Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Shiri
Hercule Poirotin viikset

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Shiri »

Oisko mitenkää mahdollista saada minfolle erillistä versiota mobiililaitteille?
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

matlockb kirjoitti:
Inhorealisti kirjoitti:Voisiko tuon ketjun siirtää Selvittämättömiin? Kiitos!

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=2546
Tässä(kin) tapauksessa taktiikka: vasikoi ketjun ensimmäinen viesti ylläpidolle toimii/toimi, ylläpito tietääkseni harvemmin ehtii lukea joka ketjua ilman erityistä syytä läpi. Sitä en tiedä kuinka ahkerasti seuraa tätä ketjua, siihen ylläpito vastatkoon halutessaan.
Ainakin näyttää nyt vasikoinnin ansiosta olevan tuo ym. ketju oikeassa osiossa. Vasikoinnin ei läheskään aina tarvitse tarkoittaa sitä että viesti on asiaton yms.
Onko vasikoinnin ansiosta myös nimimerkki Inhorealisti kahden viikon bannissa?=) Chattaili taas turhaan, kuten niin moni meistä.
Olisiko ylläpidon mahdollista koota jonkinlaiset turhan chattailun määritelmät ohjeisiin, jotta kirjoittajat osaisivat moista rikkomusta välttää? Nyt on vaikea löytää mitään yhtenäistä linjaa turhasta chattailusta bannattujen viimeisistä viesteistä. Ne eivät useinkaan vaikuta yhtään sen turhemmilta, kuin normiviestit palstalla. Tuomioissa kuitenkin korostuvat samat nimet: nämä ilmeisesti eivät aidosti ymmärrä viestiensä turhuutta, vaan tavan takaa sortuvat turhuuksiin.

Selkeät säännöt opastaisivat myös meitä kovapäisiä oppimaan hyvän palstakäyttäytymisen salat. Tokihan näitä sääntöjä pitäisi sitten vähän ahkerammmin myös valvoa, ja katsella vaikka vähän muidenkin viestejä kuin niiden vajaan kolmenkymmenen bannikierteessä olevan kirjoittajan. Toinen vaihtoehto on luopua näin epämääräisistä bannaussyistä, mikäli resurssit eivät syystä tai toisesta riitä niiden valvomiseen. Vrt. esim Poliisin toive saada seksin ostolle joko täyskielto tai täysi vapaus, koska nykylain epämääräinen muotoilu ei oikeasti tuota mitään muuta kuin jumalattomasti työtä poliisille, ja lain kunnioituksen heikkenemistä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^Kysyitkö Kuolemannaakka minulta onko nimimerkki Inhorealisti vasikoinnin vuoksi bannissa? Täytyy sanoa että en todellakaan tiedä mutta kyllä tuo chattaamisen määritelmän pitäisi aika tuttu olla, vilkaisin nopeasti inhorealistin viestihistoriaa ja yhden lainauksen oli kuitannut parilla hymiöllä, nimenomaan se on (minun tietääkseni, ylläpito korjatkoon jos olen väärässä) sitä chattaamistä.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Kuolemannaakka

matlockb kirjoitti:^Kysyitkö Kuolemannaakka minulta onko nimimerkki Inhorealisti vasikoinnin vuoksi bannissa? Täytyy sanoa että en todellakaan tiedä mutta kyllä tuo chattaamisen määritelmän pitäisi aika tuttu olla, vilkaisin nopeasti inhorealistin viestihistoriaa ja yhden lainauksen oli kuitannut parilla hymiöllä, nimenomaan se on (minun tietääkseni, ylläpito korjatkoon jos olen väärässä) sitä chattaamistä.

Eli nimimerkki kirjoitti hymiön, ja sai siitä kaksi viikkoa bannia? Ja se on sinusta ihan oikein, kohtuullista ja ammattitaitoa osoittavaa moderointia? "Täällä on semmoset säännöt"? "Voi olla ihan vapaasti käyttämättä, jos ei tykkää linjasta"?

Niin kauan kuin valtaosa ihmisistä on selkärangattomia lampaita, jotka hyväksyvät epäoikeudenmukaisuuden ja tuijottelevat sukkiaan, etteivät itse joutuisi rangaistuksi, niin kauan maailma on epäoikeudenmukainen, eikä laittomista toimista tai ammattitaidottomuudesta joudu vastuuseen. Pätee kaikkialla, yleismaailmallisesti.

Tämä palsta ei ole mikään yläkoulun irkkihuone, eikä tätä pitäisi moderoida siten. Tämä on Suomen suurin rikosaiheinen keskustelupalsta, jossa on tuhansia seuraajia ja satoja aktiivikirjoittajia. Käyttäjillä on oikeus vaatia ammattitaitoista moderointia, ja ammattitaidottomien moderaattoreiden vaihtamista pois. Murha.infon moderaattorit eivät osaa hommiaan: he ovat puolueellisia, epätarkkoja ja laiskoja ja tämä on fakta, jonka voin koska tahansa sanoa missä tahansa ihan rohkeasti, koska tiedän olevani oikeassa, ja jokainen voi sen itse moderaattoreiden käytöksestä ja tuomioista todeta. Virheitä sattuu kaikille, mutta täällä moderaattorit eivät edes yritä olla puolueettomia tai käyttäytyä aikuismaisesti.

Olen oikein ihmetellyt, mitä tämä moderaattorisakki on. Onko tämä joku vankien kotiuttamisprojekti tämä murha.info, vai mistä tämä on syntynyt? Alibista pois potkittuja toimittajia? Mistä tuollaisia ihmisiä tulee vastuullisille paikoille, vallankäyttäjiksi? Osaavat koodata, mutta eivät käyttäytyä? 100% varmasti nämä henkilöt eivät työssään ole esimiesasemassa. He olisivat hyvin pian entisiä esimiehiä. Vallankäyttöön kuuluu hyvä moraali, KYKY käyttää valtaa oikein. Valtaa ei saa päästää sellaisten ihmisten käsiin, jotka eivät osaa sitä käyttää. Vaikka palsta käsittelee rikoksia, siitä vastuussa olevien pitää toimia korkeammalla moraalilla. Normaalien ihmisoikeuksien pitää päteä täälläkin, eikä mielivaltaa pidä sallia.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^Kuolemannaakka voisit hieman rauhoittua, toivottavasti näin aamulla tuo pahin kiukkusi on laantunut. Minä en ole bannien takana enkä niistä päätä, en ole moderaattori. Näin ollen on ihan sama mikä minun mielestäni on oikein ja mikä väärin mutta sanon vain että paljon sallitaan sellaista mistä pitäisi tulla potkut palstalta (enkä nyt tarkoita mitään yksittäistä viestiä).
Tämä nyt on vähän väärässä osiossa mutta jos olet noin pettynyt moderaattoreiden toimintaan ja palstaan että viestisi kirjoitusajankohdasta päätellen menetät yöunesi niin onhan sinulla vaihtoehtoja, osoita viestisi suoraan yv:nä moderaattoreille menee varmimmin perille (epäsuorasti minulle osoitettu vuodatuksesi ei asiaa muuta koska en edelleenkään ole täällä moderaattori), vaihda palstaa/älä kirjoita ollenkaan, älä ota turhaan stressiä jne.. jne.. vaihtoehtoja riittää.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Sirpa

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

No niin, ja vastaus KN:lle oli juuri se mistä hän ihmisiä moitti; välinpitämättömyydestä, vääränlaisen vallankäytön alle alistumisesta, lammasmaisesta käytöksestä ja epäoikeudenmukaisuuden hyväksymisestä.

Hyvä Kuolemannaakka!
Alethes doksa meta logu
kiusausko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Mielestäni jatkuvasta jumala-aiheisten viestien floodaamisesta palstalle voisi antaa bannit. Hyvin pitkätkin. Kun ne ei liity ei sitten mihinkään asiaan täällä murha.infossa.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Sirpa

Ilmoitit, että et viitsi lukea Ulvilaa. Mistä sitten tiedät mikä liittyy esimerkiksi siihen aiheeseen ja mikä ei? Ja tässä kirjoituksessasi olet nyt 100 prosentin väärässä ainakin Ulvilan kohdalla. Ymmärrän, että kyseessä on vain mielipide, mutta mielipiteenkin perustaksi tarvitaan tietoa, tai se muuttuu vain luuloksi tai kuvitelmaksi.
Alethes doksa meta logu
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Sinivuokko, liittynyt 1.2.2013.
Ilmeisesti ylläpito suuressa viisaudessaan on myöntänyt erivapauden sääntöjen suhteen kyseiselle häirikölle????
Tollasella paskan kirjoittamisella mitä toi kirjoittaa eri osioihin on tullut muille ns. äkkilähtöjä palstalta, mutta kyseiselle nimimerkille ei mitään, miksi?
Jokainen voi käydä lukemassa kyseisen nimimerkin kirjoitukset ja saa miettiä sitä että olisiko mahdollinen S:llä alkavan multinikki kyseessä. Ehkäpä siinä on syy miksi ylläpito ei puutuu tilanteeseen.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

kakkosurpo kirjoitti:Sinivuokko, liittynyt 1.2.2013.
Ilmeisesti ylläpito suuressa viisaudessaan on myöntänyt erivapauden sääntöjen suhteen kyseiselle häirikölle????
Näkyyhän tuo yhden rankun saaneen..
..saapa nähä..
Kainonsorttinen
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Kainonsorttinen »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Eli nimimerkki kirjoitti hymiön, ja sai siitä kaksi viikkoa bannia? Ja se on sinusta ihan oikein, kohtuullista ja ammattitaitoa osoittavaa moderointia? "Täällä on semmoset säännöt"? "Voi olla ihan vapaasti käyttämättä, jos ei tykkää linjasta"?

Niin kauan kuin valtaosa ihmisistä on selkärangattomia lampaita, jotka hyväksyvät epäoikeudenmukaisuuden ja tuijottelevat sukkiaan, etteivät itse joutuisi rangaistuksi, niin kauan maailma on epäoikeudenmukainen, eikä laittomista toimista tai ammattitaidottomuudesta joudu vastuuseen. Pätee kaikkialla, yleismaailmallisesti.

Tämä palsta ei ole mikään yläkoulun irkkihuone, eikä tätä pitäisi moderoida siten. Tämä on Suomen suurin rikosaiheinen keskustelupalsta, jossa on tuhansia seuraajia ja satoja aktiivikirjoittajia. Käyttäjillä on oikeus vaatia ammattitaitoista moderointia, ja ammattitaidottomien moderaattoreiden vaihtamista pois. Murha.infon moderaattorit eivät osaa hommiaan: he ovat puolueellisia, epätarkkoja ja laiskoja ja tämä on fakta, jonka voin koska tahansa sanoa missä tahansa ihan rohkeasti, koska tiedän olevani oikeassa, ja jokainen voi sen itse moderaattoreiden käytöksestä ja tuomioista todeta. Virheitä sattuu kaikille, mutta täällä moderaattorit eivät edes yritä olla puolueettomia tai käyttäytyä aikuismaisesti.

Olen oikein ihmetellyt, mitä tämä moderaattorisakki on. Onko tämä joku vankien kotiuttamisprojekti tämä murha.info, vai mistä tämä on syntynyt? Alibista pois potkittuja toimittajia? Mistä tuollaisia ihmisiä tulee vastuullisille paikoille, vallankäyttäjiksi? Osaavat koodata, mutta eivät käyttäytyä? 100% varmasti nämä henkilöt eivät työssään ole esimiesasemassa. He olisivat hyvin pian entisiä esimiehiä. Vallankäyttöön kuuluu hyvä moraali, KYKY käyttää valtaa oikein. Valtaa ei saa päästää sellaisten ihmisten käsiin, jotka eivät osaa sitä käyttää. Vaikka palsta käsittelee rikoksia, siitä vastuussa olevien pitää toimia korkeammalla moraalilla. Normaalien ihmisoikeuksien pitää päteä täälläkin, eikä mielivaltaa pidä sallia.
Lässyn lässyn läpä läpä. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsittääkseni tämän palstan moderaattorit hoitavat hommiaan ihan VAPAAEHTOISESTI. Eli joo, jos linja ei miellyrä, feel free ja painu helkkariin. Joku käyttää vapaa-aikaansa toisten aivopierujen lukemiseen, ja toinen jaksaa aina vaan urputtaa moisesta? En voi ymmärtää. Joo, jos mä saisin päättää, niin esim. Sirpa lentäisi palstalta pois. Mutta se yksinoikeus päättää näistä asioista on muilla ihmisillä.
Sirpa

Kaverit ei pyytänyt sua vappubileisiin, vai? :cry:
Alethes doksa meta logu
Kuolemannaakka

Kainonsorttinen kirjoitti: Lässyn lässyn läpä läpä. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsittääkseni tämän palstan moderaattorit hoitavat hommiaan ihan VAPAAEHTOISESTI. Eli joo, jos linja ei miellyrä, feel free ja painu helkkariin. Joku käyttää vapaa-aikaansa toisten aivopierujen lukemiseen, ja toinen jaksaa aina vaan urputtaa moisesta? En voi ymmärtää. Joo, jos mä saisin päättää, niin esim. Sirpa lentäisi palstalta pois. Mutta se yksinoikeus päättää näistä asioista on muilla ihmisillä.
Se nyt vielä puuttuisi että nämä kädettömät saisivat hommastansa palkkaa :lol:
Jollei kyvyt riitä, niin kannattaa pysyä sivussa.

Ehkä sinäkin opit sitten, kun on palstalta vähän enemmän kokemusta. Mutta nuole vaan kovasti, niin saat kirjoitella=)
www.shorturl.at/agoNS

Kainonsorttinen
Frank Drebin

Kuolemannaakka kirjoitti:
Kainonsorttinen kirjoitti: Lässyn lässyn läpä läpä. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsittääkseni tämän palstan moderaattorit hoitavat hommiaan ihan VAPAAEHTOISESTI. Eli joo, jos linja ei miellyrä, feel free ja painu helkkariin. Joku käyttää vapaa-aikaansa toisten aivopierujen lukemiseen, ja toinen jaksaa aina vaan urputtaa moisesta? En voi ymmärtää. Joo, jos mä saisin päättää, niin esim. Sirpa lentäisi palstalta pois. Mutta se yksinoikeus päättää näistä asioista on muilla ihmisillä.
Se nyt vielä puuttuisi että nämä kädettömät saisivat hommastansa palkkaa :lol:
Jollei kyvyt riitä, niin kannattaa pysyä sivussa.

Ehkä sinäkin opit sitten, kun on palstalta vähän enemmän kokemusta. Mutta nuole vaan kovasti, niin saat kirjoitella=)
Luuletko tosiaan, että murha.info on ainut keskustelupalsta, mistä mulla on kokemusta? Haha! Ehkä sun kannattaisi pysyä kokonaan poissa internetsistä, jos et tajua, että täällä harvoin pätee yhtään mitkään säännöt. Kirjastoissa ja muissa verovaroin ylläpidettävissä paikoissa kokoontuu kaikenlaisia kivoja, vähän vanhemmalle väelle suunnattuja marttakerhoja.

Modet voi vaikka halutessaan sulkea koko palstan jos huvittaa. Asiallinen kritiikki olisi vielä ymmärrettävää, mutta sinun kritiikkisi oli pelkkää sättimistä ja haukkumista.
Kainonsorttinen
Frank Drebin

Sirpa kirjoitti:Kaverit ei pyytänyt sua vappubileisiin, vai? :cry:

Oliko tämä mulle tarkoitettu? :D pyysi kyllä, ja kävinkin jo!
Vastaa Viestiin