harjoittelija kirjoitti:
Kynnys nostaa sisäpuolelta katsottuna ikkunan alareunan korkeuteen 94 cm.
Me kyllä tiedetään kynnyksenkin korkeus ihan tarkkaan, kyseessä vanhanmallinen ovi kuten kynnyskin:
*
Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Aukon korkeus on se mikä ilmoitettukin, tästä vielä poliisien mittanauha vieressä, korkeus on 1190mm:

(kuvalähde et-ptk)
Teillä on kauempaa ja suoraan otettu kuva:
Mitatkaa suhteessa tuosta, laskekaa, mitä saatte alalaidan korkeudeksi?
Tai kuvakaapatkaa itse vastaava kuva jos epäilette, ja sitten mittaatte, laskette:
KATSO VIDEO:
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201 ... 2_v0.shtml
Noiden lisäksi meillä on vielä oikea ovi oikeassa paikassaan ja sen viereen oikealle puolelle on liimattu poliisien mittanauha:
TÄMÄ PERIAATEPIIRROS ON ERITTÄINKIN OIKEIN:
ps. Nää on aina järjettömän hauskoja kun immeiset kertovat minkälaisia ovia heillä on, ja hupsista se sattuu juurikin olemaan sen korkuinen mikä osoittautunut vääräksi:
Fela Shakara kirjoitti:Piti ihan ottaa mittanauha ja mitata oman parvekkeen oven korkeus lattiasta. Lukema on jämpi 94 cm sisäpuolelta mitattuna.
Todistuksellasi ei ole mitään arvoa Fela vaikka se sitten olisikin niin. Mutta kiinnostuksen vuoksi laitappa kuva siitä korkeudesta, kuva jossa selkeä mittanauha osoittamassa aukon korkeutta. Kiitos etukäteen, näemmepä sitten minkälainen ratkaisu teillä on tehty...
ps2, Vastaan harjoittelijan alla olevaan postiin tässä
harjoittelija kirjoitti:Tää nyt menee varmaan jo ihan OT:ksi, mutta ehkäpä mä kutsun sut katselmoinnille, voit sitten tutkia 80-luvun lopun ja 90-luvun alun standardeja ja pääset oikein itse kokeilemaan tuota lukitussysteemiäkin 
Kiitos kutsusta, mutta ei ole tarpeen, mulla on standardisoinnit enemmänkin kuin hallussa...