIKKA ON VITTU VASIKKA. PISTE!
Joo,en minäkään kyllä käsitä miten joku voi sitä rottaa puolustella... Mä oon nuo pöytäkirjat lukenu ja niin on moni muukin jo aikaa sitten ja kaikki kyllä tietää mikä vasikka se on...

tattoohell
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Ma Syys 10, 2012 12:20 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja tattoohell »

Kerran vasikka aina vasikka!
Joka 3 raiskaaja on ulkomaalainen mutta vasemmiston mielestä kyseessä on yksittäistapaus josta ei saisi puhua.

Ronkelitonkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ti Loka 02, 2012 9:30 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Ronkelitonkeli »

tattoohell kirjoitti:Kerran vasikka aina vasikka!
Kannattaisi jokaisen kerhon Suomessa päivittää vähän tietojaan näissä asioissa :evil: 8)
Ei kuulat ainoita ole missä rottia on!

Durango
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: To Heinä 07, 2011 9:39 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Durango »

Bulimake ole mihinkään lähtenyt, edelleen mukana!

chaostar
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Syys 22, 2007 10:10 pm
Paikkakunta: wEsTcoAST

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja chaostar »

TulevaTapaaja2 kirjoitti:
TulevaTapaaja kirjoitti:
chaostar kirjoitti:Ei ole kyllä Jarkko.K mikään vasikka , hän oli Middle Pointin varapressa ja itse Jefe oli Puttosen Make , joka sitten hoiteli tämän puhumis puolen...Putkastahan löytyi jotain muistiinpanoja joita em.herra oli poliiseille laitellut ylös jne jne. Jarkko.K on terävä kaveri ja ei mikään pirihörhö joka pyörii paskasissa addun nappiverkkareissa pitkin pusikoita. On tiettävästi tekemisissä kaikkien isojen kerhojen kanssa ja välit ovat hyvät.Amen.
OK.. Itse luin tänään asiakirjoja jotka KAIKKI saa käsiinsä Tampereen poliisiasemalta. 6750/R/13942/98 on diaarinumero, hakekaa tällä tunnuksella sitä kuuluisaa mustaa valkoisella niin loppuu se paskan jauhaminen piste!

Tässä tekstiä yhdeltä sivulta ottamastani kuvasta:

"Kuulustelija: vk Henriksson Jari
Tampereen poliisilaitoksella uudelleen kuultuna 23.11.98 kello 17.02 kertoo rikoksesta epäilty Kangas Jarkko seuraavaa:

Uudistan aikaisemmat kertomukseni oikein merkityksi.

Kuten olen edellisessä kuullustelussa kertonut olen ostanut tämän vuoden aikana hasista yhteensä 3 kg 200g.
Maksoin siitä ensimmäisestä kilosta hasista 30.000 mk."

Siis tämä jätkä on supervasikka joka puhuu paskaa oikeista rehellisistä miehistä..

AAMEN!

Kyllä se apina puhui IHAN KAIKEN IHAN KAIKISTA. En jaksa kirjottaa joten kattokaa edes tää kuva: http://aijaa.com/OgblKk JA HAKEKAA NE pöytäkirjat jos asia kiinnostaa. Vituttaa kun täällä puollustellaan tollaisia pellejä jotka puhuu paskaa rehellisistä ja järkevistä kavereista. Ja "nuoruuden hairahdus" paska ottaa myös päähän, KERRAN VASIKKA ON VITTU VASIKKA. PISTE!
No perkele , pakkohan se on uskoa kun tuossa on niin selvät todisteet kuin olla ja voi...Voi perkele en todellakaan olisi osannut uskoa tuota mutta näin se vaan sitten menee. Oli nimittäin lusimassa viime tuomiolla yhtäaikaa ja samalla kongillakin jossain välissä...Tuntui olevan todella hyvää pataa kaikkien ns.nimimiesten kanssa jne jne. Ja tuskin nyt toista samannimistä sälliä on tuossa Middle Pointissa ollut että pakkohan se on olla kyseessä sama ihminen..ihmettelen vaan helvetisti että MITEN nämä "isommat ukot" eivät ole olleet tietoisia noista hommista???
Sitra Ahra

corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja corppi »

Kyllä nuo hra Kankaan touhut oli ainakin Jyväskylässä kaikkien tiedossa silloin kun itse vielä siellä suunnalla vaikutin...

chaostar
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Syys 22, 2007 10:10 pm
Paikkakunta: wEsTcoAST

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja chaostar »

Selvempi homma...on vaan helvetti ihme ettei sitten talossa ollu mitään puheita..Ja moni piti helvetin luotettavana kaverina..Huhhuh
Sitra Ahra

poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

^^ Tohon vasikointiin... eli onko vasikka jos puhuu itselleen (omista tekosistaan) kakkua??? Siis nimeämättä ketään muuta osallistujaa??? Siis myöntää ne jutut joihin poliisilla on jotain näyttöö??

Ilmeisesti "vanhan liiton" kaverit tekivät tota enemmänkin eli jos jäivät kiinni ja poliisi pystyi ne linkittää juttuun niin silloin kerrottiin oma osuus muusta pidettiin suut kiinni.

Itsellä on sellainen kuva et vasikointi olisi sitä että puhuu toisen "päälle" juttuja ja näin ollen pyrkii "pesemään" itsensä pois paskasta......
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni

lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Jos otat syyt itselle, niin eihän se nyt mitään vasikointia ole (tosin miksi pitäisi sanoa mitään). Mutta miksi vertaat tuommoista juttua tähän tapaukseen? Tuolla kuvassahan näyttää olevan peiteltynä kyllä muitakin nimiä, kuin kyseinen herra.

Nimby
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: Pe Elo 17, 2012 9:50 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Nimby »

Viittisikö joku osaavampi laittaa tälle vasikat/vasikointi termien määrittelylle oman ketjun pystyyn niin ei menisi tämä ketju ihan OT:ksi.

Karvaperuna
Nikke Knakkertton
Viestit: 195
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 8:13 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Karvaperuna »

Ettei kyseessä ole vaan nämä kolme samaa Kuula-kaveria jotka oli aiemmin esillä:

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... ssarjasta/
Koht sattuu Juhaa leukaan! KopS! Noniin, nyt on Juhalla leuka kipeä.

corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja corppi »

Karvaperuna kirjoitti:Ettei kyseessä ole vaan nämä kolme samaa Kuula-kaveria jotka oli aiemmin esillä:

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseu ... ssarjasta/

Hardcore criminals :mrgreen: tunnetaan kongeilla lisänimillä "pikavippipetkut" :mrgreen:

heklatar
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: To Loka 06, 2011 12:07 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja heklatar »

Hovioikeus kovensi jengiammuskelun tuomioita

Helsingin hovioikeus on koventanut Cannonball-moottoripyöräjengin ammuskelujutun tuomioita. Välienselvittely tapahtui Helsingissä toukokuussa 2011.

Kaksi kerhon jäsentä sai käräjäoikeudessa tuomion tapon yrityksistä, mutta hovioikeus katsoi heidän syyllistyneen murhan yrityksiin. Hovioikeus myös katsoi, että teot oli tehty järjestäytyneen rikollisryhmän jäseninä. Käräjäoikeus oli hylännyt syyttäjien ajaman koventamisperusteen.

Molemmat pääsyytetyt tuomittiin pitkiin vankeusrangaistuksiin. Toinen sai viiden vuoden ja toinen neljän vuoden kahdeksan kuukauden vankeustuomion.

Kolmas pääsyytetyistä kuoli hovioikeuden käsittelyn aikana. Lisäksi oikeudenkäynnin aikana syytettynä ollut kerhon presidentti kuoli sairauskohtaukseen.

Cannonballin jäsenet yrittivät viime vuoden toukokuussa murhata kaksi kerhosta eronnutta miestä. Laukauksia paenneet ex-jäsenet saivat myös tuomion. Heidän kohdallaan rangaistuksia alensi se, että tekoja oli edeltänyt heihin kohdistunut murhayritys.

Toinen ex-jäsenistä sai kahden vuoden ja kymmenen kuukauden ja toinen tasan kahden vuoden vankeusrangaistuksen.

Kerhon kakkosmiestä koskeva syyte hylättiin myös hovioikeudessa.

Hovioikeuden vaiherikas käsittely kesti seitsemän päivää, ja sen aikana kuultiin yhteensä 30:a henkilöä.

MTV3

mokoma
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: La Loka 24, 2009 2:29 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja mokoma »

heklatar kirjoitti:Hovioikeus myös katsoi, että teot oli tehty järjestäytyneen rikollisryhmän jäseninä.
Poikkeuksellinen keissi sikäli, että kerrankin syyttäjä sai tuon koventamisperusteen läpi.

Vastaa Viestiin