Puukkosurma Muhoksella 2011 - tuomio myös lapsiin kohdistuneista rikoksista

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Sami-Henrik kirjoitti: Paperit ovat salaisia, joten en nyt lähde niitä skannailemaan nettiin ja siinä samalla syyllisty rikokseen.
äsken lupasit,ihan kuten sukavallakin toimittaa paperit.peitä nimet tai tuomiolauselma riittää,että mistä sut on tuomittu KAIKKINENSA,myös edelliset pahoinpitelytuomiot esille.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Sami-Henrik kirjoitti:Olin pihamiehenä Sukevalla, eikä siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä
olit luottovanki pian,sulla oli talon paras työpaikka ja luoton natsat takissa,mihin katosit vankilasta,koska tuota parempaa tilannetta ei linnassa voi olla lusia pitkää tuomiota?
katosit kun osastolla väiski antoi viikon aikaa toimittaa pöytäkirjat ja tuomilauselma,lupasit toimittaa pariinkin kertaan,viikon määräaika tuli lähelle,mutta sitten mies katosi kuin maan nielemänä,selli tyhjeni yön aikana eikä mies tullut enää ruokalaankaan koskaan vaikka monella olisi ollut asiaa sinulle,ihan kuin muistakin taloista sitä ennen.. ainii,menit hakeen niitä papereita vissiin?

miksi alibi on valehdellut kaiken sitten?
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Minua ei todellakaan ole tuomittu aiemmin lapsen pahoinpitelystä. Tavallisesta pahoinpitelystä kylläkin, sen voin myöntää ja niin luki alibissakin. En ymmärrä noita pakenemisjuttujasi lainkaan. Oulussa olin lähes vuoden ja sieltä minut siirrettiin ihan normaalisti Pyhäselkään, kuten yleensä tehdään, kun tuomio on tullut lainvoimaiseksi. Sukevalla muuten näytin paperit, kun ne vihdoin sain, muutamalle kaverille, et ehkä ole tietoinen asiasta, mutta näin se vaan on ja se on helposti tarkistettavissa. Minun mielestäni on ihan järkevää vaihtaa vankilaa siinä vaiheessa, kun huomaa, että syyttäjän kätyrit ovat saaneet ilmapiirin muuttumaan sellaiseksi hyräilyksi ja paskan puhumiseksi. Vai onko viisaampaa aloittaa jotain sellaista, jota ei voi enää lopettaa ilman uusia tuomioita?

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Sami-Henrik kirjoitti:vaan pahalta, että tälläisilla kirjoituksilla aiheutetaan surua ihmisille, jotka eivät ole sitä todellakaan ansainneet.
miltähän tuon tapetun ystävistä ja sukulaisita tuntuu kun tapoit hänet? eikö sillä ollut lapsiakin,miksi jokaisessa sun tekemässä väkivaltarikosessa joutuu kärsimään lapset?

miten sun omat lapset ajattelee kun isä on tappaja nyt? vai oliko niidenkin tapaamisessajotain ongelmaa jos oikein muistan?
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Sami-Henrik kirjoitti:Minua ei todellakaan ole tuomittu aiemmin lapsen pahoinpitelystä. Tavallisesta pahoinpitelystä kylläkin, sen voin myöntää ja niin luki alibissakin. En ymmärrä noita pakenemisjuttujasi lainkaan. Oulussa olin lähes vuoden ja sieltä minut siirrettiin ihan normaalisti Pyhäselkään, kuten yleensä tehdään, kun tuomio on tullut lainvoimaiseksi. Sukevalla muuten näytin paperit, kun ne vihdoin sain, muutamalle kaverille, et ehkä ole tietoinen asiasta, mutta näin se vaan on ja se on helposti tarkistettavissa. Minun mielestäni on ihan järkevää vaihtaa vankilaa siinä vaiheessa, kun huomaa, että syyttäjän kätyrit ovat saaneet ilmapiirin muuttumaan sellaiseksi hyräilyksi ja paskan puhumiseksi. Vai onko viisaampaa aloittaa jotain sellaista, jota ei voi enää lopettaa ilman uusia tuomioita?
olit oulussa tasan sen aikaa kun Kaleva lehdessä oli juttu näistä kyseenalaisista rikoksista ja tuomioista,sit katosit.
miksi väiski sanoi,että et tuonut mitään papereita koskaan vaan katosit yön aikana osastolta,väiski,tuo kaksinkertainen tappaja ja linnakundien luottomies vuosien takaa kusettaa muita? eihän sulla olis mitään ongelmaa ollu jos paperit olis kunnossa,ei ole ollut koskaan kenelläkään...
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

asiaa on jankattu riittämiin,paperit esiin niin loppuu tää tyhjänpäiväinen jankutus.

sullahan ne paperit on kun olet esitellyt niitä.

sinut on kalevan mukaan tuomittu näistä,siellä on seksirikos sekä lapsen pahoinpitely:


10-vuotiaan hyväksikäytöstä ja 7-vuotiaan pahoinpitelyistä vankeutta

Oulun käräjäoikeus tuomitsi keskiviikkona vuonna 1973 syntyneen muhoslaisen miehen neljäksi kuukaudeksi vankeuteen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja kolmesta pahoinpitelystä. Rikokset tapahtuivat Oulun käräjäoikeuden toimialueella....
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Niin, turha täällä on jankuttaa. Laitoin paperit menemään euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen. Asianajajallani on toki ne, mutta kuten sanoin, niin en lähde niitä netissä jakamaan. Mikäli asia on sinulle noin tärkeä, niin voimme mennä yhdessä asianajajani luo tai vaikkapa Oulun käräjäoikeuteen katsomaan, että mistä minut on oikeasti tuomittu ja mistä ei. Samalla varmistan oman juridisen suojan, että minua ei ainakaan syytetä enää jostakin salaisten asiakirjojen luovuttamisesta. Minun mielestä jossakin jutussa kyllä lukikin, että kyse ei ollut koskettelelusta. Mitä sinä tuumaisit, jos minä pyytäisin sinua laittamaan omat juttusi tänne nettiin? Taitaisit pitää minua jonkinlaisena syyttäjän kätyrinä ja toisten asioihin puuttujana. No, ei pelkoa minä en ikinä sellaista pyytäisi. Niin ja olin Oulussa vielä kolme kuukautta sen jälkeen, kun Kaleva julkaisi jutun ns. kyseenalaisista rikoksista. Älä levitä täällä matkasellijuttuja. Kerroin kaikille oulussa asiasta ihan avoimesti ja jätkät ymmärsi, että mistä hommassa oikein oli kyse.

eloq
Harjunpää
Viestit: 348
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 9:16 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja eloq »

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...

Turha sun on täältä ainakaan sympatiaa hakea.

DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Sinut sami on julkisesti tuomittu lapsiin kohdistuneista rikokisista,sinusta on ollu kuvat lehdissä,nimet ym. se että niistä sitten puhutaan tääällä,ei ole mikään rikos.

ja että miksikö mua kiinnostaa? lapsiin kohdistuneet rikokset on niin sikamaisia,että ihmisten on hyvä tietää ketkä niitä tehtailee tai on tehtaillut. sinut on sellaisista tuomittu.kahdesta,joista toinen on seksirikos.ei ole mitenkään mun vika että sut on tuomittu kyseisistä teoista.

kovasti puhut että et paennut ym.miksi vaihdoit taloa tiuhempaan kuin kukaan rikoshistoriassa vissiin? vaihdoit taloa jatkuvasti muutamassa vuodessa,mihin muut perusvangit ei ole vielä kyenneet ilman erittäin pätevää syytä eli muiden vankien pelkoa.

mihin katosit sukevalta juuri silloin päivää ennen kun sinulla oli viimeinen tilaisuus näytää paperit ns väiskin deadline,se oli perjantai ja katosit torstaina sanaakaan sanomatta kenellekään,väiski antoi viikkoa aiemmin sulle tasan 7 päivää aikaa hankkia paperit koska väitit olevasi syytön,vakuutit,että tulee tulee,huomenna tulee,eiku menee ylihuomiseen jne asiasta oli työpaikolla ja ulkoilussa paljonkin puhetta.
miksi muut pitkäaikaisvangit ei muuta solkenaan talost toiseen, kun paperit halutaan nähdä?

mä en jaksa tätä jankata,jokainen varmaan ymmärtää asian tilan.

sami,et ole vastannut suoraan mihinkään mun esittämään kysymykseen joten tätä on turha jankata kun kiertelet etkä vastaa.hoet syyttömyyttä,mutta miksi pakenit,sullahan oli paperit ja näytitkin niitä...olin sukevalla aika tiiviisti asioissa sisällä ja olisin kuullut saletisti jos asia olisi ratkennut...väiskin kanssa olin samlla työpaikalla ja se sanoi,että mitään papereita et koskaan tuonut vaikka lupailit kovasti ja asia jäi silleen kun katosit osastolta salaa pamppujen turvassa,tiedätkö mitä vangit silloin ajattelee?

ei,ne ei ajattele,että se oli sittenkin syytön,pääsi vissiin yöllä pois..
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen

Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Just joo, ihan päivällä lähdin ja putsarikin sen näki, koska palautin hänelle lainaamani lautasen. En jatka tätä jauhamista täällä. Pystyt ottamaan minuun yhteyttä, jos todella haluat tietää mitä todella tapahtui. Olen samaa mieltä, että lapsiin kohdistuneet rikokset ovat sikamaisia ja niitä ei pidä hyväksyä millään muotoa.Itse syyllistytte lasten kiusaamiseen, siis minun lapsieni, kun huutelette täällä asiasta, josta ette mistään mitään tiedä. Kiitos siitäkin. Paperit näytin minun vastapäätä olevassa olleelle Kemiläiselle nuorelle miehelle ja muutamalle muulle. Nimiä täällä ei ole hyvä mainita eli taas sinulla on väärää infoa asioista. Miksi kirjoittelisin täällä omalla nimelläni, jos olisin syyllistynyt johonkin sikamaisuuksiin. Luulisi, että viettäisin hiljaiseloa ja muutenkin yrittäisin salailla asioita. Ei ole tarvetta ja kyllä kaikki normaalilla järjellä varustetut sen tajuavat.

annaanna

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kammottavaa, että tämä kakkakasa on vapaudessa jo NYT!
(kymmenen vuotta etuajassa)
Aluksi tämä ketju ei mielenkiintoa ihmeemmin herättänyt, mutta nythän tämä on mitä paljastavin.
Kannattiko Sami-Henrik tuottaa tänne omaa tekstiä niitten perillisten ja kylänmmiesten luettavaksi?
Tekstiä, jossa lähinnä puhut itseäsi pussiin ja jätät käyttämättä tilaisuuden osoittaa katuvasi ja olevasi pahoillasi esimerkiksi niitten lasten kohtelusta, josta olet saanut oikeusasteessa tuomion. Todistelet ja selostat, ettet sinä melkein mitään tehnyt, turhasta kitisevät.

Sami-Henrik on valaissut kaltaistensa tappojentekijäin sielunmaisemaa, niin oletettava rikosenuusija kuin olla ja voi. Vai mitä itse arvelet, onko palikat päässäsi kohdallaan. Ei siltä vaikuta. Onko sinusta ollenkaan isäksi lapsille, kykenetkö kasvattamaan ja vastuuta kantamaan jokapäiväisesti kellonympäri. Edes etävanhemmuuteen. Tietävätkö lapsesi sinun tiedostaneen millaisen helvetin olet elämistänsä tehnyt.
Aika näyttää lapsillesi miten isä jatkoi elämäänsä kärsittyään ihmisen puukkottamisesta saamansa tuomion. Sinä olet tehnyt lapsistasi linnakundin jälkeläisiä, jotka voivat pahimmassa tapauksessa olettaa itsekin olevansa mahdollisia rikollisia, kun olet heidät toimillasi "leimannut". Oletko suu vaahdossa meuhkannut miten sinun olematonta kunniaasi loukataan netissä. Sinun kunniasi kanssa on vähän niin ja näin, ja mainekin on mennyt.

Pari Dollarin kertoman mukaista oudolla tavalla istuttua vankilavuotta eivät ole selvästikään riittäneet, vaan luultavasti vaan vahvistaneet kuonakasan käsityksiä oman käytöksensä ja reaktioidensa oikeellisuudesta ja laillisuudesta niin lasten pahoinpitelyiden kuin hengenriiston yhteydessä. Vaikuttaa olevan suuri ristiriita vallalla sen suhteen minkälaisena me muut näemme tämän Sami-Henrikin ja minkälaisena hän itse kokee itsensä. Huvittavaa, että kokee omaavansa jotakin kunniaa, jota puolustaa lastensa takia.

Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Miksi olisin pahoillani sellaisesta, jota en ole tehnyt? Jos naapuri syyttää sinua pihansa roskaamisesta, niin oletko pahoillasi, jos tiedät, että et ole syyllinen. Muut edellisen puhujan mauttomuudet jätän omaan arvoonsa. En näe mitään syytä alentua tuolle tasolle. En sitä paitsi ole vapautunut, vaan lomilla.

annaanna

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Vielä on siis toivoa!
Kuonakasa on vain lomilla netissä aikaansa viettämässä.
Hienoa, että sulla on vielä aikaa miettiä kaduttako ja hävettääkö sinua ne asiat, joita olet ihmisille tehnyt. Oletan oman elämäsi olleen vähintään epätäydellisesti järjestetty. Epäreilua ja harmittavaa, muttei oikeuta sikailuun muita kohtaan.

Loistavaa tuo pyrkimyksesi ainakin viestinnän tasolla pyrkiä jatkossa tasokkuuteen, et ainakaan vielä ole alatyylisyyteen sortunutkaan. Pedofiiliys ei ole rikos ja niin poispäin, muttet voi poistattaa tietoisuudesta tai googlesta tuota tosiasiaa, että olet tuomittu tuosta pieniin lapsiin kohdistamastasi. Valtaosalla ihmisistä ei ole mitään henkilökohtaista kokemusta lapsena koetusta pahoinpitelystä, joten moinen käytös tuntuu hirvittävän tuomittavalta. Vallalla on kuitenkin käsityssuunta, että moisen pahoinpitelyn lapsena kokeneet ovat alttiita siirtämään käytösmallia eteenpäin, mikäli eivät tilannettaan kykene käsittämään.

Missä lie Sukevalla tai avotalossa tai lepokodissa sitä elämääsi vietät ottanet huomioon sen, ettei lapsia revitä tukasta tai mäiskitä tai tutkita anatomisesti nukkumaan laitettaessa. Mielikuvaharjoittele vaikka omien lapsiesi kokevan jonkun kynsissä parhaillaan samaa mitä itse olet omasta mielestäsi niille lapsille tehnyt, eikö vaikuttaisi lapsiisi, eikö tekijä ansaitsisi mitään rangaistusta?

Neiti Lemon
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Su Kesä 09, 2013 9:38 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Neiti Lemon »

annaanna kirjoitti:Kammottavaa, että tämä kakkakasa on vapaudessa jo NYT!
(kymmenen vuotta etuajassa)
Aluksi tämä ketju ei mielenkiintoa ihmeemmin herättänyt, mutta nythän tämä on mitä paljastavin.
Kannattiko Sami-Henrik tuottaa tänne omaa tekstiä niitten perillisten ja kylänmmiesten luettavaksi?
Tekstiä, jossa lähinnä puhut itseäsi pussiin ja jätät käyttämättä tilaisuuden osoittaa katuvasi ja olevasi pahoillasi esimerkiksi niitten lasten kohtelusta, josta olet saanut oikeusasteessa tuomion. Todistelet ja selostat, ettet sinä melkein mitään tehnyt, turhasta kitisevät.
Niinpä. Miksi nähdä vaivaa nostaa itseä koskeva täysin unohdettu ketju esiin? Ehkä Sami-Henrikistä tuntui, ettei hänestä kirjoiteta tarpeeksi. Onhan hän nyt herranjestas merkittävä rikollinen.

Mitri
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Marras 19, 2013 11:57 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Mitri »

Lomalla murha.infossa? No joo. ite keksin ainakin parempaa tekemistä kun olin lomilla :D
Ymmärrän kyl tilanteen, kun totuus paljastuu täällä = joku vanki samasta talosta huomaa sen ennen pitkää = O OU = Uuteen taloon taas.

Vastaa Viestiin