Mileva kirjoitti:EDIT: Vastaus kuolemalle siirretty
tänne.
Suurkiitos! Tajusin taas lisää yksityiskohtia, mitä en ollut aiemmin tajunnut, vaikka siis olin tuonkin jo lukenut varmaan kymmenen kertaa!
Mm. se on ennen ihmetyttänyt (enkä ole jaksanut sitten asiaan perehtyä tarkemmin), että "tallennetaan Niceen yksikanavaisena".. Jos kaikki muut ovat viisaampia kuin minä, niin OK, mutta laitan tämän tiedon mahdollisesti sille toiselle tätä lukevalle puupäälle, joka ei ehkä ole hiffannut tätä aikaisemmin... *tuntee itsensä nyt NIIN tolloksi*
- ENNEN: WTF?! Puhelin on AINA MONO eikä stereo?! Miksi pitäis olla kaks kanavaa??
- NYT: Tarkoittivat siis sitä, että koko puhelu nauhoitetaan sellaisenaan puhelinkeskuksen piuhasta, eikä vasta siitä Heikin päivystäjän tietskarilta - jolloinka hätäkeskuksen kaikki omat äänet tallentuisivat yhdelle kanavalle ja sen avuntarvitsijan fööni toiselle. x) (eli hätäkeskuspäivystäjän puheen taustalle jäävä meteli avuntarvitsijan puhelimesta olisi suoraan kuunneltavissa, eikä tarttis Häken viskistä ja tupakasta karheaa 50w vanhanpiian narisevaa ääntä suodattaa siitä päältä pois)...
Jatkan kommentoimista tuosta itse asiasta sinne ketjuun, minne originaali siirrettiin.

->>