18v. naisen surma - Forssa 3.10.2013

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
saippuakauppias
Remington Steele

Re: 18v. nainen surmattiin,löytyi joesta,Forssa 4.10.2013

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Laittakaa nyt salapoliisit niitä linkkejä jossa voidaan mässäillä elämänsä pilanneitten nuorten kustannuksella.
Kyllä tuo pilu on niin erikoinen juttu miehille että viikate heiluu jollei sitä saa :(
Tähtisade
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tähtisade »

Pienellä päättelyllä viestiketjusta selvisi, että M.K. olisi poliisilla säilössä tällä hetkellä.

Kanta-Hämeen Tilannetiimin ylläpito on näemmä vaihteeksi poistanut tämänkin ketjun, kuten toisenkin T.V:n (yksi autossa olleista miehistä) aiempia edesottamuksia käsitelleen ketjun.

Tallensin tätä tapausta käsittelevän keskustelun Wordiin (tekstinä), joten jos joku sitä jostain syystä kaipaa, niin se on yksityisviestillä saatavilla.
stalk3r
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja stalk3r »

Tähtisade kirjoitti:Pienellä päättelyllä viestiketjusta selvisi, että M.K. olisi poliisilla säilössä tällä hetkellä.

Kanta-Hämeen Tilannetiimin ylläpito on näemmä vaihteeksi poistanut tämänkin ketjun, kuten toisenkin T.V:n (yksi autossa olleista miehistä) aiempia edesottamuksia käsitelleen ketjun.

Tallensin tätä tapausta käsittelevän keskustelun Wordiin (tekstinä), joten jos joku sitä jostain syystä kaipaa, niin se on yksityisviestillä saatavilla.
Minä kaipaisin!
i_i
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja i_i »

Ei mulle oikein noita uhrin ja epäillyn ja muiden poikien profiileja stalkkaillessa välity mielikuvaa mistään huumekuvioista. Varsinkin uhri vaikuttaa mun silmääni ihan tavalliselta, ilmeisesti ammattikoulustakin valmistunut lähiaikoina. :| Itse veikkaisin ehkä, että kyseessä olisi joku seksuaalinen motiivi.
Kerjäläinen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Kerjäläinen »

No jopas taas vedetään stereotypioita huumeidenkäyttäjistä. Voin kuule kertoa, että kyllä nuo enkelikasvot ja äidin omat mäkihyppyrifledat sitä douppia käyttää ihan samanlailla kun muutkin. Tuollahan niitä stadissakin parveilee yökerhot notkollaan ties missä mundo- ja vipinäpäissään. En minäkään olisi uskonut että esim. BB-Jori on huumeisiin sekaantunut :shock: ... yhtään Jorin miehekästä ulkokuorta väheksymättä.
Yksi taas kertoo että rehupaalit on samaa hintaluokkaa höpöheinän kanssa. Taitaa olla nämä markkinat menneen talven lumia, ainakin forssalaisilla sählynpelaajilla. Jos nykypäivänä yksittäinen gramma saattaa katukaupassa maksaa 20 euroakin (riippuen paikkakunnasta + tunnettavuudesta), niin ei siinä tarvitse edes mikään lommoposki olla että niitä velkoja saa aikaiseksi. Kun taas näille mamman mussukoille myyvä paroni jääkin velkaa megaluokan gängstereille, niin rupeaa puntissa tutista, ja saattaa turvautua raivon vallassa "hieman" yliampuvaan käytökseen.
Tämäkin vain kannjabiinin osalta :roll:
Toki siellä puntissa on saattanut tutista joku muukin jonka vuoksi taas yksi nuori on päässyt hengestään. Surullista anyway.
Kaikki liekit polttavat, vauvaseni. Kyllä sinä opit. Se on joko tai. Kukaan ei saa molempia.
Mirtsi
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Mirtsi »

Tähtisade kirjoitti:Pienellä päättelyllä viestiketjusta selvisi, että M.K. olisi poliisilla säilössä tällä hetkellä.

Minullekkin voisi laittaa ! Kiitos !
Surullista.
saippuakauppias
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja saippuakauppias »

Laita yleisesti jottei jokaiselle tarvitse Yv:Tä lähettää !
Jimi Kivivirta
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Jimi Kivivirta »

i_i kirjoitti:Ei mulle oikein noita uhrin ja epäillyn ja muiden poikien profiileja stalkkaillessa välity mielikuvaa mistään huumekuvioista. Varsinkin uhri vaikuttaa mun silmääni ihan tavalliselta, ilmeisesti ammattikoulustakin valmistunut lähiaikoina. :| Itse veikkaisin ehkä, että kyseessä olisi joku seksuaalinen motiivi.
No ehkä ei uhrista suoraan välitykkään, mutta "tupun, hupun ja lupun" habitus kyllä huutaa kilometrien päähän. Ihan perstuntumalla kiinniotetusta M.Ksta uskallan heittää seuraavan veikkauksen: steroidit + pampamit ja viina.
I have a special this week - Opinions come with no extra charge
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Voihan sen ketjun tähänkin julkisesti ihan hyvin lainauksena laittaa, tosin jos vanhat merkit pitää paikkansa miten tuo keskustelu etenee joka kerta näissä asiaoissa, kun tekijän ja uhrin kaverit kohtaa, niin ihan perus nahisteluahan se :roll:
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Jazz1
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Jazz1 »

Kerjäläinen kirjoitti:No jopas taas vedetään stereotypioita huumeidenkäyttäjistä. Voin kuule kertoa, että kyllä nuo enkelikasvot ja äidin omat mäkihyppyrifledat sitä douppia käyttää ihan samanlailla kun muutkin.

En usko mihinkään huumevelkoihin. Koska:

Forssa on pieni paikka, tuskin siellä kovin erikoisesti tai pikkuteineille tarjottavaksi asti kovempaa kamaa liikkuu. Tai ainakaan semmoisia määriä että joku amistyttö niitä saisi haltuunsa, pystyisi rutiinilla käyttämään suuria määriä, jotta velkaantuminen olisi ylipäänsä mahdollista. Ei mikään huumeinen poikaporukka tapa raa'asti muutaman käyttöannoksen pystyyn jäämisen takia ikäistään, nättiä likkaa.
SYLWAR
Perry Mason

Tässä tuo täällä mainittu viestiketju ilman kirjoittajien nimiä:
Jxxx Kxxx Lxxx Nopeaa toimintaa Forssan poliisilta. Hyvä.

Mxxx Kxxx Axxx-Jxxx Ihanaa, osuispa oikeeseen heti!

Lxx Mxxx kerranki hommat hoidetaan sillä vauhdilla ku kuuluuki !

Vxx Lxx Tiedä sit. Syytön kunnes toisin todistetaan. Nopeita on ollut jos oikea kaveri kiinni. Ellei sit itse ole ilmottautunut.

Jxxx Kxxx Lxxx Siis ei ole yhtään varmaa vielä onko tekijä saatu kiinni, epäilty on. Ei lähdetä lynkkaamaan ihan heti vaan annetaan poliisin tutkia rauhassa.

Mxxx Mxxx Tällä hetkellä epäilty on syytön.. Ja lopettakaa tää v***n keskustelu!!!

Jxxx Kxxx Lxxx Mistä tiedät että on syytön? Ja keskustelu on ihan tervehenkistä, eikä loukkaa ketään...

Mxxx Mxxx Puhunut minun kanssani puhelimessa kun tämä tapahtuma on tapahtunut!!

Txxxxx Jxxxx Asia kunnossa, mutta miksi ihmeessä näinkin isosta asiasta tän kokosella paikkakunnalla ei saisi keskustella asialliseen sävyyn?

Jxxx Kxxx Lxxx Kyllä se poliisi tiedottaa heti, kun jotain käänteitä tapahtuu..

Jxxx Kxxx Lxxx Se on ihmisen luonto sellainen, että halutaan jutella kun tulee tällainen vakava tilanne eteen. Se on jopa terapeuttista saada tunteitaan purettua, ja täällä se onnistuu ilman että kukaan tai ketään loukataan tai haitataan tutkimuksia.

Axxx Lxxx Tämmönen harrastelija-Marple jäi ihmettelemään puhelun pituutta, kun tapahtuma-aika on kai aamu kolmen ja kahdeksan välillä, vai onko jossain mainittu tarkka tekoaika.....?

Jxxx Kxxx Lxxx Niin, eihän se puhelinkeskustelu mitään todista.

Txxx Vxxxx Jos syytön ois kopissa, se ois vapautunu jo. Pistää miettiin kumminkin.

Jxxx Kxxx Lxxx ei syytönkään heti pois pääse. Sitä voidaan pitää siellä 3 päivää ilman mitään syytä, jos vaan epäillään että on jotain tekemistä asian kanssa. Nimimerkillä "syyttömänä putkassa istunut"

Jxxx Pxxx Syytön kunnes toisin todistetan mutta toki ihmiset haluavat spekuloida mahdollisesta tekijästä..

Axxx Rxxxx Nii mä oon ainaki ymmärtänyt että uhri oli eilen tietyn poika seuran mukana baarissa eikä vaan yhden ihmisen... Ei ketään voi todellakaan syyttää ennen ku on näyttöä!

Axxx Pxxx eiköhän tää selvii aikanaan.. jokaselle jäitä nyt jo hattuun!

Txxxx Vxxxx Se oli kolmen naisen kanssa jos anni saan oikasta asioita, lakakkaa se paskan jauhanta.

Exxxx Vxxxx Nii mut eiks se noussu kolmen jätkän kyytiii

Vxxx Lxxx Jxxx just näin. Myöskin itse ollut pari päivää kiinniotettuna. Ihmisillä on jotenkin harhautunut näkemys miten Suomen poliisit ja oikeuslaitos toimii.

Axxx Rxxxxx Niinku sanoin en rupee ketään syyttelemään turhaan... Kamala tapaus ja toivon että tekijä/ tekijät saadaan kiinni....

Txxx Vxxxx Koskenniskas olo ja autoon nousu on lals ihan eri asiaa

Jxxx Kxxx Lxxx Anna jo olla Txxx, antaa poliisin selvittää tapahtumien kulku.

Axxx Rxxxxx Joo eiköhän poliisit saa selville!

Txxx Vxxxx Satun nyt vain aika hyvin tietään tuosta asiasta niin mun on hyvä oikoo

Rxxxx Rxxxxx Oli kuka oli,pääasia että se PASKA saadaan kiinni ja äkkiä!

Txxx Vxxxx Totta rxxxxx

Sxxxx Mxxxx Poliisit tutkii varmaan tapauksen. Asioiden on aina tapana paisua, mitä kauemmin niistä puhutaan. Järkyttävä tilanne omaisille ja ystäville.

Axxx Rxxxxx Kyl mä tiiän Toni et tiiät asiat hyvin koska yks kyseinen henkilö teidän seurasta soitti mulle sinä yönä ja puhuin sen kans myöskin tänään!

Axxx Rxxxxx, jos tiedät että uhri on ollut jonkun poikaporukan mukana ja tiedät nimet (tai kaverit)
niin KERRO IHMEESSÄ TIETOSI POLIISILLE
ettei mahdollisesti syyttömät ole "sijaiskärsijinä"

Axxxx Pxxxx eiköös poliisi nekin tiedä jo.. ainakin luulen niin.

Rxxxx Rxxxxx Varmasti tietää!

Axxx Rxxxxx Joo mä kans luulen että poliisit tietää jo kaiken ja kun en ole itse ollut missään paikalla niin voi tietää todellista tilannetta!

Mxxx Rxxx kaikki tiedot, tuntuvat ne meistä kuinka turhilta tahansa, voivat ratkaista suuretkin mysteerit...

Txxx Vxxxx mika reko, kaikki lausunnot on annettu tytön viimisestä olin paikasta ja itse istuin autos noin 10-15 min ku tyttö asty kyytiin. sen verran voin sanoo teille et heti ku kuulin asiasta niin soitin 112 ja kerroin oman osuuteni mitä asiasta tiesin

Mxxxxx Pxxxxx eiköhän pääasia oo kuitenkin että oikea henkilö saadaan mahd.pian vastuuseen teostaan!

Txxx Vxxxx liikkeellä oleva partio soitti mulle noin 10 aikaa ehtool ja selvitin niil ehtoon kulun ja ketä oli missäkin ja mihin meni kenen kanssa ja samasta asiasta juttelin myös yöllä keitaalla poliisi partion kans ja aamul olin antamas lausunnon TODISTAJANA

Mxxx Rxxx Kiitos Txxxx, että olet kertonut tietosi eteenpäin...
Vanhempia ei voi lohduttaa muuten kuin kertomalla että tutkinta jatkuu / edistyy...

Txxx Vxxxx niin se on mika. Harmittaa todella paljon tytön puolesta ja samoin kuskia, mut asiaa me ei saada tekemättömäks. kolmas ketä oli kyydis niin tyttö pääty sen asunnolle ja jätkä on kiinniotettuna nytten.

Mxxx Rxxx ei sit tarvita Poirottia tai Marplee...

Txxx Vxxxx mä siin samas ku muutkin niin haluun tekijän vastuseen oli se si ketä tahansa. mut loppu on poliiseista kiinni

Mxxx Rxxx mielenkiintoinen kommenttisi...
"mut asiaa me ei saada tekemättömäks"

Vxxx Lxxx Hmm... Eli kuski on kuskannut... Avunantoa sit vähintään.

Rxxxx Kxxxxx no jo on keskustelu.. ensinnäkin, poliisit ovat ottaneet kiinni tietyn henkilön jota epäilevät, vaikka hän olisi syytön, voidaan häntä pitää 3päivää putkassa jonka jälkeen on joko päästettävä menemään TAI pidätetään jolloin voidaan vielä pitää MAX 30päivää ja jos silloin ei löydy todisteita on hänet päästettävä vapaaksi.. tai jos oikea syyllinen saadaan kiinni. nim.merkillä kokemusta on

Txxx Vxxxx sitä paha sanoa mitä kolmannen osapuolen kotona on tapahtunu, koska itse jäin puoltatuntia ainakin ennen kotio ky nuo kolme muut oli kyseisen henkilön asunnol ketä on se kiinniotettu

Vxxx Lxxx Yksinkertaista. Kuka ajoi ja kenen auto.

Exxxx Vxxxx En vaan tajuuu jos se on teiltä kyytii pyytäny miksei häntä viety suoraan kotiin...sen takia kuulemma autoon noussut...

Txxx Vxxxx kuski poistui paikalta kun olivat perillä niin toisella autolla ja kiinniotetun et kaverin auto on tutkittavana

Axxxx Pxxxx toni varmaan tarkoittaa tolla me ei saada tekemättömäksi niin yleisesti ottaen, ainakin niin mä sen ymmärsin?

Mxxx Rxxx Exxx, jos humalaiselle tarjotaan lisää sidukkaa... Moniko jättää ottamatta / lähtemättä jatkoille 2promillen nousuissa..??

Txxx Vxxxx keitaan kautta mut kotiin ja sen jälkeen noiden oli tarkoitus viedä tyttö kotiin mut oli sammunu eikä saanu hereil niin päätti mennä kiinniotetun asunnol et kuski pääsi nukkuu

Vxxx Lxxx Huh, huh.

Exxxx Vxxxx Nii totta Ai! Mikä sen auton kohtalo? siis se mikä oli uhrin ja keitaalla?

Mxxx Rxxx voin sanoo et kun oon ottanut muutaman niin kynnys siihen seuraavaan on OLEMATON....

Jxxxx Hxxxxx totta on se et vähämäki kankare ja rytkönen on vitun kusessa.

Txxx Vxxxx minä en ainaka oo kusessa millään tavalla lain mukaan rytkösestä en tie ja kankareesta viel vähemmän

Txxx Vxxxx emmi. se auto homma jäi auki koska poliisi ei ollu asiasta varma kun kyseli et oliko tyttö loukkaantunut tai vaatteistaan likainen autoon noustessaan

Exxxx Vxxxx Jujuu...

Vxxx Lxxx Spekuloin. Oliko tyttöä vaan piesty. Pistetty autosta ulos ja päässä vammoja... Hortoillut ja taju pois. Vai onko ollut vaan paniikinomainen heitto jokeen.

Vxxx Lxxx Ja tuo vaan sana ei ollut vähättelyä.

Jxxxx Hxxxxx nää ei kuulu facee, anteeks kaikille. mut viha suuri.

Mxxx Rxxx Mitäs jos me KAIKKI (minä mukaanlukien)
ANNETTAIS poliisin tehdä työnsä rauhassa.
Meillä EI OLE muutakuin suuri HUHUKONEISTO käytettävissä...

Vxxx Lxxx Ulvila kaksi tulossa sit varmaan.

Jxxx Hxxx annan ite asian täällä olla.

Mxxx Mxxxx Ihan sama kuka on kusessa, kuhan tappaja saadaan kiinni ja surma todistettua ja tyyppi linnaan. Linnaa ei kyllä ansaitsis vaan olemisen nyrkkeilysäkkinä kuolemaan asti, tytön perheelle. Ei sitä voi ymmärtää kuinka suuren vihan tollanen aiheuttaa läheisille ja kuinka suuren surun ja vihan se aiheuttaa perheelle. pistää vihaksi itselläkin...

Jxxx Hxxxxx milja, hienosti kirjotit. sait asiani kerralla tänne.

Cxxx Sxxxx joo en mistään mitään tiedä mutta epäillyllä on jalka paskana ja käsikä tuskin ihan parhaassa kunnossa,joten jos se ois syyllinen..niin luulempa vahvasti että joku toinenkin on?? pidätetty ei ois ikinä yksin saanu tyttöä jokeen.. kamalaa on ja toivon et syyllinen\Syylliset saadaan kiinni!! ei voi ymmärtää kuin suuri suru on omaisilla,paljon voimia heille!!

Axxx Rxxxxx Yhdyn carla sun sanoihin.... Yksin ei olis saanu siirrettyä pakko on ollu olla väh. Kaksi

Mxxx Rxxx lasketaas ny rauhassa...
paino vaatii kax kantajaa...
autossa 3+uhri
yx jää keitaalle pois...
???????

Txxx Vxxxx paikan päälle jäi uhri ja kiinniotettu

Mxxxx Mxxxx Eiköhän olis viisainta lopettaa tommonen vaahtoominen täällä! Eiköhän poliisit selvitä asian.

Mxxx Rxxx niinhän mäjo ehdotin puolituntia sitten...

Jxxx Hexxxx mua ei enää toi teitin vaahtoominen kiinnosta et oon jo ainakin ite lopetin.

Cxxxx Sxxxxvaikka oiski jääny..onhan tilanne voinu muuttua..joku vaikka hakenu tytön..

Mxxxxx Mxxxx Poliiseista enää voi olla niin varma.. mieluummin ne pullaa mussuttaa keitaalla kun tekis töitä. niillä kun osalla on se että palkka juoksee ja minä syön pullaa rauhassa.

Jxxxx Hxxxxx tilanne jo tiedossa

Cxxxx Sxxx mut joo jatketaan kun tuomio on tullut oikeille tyyöeille

Cxxx Sxxx tyypeille
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
SYLWAR
Perry Mason

Tarina haiskahtaa rivien välistä luettuna nyt hyvin vahvasti sille, että tämä epäilty tekijä olisi jäänyt ilman pesää ja siitä suivaantuneena olisi mopo lähtenyt tällä sankarilla totaalisesti lapasesta :roll:
40.346°S 176.5402°E
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Mitä kyseisen sankarin fb-sivua katselin niin saattaapa tuo olla hyvinkin noin. Todella, todella harmillista jos moisen syyn takia (mikäli siis on kyseisen hepun tekemä) hankki itselleen linnatuomion. :?

Enemmän silti harmittaa tytön kohtalo. Elämä edessä ja hetkessä ohi. Voin vain kuvitella tuskan jossa perhe elää.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

epäillyllä on jalka paskana ja käsikä tuskin ihan parhaassa kunnossa,joten jos se ois syyllinen..niin luulempa vahvasti että joku toinenkin on?? pidätetty ei ois ikinä yksin saanu tyttöä jokeen..
jaa-a. Saas nähdä.

Jos oikea henkilö on nyt pidätettynä, niin luulisi, ettei enää kauaa tarvitse tunnustusta odottaa.
Vaikka onhan niitä poikkeuksellisen sinnikkäitäkin tapauksia.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013100 ... 6_uu.shtml
Totuus
Jimi Kivivirta
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Jimi Kivivirta »

Kyllikki S kirjoitti:
epäillyllä on jalka paskana ja käsikä tuskin ihan parhaassa kunnossa,joten jos se ois syyllinen..niin luulempa vahvasti että joku toinenkin on?? pidätetty ei ois ikinä yksin saanu tyttöä jokeen..
jaa-a. Saas nähdä.

Jos oikea henkilö on nyt pidätettynä, niin luulisi, ettei enää kauaa tarvitse tunnustusta odottaa.
Vaikka onhan niitä poikkeuksellisen sinnikkäitäkin tapauksia.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013100 ... 6_uu.shtml
Melkoiselta steroidikörmyltä epäilty näyttää ja jos sillä on ollut jalka paskana niin kuin annetaan ymmärtää niin se tarkoittaa vahvoja särkylääkkeitä jotka tunnetusti viinaan yhdistettynä luovat hyvät edellytykset kaikelle tällaiselle.
I have a special this week - Opinions come with no extra charge
Vastaa Viestiin