Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Mäkin haluan tietää, missä täällä on se deittipalsta :)?
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moona »

Damien: No enpäs ole, uskalsinkin jo mielessäni veikata, että joku sen arvaa, en kai muuten täällä katkeruuttani huutelisi...
Huippumies: ei kai nyt edelleenkään täällä ole, vaan jos osaisin ja paneutuisin tekemään topicin, niin ei kai se ketään haittais -
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Bias »

huippumies kirjoitti:Mäkin haluan tietää, missä täällä on se deittipalsta :)?
Käytä hakua. Ai niin, eihän se toimi... Paitsi jo lausut takaperin "ärrän kierrän orren ympäri, ässän pistän taskuun", heität mustan kissan olan yli ja laitat päähän susireuhkan tiistaina kello 1:32.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Waja »

Damien kirjoitti:
Waja kirjoitti:Vähemmistönä ollaan vanhan liiton miehet. :cry: .
Mihin h******n liittoon säkin kuulut oikein? Invalidiliittoon? Sotaveteraaniliittoon? Autismi- ja Aspergerliittoon? :lol:
Ei nyt Waja millään pahalla mutta siun kanssa täällä myötäeläneenä tuo "me vanhan liiton miehet"-fraasi kyllä sai nauramaan jo paremmin kuin aikoihin. Iso kiitos siulle ystäväiseni. :mrgreen:
Jos assosioit liittoani rikollisliittoihin, olet naurusi ansainnut.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Damien »

Waja kirjoitti:Jos assosioit liittoani rikollisliittoihin, olet naurusi ansainnut.
Assosioin toki paremman puutteessa ja esitin kysymyksen johon ei tullut vastausta mutta kiitos silti. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Waja »

En halua liittoani identifioida, sorry.
Joulun odotusta kuitenkin täältä päiväntasaajan etelä puolelta. Keep cold on You.
Kainonsorttinen
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 12:22 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kainonsorttinen »

Kyllä ärsyttää Kotkan surma -ketjussa, kun melkein puolet viesteistä on niin ihmeen kryptisiä. Voi perhana. "Näin netissä kolmen kuvan sarjan ja se kyllä herätti epäilykseni mutta mahdoinko olla oikeassa sittenkään jaajaa aika näyttää.... blaa blaa blaa" jne. Ja kun kysytään selkeästi, että mitäs nyt meinaat, niin vastausta ei saa. Mikä ihme siinä on, ettei osata keskustella sivistyneesti. Ja yhdet ähmölöt on hukanneet huumorintajunsa jonnekin, ja kaikki sarkasmi ja ironia saa niistämään pakastehernepalkoja nokkaan. Pysykää poissa mun intternetistä jossette yksinkertaista netikettiä. Mur!
Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3852
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Kehumisketjun helmi:
Willow kirjoitti:VoDKa herättää kunnioitusta, tykkään kirjoitustavasta ja tietomäärä ihan hillitön. Mut kaiken tietomäärän kanssa hää osaa olla niinku ei oliskaan, eikä oo muita aliarvioiva besserwisser 8)
Ei ole besserwisser vai?
VoDKa kirjoitti: Aivot käteen ja ajattele; kellonaikoja katsomalla huomaat, että minun päivitykseni ja edellinen päivitys tulivat lähes samanaikaisesti, 2 minuutin erolla. Siinä vaiheessa kun edellinen on postannut kirjoituksensa, minä olin vielä kirjoittamassa omaani ja en siksi nähnyt tuota ko. viestiä. (Jostain syystä se ei myöskään näkynyt lähettämisen jälkeen ilmoituksena, että joku on kirjoittanut sillä välin kun sinä olit kirjoittamassa, jatketaanko...?)

Että ihan turhaan siellä iniset, saatana.
Noin asiallinen vastauksen taannoin sain kun rohkenin huomauttaa tuplapostauksesta.

VoDKa kirjoitti: Jostain syystä se ei myöskään näkynyt lähettämisen jälkeen ilmoituksena, että joku on kirjoittanut sillä välin kun sinä olit kirjoittamassa
Tuo on täyttä paskapuhetta. Ei ole ymmärretty ilmoitusta tai älytty edes lukea sitä vai liekö ollut VoDKaa silmässä...? :mrgreen:


Lisää tämän koulusurmaajalta nikkinsä kopioineen neron leimauksia:
VoDKa kirjoitti:Sen olisi voinut poistaa myös mikäli joku luupää ei olisi iskenyt kommenttia sen alle vaan lähettänyt vaikka yksityisviestillä huomautuksen tästä, jolloin paikan päällä olevana olisin kerennyt sen vielä poistamaan. Sen sijaan tämä kyseinen luupää keksi alkaa itkemään siitä, että sama asia mainitaan kahdessa eri viestissä sen sijaan, että olisi antanut asian olla ja ollut vain välittämättä siitä. Ymmärrän kyllä pakon päästä pätemään väkisellä muiden näkyvillä, varsinkin jos ikää on juuri ja juuri sen verran, että osaa kirjoittaa.
Ei ole "muita aliarvioiva besserwisser"?

Jätin enemmän kinaamisen tietysti sikseen vaikka tämä herkkähipiäiseksi osoittautunut koulusurmaintoilija jättikin kaneettiensa loppuun haastavan kysymyksen:
VoDKa kirjoitti:Selkeyttìkö nyt, vai vieläkö väännetään?
Vanhastaanhan tiedämme että kouluampujalta nikkinsä kupanneen koulusurmaintoilija VoDKa:n veri alkaa kunnolla kiertää vasta kun uhreja on kymmenen pahemmalla puolella ja jos uhreina sattuu vielä olemaan lapsia tai nuoria niin kiihko sen kuin lisääntyy.

Jos joku tuollaista kunnioittaa ja vielä kirjoitustavastakin tykkää niin sen kuin vain.

Minun kunnioitukseni kohteet ovat aivan toisaalla.

Enkä löydä kirjoitustavastakaan kummempia ansioita.
.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Nimimerkki aga ärsyttää tietämättömyydellään harvinaisen paljon:
aga kirjoitti:
matlockb kirjoitti:Kuules, aga, ihan yhtä oikea jos ei oikeampi alue on kotimaiset henkirikokset (kumpikaan ei tietenkään väärä alue ole), joihin tämäkin uskoakseni ennen pitkää siirrettäneen ylläpidon toimesta, ei tämä juttu ole ajankohtainen enää vuoden tai kahden päästä.
Olen lukevinani, että mielestäsi Ajankohtaiset -alue on siis mielestäsi tarpeeton, missä olet väärässä minun (ja uskoisin, että monen muunkin) mielestäni.
Agalla on selkeästi ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa, ehkä olisi hyvä ottaa muutama lisätutnti äidinkielessä ennen kuin alkaa muita opastamaan.
Kopioin ajankohtaiset-osion aiheen tähän (ehkä agakin sen osaa lukea, jota epäilen, onhan noita "agoja" tällä palstalla valitettavan paljon nähty):
Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Omasta mielestäni ylläpito on selkeästi sanonut että avausta tehdessä kannattaa varmistaa, onko aiheesta jo muualla keskustelu. Tässä tapauksessa aloitus oli tehty jo useita tunteja aikaisemmin kotimaisiin henkirikoksiin.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2756
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aga »

matlockb kirjoitti:Nimimerkki aga ärsyttää tietämättömyydellään harvinaisen paljon:
aga kirjoitti:
matlockb kirjoitti:Kuules, aga, ihan yhtä oikea jos ei oikeampi alue on kotimaiset henkirikokset (kumpikaan ei tietenkään väärä alue ole), joihin tämäkin uskoakseni ennen pitkää siirrettäneen ylläpidon toimesta, ei tämä juttu ole ajankohtainen enää vuoden tai kahden päästä.
Olen lukevinani, että mielestäsi Ajankohtaiset -alue on siis mielestäsi tarpeeton, missä olet väärässä minun (ja uskoisin, että monen muunkin) mielestäni.
Agalla on selkeästi ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa, ehkä olisi hyvä ottaa muutama lisätutnti äidinkielessä ennen kuin alkaa muita opastamaan.
Kopioin ajankohtaiset-osion aiheen tähän (ehkä agakin sen osaa lukea, jota epäilen, onhan noita "agoja" tällä palstalla valitettavan paljon nähty):
Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Omasta mielestäni ylläpito on selkeästi sanonut että avausta tehdessä kannattaa varmistaa, onko aiheesta jo muualla keskustelu. Tässä tapauksessa aloitus oli tehty jo useita tunteja aikaisemmin kotimaisiin henkirikoksiin.
Väitit jokatapauksessa, että yhtä oikea tai oikeampi keskustelualue kyseiselle ajankohtaiselle (tapahtunut 1.1.2013) tapolle olisi ollut Henkirikokset - kotimaa, missä olet väärässä. Ensimmäinen aloitus aiheesta olisi tullut kirjoittaa Ajankohtaisiin... On tosin hyvä ennen uuden ketjun uudesta uutisesta aloitusta tarkastaa tämän sivuston pääsivu ja siitä uusimmat aiheet, ettei tule toista aloitusta samasta uutisesta.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^Tällä kertaa kertaa en kyllä myönnä olevani missään väärässä, päinvastoin. Ketjun aloittajan tulee tarkastaa, onko aiheesta loitusta mahdollisesti muualla ja joka tapauksessa aina, aga, nämä henkirikokset siirretään oikeaan osioon, uskon että ylläpidon työtä helpottaa mikäli selkeät "Reiska tappio Ollin ryyppyillan päätteeksi" yms. laitetaan suoraan sinne ketjuun minne ne kuuluvat.
Asia erikseen, mikäli kuvitteellinen "Olli" on tapettu mutta tekijä on vielä epäselvä. Joka tapauksessa et osannut lukea sitä, mitä kirjoitin etkä selkeästi ymmärrä (tai halua ymmärtää) kirjoittamaani.

E: Peräänkuulutan myös tuplaketjun huonoa otsikointia!
Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Ajankohtaista - ketjun alussa on ohjeistusta;
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=3211
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6556
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

matlockb kirjoitti:Agalla on selkeästi ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa, ehkä olisi hyvä ottaa muutama lisätutnti äidinkielessä ennen kuin alkaa muita opastamaan.
En ole koskaan kenenkään kirjoitusvirheisiin puuttunut mutta tämä on hauska lajissaan. Lisätutnti äidinkielessä ei ole kenellekään pahitteeksi. :D

Eikä nuo näppäinvirheet ärsytä, vaikka nyt tuli tähän topicciin kommentoitua.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^Olen tästä samaa mieltä awa :D Kai se on itsekin tuota kielioppia kerrattava, nyt sattui kyllä todella "hyvään" saumaan tuo näpääilyvirhe, en voinut itsekään olla nauramatta.

Selvyyden vuoksi; tässä kyseessä siis nimimerkki aga, ei awa.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Luupää kirjoitti:
VoDKa kirjoitti: Aivot käteen ja ajattele; kellonaikoja katsomalla huomaat, että minun päivitykseni ja edellinen päivitys tulivat lähes samanaikaisesti, 2 minuutin erolla. Siinä vaiheessa kun edellinen on postannut kirjoituksensa, minä olin vielä kirjoittamassa omaani ja en siksi nähnyt tuota ko. viestiä. (Jostain syystä se ei myöskään näkynyt lähettämisen jälkeen ilmoituksena, että joku on kirjoittanut sillä välin kun sinä olit kirjoittamassa, jatketaanko...?)

Että ihan turhaan siellä iniset, saatana.
Noin asiallinen vastauksen taannoin sain kun rohkenin huomauttaa tuplapostauksesta.

VoDKa kirjoitti: Jostain syystä se ei myöskään näkynyt lähettämisen jälkeen ilmoituksena, että joku on kirjoittanut sillä välin kun sinä olit kirjoittamassa
Tuo on täyttä paskapuhetta. Ei ole ymmärretty ilmoitusta tai älytty edes lukea sitä vai liekö ollut VoDKaa silmässä...? :mrgreen:
Arvaa mitä? Koska minä satun olemaan suoraselkäinen kaveri, minä pyydän anteeksi mikäli olet loukkaantunut noista ylläolevista asioista. Olet oikeassa, vastaukseni on ollut asiaton tuossa vaiheessa ottaen huomioon aiheen vakavuuden. En muista kyseistä tapausta kunnolla (ainoastaan hämäriä mielikuvia) ja on hyvin mahdollista, että tapasi huomauttaa on ärsyttänyt sanavalikoimillaan tai muilla ja olen kokenut sen hyökkäyksenä sanomaani vastaan. Todennäköisemmin ärsyyntyminen on kuitenkin johtunut nimenomaan siitä, että en ole voinut poistaa viestiä juurikin sen kommentoinnin vuoksi enää. Ei minustakaan ole hauskaa, jos ketju on täynnä samaa viestiä/tuplapostauksia, se ottaa päähän jopa kohtuuttoman paljon.

Sen kyllä muistan, että sitä ilmoitusta ei todellakaan tullut siitä, että joku muu olisi kirjoittanut sillä välin ketjuun. Yleensä tapanani on ollut tarkistaa vielä kirjoittamani jälkikäteen uudestaan, sekä vilkaista aiempaa viestiä uusiksi mikäli se on liittynyt kirjoittamaani, mutta tuolloin se jäi tekemättä (mielikuva, että oli joko kiire jonnekin tai vähän sellainen "enpä jaksa tarkistaa, kyllähän tämä on aina toiminut kunnolla...."). Tuosta oppineena tehostin tarkastamista ja nykyisellään olen tehnyt sen ihan joka ikinen kerta. Normaalisti olen kyllä tosiaan saanut sen ilmoituksen siitä että joku muu kerkesi postata jotain ketjuun jo ennen minua, mutta jostain syystä sitä ei tosiaan tullut tuolloin. Pienesti ärsyttää edelleen. :D

Mitä tulee noihin muihin väitteisiisi, niin en edes lähde kinaamaan niistä. Jos nuo ovat mielipiteesi ja kuvitelmasi minusta, niin olkoon sitten näin. Ei minulla ole tarvetta lähteä niitä muuttamaan ja oikomaan, jokaisella olkoon omat mielipiteensä kirjoittajista täällä, olivat ne sitten oikeita tai vääriä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Vastaa Viestiin