Kirjekaveriksi vangille?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Ai miten? Kirjoitustyyli ihan samalainen. Vai kiellätkö todella, ettet se ole sinä, joka sen kommentin sinne oli lähettänyt?

Minäkö yksinkertainen? Olen ehkä monia asioita, mutta tuolla sanalla minua ei voi kuvailla, ei sitten millään. 8)

Miten sinä määrität yksinkertaisuuden? Valaisehan!

Minä melkeinpä veikkaisin, että koko elämänsä rikollisella tiellä elänyt, tuskin koulujakaan kamalasti käynyt nuori mies ei välttämättä osannut pureskella ja vastata ehkä liiankin syvälliseen ja pohdiskelevaan kirjeeseeni.

Ja jos tuolle linjalle lähdetään, niin minun mielestäni osoittaa suht yksinkertaista mieltä se, että ensin ilmoitetaan että itse on vagin vaimo, ja tälle myös kirjekaveri, ja sitten seuraavassa postauksessa kiistää tämän. Jep.

Ja se, että joku kyselee mitä suljetun blogin kirjoituksissa on, ei tarkoita että he, jotka sitä pääsevät lukemaan, kertoisi niistä. Vai kuinka?
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.

Prisonwife
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Maalis 25, 2013 1:22 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Prisonwife »

Vagin vaimo?.. tarkoitit varmasti vangin vaimo? En ole missään vaiheessa kieltänyt olevani vangin vaimo vai väitätkö niin? Luehan uudelleen tekstit!

Ja kiellän kirjoittaneeni "waiting for your letter"-blogiin yhtikäs mitään! Ehkä joku muukin lukee tätä palstaa ja on kokenut samaisen negatiivisen ajatusmaailman teidän jutuissanne..
Edit: ettet muuten itse ole sinne kirjoittanut? Sinähän olit kovin innokas linkittämään tätä kirjoitteluakin jo Marian blogiin?? Kovin muistuttaa sinunkin kirjoitustasi siellä blogissa... Vai oletko unohtanut jo asian - iskikö paniikkihäiriö? Ai niin, mutta sullahan ei liene ollutkaan se lääkitys ihan kohdillaan vai oliko niin, että se puuttui ihan kokonaan :mrgreen: Kannattaisi varmasti harkita sen käyttöönottamista, voisi helpottaa sun elämää

TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja TheBride »

No, sano mitä sanot. Samapa se mulle on.

Itse en jaksa noihin blogeihin kommentoida mitään. Ei ole tarvetta omia mielipiteitäni siellä esittää, molemmat blogin kirjoittajat varmaan osaavat näitä keskusteluja ja mielipiteitä lukea ilman, että menee sinne asti.
Prisonwife kirjoitti:Vangin vaimo olen kyllä - suomalaisen vangin
Ja tuon jälkeen kirjoitit seuraavan :
Prisonwife kirjoitti: mistä sä tiedät, että minun "ukkoni" on vankilassa? En sitä missään vaiheessa sanonut :lol: Sä vain oletit!
:?:

Olkoonkin sitten vaikka niin, että "ukko" onkin "akka".

Pitäisköhän sinun tarkistaa ihan oma lääkityksesi, eikä olla niin huolissasi minun. 8)
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.

Prisonwife
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Maalis 25, 2013 1:22 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Prisonwife »

TheBride kirjoitti:No, sano mitä sanot. Samapa se mulle on.

** Juuri näin, eihän se asia pitäisi sinulle kuulua ollenkaan!

Itse en jaksa noihin blogeihin kommentoida mitään. Ei ole tarvetta omia mielipiteitäni siellä esittää, molemmat blogin kirjoittajat varmaan osaavat näitä keskusteluja ja mielipiteitä lukea ilman, että menee sinne asti.

** ai et jaksa blogeihin kommentoida, eikä esittää mielipiteitä..Täällä sitä teet kuitenkin 24/7 kovinkin kärpästi! Mutta eihän sulla ollutkaan muuta tekemistä kuin istua sisällä koneella, kun et uskalla ulos mennä!!
Prisonwife kirjoitti:Vangin vaimo olen kyllä - suomalaisen vangin
Ja tuon jälkeen kirjoitit seuraavan :
Prisonwife kirjoitti: mistä sä tiedät, että minun "ukkoni" on vankilassa? En sitä missään vaiheessa sanonut :lol: Sä vain oletit!
:?:

Olkoonkin sitten vaikka niin, että "ukko" onkin "akka".

**Juuri näin... sä pienessä päässäsi oletit automaattisesti sukupuolen olevan mies, kun se yhtä hyvin voi olla nainen. Mutta yhä edellenkään en valaise asiaa tämän enempää, koska se asia ei liity tälle palstalle mitenkään!

Pitäisköhän sinun tarkistaa ihan oma lääkityksesi, eikä olla niin huolissasi minun. 8)
**Minulla on asiat hyvin :) liikun vapaasti ulkona ilman paniikkihäiriöoireita ja minulla on muutakin elämää kuin pyöritellä asioita tällä sitella! Joten varaahan aika sitten koppalääkärille!

TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja TheBride »

On kyllä suht lapsellista tekstiä aikuiselta (?) ihmiseltä.

Ja kun olet näköjään viestejäni enemmänkin täällä stalkannut, niin muistat varmaan minun kirjoittaneen, että mulla ei ole mitään ongelmia ihmisjoukkojen, töissäkäynnin ym. kanssa. Pitäisiköhän sinun ottaa asioista enemmän selvää, ennenkuin puhut asioista, joista et tiedä mitään?

Olet tainnut useamman kerran jo täällä julistaa, ettet enää kommentoi mitään, ja täällä se vankivaimo vaan jaksaa silti hengailla.

Aika hassua väittää, että joku hengailee täällä 24/7 ja itsekin vastaa viesteihin todella nopeaa? :lol:

Töiden ja muiden hommien ohella mulla ei valitettavasti ole aikaa notkua täällä 24/7, eikä edes päivittäin. Kiitos kuitenkin huolenpidosta!

edit. Ja en tarkoittanut kirjaimellisesti jaksamista tuolla blogeihin kommentoimisella. Jos yhtään osaat tulkita tekstiä, ymmärtäisit että tarkoitin sitä, että koska esim. tämä palsta on hyvä väylä esittää asiasta mielipiteitä ja keskustella, niin miksi pitäisi tehdä sitä myös noissa blogeissa? Ja varsinkin kun tietää, minkälainen se valloilla oleva asenne siellä on.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.

Prisonwife
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Maalis 25, 2013 1:22 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Prisonwife »

On kyllä suht lapsellista tekstiä aikuiselta (?) ihmiseltä. Ja kun olet näköjään viestejäni enemmänkin täällä stalkannut, niin muistat varmaan minun kirjoittaneen, että mulla ei ole mitään ongelmia ihmisjoukkojen, töissäkäynnin ym. kanssa. Pitäisiköhän sinun ottaa asioista enemmän selvää, ennenkuin puhut asioista, joista et tiedä mitään?

****eihän sua tarvitse edes stalkata, kun ihan julkisesti täällä kirjoitat :mrgreen:
****ja etkö ole itse kirjoittanu, että jos kirjoittaa julkisesti, niin pitää myös kestää julkisen arvostelun :mrgreen:
**** tiedän just sen verran mikä minun on tarpeen tietääkin - älä siis arvostele muita, jos et kestä itse arvostelua ja kritiikkiä

Aika hassua väittää, että joku hengailee täällä 24/7 ja itsekin vastaa viesteihin todella nopeaa? :lol:

*** öh, katsohan omien kirjoitettujen viestiesi määrää.. taitaa olla aikamoinen!

Töiden ja muiden hommien ohella mulla ei valitettavasti ole aikaa notkua täällä 24/7, eikä edes päivittäin. Kiitos kuitenkin huolenpidosta!


edit. Ja en tarkoittanut kirjaimellisesti jaksamista tuolla blogeihin kommentoimisella. Jos yhtään osaat tulkita tekstiä, ymmärtäisit että tarkoitin sitä, että koska esim. tämä palsta on hyvä väylä esittää asiasta mielipiteitä ja keskustella, niin miksi pitäisi tehdä sitä myös noissa blogeissa? Ja varsinkin kun tietää, minkälainen se valloilla oleva asenne siellä on.[/quote]

*** Voi, ja tämäkö on se onnen ja autuuden palsta? Sä et uskalla kirjoittaa blogeihin kun sut eliminoitaisiin samantien :mrgreen:

TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Mielestäni toisen johonkin sairauteen liittyvien oireiden "arvostelu" ja naureskelu on aika mautonta, ja varsinkin, kun sinä et näistä asioista mitään ilmeisesti tiedä.

Naureskelisitko esim. syöpäpotilaille?

Mutta naureskele ja arvostele toki, en minä siitä mitenkään loukkaanu saati pahastu, kunhan pidän lapsellisena. Ja kyllä, julkisesti kirjoittelen, tiedostan sen hyvin.

Ja mikäli katsot minun viestieni määrää - 144 viestiä vajaassa kolmessa vuodessa. Ei tee monta viestiä per viikko. Sinä kyllä ylität minut siinä.

Ettenkö uskaltaisi kommentoida blogeihin? Toki uskallan, en vain näe tarvetta.

Mites se sanonta menikään?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

I rest my case.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.

Prisonwife
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Maalis 25, 2013 1:22 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Prisonwife »

Älä vedä tähän mitään syöpäpotilaita mukaan - se ei liity tähän mitenkään!
Se, että arvostelen sinua ja sinun "sairauttasi", on puhtaasti siitä miten sinä arvostelet M&A:ta eli julkista kirjoittamista. Sinä itse tuot "sairautesi" julki. Jos et kestä arvostelua, niin älä kerro henkilökohtaisia asioitasi julkisella palstalla! Äläkä sinä tee omia päätöksiä etten tietäsi mitään masennuksista ym. paniikkihäiriöistä, mutta minun ei tarvitse tehdä niistä mitään numeroa!

On muuten tosi hienoa, että osaat kirjoittaa englanniksi suomenkieliselle palstalle... kannattaisiko sinun kuitenkin jaella viisauksiasi niille kirjekavereillesi, vai oliko se niin, että he olivatkin liian kouluttautumattomia ymmärtämään sinun "viisaita lausahduksiasi".. Ehkä sinun kannattaa jättää sittenkin kirjoittamatta!

TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Sairauksille ei naureta, ne kuuluvat kuitenkin hieman eri kategoriaan kuin suhdesopat ja niihin liittyvät blogit, vai oletko muka oikeasti sitä mieltä, että toisten sairauksien mollaaminen on sama asia, kuin ihmettely siitä, miten jotkut ovat valinneet elämäänsä elää, ja josta kirjoitetaan vielä julkista blogia?

Syöpä on sairaus ihan siinä missä muutkin. Vakavampi kyllä, mutta silti.
Todella mautonta. Aikuinen, järkevä ihminen ei mielestäni suolla tuollaista näppikseltään.

Ja jos olet lukenut tätä threadia aiemmin, olet ehkä huomannut, että minulla on jenkkiläinen kirjekaveri ollut jo vuosikaudet.

Luulisi sinunkin noin yksinkertaista englantia ymmärtävän, kun olet omien sanojesi mukaan usean jenkkiläisen vangin kanssa kirjeenvaihdossa.

Ja minulle henkilökohtaisten asioiden jakaminen anonyyminä ei ole kovin henkilökohtaista. Ei mulla ole omaa naamaani täällä näytillä, joten tuskin kovin moni osaa yhdistää näitä kirjoitteluja minuun.
Siksi minua ei toisen anonyymin kommentit loukkaa, mikäli niin käsitit.

Mutta jos nyt mennään ihan asian ytimeen, niin kerropas mulle ihan suoraan, mitkä näistä omista kirjoituksistani M&A:ta koskien ovat niin kovin asiattomia joista sinä olet vetänyt henkilökohtaisesti isot melonit nenäonkaloihisi?

Se, että suurin osa meistä tänne kirjoittelevista suhtautuu hieman kriittisesti näihin kirjesuhteisiin ei ole käsittääkseni millään tavalla heiltä pois. Keskustelupalstat ovat keskustelua varten.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.

Prisonwife
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Maalis 25, 2013 1:22 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Prisonwife »

TheBride kirjoitti:Sairauksille ei naureta, ne kuuluvat kuitenkin hieman eri kategoriaan kuin suhdesopat ja niihin liittyvät blogit, vai oletko muka oikeasti sitä mieltä, että toisten sairauksien mollaaminen on sama asia, kuin ihmettely siitä, miten jotkut ovat valinneet elämäänsä elää, ja josta kirjoitetaan vielä julkista blogia?

*** Sinä ihmettelet asiaa, en minä!

Syöpä on sairaus ihan siinä missä muutkin. Vakavampi kyllä, mutta silti.
Todella mautonta. Aikuinen, järkevä ihminen ei mielestäni suolla tuollaista näppikseltään.

*** Pidätkö sinä itseäsi kovinkin aikuisena ja järkevänä ihmisenä? Yhtä shaissea sieltä sinunkin näppikseltä syntyy..

Ja jos olet lukenut tätä threadia aiemmin, olet ehkä huomannut, että minulla on jenkkiläinen kirjekaveri ollut jo vuosikaudet.

***Olen kyllä tietoinen asiasta ja siksi ihmettelenkin sinun asennoitumistasi kirjoitteluun vangin kanssa tai häneen rakastumisessa. Se, että sinä et ole kirjekaveriisi rakastunut, ei mielestäni tee sinusta yhtää sen parempaa ihmistä. Vai pidätkö itseäsi jotenkin pyhimyksenä asian suhteen? Kuten aiemmin sanoin, minulla on myös vankikirjekavereita, useitakin - ollut vuosia. Minun ei tarvitse vain asiaa tuoda sen enempää julki. Se, että minulla on vankikirjekavereita ei tee minusta parempaa ihmistä, mutta suvaitsevaisemman kuitenkin monillekin asioille!

Luulisi sinunkin noin yksinkertaista englantia ymmärtävän, kun olet omien sanojesi mukaan usean jenkkiläisen vangin kanssa kirjeenvaihdossa.

***Olenko väittänyt, etten olisi lausahdustasi ymmärtänyt? I just ignored nonsense!

Ja minulle henkilökohtaisten asioiden jakaminen anonyyminä ei ole kovin henkilökohtaista. Ei mulla ole omaa naamaani täällä näytillä, joten tuskin kovin moni osaa yhdistää näitä kirjoitteluja minuun.
Siksi minua ei toisen anonyymin kommentit loukkaa, mikäli niin käsitit.

Mutta jos nyt mennään ihan asian ytimeen, niin kerropas mulle ihan suoraan, mitkä näistä omista kirjoituksistani M&A:ta koskien ovat niin kovin asiattomia joista sinä olet vetänyt henkilökohtaisesti isot melonit nenäonkaloihisi?

Se, että suurin osa meistä tänne kirjoittelevista suhtautuu hieman kriittisesti näihin kirjesuhteisiin ei ole käsittääkseni millään tavalla heiltä pois. Keskustelupalstat ovat keskustelua varten.

TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Niin ihmettelenkin, onko se rikos tai kovinkin väärin kenties :?:

Et vastannut kysymykseeni, eli lainaan tässä itseäni :
TheBride kirjoitti:oletko oikeasti sitä mieltä, että toisten sairauksien mollaaminen on sama asia, kuin ihmettely siitä, miten jotkut ovat valinneet elämäänsä elää, ja joista kirjoitetaan vielä julkista blogia?
Ihmettelyllä ja mollaamisella on suuri ero.

Kyllä, omasta mielestäni olen järkevä ihminen. Mikä kirjoituksissani on kakkaa, et vieläkään tähdentänyt tätä. Eli jos tulisi niitä esimerkkejä, joista olet niin kovin loukkantunut?

Olen erittäin suvaitsevainen ihminen, usko tai älä. Se, että olen eri mieltä ja ilmaisen asian edelleenkin keskustelupalstalla, ei tätä asiaa poissulje millään tavalla.

En ole mitään sädekehää tässä kiilloitellut, mistä ihmeestä sait moista päähäsi? :roll:

Omasta puolestani jokainen saa rakastua vaikka telkkariinsa, mutta mulla on edelleenkin oikeus ihmetellä asiaa, ja keskustella siitä, mikäli mieli tekee.
Se ei ole edelleenkään keneltäkään pois, ei edes sinulta.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Prisonwife kirjoitti: Ja nooruskalle: läpi pään ammuttuja?? Toivottavasti sun pään, koska tuo sinun aivopierusi kuten muukin sinun käytöksesi osoittaa, kun sulle on vain lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia...
Huomaa, että koulussa (mikäli olet sellaisia käynyt, epäilen) oot nukkunut ainakin noi bilsantunnit. Jos mun päänläpi on ammuttu en suinkaan ole kirjoittamassa tässä vaan mullan alla tai vaihtoehtoisesti makaisin vihanneksena sairaalassa.
Ja tuosta lusikalla annettu-vertauksestas sen keksin. Sä oot ite niin katkeroitunu omista oloistas (alati puutteessa, kun ukko/akka linnassa jne.), että et vaan voi sietää sitä, et meil joillakin nyt vaan sattuu olee kaikkee. 8)
Ja ilmiselvästi jollakin lääkityksillä taidat käydä. Eka käyt pystykorvan lailla täällä räksyttämässä ja sit keräilet voimias muutaman päivän ja palaat bumerangina takaisin. Mutta hei, miten olis diili: seuraavan räksytykses jälkeen et tuliskaan takasin! Sulla ei oo mitää (muuta) annettavaa tälle palstalle tai tähän ketjuun.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Nooruska kirjoitti: Ja ilmiselvästi jollakin lääkityksillä taidat käydä. Eka käyt pystykorvan lailla täällä räksyttämässä ja sit keräilet voimias muutaman päivän ja palaat bumerangina takaisin. Mutta hei, miten olis diili: seuraavan räksytykses jälkeen et tuliskaan takasin! Sulla ei oo mitää (muuta) annettavaa tälle palstalle tai tähän ketjuun.
Typeryyteen ja taipumukseen laukoa henkilökohtaisuuksiin meneviä asiattomuuksia off topicilla höystettynä ei valitettavasti ole toimivaa lääkitystä :mrgreen:

Voitais mennä tonne lautamiehiin nokittelemaan, tää ketjuhan on mennyt jo aika pilalle erään uuvatin takia.. :evil:

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Nemesia kirjoitti:Mitenkäs olisi päivän hyvä työ ja kirjoittaisit kirjeen vangille? Antamasi aika kirjeen muodossa on hänelle varmasti paljon. Valitsin yhden tuosta listasta ja kirjoitin hänelle. Henkilön profiilissa lukee, miksi hän on vankilassa. Haastan kaikki mukaan :D

http://www.writeaprisoner.com/Classic/needs-mail_c.aspx
Päivän hyvä työ?

Mielestäni tuo on "hullujen hommaa". Monia naisia vielä kiehtovat tuollaiset "kovan luokan rikolliset". Sitä kun tarpeeksi kirjoittelee ja tutustuu niin kohta huomaakin nainen olevansa "vangin heila".

Kirjoituksissaan paljastaa omat nimensä, osoitteensa, rahallisuutensa yms. Kohta pyydetään ulkomaille / tapaamiseen. Nainen on onnesta soikeana, kun se kovan luokan rikollinen joka on "vahingossa" joutunut tappamaan ihmisiä ja diilannut huumeita, niin haluaakin "suojella" naista kaikilta pahoilta tyypeiltä.

Nainen sitten lähtee pahimmillaan tälläisen huumehemmon perään ulkomaille asti ja huomaakin, ettei takaisin ole tulemista. Tai vaihtoehtoisesti itsekin toimii huumekuriirina (yleistä maailmalla).

Eikä tuo vaara poistu yhtään sen paremmin kotimaassakin.

Vangille tuollainen yhteydenpito voi muodostua tärkeimmäksi kanavaksi elämässä. Sitä aletaan tuntemaan toinen ihminen ja pidetään kyseistä henkilöä läheisenä. Silloin ei enää erotakkaan yhtä helposti kuin miten kirjoittaminen sai alkunsa.

Nainen tekee siis itselleen karhunpalveluksen kirjoittelemalla rikollisille.

Prisonwife
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Maalis 25, 2013 1:22 pm

Re: Kirjekaveriksi vangille?

Viesti Kirjoittaja Prisonwife »

Tämä on ollut hauska nähdä miten ihmiset "villiintyvät" ja käyttäytyvät aivan ääliömäisesti kun heitä provosoi. On tainnut osua useammalle kuin yhdelle minun laukomat "totuudet". Eikö ole näin, että netissähän kuka tahansa voi olla mitä tahansa, vaikka sitten "vangin vaimo" tai vaikka vain kirjekaveri tai ei mitään tällaista? Tämä jääköön paljastamatta mitä todellisuudessa olen. Provo? Trolli? Minähän voin olla vaikka vanginvartija tai biologian opettaja, mielisairaanhoitaja :lol: Ihan miten vain..
Voit olla hermoheikko tai täysipäinen, ketä se liikuttaa? Kun puolustat jotakuta toista, jota on haukuttu ja parjattu täysin laidoin, niin parjaajat "ovat aina oikeassa"? Tai ainakin luulevat niin? Mutta kun nostat asian esille, saat niskaasi täyden saavillisen paskaa. Haukkuja pitää aina oman mielipiteensä, koska luulee olevansa täysin oikeassa. Toista mielipidettähän ei voi olla, eikö näin ole? Olen kevään parhaimmat naurut saanut tällä palstalla! Kiitokset siitä! Kyllä naisia on helppo provosoida! Kiitos ja näkemiin!

Vastaa Viestiin