Seppo Tirkkonen,50 v. - Sipoo 7.12.2011

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Huippudekkari
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2012 12:52 pm

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Huippudekkari »

Yritä perunakauppias lukea ja ymmärtää samaan aikaan: SEPON TALOA EI OLE KOSKAAN MYYTY KENELLEKÄÄN.

Ja toinen kerta: SEPON TALOA EI OLE KOSKAAN MYYTY KENELLEKÄÄN.

Menikö perille?

sipoonperuna
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: To Maalis 29, 2012 1:29 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja sipoonperuna »

kuule huippudekkari meni ihan perille. siis ei ole koskaan myyty.Mitään rikos tutkintaa ei sitten ole ollut. mut miks sä mulle kähiset.olen yrittänyt jokaselle osapuoleel valistaa asiaa lain säädäntöä.....Siis ei tarvi olla välkky kun osaa lukea ja kirjoittaa sanoi minulle eräs kaupanvahvistaja ja lain säädäntöä voi lukea vapaasti finlex sistä.
tähän asiaan olen todennut jo lain opilliset seikat ja olen myös neuvonnut asian omistajia suoraan. mutta nyt näyttää siltä että tila menee myyntiin eli velkoja ei ole hoidettu ja kun se myydään jos ei ole myyty jo niin myynnistä saadut rahat menee velkojille ja vasta sen jälkeen
tilan oikeuden omistajille. Sitä en tiedä lukeutuuko huippu dekkari oikeuden omistajiin
mutta kovin arvostelee minua ku olen yrittänyt neuvoa asiaan osallisia. Sitä en tiedä Mitä sepolle on tapahtunut mutta sinä tiedät ja olet antannut näyttösi krp lle ja hyvä niin ja tekijä varmasti on jo tuomittu kun näin asiaa tiädät ja hyvä niin mutta hetkonen vain murhaaja tiätää että seppo on murhattu ja huippu dekkari näin kertoo tapahtuneen outoa outoa.......
kun tiädät näin tapahtuneen ota yhteyttä krp

sipoonperuna
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: To Maalis 29, 2012 1:29 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja sipoonperuna »

näin vaan huippu dekkarille tiadoksi en ota tähän asiaan enää kantaa jollei uutta asiaa ilmene
minulla on ilkivallan tekijöissä ihan tarpeeksi jo murheita, ilmeisesti kuulu sepon lähi piiriin no sekään ei minulle kuulu minut vaan sotkettiin juttuun yhen puhelin keskustelun perusteella
ja noi mitä olen kirjoittanut perustuu lain säädäntöön ja voimassa oleviin asiakirjoihin joko tila on myyty ja mahtoko tulla hyvä hinta poliisihan oli tilan arvioinnut kai 200 000e arvoiseksi
tosin rahat han menee velkojille jos niitä on sepon kohtalosta on monta tarinaa niihin en ota kantaa kun en tiädä ehkä sinä tai joku muu tiätää minä keskityn omiin asiohin että jouluja kaikille .........

Tirkkis88
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 3:07 pm
Paikkakunta: Sipoo
Viesti:

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Tirkkis88 »

sipoonperuna kirjoitti:näin vaan huippu dekkarille tiadoksi en ota tähän asiaan enää kantaa jollei uutta asiaa ilmene
minulla on ilkivallan tekijöissä ihan tarpeeksi jo murheita, ilmeisesti kuulu sepon lähi piiriin no sekään ei minulle kuulu minut vaan sotkettiin juttuun yhen puhelin keskustelun perusteella
ja noi mitä olen kirjoittanut perustuu lain säädäntöön ja voimassa oleviin asiakirjoihin joko tila on myyty ja mahtoko tulla hyvä hinta poliisihan oli tilan arvioinnut kai 200 000e arvoiseksi
tosin rahat han menee velkojille jos niitä on sepon kohtalosta on monta tarinaa niihin en ota kantaa kun en tiädä ehkä sinä tai joku muu tiätää minä keskityn omiin asiohin että jouluja kaikille .........

Pottunokka on hyvä ja pitää sen vitun ruman naamansa kiinni. Älä työnnä sitä rumaa nokkaas asioihin jotka ei sulle kuulu. Sä oot pelkkä kirjoitustaidon omaamaton idiootti. Susta ei oo mihinkään muuhun ku työntää nokkaas asioihin jotka ei kuulu sulle. Tuu tänne ni saat justihi sitä mitä täällä tilailet. ;) Sen lupaan. Isäni nimeen! Vitun fägätti. Taijat olla sitä ryssäklaania, vittuun tommoset saatanan niljakkeet tätä palloa vaivaamasta. Yök, olet oksettava olento. Terveisin Sepon tytär.

Tirkkis88
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 3:07 pm
Paikkakunta: Sipoo
Viesti:

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Tirkkis88 »

Tirkkis88 kirjoitti:
sipoonperuna kirjoitti:näin vaan huippu dekkarille tiadoksi en ota tähän asiaan enää kantaa jollei uutta asiaa ilmene
minulla on ilkivallan tekijöissä ihan tarpeeksi jo murheita, ilmeisesti kuulu sepon lähi piiriin no sekään ei minulle kuulu minut vaan sotkettiin juttuun yhen puhelin keskustelun perusteella
ja noi mitä olen kirjoittanut perustuu lain säädäntöön ja voimassa oleviin asiakirjoihin joko tila on myyty ja mahtoko tulla hyvä hinta poliisihan oli tilan arvioinnut kai 200 000e arvoiseksi
tosin rahat han menee velkojille jos niitä on sepon kohtalosta on monta tarinaa niihin en ota kantaa kun en tiädä ehkä sinä tai joku muu tiätää minä keskityn omiin asiohin että jouluja kaikille .........

Pottunokka on hyvä ja pitää sen vitun ruman naamansa kiinni. Älä työnnä sitä rumaa nokkaas asioihin jotka ei sulle kuulu. Sä oot pelkkä kirjoitustaidon omaamaton idiootti. Susta ei oo mihinkään muuhun ku työntää nokkaas asioihin jotka ei kuulu sulle. Tuu tänne ni saat justihi sitä mitä täällä tilailet. ;) Sen lupaan. Isäni nimeen! Vitun fägätti. Taijat olla sitä ryssäklaania, vittuun tommoset saatanan niljakkeet tätä palloa vaivaamasta. Yök, olet oksettava olento. Terveisin Sepon tytär.

Ja työnnä ne tarinas omas tai perhees perseeseen. :)

Tirkkis88
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 3:07 pm
Paikkakunta: Sipoo
Viesti:

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Tirkkis88 »

Tirkkis88 kirjoitti:
Tirkkis88 kirjoitti:
sipoonperuna kirjoitti:näin vaan huippu dekkarille tiadoksi en ota tähän asiaan enää kantaa jollei uutta asiaa ilmene
minulla on ilkivallan tekijöissä ihan tarpeeksi jo murheita, ilmeisesti kuulu sepon lähi piiriin no sekään ei minulle kuulu minut vaan sotkettiin juttuun yhen puhelin keskustelun perusteella
ja noi mitä olen kirjoittanut perustuu lain säädäntöön ja voimassa oleviin asiakirjoihin joko tila on myyty ja mahtoko tulla hyvä hinta poliisihan oli tilan arvioinnut kai 200 000e arvoiseksi
tosin rahat han menee velkojille jos niitä on sepon kohtalosta on monta tarinaa niihin en ota kantaa kun en tiädä ehkä sinä tai joku muu tiätää minä keskityn omiin asiohin että jouluja kaikille .........

Pottunokka on hyvä ja pitää sen vitun ruman naamansa kiinni. Älä työnnä sitä rumaa nokkaas asioihin jotka ei sulle kuulu. Sä oot pelkkä kirjoitustaidon omaamaton idiootti. Susta ei oo mihinkään muuhun ku työntää nokkaas asioihin jotka ei kuulu sulle. Tuu tänne ni saat justihi sitä mitä täällä tilailet. ;) Sen lupaan. Isäni nimeen! Vitun fägätti. Taijat olla sitä ryssäklaania, vittuun tommoset saatanan niljakkeet tätä palloa vaivaamasta. Yök, olet oksettava olento. Terveisin Sepon tytär.

Ja työnnä ne tarinas omas tai perhees perseeseen. :)
En ole moukkamaisempaa kusipäätä vielä nettimaailmassa törmännyt. Sun pitäs saada pokaali paskapuheistas, on ne sen verta uskomattomia. Ime kyrpää, siinä sunlaiselle sopiva homma.

Tirkkis88
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 3:07 pm
Paikkakunta: Sipoo
Viesti:

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Tirkkis88 »

Huippudekkari kirjoitti:Yritä perunakauppias lukea ja ymmärtää samaan aikaan: SEPON TALOA EI OLE KOSKAAN MYYTY KENELLEKÄÄN.

Ja toinen kerta: SEPON TALOA EI OLE KOSKAAN MYYTY KENELLEKÄÄN.

Menikö perille?

Nyt se on myyty. Eikä kaikki mennyt velkoihin, mutta sitähän toi fägäri ei tiedä kun ei perhettä ole.

Tirkkis88
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 3:07 pm
Paikkakunta: Sipoo
Viesti:

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Tirkkis88 »

sipoonperuna kirjoitti:näin vaan huippu dekkarille tiadoksi en ota tähän asiaan enää kantaa jollei uutta asiaa ilmene
minulla on ilkivallan tekijöissä ihan tarpeeksi jo murheita, ilmeisesti kuulu sepon lähi piiriin no sekään ei minulle kuulu minut vaan sotkettiin juttuun yhen puhelin keskustelun perusteella
ja noi mitä olen kirjoittanut perustuu lain säädäntöön ja voimassa oleviin asiakirjoihin joko tila on myyty ja mahtoko tulla hyvä hinta poliisihan oli tilan arvioinnut kai 200 000e arvoiseksi
tosin rahat han menee velkojille jos niitä on sepon kohtalosta on monta tarinaa niihin en ota kantaa kun en tiädä ehkä sinä tai joku muu tiätää minä keskityn omiin asiohin että jouluja kaikille .........

Puhut vaan. Susta muuhun oo niinku sunlaisista muutenkaan, säälittävää pohjasakkaa. Luulet olevas kovinkin fiksu vaikka oikeasti olet äitin pikku pullamössö. Puhut ja puutut vaan, vittu sä oot tyhmä. TYHMÄ.

Tirkkis88
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 3:07 pm
Paikkakunta: Sipoo
Viesti:

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Tirkkis88 »

Tirkkis88 kirjoitti:
sipoonperuna kirjoitti:kuule huippudekkari meni ihan perille. siis ei ole koskaan myyty.Mitään rikos tutkintaa ei sitten ole ollut. mut miks sä mulle kähiset.olen yrittänyt jokaselle osapuoleel valistaa asiaa lain säädäntöä.....Siis ei tarvi olla välkky kun osaa lukea ja kirjoittaa sanoi minulle eräs kaupanvahvistaja ja lain säädäntöä voi lukea vapaasti finlex sistä.
tähän asiaan olen todennut jo lain opilliset seikat ja olen myös neuvonnut asian omistajia suoraan. mutta nyt näyttää siltä että tila menee myyntiin eli velkoja ei ole hoidettu ja kun se myydään jos ei ole myyty jo niin myynnistä saadut rahat menee velkojille ja vasta sen jälkeen
tilan oikeuden omistajille. Sitä en tiedä lukeutuuko huippu dekkari oikeuden omistajiin
mutta kovin arvostelee minua ku olen yrittänyt neuvoa asiaan osallisia. Sitä en tiedä Mitä sepolle on tapahtunut mutta sinä tiedät ja olet antannut näyttösi krp lle ja hyvä niin ja tekijä varmasti on jo tuomittu kun näin asiaa tiädät ja hyvä niin mutta hetkonen vain murhaaja tiätää että seppo on murhattu ja huippu dekkari näin kertoo tapahtuneen outoa outoa.......
kun tiädät näin tapahtuneen ota yhteyttä krp
Poistettu kehoitus itsetyydytykseen
-NILS-
Ja puhu vasta sitten mun isästä ku sulla on pokkaa esiintyä omalla pärställä täällä.

Kerjäläinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:27 pm
Paikkakunta: Viemäriverkosto

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Kerjäläinen »

Tästä jutusta on kyllä tunne, että selviää ajan kanssa. Joku murtuu jahka malttaa, liekö se sitten sipoonperuna, kun noin kovasti älähtelee :roll:

Ps. Ihanan temperamenttinen nainen Tirkkis, lähdetkö treffeille?
Kaikki liekit polttavat, vauvaseni. Kyllä sinä opit. Se on joko tai. Kukaan ei saa molempia.

Avatar
Philip_Marlowe
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Tammi 06, 2014 4:52 pm

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Philip_Marlowe »

Mielenkiintoinen mysteeri. Taidan ottaa tämän tapauksen tutkittavakseni.

Avatar
Philip_Marlowe
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Tammi 06, 2014 4:52 pm

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Philip_Marlowe »

Tuossa Iltasanomien kommenttipalstalta löytyi mahdollinen ratkaisu katoamismysteeriin.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... ml?ref=rss

"Tuonnäköinen mies matkusti eilen Nimelän linja-autolla Sodankylän ja Rovaniemen väliltä rautatieasemalle tai ainakin hyvin paljon samanoloinen henkilö. Maksoi vasta perillä koska linjurilla oli kiire.

Tämän arvauksen perusteella oli ihan terveennäköinen matkalainen.
Toivottavasti hän tietää että häntä kaivataan."

Katosiko Seppo tarkoituksella Lapin erämaihin. Ehkäpä hän joskus palaa ihmisten ilmoille mukanaan säkillinen lapin kultaa.

Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Lännen nopein dekkari :shock:

Jos Tirkkistä ei olisi bannattu, veikkaan että olisi tullut kertomaan ettei Sepolla ollut mitään syytä kadota. Mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun joku katoaa omasta tahdostaan ilmoittamatta edes läheisimmilleen. Itse en tajua tätä menettelyä, katoamiset käynnistävät aina aikamoisen rumban johon kuluu resursseja. Jos aikuinen ihminen haluaa omaa rauhaa, niin kyllä siitä pitäisi voida edes jonkulle kertoa.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."

undo_
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ke Elo 31, 2011 12:38 am

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja undo_ »

Jaahas, täällähän on tapahtunut jotain kiinnostavaa pitkästä aikaa! :D Omaehtoinen katoaminenhan on mahdollista, mutta jotenkin täälläkin palstalla pyörineet kirjoittajat saavat epäilemään, että jotain hämärää jutun takana jokatapauksessa on.. Voi kun poliisi saisi jutusta kiinni ja homma ratkeaisi!!

elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Kadonnut Seppo Tirkkonen,50v. -Sipoo 7.12.2011

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Seppo on mielestäni ulkoisesti sellaisen näköinen ihminen, että varmasti moni häntä muistuttaa. Minä en usko mihinkään omaehtoiseen katoamiseen. Eikös poliisikin tätä tutki ihan eri nimikkeellä?

Vastaa Viestiin