Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

THG
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Su Joulu 09, 2012 2:01 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja THG »

Kolmas viesti nyt tähän ketjuun, kun se on "Näytä omat viestit" -sivulla kokoajan ylimpänä.

PahaPaimen, ylemmästä viestistä samaa mieltä. Olen haistellut jo siitä lähtien, kun tämä possu tuli nettiin kirjoittelemaan, että on alalla ihan täysi lapsi vielä.
PahaPaimen kirjoitti:Ihan ammattirikolliselta et oikein vaikuta, luulisi että niissä porukoissa joku voisi vähän kovemmin sanoa että tuki jo turpasi siellä netissä. Häiritsee ehkä jonkun isomman bisneksiä. Oletko ajatellut sitä puolta? Huuteleeko esim R.Tienhaara tekemisistään netissä tai vastailee kysymyksiin lempiväreistään, vaatteistaan ja pizzan täytteistä? Enemmänkin tietämättömän pellen ja todellisen bisneksiä vaarantavan netissä kaikesta kirjoittavan neidin maineen vain saat.
Agreed.

Huvittavaa on myös se, että mihinkään oikeisiin kysymyksiin ja kritiikkeihin yms. ei vastata. Ja itsehän olen nauranut sille aina, että kovasti uhotaan Jennan tappamisella ja samaan aikaan sillä, ettei oltu tappamisessa edes mukana. Oliko omien sanojensa mukaan pihalla, en tiedä ei kiinnosta, pointti se, että vittuako egoilet teoilla mitä et ole edes tehnyt? "Vasikan paikka on kuolema", siinä oot oikeessa, mutta olit keräämässä appelsiineja silloin? :D
Läski kellarissa asuva isopää, ei oo Jennaa ikävä, mutta oot kyllä naurettavin rikollinen ketä oon nähny. Ja hirveesti en muiden kanssa liiku. :D
Porin

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Porin »

mielikki kirjoitti:Eiköhän jätetä ammattilaisten arvioitavaksi kuka/ketkä ovat Tukholma-syndroomaan sairastuneet!
>lyhennys>
En ole tavannut tässä palstalla ketään joka hyväksyisi Lilon tekemiset.
Tekojen hyväksyminen ei kuulu Tukholma-syndroomaan.
Kovasti vaikuttaa, että sinulla on joku ihastuminen menossa.
mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja mielikki »

^Porin,sinulla nyt sattuu olemaan katkeroituminen menossa,jostain asiasta! :mrgreen:
Minä en todellakaan ole ihastunut Liloon jos sit tarkoitat.Se se muuten olisi edes mahdollista,elämäntilant...ym.. :P
current
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:41 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja current »

Mielikki, ei tuosta "Porin Matlockista" kannata välittää. Mölyää vaan aivan turhuuksia. Kävin huvikseni kurkkimassa mitä Porin on muihin ketjuihin kirjotellu, niin samaa huttua se oli muissakin ketjuissa; "Sinä olet sitä ja sinä olet tätä, minä tiedän että sinä olet mikset myönnä olevasi sitä ja tätä", jne.

Tosiaan, toistoahan tämä, mutta niin jollilta loppui kynäilytaidot ja halut kun oikeesti kysytään. Ihme jätkä ja ihme yritykset. Huomioon ottaen KAIKEN!
"A total fuckin embarrasment tae the selfish, fucked-up brats ye've produced"
JurpÅ
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 5:08 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

THG kirjoitti:Kolmas viesti nyt tähän ketjuun, kun se on "Näytä omat viestit" -sivulla kokoajan ylimpänä.

PahaPaimen, ylemmästä viestistä samaa mieltä. Olen haistellut jo siitä lähtien, kun tämä possu tuli nettiin kirjoittelemaan, että on alalla ihan täysi lapsi vielä.
PahaPaimen kirjoitti:Ihan ammattirikolliselta et oikein vaikuta, luulisi että niissä porukoissa joku voisi vähän kovemmin sanoa että tuki jo turpasi siellä netissä. Häiritsee ehkä jonkun isomman bisneksiä. Oletko ajatellut sitä puolta? Huuteleeko esim R.Tienhaara tekemisistään netissä tai vastailee kysymyksiin lempiväreistään, vaatteistaan ja pizzan täytteistä? Enemmänkin tietämättömän pellen ja todellisen bisneksiä vaarantavan netissä kaikesta kirjoittavan neidin maineen vain saat.
Agreed.

Huvittavaa on myös se, että mihinkään oikeisiin kysymyksiin ja kritiikkeihin yms. ei vastata. Ja itsehän olen nauranut sille aina, että kovasti uhotaan Jennan tappamisella ja samaan aikaan sillä, ettei oltu tappamisessa edes mukana. Oliko omien sanojensa mukaan pihalla, en tiedä ei kiinnosta, pointti se, että vittuako egoilet teoilla mitä et ole edes tehnyt? "Vasikan paikka on kuolema", siinä oot oikeessa, mutta olit keräämässä appelsiineja silloin? :D
Läski kellarissa asuva isopää, ei oo Jennaa ikävä, mutta oot kyllä naurettavin rikollinen ketä oon nähny. Ja hirveesti en muiden kanssa liiku. :D
Eihän kukaa "ammattirikollinen" oo netis koko aikaa pätemäs ja keulimas miten "kova" on :evil:
Loppupeleis kysees on onneton tyyppi joka yrittää olla jotain jonka on nähny telkkaris,harmi ettei nii oo :lol:
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tule Jolli-Setä tänne stadiin. Kaikki syntisi annetaan anteeksi. Yhdellä iskulla!
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Black Phoenix
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: To Joulu 26, 2013 10:10 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Black Phoenix »

Kaveria ei pahemmin kiinnosta joo, näkee kyllä naamasta. Elämän upein saavutus tulee olemaan pikkutytön tapon vierestä seuraaminen ja sillä leveily. Mutta eihän narsistipaska siitä puhu. Jos puhuu niin paskaa. Sitten kyllä kiinnostaa vastata kun tulee paha mieli miestissien omistamisesta. Lihakset.. mun ex-muijalla on pienemmät tissit kuin lilolla eikä puhuta mistään ketunnokista. Tälle ei tarvii kun tehdä reikä kengän pohjaan niin jätkä valuu sieltä ulos.
DooM
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 3:24 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja DooM »

Multa saa yksityisviestillä osoitteen jos jotain sattuu kiinnostamaan.

e: ja ethän vaan kuvittele, ettenkö vaikkapa minä vilpittömästi haluaisi sinua tavata, en vaan ole valmis matkustamaan kovinkaan montaa metriä vuoksesi (asumme satojen kilometrejen päässä toisistamme) , mutta olinpaikkasi jaan mielelläni kaikille joita asia kiinnostaa.
Kieltolaki
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Marras 26, 2012 7:32 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kieltolaki »

Kyllä ne sinun tissit sulaa, kun korkeimmasta tulee oikea tuomio, eli siis kautinen. Voin kertoa että muutamakin kaveri ottaisi sinut samalle kongille.

Kun tavataan, niin varo ettei tule kolaria.
JUMALAUTA!!!
(Rauno Repomies)
current
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:41 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja current »

Juu, ei tämä kuule jolli ainakaan tilannettasi paranna?
"A total fuckin embarrasment tae the selfish, fucked-up brats ye've produced"
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja joey »

Koska en ymmärrettävästä syystä jaksa lukea ihan viimeisimpiä sivuja, esittäisin seuraavan kysymykseni JL:lle silläkin uhalla, että se on jo esitetty. Toivon kysymyksen herättävän keskustelua, mikäli asianomainen itse ei (ymmärrettävistä syistä) siihen vastaa.

Lilo, jos oikeudessa tuomioon johtanut ja sinunkin internetissä toistamasi käsitys tapahtumien kulusta on totta, miksi Hasselqvist yritti jättää sinulle salaviestin, jossa kehotti pysymään sovitussa kertomuksessa? Miksi hänellä oli syytä olettaa että et kertomuksessa pysyisi, jos kertomus on totta? Vai oletteko niin hyviä ystävyksiä, että olisit saattanut hetken mielijohteesta ottaa Lepomäen tapon osavastuun omallekin kontollesi?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Ensiksikään Hasselqvist ei kyennyt ilmaisemaan itseään kovin selkeästi ahdistavien olosuhteiden ja kaipaamansa lääkityksen katkettua seinään. Toiseksi hän kertoi pelänneensä juuri sitä, että minä väitän surmanneeni Jennan Joonan mitään tietämättä. Olisin sen voinut jopa tehdä (siis ottaa omille niskoilleni), mutta myöhemmässä vaiheessa vasta.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kolmannen (ja taatusti viimeisen kerran, jos ei vastausta vieläkään heru) :
Mietityttää asia, että tekisitkös jotain nykyisellään toisin jos mahdollista vaikkakin oletkin jo aikaisemmin kertonut että et mitään kadu. Oiskohan jotain sellaista kuitenkin tullut mieleen vaikka ei sitten katumus olisikaan se tunne mitä asiaa kohtaan koet?


Voisitko vastata kysymykseen: kumpaa tunsit, ylpeyttä vai vihaa, kirjoittaessasi Jennan muistosivuille?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Jolli-Setä kirjoitti:hän kertoi pelänneensä juuri sitä, että minä väitän surmanneeni Jennan Joonan mitään tietämättä. Olisin sen voinut jopa tehdä (siis ottaa omille niskoilleni), mutta myöhemmässä vaiheessa vasta.
Siis, mitä vittua? Eihän tossa ole mitään logiikkaa. Järjellisyydestä puhumattakaan. Jos joku keksii mikä logiikka tossa on ni kertoka ihmeessä.

Ettei vaan nyt olis hiukan realiteetit hukassa...
Everything in the world is either a potato or not a potato
PahaPaimen
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Loka 29, 2009 10:59 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja PahaPaimen »

Jolli-Setä kirjoitti:Ensiksikään Hasselqvist ei kyennyt ilmaisemaan itseään kovin selkeästi ahdistavien olosuhteiden ja kaipaamansa lääkityksen katkettua seinään. Toiseksi hän kertoi pelänneensä juuri sitä, että minä väitän surmanneeni Jennan Joonan mitään tietämättä. Olisin sen voinut jopa tehdä (siis ottaa omille niskoilleni), mutta myöhemmässä vaiheessa vasta.
Mutta pystyi silti ilmaisemaan itsensä melko monimutkaisella koodikielellä... Heh heh. Tässä Jolli-Sedän todistelussa on ristiriitaa. Miksi?
Vastaa Viestiin