Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja Moona »

Pakko muistaa katsoa, ainaskin yritän muistaa
http://tv2.yle.fi/juttuarkisto/kakkonen ... syksy-2013
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja aga »

Lainaus sivulta:

Murharyhmä - tosielämän Sherlockit

torstaisin 31.10. - 19.12.2013 klo 21.25. Jaksot katsottavana Yle Areenassa ennakkoon vuorokautta ennen tv-esitystä ja kuukauden ajan sen jälkeen.

Neljä selvittämätöntä henkirikosta, kahdeksan jaksoa. Uuden sarjan keskushenkilöitä ovat amatöörietsivät Antti, Jari, Laura ja Suvi, jotka ovat tutustuneet netissä rikosharrastajien sivuilla. Kvartetti ei ole kiinnostunut verellä mässäilystä, vaan mysteeristä ja tarinoista otsikoiden takana. Löytääkö Murharyhmä uutta tietoa pimeistä henkirikoksista?


Täytyy muistaa katsoa. Saa nähdä, paljastuuko kyseisten henkilöiden nimimerkit vai paljastavatko nimimerkit kenties nimensä täällä foorumilla. :)

vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja vandt »

Ja kyllä ihan vähän ärsyttää, että henkilöspekulointi on kielletty.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta

Nux vomica
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2010 6:55 pm

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

Ei vois vähemmän kiinnostaa keitä henkilöt ovat täällä mutta ohjelma vaikuttaa mielenkiintoiselta.

John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Ei tätäkään kiinnosta, ketkä nikit on mukana, mutta käsiteltävät jutut kiinnostaa sitäkin enemmän. Täytynee vaan odottaa, koska julkisuuteen tulee lisää tarinaa aiheesta.
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?

kip
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Su Syys 02, 2012 10:10 pm

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja kip »

Täällä ainakin kutkuttaa niin helvetisti. Ovat kuitenkin saletisti palstan isoimpia nimiä :mrgreen: , niin monta vuotta olen taustalla seurannut että monista on muodostunut erittäin vahvat mielikuvat..

(ot: Järkytyin juuri myös siitä että ilmeisesti minfolaiset, ainakin isohko osa kun nääkin kaikki ovat, on aikuisia ihmisiä. :shock: Keskustelun taso etenkin keskinäisissä nokitteluissa on niin lapsellista, että automaattisesti ajattelin käyttäjien olevan parikymppisiä plusmiinus viis vuotta. :D)

Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1484
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Myös Jermo odottaa suurella mielenkiinnolla mitä tuleman pitää.

Ohjelmassa esiintyvät harrastajat ovat mukana omilla (etu)nimillään; kunnioittakaamme tätä rohkeaa vetoa. Henkilöspekulaatioon tullaan palstalla puuttumaan ns. kovalla kädellä.

Nähtäväksi jää, mitä ohjelma meille mukanaeläjille antaa. Sitä odotellessa Jermokin tarvitsee

...malttia.

-Jermo-
Ne tietää, jotka tietää...

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Odottavan aika on yleensäkin pitkä, tässä tapauksessa varmaan erityisen pitkä. Ohjelmaa odotellessa voin aloittaa käänteisen henkilöspekulaation ilmoittamalla näin julkisesti, että en ole itse mukana ohjelmassa, vaikka ehkä joidenkin mielestä kuulunkin minfon vanhaan vakiokalustoon 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Tänne varmaan tipahtelee enemmänkin faktaa ohjelmasta ja tekijöistä: https://www.facebook.com/pages/Murharyh ... 0729523827
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?

TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Mulla tuli ainakin tuon fb-ryhmän kuvista heti tiettyjä nimimerkkejä mieleen, tosin mitään logiikkaa niissä ei kyllä ole. :mrgreen:
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Itsekin maija turjukan tavoin voin käänteisenä henkilöspekulaationa sanoa, että itse en liity kyseiseen ohjelmaan millään tavalla, asiasta tulin tietoiseksikin vasta kun huomasin tämän ketjun.

Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

TheBride kirjoitti:Mulla tuli ainakin tuon fb-ryhmän kuvista heti tiettyjä nimimerkkejä mieleen, tosin mitään logiikkaa niissä ei kyllä ole. :mrgreen:
Samoin kävi minulle. Naamavärkistä henkilöhistoriaahan ei #krhm# tällä palstalla ole kuitenkaan koskaan päätelty tai lainkaan spekuloitu.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.

Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

nindada kirjoitti: Järkytyin juuri myös siitä että ilmeisesti minfolaiset, ainakin isohko osa kun nääkin kaikki ovat, on aikuisia ihmisiä. :shock:
Sinäpä sen polkaisit :mrgreen: Minä löysin tuossa taannoin hirveän mutkan kautta tuttuni joka täällä kirjoittelee. Olin ihan että :shock: sinäkö olet nimimerkki sejase ja sitten :D ja hetken kelattuani että no tottakai olet :mrgreen:

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Noniin... Johan tätä sarjaa on tovi ootettukin ;) Kiva, että "tosielämän sherlockit" ovat päässeet yhteisymmärrykseen...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Minfolaisia telkkarissa syksyllä

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Usein henkilön valitsema avatar avartaa myös jotain henkilöstä itsestään.Satojen/tuhansien viestien kirjoittajat tulee väkisinkin valottamaan välillä jotain itsestää myös viesteissään,vuosien aikana,siksi minullekin tuli naamoista vahvoja aavistuksia.

Käänteisesti voin sanoa,että minä en ole mukana.En ole kovinkaan aktiivinen,harvemmin viitsin spekuloida asioita,Ulvila ja Bodom -ketjuissa en ole edes käynyt ja arvaan,että nämä saattaisivat olla ohjelmassa mukana,muita veikkauksia, mukana olevista caseista, on Helasvuo ja kellarimurhat.
Itse kuulun lähinnä amerikkalaisia uutisia kääntävään populaan ja viihdyn ulkomaisten murhien ja katoamisten joukossa,työskentelen tapahtuneiden tosiasioiden kanssa,salapoliisin vikaa minussa ei ole.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Vastaa Viestiin