Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

seivästäjä
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 19, 2013 2:14 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

Jolli-Setä kirjoitti:Kirjoitan tämän seuraavan viestin vain kumotakseni kaksi erittäin villiä huhua. Aiempiin kysymyksiin vastaan jos vastaan myöhemmin.

Joona Hasselqvistin mielenterveys on täysin kunnossa.
Asia on tänään tarkistettu lähiomaiselta, ja mitään merkkejä ns. linnauskosta tai muustakaan sekoamisesta EI OLE. Ja hyvä niin... :)

Olet väleissä vasikoiden kanssa, vieläpä hyvissä? Milloin ajattelit laittaa nuo vasikat takakonttiin?
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

seivästäjä kirjoitti: Olet väleissä vasikoiden kanssa, vieläpä hyvissä? Milloin ajattelit laittaa nuo vasikat takakonttiin?
Jottei tämä ketju menisi ihan hiekkalaatikkotasolle, niin voisitko edes yrittää jostain etsiä tietoa, mitä vasikointi tarkoittaa? Teillä siellä ala-asteella se varmaankin on sitä, että Kalle vei sun värikynät ja sä kerrot maikalle siitä. Olet siis vasikka. :wink:
seivästäjä
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 19, 2013 2:14 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja seivästäjä »

WalkingDisaster kirjoitti:
seivästäjä kirjoitti: Olet väleissä vasikoiden kanssa, vieläpä hyvissä? Milloin ajattelit laittaa nuo vasikat takakonttiin?
Jottei tämä ketju menisi ihan hiekkalaatikkotasolle, niin voisitko edes yrittää jostain etsiä tietoa, mitä vasikointi tarkoittaa? Teillä siellä ala-asteella se varmaankin on sitä, että Kalle vei sun värikynät ja sä kerrot maikalle siitä. Olet siis vasikka. :wink:
Toivot ettei ketju menisi ala-astetasoiseksi ja itse käyttäydyt kuin 12 vuotias, olet siis lapsi aikuisen ruumissa? Noista Joonan suvun vasikoistahan on materiaalia tässä ketjussa vaikka kuinka mm.Joonan isäpuolelta ihan puhdasta vasikointia, todistivat vielä oikeudessakin Jollia vastaan. Taitaa ottaa päähän tuo kuva, joka kertoo kaiken sinun internet sankaristasi.

Jolli kertoi, että Jollia potuttaa ihmiset jotka kasvattavat lapsensa vasikoiksi. Silti hän vielä on hyvää pataa väen kanssa, jossa vasikat kasvattivat hänen kaverinsa, vai voitaisiinko tuo Joona laskea laitosten kasvatiksi? En mä mitään tarkoittanut, en se minä ollut, se oli tuo toinen...
Rurik Rusit
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Pe Marras 08, 2013 2:55 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Rurik Rusit »

Mikä teitä vaivaa? :lol:
Joel toistaa koko ajan oikeuden päätöstä, jossa se toinen todettiin syylliseksi tappoon, oli myös salaviestin jälkeen selvää varmasti kaikille?
Yhtä tyhmää tuon perusteella väittää joelia vasikaksi kuin näiden herrojen väite että Jenna olisi ollut tuossa tapauksessa vasikka. :shock:
*En voi vastata kyseiseen kysymykseen, koska minua ei voida pakottaa todistamaan itseäni vastaan*
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TecDec »

Tuolla Askissa Joel Lilo, kertoo hyvin tunnettavasti erään vangin "touhuista" ja osastokin on näkyvillä. Juu...."vasikan palkka" :D

Miksi huutelee toisten asioista? Pitäisi mölyt mahassa mitä vankilassa on tapahtunut.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

TD hei, et sitten samalla voinut jakaa että mistä MUKA olen vasikoinut? :D
Ja tule toki "palkitsemaan", sinut varsinkin ottaisin vastaan jo melkoisella lämmöllä. ;)
no names
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 3:46 am
Paikkakunta: Babylon

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja no names »

Palleroroinen, oletteko kirjoitellee hasselpähkinän kanssa ja oletko käynyt tapaamassa hasselia? Perhetapaamisia ette vielä varmaan saa ennekuin olette virallisteet suhteenne.

Tiedän sinuntapaiset tyypit, koska jokunen elämänvarrella tullut vastaan. Aikamienpoika (joka ei ole tullut vielä kaapista uloa) sinä pummaat hyväuskoiselta äidiltäsi rahaa jatkuvalla syötöllä ja jos äitisi eläke/pienet tulot ei riitä, saat kauheat raivarit. Uhkailet/valehtelet hänelle päivittäin. Raivoat hänelle jos pyykit tai vaatteet ei ole pesty tai jos pöydässä ei ole aamupaa.

Äitisi uskoo sinun typeriä valheita ja uskoo äidinrakkaudella sinua.

Kasva nyt jo vittu aikuiseksi senkin nyhverö ja mene vaikka töihin ja auta äitiäsi. Voit kuvitella millaiset fiilikset äidilläsi on, hän häpeää sinulla kun samalla uskoo, kun se meidän joel on niin kiva poika ja ei se mitään pahaa voisi kärpäsellekkään tehdä.

Joel, olet yhteiskunnan parasiitti ja jokupäivä tulet vielä sellaiseen tilanteeseen, että joku päästää sinusta ilmat pihalle, vähiten kuin sitä odotat. Sinulla tulee vielä olemaan naamassasi peräpukamia ja kunnolla.

Hyvää loppuelämää, ihmiset muistaa sinun tekosi ja vittuilusi yms. idioottitrekosi lopun elämääsi...... Vittu mikä luuseri!!!
Dead man no tales.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Tuputan kyllä äidilleni rahaa mm. ruokakulujen kattamiseksi harva se päivä. Meidän kesken on myös aina vallinut täysi avoimuus ja rehellisyys. Äitini tietää minusta aivan kaiken, joten myös se mitä Espanjassa tein/en tehnyt on tiedossa. Homoseksuaalisuutta en vaivaudu edes kommentoimaan, mutta sen sanon että en häpeäisi homouttani yhtään ja puhuisin siitä täysin avoimesti jopa täällä jos niin olisi.
Rauhaa&rakkautta sekä oikea lääkitys! ;)
no names
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 3:46 am
Paikkakunta: Babylon

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja no names »

Heh, vai oikein tuputat rahaa. Mistä sä nyhverö sitä saat... Kela/sossupäivänä ehkä tuputat, mutta jo seuraava pummaat ne takaisin ja vähän enemmänkin. Syytät häntä elämästäsi ja kadehdit niitä joilla on varakkaat vanhemmat. Lisäksi sinua vituttaa isäsi, olet hänelle katkera.

Hyvä jos lääkityksesi on kunnossa, pojot siitä. Medipamia vaan huuleen, joko muuten apteekkisopimus on tehty? Lääkäriä et sumuta, se kyllä huomaa millainen persläpinarkki oot.

En kommentoi/tuhlaa aikaa tähän lankaan enää yhtään sekunttia, joten morjens läskiposki ja hyvää loppuelämää.
Dead man no tales.
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TecDec »

Nietön.jpg
Jolli-Setä kirjoitti:TD hei, et sitten samalla voinut jakaa että mistä MUKA olen vasikoinut? :D
Ja tule toki "palkitsemaan", sinut varsinkin ottaisin vastaan jo melkoisella lämmöllä. ;)

Tässä:

Ps. poistin sen ettei tule harmia, siellä oleville vangeille :| vaikka näkyyhän se askissakin.
Viimeksi muokannut TecDec, To Tammi 16, 2014 11:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Sanoinko minä siis, että kuka yli kahdestasadasta vangista nautti pari toisen vangin pilleriä? En edes sanonut, että väkisin olisi vienyt... Olet sinäkin kyllä melkoinen tapaus. Asutko Kimin kanssa ihan saman katon alla jopa vai oletko vain ns. "hoito?"
Clarise
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: To Marras 22, 2012 1:12 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Clarise »

Jepjep. Vaikka threadin tarkoitus onkin jutustella ja tonkia Jollin taustoja sekä käytöstä, mm. no names ja TD voisivat ehkä hieman enemmän yrittää. Tarkoitan, jos on esim. lusikalla annettu, ei kannata kauhalla pyrkiä ammentamaan tjms.
-CS
Acta est fabula
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

TecDec kirjoitti:
Nietön.jpg
Tässä:

Ps. poistin sen ettei tule harmia, siellä oleville vangeille :| vaikka näkyyhän se askissakin.
Sen ehti aika pirun moni lukea, mutta mikä siinä oli sun pointti? Mitä harmia tosta voisi kellekään tulla? Ole hyvä ja kerro, kun minä olen niin tyhmä, etten tajua. Mikä tuossa oli se muka "vasikointi"?
TecDec
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 5:58 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TecDec »

WalkingDisaster kirjoitti:
TecDec kirjoitti:
Nietön.jpg
Tässä:

Ps. poistin sen ettei tule harmia, siellä oleville vangeille :| vaikka näkyyhän se askissakin.
Sen ehti aika pirun moni lukea, mutta mikä siinä oli sun pointti? Mitä harmia tosta voisi kellekään tulla? Ole hyvä ja kerro, kun minä olen niin tyhmä, etten tajua. Mikä tuossa oli se muka "vasikointi"?
Mun pointti oli se, että Joel Lilo on kova putkauttamaan asioita kuten myös Joonan isäpuolenkin "juttuja" ja sitten hän itse kehuu kuinka vasikat on syvältä.
Niin, mitä harmia..? Osasto tiedossa ja kaverikin vielä.
"totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen"
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

TecDec kirjoitti:
Mun pointti oli se, että Joel Lilo on kova putkauttamaan asioita kuten myös Joonan isäpuolenkin "juttuja" ja sitten hän itse kehuu kuinka vasikat on syvältä.
Niin, mitä harmia..? Osasto tiedossa ja kaverikin vielä.
Mitä se on vasikoinut Joonan isäpuolesta? Vai meinaatko ihan niitä KOMMENTTEJA Joonan isäpuolesta? En muista lukeneeni vasikoinnista mitään, mutta tarkenna, jos olen väärässä.
Mikä sen kaverin nimi on? Osasto tuskin salaisuus lieneekään. Vai?
Vastaa Viestiin