Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
susikoira roi
Armas Tammelin

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja susikoira roi »

Kyllä minuakin mietityttää että miksi tämän olennon pyöräyttäneestä olennosta ei saisi keskustella,
saati puhua pahaa..?(Jutku Lilon mutsi)
Tämän vammasen näköisen hylkiön, jonka ainut kaveri on linnassa istuva kukkakeppi pore huora..

Pistää niin vihaksi koko tämä touhu! JOS olisin samanlainen vajakki kuin tämä paska,
niin pitäisi ihan vaan tämän jollin omien touhujen takia selvittää sen olennon yhteystiedot joka tämänkin puun on istuttanut ja vinoon kasvattanut ja kenties kysäistä mitä HÄN on mieltä kaikista tapahtuneista asioista ja miten aikoo vastuunsa kantaa!

Omaisiahan ei saa syyllistää muiden tekemisistä? Eihän..?
Miksi Jolli-setä sinunkin äitiäsi ei tulisi piinata sinun käytöksestäsi? Mitä suurempi häpeä, sen parempi.
En keksi vastausta tähän..
Varsinkin kun omaa arvomaailmaasi katsotaan niin tulisi teidät kummatkin syöttää kuopalla koirille!
(en yllytä ketään mihinkään jne) :evil:
mielikki
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Lilon tekoa ja käytöstä ei tarvi hyväksyä.Ei siinä mitään hyväksyttävää olekkaan.
Mutta kenenkään ulkonäön arvostelu ei kuulu tähän.Jos ei hyväksy Lilon ja Hässen tekoa ei kannata mennä samalle tasolle.Sehän tarkoittaisi sitä ettemme täällä olisi silloin näitä kummempia.
Suomen paras psykiatri Hannu Lauerma on hyvä esimerkki siitä miten pitää tälläisten kanssa toimia.Itse pitää olla ihmisiksi se on paras näyttö tälläisille ja viesti "me emme hyväksy teidän tekoa".On ihme ja kumma jos se ei jotenkin tehoa.
Vanhafrendi
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Vanhafrendi »

mielikki kirjoitti: Mutta kenenkään ulkonäön arvostelu ei kuulu tähän.Jos ei hyväksy Lilon ja Hässen tekoa ei kannata mennä samalle tasolle.Sehän tarkoittaisi sitä ettemme täällä olisi silloin näitä kummempia.
Suomen paras psykiatri Hannu Lauerma on hyvä esimerkki siitä miten pitää tälläisten kanssa toimia.Itse pitää olla ihmisiksi se on paras näyttö tälläisille ja viesti "me emme hyväksy teidän tekoa".On ihme ja kumma jos se ei jotenkin tehoa.
Tämä kieltämättä erikoisen Lilon ulkomuodon ja hänen suhteensa pyhään äitiinsä on tarkoitus saada meidät ymmärtämään mistä tässä rikoksesta pohjimmiltaan on kyse. Sehän nyt tiedetään ettei kysessä ole suurenluokan rikollisten versus vasikan surmaaminen, vaan kyse on jostakin muusta. Ihmismieli on siitä erikoinen, että joku selittämätön asia on laukaissut alulle nämä tapahtumat ja useampi on epäillyt että muunmuassa ulkoisella olemuksella on tässä iso merkitys. On nyt myös epäilyjä perheen sisällä tapahtuneesta insestistä, joka on myös on tuomittava vakivallan teko. Tuo ulkoinen olemus, se on ainoa konkreettinen kortti jonka jokainen on voinut omin silmin havaita.
Tuosta jälkimmäisestä vaihtooehdosta ei pysty kertomaan kuin Lilo itse, tai sitten odotetaan että hän pyhyytensä Lilon äiti suvaitsee saapua paikalle kumoamaan epäilyt.
Vanhafrendi
Jack Taylor

susikoira roi kirjoitti:Kyllä minuakin mietityttää että miksi tämän olennon pyöräyttäneestä olennosta ei saisi keskustella,
Omaisiahan ei saa syyllistää muiden tekemisistä?
Kun ajatellaan vähän tarkemmin, meitä kyllä vinkataan lukemaan iltasanomien uusimpia tuotoksia ihan itsensä Lilon toimesta, mutta perimmäisen totuuden äärelle meitä ei suvaita. Eikä tässä omalta kohdaltani ole tarkoitus syyllistää äitiä, vaan tarkoitus on avata tämä umpisolmu.
Se on tosiasia, apua tulee tarvitsemaan niin äiti kuin poikansa. Avoimesti puhumalla asioista niiden oikeilla nimilla, tästäkin saadaan vielä joku selvyys.
mielikki
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja mielikki »

On nyt päivänselvää että Lilo valehtelee ja liioittelee asioita.
Kovasti arvostamani Hannu Lauerma sanoi eräässä haastattelussa näin:"En ole nähnyt ketään henkirikoksen tekijää johon hänen tekemänsä teko ei vaikuttaisi".Tähän uskon.
Luulen Lilon uhon johtuvan nimenomaa huonosta omastatunnosta.
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

mielikki kirjoitti:Et ole käynnyt Jennan päälle?Tietääkseni olet syyllistynyt Jennan murhaan!!
Mielenkiintoista, että Lilleri Lalleri ei edes yrittänyt kumota tätä väitettä.
Vanhafrendi
Jack Taylor

mielikki kirjoitti:On nyt päivänselvää että Lilo valehtelee ja liioittelee asioita.
Kovasti arvostamani Hannu Lauerma sanoi eräässä haastattelussa näin:"En ole nähnyt ketään henkirikoksen tekijää johon hänen tekemänsä teko ei vaikuttaisi".Tähän uskon.
Tuo valehtelu, se on saattanut saada alkunsa jo lapsuudessa koettujen traumojen seurauksena. Äiti on pönkittänyt pojan huonoa tunnetilaa ja tehnyt ehkä sen kömpelösti, koska lapsi on ollut ainokainen. Mitään vertaistukea, tai naapuriapua ei ole ollut ehkä tarjolla, ja muutenkin äidin sosiaaliset kontaktit ovat olleet mitä sattuu. Tälläisistä lähtökohdista on hyvin vaikea yksin kasvattaa nuorta miestä aikuisuuteen.
Vanhafrendi
Jack Taylor

Hirvonen kirjoitti: Voiko hyväksikäyttö olla seksuaalista? :o Jos Lilon äiti onkin käyttänyt sitä äidin rakkautta väärin ja vähäsen hiplannut pojan kloppia. Eikös tämmöinen selitä tiettyjä toimintatapoja jota tässä casessa myös esiintyy..naisviha, äidistä ei puhuta, sosiaalitädit pahoja ja niin edelleen.
Sinä sen sanoit, en minä. Myönnän kyllä pohtineeni tätäkin mahdollisuutta ja en yhtään yllättyisi jos tämän kaltaista näyttöä löytyisi. Tosin todetaan että jos tapahtumista on kulunut aikaa, on näyttö liki mahdoton näyttää toteen. Kysyttäessä toinen kiistäisi jyrkästi ja toinen leikkisi mykkää, näinhän se menisi.
TecDec
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja TecDec »

Kun tätä vähän miettii, niin tulee mieleeni että Lilo on tällä hetkellä "heikoilla" ja sen hän myös itse tietää.
Uskon että telkien taakse lopulta päätyy, kun korkeinoikeus niin päättää ja mahdollisesti jossakin vaiheessa pääsee Niuvanniemeen, jossa ei troppeja säästellä :wink:

Tämä uhoaminenhan on selkeästi heikkoutta, hänhän on nyt yksin rikoskumppani on poissa ja kaveripiiriä ei ole.
Tosi törkeänä pidän Jennan ruumiinosilla mässäilyä hymynaamoin.

Joel Lilo puolustelee jatkuvasti tekoaan vanhalla sanonnalla "vasikka" ja ei tajua että paluuta hänellä enään ole normielämään ja taas rikollismailmassa hän on alinta kastia.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Koittakaa nyt muistaa, että mä olin siellä vankilassa jo! Siellä tasan tarkkaan vaan ivattiin yhdessä Jennaa ja naureskeltiin, että miten maailmassa on yksi vasikka vähemmän. Myös ne "ammattirikolliset".
Joutsenlaulu
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Joutsenlaulu »

mielikki kirjoitti:On nyt päivänselvää että Lilo valehtelee ja liioittelee asioita.
Sitä se juuri on. Tämä "vasikan palkka on kuolema" on juuri sitä millä Joel yrittää perustella tekoaan hänelle _itselleen_. Ei pysty tuntemaan omaatuntoa, sekin on pelkkää itsepetosta. Oikeasti Joel tuntee empatiaa kun kyse on hänen äidistään, tai hänen Hasselhoff-kaveristaan tai tämän isästä jotka kertoivat poliisille kaiken.

Tämä on vähän kuin se tarina kuuluisasta naistenmiehestä joka kertoili kaatavansa naisen kuin naisen, mutta oikeasti niitä naisia oli yksi ja sekin susiruma.
Joutsenlaulu
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Joutsenlaulu »

Jolli-Setä kirjoitti:Koittakaa nyt muistaa, että mä olin siellä vankilassa jo! Siellä tasan tarkkaan vaan ivattiin yhdessä Jennaa ja naureskeltiin, että miten maailmassa on yksi vasikka vähemmän. Myös ne "ammattirikolliset".
Fantasiakirjallisuudelle löytyy omat fooruminsa.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Voisiko joku Saramäessä loppuvuonna 2011- loppuvuonna 2013 (osasto 104-3C) lusinut vahvistaa tämän? Niin loppuu se vittuilu tästäkin... Itse nyt en voi nimiä huudella, mutta minut tunteneet kommentoikaa vapaasti!
roopertti
Susikoski

Viesti Kirjoittaja roopertti »

Eiköhän kohta ilmesty taas pari uutta nimimerkkiä pontevasti vakuuttelemaan että asia oli juuri näin.
kytkinlevy
Susikoski

Viesti Kirjoittaja kytkinlevy »

Jolli-Setä kirjoitti:Koittakaa nyt muistaa, että mä olin siellä vankilassa jo! Siellä tasan tarkkaan vaan ivattiin yhdessä Jennaa ja naureskeltiin, että miten maailmassa on yksi vasikka vähemmän. Myös ne "ammattirikolliset".
Kyllä homma on niin, että ei ole "normaalikongia", jossa tälle jutulle naureskeltaisiin tai ivailtaisiin. Paskapuhetta Lilo.

Liskot ja palikat ovat oma lukunsa.
Well, gentlemen, when the shit hits the fan, some guys run and some guys stay.
-Lt. Col. Frank Slade
Vastaa Viestiin