Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

CSI
Michael Knight

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

turumurre kirjoitti: Tuo edellä oleva tiedettiin jo tuoreeltaan, eli että veli toimitti videointinsa suoraan syyttäjälle...

CSI osaa varmaan nyt kertoa millä tavoin noiden nuorempien lastensuojelulliset toimet on otettu huomioon veljen toimittaessa videoimansa aineiston suoraan syyttäjä Valkamalle.
Noinko sinä toimisit omien hoidokkiesi osalta. Eipä tainnut veli luottaa sosiaalipuolen tehokkuuteen pitää äiti erossa lapsistaan. Asetappa itsellesi myös sellainen kysymys, että kyse olisikin tosiaan vain tarinoista..., katsotko myös siinä tapauksessa että näitä nuorempia on vahvasti suojeltu.
Korjaus: Varmaankin poliisille.

Käsittääkseni rikosasioiden käsittely kuuluu poliisille, ei sosiaalille.

Noin minäkin olisin kyllä toiminut vastaavassa tilanteessa, koska se oli oikein toimittu veljeltä!

Veljen luottamisista emme tiedä yhtään mitään, joten lienee sinunkin syytä nipistää se ylen innokas spekuloiva turpasi kiinni siitä. Käsittääkseni kuitenkin sisartaan aiemmin puolustanut veli on tehnyt tässä asiassa 180 asteen uusarvion tilanteesta ja on nykyään vakuuttunut hänen syyllisyydestään. Sinullakin on toki toivoa tehdä sama.

Vaikka kyse olisi vain tarinoista (mitä en kyllä usko) - niin ne ovat läpäisseet lastenpsykiatrien ym. seulan - mikä on aika merkillistä. Toisekseen, pidän lasten kauhua äidin paluusta merkillepantavana eli vaikka kyse olisi pelkistä tarinoista, niin mikä on lasten moottori suoltaa noin kovaa tarinaa, jotta äiti vain pysyisi häkissä? Kyllä fiksu 12 vuotias on jo niin vanha, että tajuaa elämänmenosta sen verta, että oma äiti on oma äiti - ja kunnioituksen kohde by default....ellei sitten jotain ole pahasti vinossa. Tässä tapauksessa on.

Kannattaa Turre muistaa - vaikka oletkin tunnekylmä paskiainen ja ilmeisen kyvytön käsittämään lapsen maailmaa ja täydellisen kylmäkiskoinen suojellaksesi tämän keissin pienimpiä - sinun kannattaa silti muistaa, että lapsi ei helpolla käänny vanhempaansa vastaan! Em. lojaalius on ihmiseen syvälle rakennettu - ja jostain idioottimaisesta syystä jopa Raamattu paapattaa asiasta vaikka em. prinsiippi tuskin vahvistusta tarvitsisi! Sen verta geeneissä se näkyy olevan.

Raamatun paskaneuvon suhteen tässä kohtaa olisi paljon fiksumpaa kun siellä olisi neuvo tilanteeseen, joka on valitettavan yleinen:
ON valtavasti tapauksia, joissa lapsi jopa omaksi vahingokseen on vanhemmalle lojaali ja niinhän ilmeisesti tässäkin tapauksessa oli ensimmäiset 2-3 vuotta ja vanhimman osalta vieläkin. Vanhan testamentin kirjoittaneet risuparrat olisivat voineet vähän tarkemmin puntaroida sanojaan ja ottaa huomioon ihmiselämän nyansseja - ja että aina homma ei mene vanhempi-lapsi suhteessa kuten Strömsössä vaan lapsella pitää olla oikeus yksipuolisesti irtisanoa vahingollinen riippuvuus paskiaiseen!

PS. Minulla on ehkä vähän enemmän pelisilmää lasten tilanteeseen - koska toinen vanhemmistani oli tuollainen manipulatiivinen paskiainen, miksi Aueria epäillään. Valitettavasti. Onneksi ei nyt mitään Ulviloita tai sen kummempia tapahtunut - mutta paskiainen silti oli. Tämä vanhempani, täydellinen mulkvisti, osasi kyllä pitää 100% kulissit ulospäin eli tuskinpa perheemme ulkopuolella kukaan käsitti, että turpaan sai niin puoliso kuin lapsetkin tasaisin väliajoin. Joten siitäkin puolesta on kokemusta & näkemystä. EIkä ollut Kuningas Alkoholikaan kuvioissa mukana. Pelkkä häijy luonne riitti. Kun olen AA:n syyllisyydestä vakuuttunut teknisen näytön perusteella, ei minulla ole mitään vaikeuksia käsitää, mitä lapsiraukoille tapahtui vuosina 2006-2009. Vaikkei mukana olisi edes insestiä, niin siellä on silti tehty rikoksia lapsuutta vastaan!
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Turre, mun mielestä kyse ei ole dyckert-nauloista, jotka ovat lähes kannattomia tarkoituksena, että ne uppoavat puuhun sisälle. Pieni lankanaula lienee kyseessä.
huippumies
Roger Murtaugh

CSI kirjoitti:
Raamatun paskaneuvon suhteen tässä kohtaa olisi paljon fiksumpaa kun siellä olisi neuvo tilanteeseen, joka on valitettavan yleinen:
ON valtavasti tapauksia, joissa lapsi jopa omaksi vahingokseen on vanhemmalle lojaali ja niinhän ilmeisesti tässäkin tapauksessa oli ensimmäiset 2-3 vuotta ja vanhimman osalta vieläkin. Vanhan testamentin kirjoittaneet risuparrat olisivat voineet vähän tarkemmin puntaroida sanojaan ja ottaa huomioon ihmiselämän nyansseja - ja että aina homma ei mene vanhempi-lapsi suhteessa kuten Strömsössä vaan lapsella pitää olla oikeus yksipuolisesti irtisanoa vahingollinen riippuvuus paskiaiseen!
Aamen. En voisi olla enempää samaa mieltä. Luemme joka päivä lehdistä kaikenlaisia kauhujuttuja siitä, miten lapsia kohdellaan. Varmaan Turrekin lukee. Ja uskoo. Mutta kun on kyse pullantuoksuisesta annumammasta, turre ei voi uskoa. Miksi?
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

CSI kirjoitti:Kävin ilmiantamassa tämän Sirpatrollin. Se, mikä Lautamiehiin on viety, pitäisi siellä pysyä. Nyt tämä kakanlevittäjä kanniskelee täältä tavaraa asiaketjuihin....

Tämähän on aivan mahdoton riekkuja tämä Sirppa?
Nopeastipa tuo pidätys ja tuomio kävi. Mutta onpas tullut Naakalle kovennettua, en ole aihetta huomannutkaan enkä edes Naakkaa.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Minäkin ihmettelin naakan uutta bannia. En ole kaikkia Ulvilan posteja lukenut, menee posteja ohitse kun hyppelen Sirpan ja turren ylitse..hm..hirveätä veivaamista.

Mitä siinä hänen allekirjoituksessaan oli, kun se on poistettu ja tilalle on kirjoitettu, että allekirjoitusoikeudet poistettu?

Lisäys: No, ehkä sitä ei kannatta toistaa..

nim. hiukan pihalla
Viimeksi muokannut Tara, Pe Helmi 15, 2013 10:50 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti:Minäkin ihmettelin naakan uutta bannia...
Nakka on kuallut, eläköön Naakka!
turumurre
Ainesta Watsoniksi

CSI kirjoitti:...
Kannattaa Turre muistaa - vaikka oletkin tunnekylmä paskiainen ja ilmeisen kyvytön käsittämään lapsen maailmaa ja täydellisen kylmäkiskoinen suojellaksesi tämän keissin pienimpiä ....

PS. Minulla on ehkä vähän enemmän pelisilmää lasten tilanteeseen - koska toinen vanhemmistani oli tuollainen manipulatiivinen paskiainen, miksi Aueria epäillään.

Niin, minä taas tiedän ettet tiedä mitään. Aloita nyt perehtyminen Ulvila-tapaukseen lukemalla lapsen kuulustelut 2009. Tule sitten puhumaan mikä on oikein ja mikä väärin.

Sulla pelisilmää? Voi olla pelisilmää mutta siitä tässä ei olekkaan kysymys, vaan Anneli Auerin ja Jukka Lahden lasten hyväksikäytöstä jota tekevät syyttäjälaitos *) j a v 2009 -> tutkinta.
Näin yksinkertaista se on CSI.

Jos sulla on ollut v: ainen lapsuus niin valitan, mutta mitä se tähän kuuluu. Ei sekään kuulu ettei mulla ole ollut vaikka tukkapöllyt olen useasti molemmilta saanut, aiheesta. Hyvä lapsuus se on silti ollut.

Huomaan nyt että peilaatkin koko tapausta itseesi ja etsit sieltä jonkinlaista samankaltaisuutta. Psykologit (jota ammattikuntaa en koskaan juurikaan ole arvostanut) keksisivät tällekin sun sielunmaisemalle ja tälle että haluat imeytyä tapaukseen itsesi kautta jotain yhdistävää...

Yleisesti sanon sulle, tutustu tapaukseen todisteisiin ja tule sitten puhumaan mitä sitten puhutkin. Olen huomannut että tietosi perustuvat vain mutu-tuntumaan, ja nythän vielä kerroit mihin perustat ajatelmasi - ITSEESI !

*

*)ps. On valitettavaa että joitakin kuten sinua on kaltoin kohdeltu skidinä, mutta oikeuttaako se sinua uskomaan tällästä sontaa mitä tarinoidaan, tai että oikeuttaako se syyttäjälaitosta uskomaan tälläistä ja edelleen pitkittämään tätä selkeästi tarkoitushakuisuuteen perustuvaa syyllistämistä. Jos tähän uskot niin valitan sitäkin;

Kuva

JOSKUS, tämänkin pölyn laskeuduttua, jos hyväksytte kaiken menettelyn mitä tapauksen tutkinta esm. on tehnyt, viittaan mm. sun omaan kommenttiisi toisaalta kopsattuna:

CSI kirjoitti: Esikoista missään vaiheessa minään rikollisena ole kohdeltu ja mahdotontahan se alle 15-v. kysymyksessä ollessa onkin. Poliisin kuulustelu toki oli jossain vaiheessa ammattitaidotonta, mutta pienen maan pienet resurssit. Valitettavasti. Mutta ei siinäkään pientä kovistelua enempää tapahtunut (ei lyöty, ei annettu sähköshokkeja tai water-boardingia...tmv kidutusta kuten jossain muualla) . Joten tuskin tuosta poliisin parista tiukemmasta kuulustelusta on tytölle mitään elinikäisiä traumoja jäänyt. Asiat oikeisiin mittasuhteisiin, kiitos.
Silti asia on kuitenkin kohtuu hoidossa jos vertaa vaikka Venäjään tai Afrikkaan.

Niin hyväksymiset virkavallan väärinmenettelyissä/toiminnassa tulevat ennemmin tai myöhemmin kolahtamaan omaan nilkkaan... (mikäli ette nyt ihan ulkosuomalaisia ole tai erakkoja joilla ei mitään sukulaissuhteita ja ystäväpiiriä).

Jos olette hyväksyvällä kannalla tämänkaltaisiin vääärinmenettelyihin virkavallan taholta, niin muistaakaa silloin 'kolahduksen sattuessa':

Olette sen ansainneet, koska juurikin TE olitte tätä mieltä täällä mielipiteinänne.
Viimeksi muokannut turumurre, Pe Helmi 15, 2013 11:48 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Valhalla
Watson itse

Niin, minä taas tiedän ettet tiedä mitään. Aloita nyt perehtyminen Ulvila-tapaukseen lukemalla lapsen kuulustelut 2009. Tule sitten puhumaan mikä on oikein ja mikä väärin.
Taas se turre pyytää lukemaan kuulustelut joita oikeus ei käyttänyt, joihin turren mielestä ei saisi viitata, joita syyttäjä ei saa käyttää mutta joihin turre tämän tästä vetoaa kuvitellen niiden puoltavan annun syyttömyyttä osoittaen kuulustelijan taitamattomuuden. Melkoinen liikenneympyrä.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viittaan vielä ed kirjoitukseeni
turumurre kirjoitti: JOSKUS, tämänkin pölyn laskeuduttua, jos hyväksytte kaiken menettelyn mitä tapauksen tutkinta esm. on tehnyt, viittaan mm. sun omaan kommenttiisi toisaalta kopsattuna:

CSI kirjoitti: Esikoista missään vaiheessa minään rikollisena ole kohdeltu ja mahdotontahan se alle 15-v. kysymyksessä ollessa onkin. Poliisin kuulustelu toki oli jossain vaiheessa ammattitaidotonta, mutta pienen maan pienet resurssit. Valitettavasti. Mutta ei siinäkään pientä kovistelua enempää tapahtunut (ei lyöty, ei annettu sähköshokkeja tai water-boardingia...tmv kidutusta kuten jossain muualla) . Joten tuskin tuosta poliisin parista tiukemmasta kuulustelusta on tytölle mitään elinikäisiä traumoja jäänyt. Asiat oikeisiin mittasuhteisiin, kiitos.
Silti asia on kuitenkin kohtuu hoidossa jos vertaa vaikka Venäjään tai Afrikkaan.

Hyvin pientä otetta lapsen v2009 kuulusteluista, jonka CSI kaikki tietävänä, ja itse kaltoinkohdelluksi tulleena auliisiti siis hyväksyy:

http://i7.aijaa.com/b/00829/11784488.jpg
http://i9.aijaa.com/b/00427/11784497.jpg
http://i4.aijaa.com/b/00490/11784501.jpg
http://i3.aijaa.com/b/00587/11784509.jpg

Vaikka sinä hyväksyisitkin, niin laki kyllä kieltää...
En alkuunkaan usko, ketkä tuollaiset lapseen kohdistuvat kuulustelut hyväksyy (lukekaa 100 sivua kokonaisuudessaan), että näillä hyväksyjillä olisi lapsia ollenkaan...

Varsinais-Suomalainen sanalasku: "Helppok siäl tuhkamunan o huudella" - Paattinen.

*
Täällä on paljon jauhantaa, mutta myös ihan virallista sellaista joissa esitetään näennäisen kauniisti että 'Jottai tarttis tehrä'. Tässäkin eräs 'hyvä' kommentti:

Yhteistyö poliisin kanssa epäonnistui

Mitään vain ei tapahdu. Onko tälläset kommentit annettu vain pakosta vai onko tosiaankin tarkoitus että asioita yritettäisiin korjata.
Samat henkilöt asioita vaan näkyy vetävän vuodesta toiseen, vaikka todetaan että surkeasti on laitoksella tämänkin suhteen mennyt.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

turumurre kirjoitti: Huomaan nyt että peilaatkin koko tapausta itseesi ja etsit sieltä jonkinlaista samankaltaisuutta.
En todellakaan peilaa, koska olen 100% sinut menneisyyteni kanssa ja ne asiat käsitellyt jo ajat sitten. Silti minulla on aika hyväkin käsitys mitenkä noissa tilanteissa toimii lapsi. Käsitys, joka sinulta puuttuu täysin.

Huomaan myös, että olet täysi paska nilviäinen - mitä vähän osasin aavistellakin. Kun vähän kertoo itsestään, niin rupeat välittömästi hakemaan sieltä vyön alle iskuja kun et muuten pärjää.

turumurre kirjoitti: Hyvin pientä otetta lapsen v2009 kuulusteluista, jonka CSI kaikki tietävänä, ja itse kaltoinkohdelluksi tulleena auliisiti siis hyväksyy:

En ole missään enkä milloinkaan väittänyt tuollaisia kuulusteluja hyväksyväni ja viestisi olen ilmoittanut ylläpidolle asiattomana, koska yrität pistää suuhuni sanoja joita en ole sanonut.
Halveksin sinua muuten erittäin paljon sen perusteella mitä olet antanut itsestäsi kuvaa. Olet kyllä todella korni "hiihtelijä" täällä ja ilmeisen kykenemätön mihinkään järkevään keskusteluun. Rääpystelet jotain typeriä 3D-himmelikuvia ja typeriä viivojasi joihinkin itse laatimiin pohjapiirustuksiisi. Osa argumentaatiosta on kuin suoraan hullujenhuoneelta lainattua.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

CSI kirjoitti:En todellakaan peilaa, koska olen 100% sinut menneisyyteni kanssa ja ne asiat käsitellyt jo ajat sitten.
Huomaan myös, että olet täysi paska nilviäinen - mitä vähän osasin aavistellakin. Kun vähän kertoo itsestään, niin rupeat välittömästi hakemaan sieltä vyön alle iskuja kun et muuten pärjää.
En ole missään enkä milloinkaan väittänyt tuollaisia kuulusteluja hyväksyväni ja viestisi olen ilmoittanut ylläpidolle asiattomana, koska yrität pistää suuhuni sanoja joita en ole sanonut.

Hyvä näin. Eipä siis sotketa omia elämiämme näihin Ulvila-tapauksiin.

Pärjään hyvin, kuten olet huomannut. En puutu yksityisyyteen mikäli joku ei halua että sitä kommentoidaan, kerroit täällä jotain niin täällä oletetaan että niitä voi myös kommentoida. Eikö näin?

Lainasin tekstiäsi jossa kerroit... sitä kommentoin, joten siitä vaan...

Halveksin sinua muuten erittäin paljon sen perusteella mitä olet antanut itsestäsi kuvaa. Olet kyllä todella korni "hiihtelijä" täällä ja ilmeisen kykenemätön mihinkään järkevään keskusteluun. Rääpystelet jotain typeriä 3D-himmelikuvia ja typeriä viivojasi joihinkin itse laatimiin pohjapiirustuksiisi. Osa argumentaatiosta on kuin suoraan hullujenhuoneelta lainattua.

Mun on tietysti vähän vaikeata arvostella omia aikaansaannoksiani, mutta omasta mielestäni ne on ihan kelvollisia. Kukavaanhan voi yrittää tehdä tarkempia, ja se onkin ainoa sinunkin tiesi osoittaa ne vääräksi...

Tärkeintähän on että esim sinä yrität etsiä niistä valheellista tietoa, vaikka ethän sinäkään siihen pysty kun ei ole kukaan muukaan pystynyt. Sama tietysti pätee kirjoituksiini.
Toki se saattaa tuntua siltä että 'onpas tossa koppava ja itsevarma kirjoittaja' Mutta se nyt vaan sattuu tässä Ulvila-tapauksessa olemaan niin että tiedän asioita aikast paljon...

Hullu vai?, sanoisin mieluummin että olen vain oikeassa..
Olenko muuten kertonut että ihan alussa olin tuollainen samanlainen asioista tietämätön 'keltanokka'...Juu'u, pitää paikkaansa, olinpa jopa joistain asioista samaa mieltä kuin sinä nyt...

ps.
Pikku vinkki CSI, tää kirjoituksesi tuolla asiapuolella on Lautamies-osion kirjoitusta.
Rauhoitu, kerää voimia ja yritä asiallisesti kommentoida väittelemällä esittämiäni asioita vääräksi. Ei mulla ole tarvetta tuota vasikoida, varsinkin kun huomaan että sulla keittää tahattomasti yli...

CSI kirjoitti:Turren taktiikka on jauhaa tuota kakkaa maailman tappiin asti - kunnes kukaan ei jaksa enää oikaista enää hänen jatkuvia vääriä väittämiään. Jonka jälkeen hänen löpinänsä jäävät "tauluun" viimeisinä jälkinä ja hän on Voittaja.

On tuolle taktiikalle Göbbelsin propagandakoulussa annettu nimikin. Taisi olla jankuttaja-apinan taktiikka tms. Eli pöljin idiootti voittaa väittelyt ja saa väitteensä todeksi kun kukaan ei jaksa enää väittää vastaan.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=615

ps2.
Tuo Göbbels, siitäpä tulikin mieleeni vauhdikas aloituksesi täällä...
Mutta olemme varmaankin molemmat historian opukset lukeneet, minä viimeeksi 'Hitler'.
Itse luin sen oppiakseni ymmärtämään joukkohysteriaa, kuten te syyllistäjät täällä yhteen ääneen HEIL aatte.
Valhalla
Watson itse

Taas se turre pyytää lukemaan kuulustelut joita oikeus ei käyttänyt, joihin turren mielestä ei saisi viitata, joita syyttäjä ei saa käyttää mutta joihin turre tämän tästä vetoaa kuvitellen niiden puoltavan annun syyttömyyttä osoittaen kuulustelijan taitamattomuuden.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti:Taas se turre pyytää lukemaan kuulustelut joita oikeus ei käyttänyt, joihin turren mielestä ei saisi viitata, joita syyttäjä ei saa käyttää mutta joihin turre tämän tästä vetoaa kuvitellen niiden puoltavan annun syyttömyyttä osoittaen kuulustelijan taitamattomuuden.

Taas esität tuollaisia virhepäätelmiä. Toki on niin ettei niistä v2009 lapsen kuulusteluista ollut syyttäjäpuolelle mitään hyötyä, mutta päinvastoin kun esität, puolustukselle oli.
Puolustukselle oli myös tärkeää osoittaa ko kuulusteluiden luonne, eli millä pelillä lasta yritettiin murtaa. Tämä todettiinkin ja tuomittiin molemmissa oikeusasteissa.
Yleensäkin, vaikka tälläinen 'pointti' viedään pois syyttäjäpuolelta, niin ei se tarkoita sitä etteikö kuulusteluiden sisältöä voisi puolustus käyttää.

Tärkein antihan v2009 kuulusteluiden sisällöstä oli ettei vanhemmat riidelleet (vaikka syyttäjä niistä oli tämän näkevinään) ja toinen oleellisen tärkeä seikka se että lapsi pysyi kannassaan näkemästään. Ja vielä painavammaksi todisteperusteeksi tämän näkemisen tekee se seikka että häntä yritettiin johdatella, painostettiin, syytettiin jopa valehtelusta ja itketettiin usein. Hän pysyi silti näkemässään.

Hovi on aivan oikein huomioinut nämä:
A:n kertomukset ovat jokaisessa puhuttelussa pysyneet keskeisiltä osin yhdenmukaisina. Vaikka häntä on jo ensimmäisestä puhuttelusta lähtien johdateltu ja vaikka puhuttelija on vuoden 2009 puhutteluissa poliisin suorittamista tutkimuksista ilmeneviä seikkoja ehdottomana totuutena painottaen antanut hänen ymmärtää, ettei hänen kertomuksensa voi pitää paikkaansa, hän ei ole millään tavalla horjunut kertomuksessaan. A on pysynyt omissa havainnoissaan siinäkin tilanteessa, kun Anneli Auer on jäljempänä mainitussa yhteydessä kertonut hänelle uskovansa, ettei talossa ole ollut ulkopuolista tekijää ja että teon isälle oli tehnyt äiti.
http://www.oikeus.fi/55277.htm
Joten suosittelen siis sullekin hankkimaan ja lukemaan kyseiset kuulustelut, tiedätpähän sitten mistä puhut...

ps. Kannattaa myös pohtia tuota viimeistä asiaa tuossa lainaamassani Hovin tekstissä; Vaikka äitinsä silloin taapaamisessa kertoi uskovansa, niin lapsihan ei sellaisia satuja ole puolestaan uskonut...Aika vakuuttavaa!
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

turumurre kirjoitti: En puutu yksityisyyteen mikäli joku ei halua että sitä kommentoidaan, kerroit täällä jotain niin täällä oletetaan että niitä voi myös kommentoida. Eikö näin?
Kommentoida voi, jos kommentti on ASIALLINEN. Sinun kommenttisi EI ollut sitä. Enkä varsinaisesti ole PYYTÄNYT sinulta - enkä muiltakaan em. asiaan ainuttakaan kommenttia, koska tämä ei ole keskustelu minusta eikä asian luonnekkaan vaadi mitään tyhjänpäiväistä kommentointia, ei varsinkaan vyön alle iskuja. Kunhan kerroin, MIKSI - tämän asian saatua tällaisia käänteitä - osaan sinua ja monta muuta keskustelijaa paremmin hahmottaa mistä asiassa on kyse. Senkin voin kertoa, että olin tästä keissistä kiinnostunut JO vuosia ennenkuin tähän tuli näitä lsh-käänteitä. Se, että niitä on nyt tullut - ja ilmiselvästi siellä on jotain nyt pielessä, sen osaan omiin kokemuksiini peilaten sanoa - ei ole koskaan ollut lähtökohtani tähän keissiini. Ylipäänsä hyvin harvoin edes asioita ajattelen siltä kantilta - mutta toki kun tarjottimella nokan alle pohdittavaksi tungetaan, niin tällöin on pohdittava.

Jo alunperin asiasta kirjoitettaessa mietin, että viitsinkö edes vaivautua avautumaan koska kuitenkin joku älykääpiö rientää paikalle hehkuttamaan, kuinka yritän väkisin löytää tästä keissistä mukamas jotain oman elämäni "tragediaa" (joka ei edes ole tragedia minulle - oli aikoinaan toki mieltä harmittava asia - jonka TOISTAN: olen aikoja sitten jo käsitellyt. Vaikka olenkin asian käsitellyt, niin kait saan SILTI käyttää tuota kokemusta ns. elämänkokemuksenani eli hyödyksi? Vai onko se kokonaan kiellettyä? Lyö lyötyä. Ota turpaan äläkä missään tapauksessa hyödy millään lailla kokemuksesta positiivisesti? Tämäkö on Turren filosofia.

No, kirjoitin kuitenkin omasta taustastani koska ajattelin, että täällä on sen verta fiksua porukkaa, ettei vyön alle iskuilla lähdetä lyömään. Niin menee tuskin 30 minuuttia, kun tämä Turre Yleisturaaja on jo kimpussa hakkaamassa epäasiallisilla kommenteilla kuin Auer konsanaan pesueensa kimpussa kun vankilalomalle pääsee....
turumurre kirjoitti: Kukavaanhan voi yrittää tehdä tarkempia, ja se onkin ainoa sinunkin tiesi osoittaa ne vääräksi...
Suosittelen "kukavaalle" skippaamaan sinun tuotoksesi. Ne eivät ole edes lukemisen väärtiä. Käsittääkseni aika moni tällä palstalla jo sitä tekeekin: Skippaa automatic niin sinun Turre kuin Sirpan oksennukset. Turhaa ajanhukkaa lukea niitä. Mahtaa sinua ketuttaa vääntää noita - noihin varmasti palaa ainutkertaisen elämäsi tunteja 10x määrä etkä saa niitä ikinä takaisin...ja lopputulos on se, ettei kukaan viitsi edes tekstejäsi lukea! HAH! No, Valhalla vielä sitkeästi kommentoi, mutta kyllästynee jankka-apina taktiikkaasi ennenpitkää...
turumurre kirjoitti:yritä asiallisesti kommentoida väittelemällä esittämiäni asioita vääräksi.
Hah. Mä skippaan sun jokellukset jatkossa. LOL. Joudun kyllä myöntämään, että olen jo tätä ennenkin skipannut 30-90%:sti sivukaupalla jatkuvat jeremidiaasi - mutta jatkossa teen sen systemaattisesti: aina kun kirjoittajana näkyy olevan turumurre, niin eikun skip seuraavaan viestiin.

Tämä jää viimeiseksi kommentikseni sinulle.
huippumies
Roger Murtaugh

Koulukiusaajia on aina ollut ja tulee olemaan. Ei kannata välittää. Samoin minä toin aluksi esille vastaavaa eli pystyn kyllä asettumaan kaltoin kohdellun lapsen asemaan ja tunnistan sen lojaalisuuden, vaikka kuinka kohdeltais huonosti. Annaannahan veti mua sitten siitä turpaan.

Joten antaa koirien räksyttää, karavaani kulkee :)
Vastaa Viestiin