Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Veriviemäri
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Su Kesä 16, 2013 4:40 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Veriviemäri »

TaikaJim kirjoitti:Heräsitkö ton helikopterin ääneen vai kestikö vielä pitkäänkin tripit? :lol:

Olin valveilla koko ajan enkä ole narkomaani tai ns viihdekäyttäjä. Sen sijaan sinulle joka otit tripit puheeksi haluan kertoa että huumeet ovat haitaksi sinun terveydellesi.
BBQ bananas
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2012 6:11 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja BBQ bananas »

Ei ole Vaasassakaan ilmeisesti Mongooleita viimeaikoina näkynyt kun ei kukaan ole raportoinut asiasta?
peiteseppo
Remington Steele
Viestit: 236
Liittynyt: Ke Elo 21, 2013 8:32 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja peiteseppo »

Sen verran täytyy tähän ketjuun todeta että olen itse nähnyt mongols liivit liikenteessä,parikin kertaa. Pohjoissuomessa valtatie E8 mallan luontopuiston kohdilla etelään päin matkasi kesäkuun 18pv 7 henkilön seurue moottoripyörillä. Kahdella oli mongols liivit ja yhdellä outlaws liivit. Loput tienkäyttäjät tunnuksettomia.
Ei ole voittajaa valuutalle.
CicaretteSmokingMan
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Ke Elo 14, 2013 2:50 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja CicaretteSmokingMan »

Mongols -liivit bongattu eilen Läntinen Valkoisenlähteentie, Rusan kohta. pyöränä japanilainen custom.. luult Honda VT Shadow 750->1100
Almighty
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 5:36 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Almighty »

peiteseppo kirjoitti:Sen verran täytyy tähän ketjuun todeta että olen itse nähnyt mongols liivit liikenteessä,parikin kertaa. Pohjoissuomessa valtatie E8 mallan luontopuiston kohdilla etelään päin matkasi kesäkuun 18pv 7 henkilön seurue moottoripyörillä. Kahdella oli mongols liivit ja yhdellä outlaws liivit. Loput tienkäyttäjät tunnuksettomia.
Lukiko heidän liiveissään "Finland" vaiko jokin muu maa kenties...
Kiinnostukseni heräsi tossa Outlaws kerhon kohdalla koska ollaan paljon spekuloitu siitä onko heillä Suomessa toimintaa vai ei. :?: :?:
BBQ bananas
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2012 6:11 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja BBQ bananas »

peiteseppo kirjoitti:Sen verran täytyy tähän ketjuun todeta että olen itse nähnyt mongols liivit liikenteessä,parikin kertaa. Pohjoissuomessa valtatie E8 mallan luontopuiston kohdilla etelään päin matkasi kesäkuun 18pv 7 henkilön seurue moottoripyörillä. Kahdella oli mongols liivit ja yhdellä outlaws liivit. Loput tienkäyttäjät tunnuksettomia.
Koitappa napata seuraavalla kerralla kuva kun vastaan tulee. Tässähän on odoteltu jo useampi vuosi koska mongooleja nähtäis pyörien päällä eli pelkkiin puheisiin ilman kiistattomia todisteita suhtaudutaan aika skeptisesti.... :wink:
peiteseppo
Remington Steele
Viestit: 236
Liittynyt: Ke Elo 21, 2013 8:32 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja peiteseppo »

BBQ bananas kirjoitti:
peiteseppo kirjoitti:Sen verran täytyy tähän ketjuun todeta että olen itse nähnyt mongols liivit liikenteessä,parikin kertaa. Pohjoissuomessa valtatie E8 mallan luontopuiston kohdilla etelään päin matkasi kesäkuun 18pv 7 henkilön seurue moottoripyörillä. Kahdella oli mongols liivit ja yhdellä outlaws liivit. Loput tienkäyttäjät tunnuksettomia.
Koitappa napata seuraavalla kerralla kuva kun vastaan tulee. Tässähän on odoteltu jo useampi vuosi koska mongooleja nähtäis pyörien päällä eli pelkkiin puheisiin ilman kiistattomia todisteita suhtaudutaan aika skeptisesti.... :wink:
Pitäisikö varata iso järjestelmäkamera mukaan kunnollisella objektiivilla? En vittuile enkä provoile,kerroin vain mitä näin. Noi oli myös tän kesän ainoat liivibongaukset mulla Suomessa. Monkkuliivit olivat Norway ja Outlawsia en niin huomioinut. Harmittaa jälkikäteen koska mahdollisuus perässä ajamiseen oli,sekä kännykän kameralla kuvaamiseen.

Näköhavainto oli kuitenkin 100% varma.
Ei ole voittajaa valuutalle.
Almighty
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 5:36 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Almighty »

peiteseppo kirjoitti:
BBQ bananas kirjoitti:
peiteseppo kirjoitti:Sen verran täytyy tähän ketjuun todeta että olen itse nähnyt mongols liivit liikenteessä,parikin kertaa. Pohjoissuomessa valtatie E8 mallan luontopuiston kohdilla etelään päin matkasi kesäkuun 18pv 7 henkilön seurue moottoripyörillä. Kahdella oli mongols liivit ja yhdellä outlaws liivit. Loput tienkäyttäjät tunnuksettomia.
Koitappa napata seuraavalla kerralla kuva kun vastaan tulee. Tässähän on odoteltu jo useampi vuosi koska mongooleja nähtäis pyörien päällä eli pelkkiin puheisiin ilman kiistattomia todisteita suhtaudutaan aika skeptisesti.... :wink:
Pitäisikö varata iso järjestelmäkamera mukaan kunnollisella objektiivilla? En vittuile enkä provoile,kerroin vain mitä näin. Noi oli myös tän kesän ainoat liivibongaukset mulla Suomessa. Monkkuliivit olivat Norway ja Outlawsia en niin huomioinut. Harmittaa jälkikäteen koska mahdollisuus perässä ajamiseen oli,sekä kännykän kameralla kuvaamiseen.

Näköhavainto oli kuitenkin 100% varma.
Uskon kyllä. Aika jännää että aina kun Mongols MC:stä tehdään havaintoja, siihen liitty usein myös Outlaws MC. Miksiköhän näin ?. Onko molemmat kerhot liittoutuneet jollain tarkoituksella keskenään. Paljon löytyy netissä aineistoa missä molempien kerhojen jäseniä on yhteiskuvassa ympäri Yhdysvaltoja ja Eurooppaa. Hieman ihmettelen, onhan kyseessä kuitenkin MC maailman kaksi isointa valtakoneistoa ja reviiri taistelut ovat molemmilla HA vastaan mutta käsittääkseni Bandidos ja Pagans MC tekevät sen omalla joukoillaan Jenkeissä, ilman liittoa minkään muun kanssa. Jos oikein muistan, niin Outlaws jäsenet ovat aika valkoista
linjaa ajavaa väkeä ja hakaristi symbolit värittivät liivejä ja kerhotaloja kun taas Mongols MC on hieman monivärisempi taustainen kerho. En tiedä yksityiskohtia mutta erittäin mielenkiitoisia seikkoja.
CicaretteSmokingMan
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Ke Elo 14, 2013 2:50 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja CicaretteSmokingMan »

Mongols MC sivusto jossa näkyi Willumsen + Mongols MC Finland liivejä, on kadonnut Facebookista. Ensin katosivat kuvat joissa posetettiin "Fuck Hells Angels" paidoissa..Sitten katosi koko sivusto. Thaimaan Siam Cityn Chapter on yhä Facebookissa ja sielläkin näkyy yhteiskuvia Thaimaan Outlawsin kanssa. Jospa Outlaws&Mongols liittoutuu pikkuhiljaa yhteisvoimin nekeleitä vastaan? :?: :?: Nykyajan jengimaailmassa länsimaissa ainakin tulee se ongelma koska ihmiset muuttuvat niin itserakkaiksi että vetävät välistä ja ajavat vain omia etujaan..Siksi ilmestyneet kaikenmaailman vasikat ja välistävetäjät ja huijarit ja puoskarit :lol: 8) Jengissä kun on niin siinä pitää ottaa toisetkin huomioon.. "Kun olet itse New Yorkissa, ja veli ongelmissa Los Angelesissa, silloin tosi Brother ajaa läpi USA:n avuksi.." sitä on vanhanajan bikerveljeys. Mutta ei enää, nyt viedetäään välistä, vedetään kassa omiin liiveihin ja syödään se vaikka tuplajuustoina.. :lol:
peiteseppo
Remington Steele
Viestit: 236
Liittynyt: Ke Elo 21, 2013 8:32 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja peiteseppo »

CicaretteSmokingMan kirjoitti:Mongols MC sivusto jossa näkyi Willumsen + Mongols MC Finland liivejä, on kadonnut Facebookista. Ensin katosivat kuvat joissa posetettiin "Fuck Hells Angels" paidoissa..Sitten katosi koko sivusto. Thaimaan Siam Cityn Chapter on yhä Facebookissa ja sielläkin näkyy yhteiskuvia Thaimaan Outlawsin kanssa. Jospa Outlaws&Mongols liittoutuu pikkuhiljaa yhteisvoimin nekeleitä vastaan? :?: :?: Nykyajan jengimaailmassa länsimaissa ainakin tulee se ongelma koska ihmiset muuttuvat niin itserakkaiksi että vetävät välistä ja ajavat vain omia etujaan..Siksi ilmestyneet kaikenmaailman vasikat ja välistävetäjät ja huijarit ja puoskarit :lol: 8) Jengissä kun on niin siinä pitää ottaa toisetkin huomioon.. "Kun olet itse New Yorkissa, ja veli ongelmissa Los Angelesissa, silloin tosi Brother ajaa läpi USA:n avuksi.." sitä on vanhanajan bikerveljeys. Mutta ei enää, nyt viedetäään välistä, vedetään kassa omiin liiveihin ja syödään se vaikka tuplajuustoina.. :lol:

Totta puhut. Nykyajan bikerveljeys on sitä että nussitaan samaa muijaa ja juodaan yhdessä olutta. Keksitään olemattomia velkoja ja kusetetaan omia sekä tuntemattomia. Jos joku suuttuu niin mennään jengin taakse piiloon. Tulee mieleen lammaslauma josta yksi havaitsee petoeläimen. Ei ilmoita siitä muille vaan menee lauman keskelle turvaan.

Syrjäytyminen ja työttömyys aiheuttaa eniten näitä "tapauksia". Henkilö joka menestyy elämässä ei tarvitse tukiverkostoa kaljaveikkoista. Koulutus ja työpaikka tahi valtionvirka on mielestäni menestymistä. Nostan kuitenkin myös hattua eräille talouspuolentyypeille.
Ei ole voittajaa valuutalle.
Ronkelitonkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ti Loka 02, 2012 9:30 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Ronkelitonkeli »

Täyttä asiaa ! Moraalittomat paskahousu narkkarit ovat vallalla vähän joka jengissä :evil:
CicaretteSmokingMan
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Ke Elo 14, 2013 2:50 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja CicaretteSmokingMan »

Sen vuoksi kaikki mureneekin ja syntyy ties mitä uusia vääntöjä! Muttä nämä jotka palvovat helvetin enkeleitä Jumalina, eivät suostu kuuntelemaan mitään muuta kuin Hells Angelsin ylistystä ja jumaluuteen korottamista. Liivijengien aika tulee olemaan pian ohi :lol: Se päättyy viimeistään siinä vaiheessa ei-uskottavana.kun Tuusulan mopopojilla on täysjäsenliivit :mrgreen:
Crombie
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: Su Touko 11, 2008 11:49 pm
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Crombie »

Onko tää Mongols edes enää toiminnassa? kun tää "mongols mc" tuli Suomeen niin myös ylä-savosta paikallisia narkkeja yritettiin houkutella riveihin mut ei sit vissiin onnistunut koska ei pyörää tai pätäkkää ollu.
Saharan eteläpuolisen Afrikan väkiluku on eri määritelmien mukaan 622–840 miljoonaa, ja se kaksinkertaistuu 25 vuodessa. Syntyvyys on keskimäärin 6,1 lasta naista kohde.
Almighty
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 5:36 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Almighty »

Mikäs muuten on Mongolsien vahvuus tänä päivänä. Löytyykö talli tai useampia ja ovatko mukana ollenkaan %-kuvioissa Suomessa. Kuulin myös jotain huhua että heidän jäseniään majailisi pohjois - helsingissä. Netissä oli myös mainintaa että euroopan rintamalla olisivat resurssit vähentyneet ja porukkaa vaihtunut muihin kuvioihin. Tietolähteeni ovat heikkoja mutta asia kiinnostaa, vai onko Mongols yhä sama " onko vai eikö ole " spekulaatio kuin Outlaws.
BBQ bananas
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2012 6:11 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja BBQ bananas »

Almighty kirjoitti:Mikäs muuten on Mongolsien vahvuus tänä päivänä. Löytyykö talli tai useampia ja ovatko mukana ollenkaan %-kuvioissa Suomessa. Kuulin myös jotain huhua että heidän jäseniään majailisi pohjois - helsingissä. Netissä oli myös mainintaa että euroopan rintamalla olisivat resurssit vähentyneet ja porukkaa vaihtunut muihin kuvioihin. Tietolähteeni ovat heikkoja mutta asia kiinnostaa, vai onko Mongols yhä sama " onko vai eikö ole " spekulaatio kuin Outlaws.
Vaasassa ainakin pitäis olla chapteri toiminnassa mutta tutun alku-uhoilun jälkeen ei ole paljon liivejä katukuvassa näkynyt täälläkään..
Vastaa Viestiin