Juuri näin. Lillukasta ei ole mikään pakko kenenkään pitää (itse en edes siedä koko tyyppiä) mutta samalle tasolle ei ole pakko vajota.WalkingDisaster kirjoitti:
Ja ihan oikeesti ihmiset, jättäkää noi osoitetietojen jakamiset ja omaisten arvostelut pois. Vaikka Lilo on käynyt Jennan omaisten kimppuun, ei tarvitse täällä syyllistyä samaan tai vajoatte itse samalle asteelle.
Itse näen Lillukan pienenä huomionhakuisena poikasena, wannabe-rikollisena. Rikollinen hän toki onkin mutta ei mikään iso tekijä, kuten tuntuu kuvittelevan. Se, että täällä vatvotaan Lillukan käytöstä lähettää tälle ristiriitaisen viestin siitä miten hänen pitäisi oma käytöksensä ja itsensä kokea; hitto mä oon mahtisonni kun musta näin jauhetaan...
Lillukkahan on todellakin vain wannabe, häiriintynyt ja kertakaikkisen omituiset käytösmallit itselleen hankkinut repaleinen ihminen, joka ei vielä sinäkään päivänä kun omalla kuolinvuoteellaan makaa tajua kuinka yksin ajatuksineen ja ihanteineen tässä maailmassa jäi. Vielä tuonakin päivänä Lillukka kuvittelee suunnilleen muuttaneensa rikollisten maailmaa, olleensa ylijumala monelle hänen jälkeensä tulevalle surkuhupaiselle "rikolliskuninkaalle" jotka eivät kuitenkaan ole mitään muuta kuin lokin oksennus tässä maailmassa.
Lillukalta puuttuu jotain, mitä esim Al Caponella oli; karisma. Ja ei, en usko, niin paljon kuin tahtoisinkin, että Lillukka kykenisi muuttumaan. Hienoahan se olisi jos hänelle kasvaisi moraalinen selkäranka mutta tuskin.