Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Jane T
Martin Riggs

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Jane T »

kirsis kirjoitti:Ärsyttää helvetisti nämä ärsyyntyjät jotka oulun keississä eivät kirjoita itse mitään juttuun liittyvää tietoa vaan ainoastaan kommentoivat toisten kirjoituksia.
En ole kirjoittanut Oulun keissiin siksi, koska minulla ei ole tuoda asiaan mitään sellaista uutta tietoa, jolla olisi merkitystä tai toisi esiin uusia näkökulmia tai sellaista, mitä ei olisi jo kerrottu. Koko tapaus on niin hurja, etten pysty enkä halua sitä lähteä spekuloimaan, mutta en myöskään ala pähkäillä ketjussa omilla olettamuksillani tai arvailuillani tai FB-profiloinneillani, koska ne eivät ole asian kannalta mitenkään relevantteja.

Ja kyllä täällä saa kommentoida keskusteluja vaikka niihin ei itse ole osallistunutkaan, mm. siksi tämä Lautamies-osio on olemassa. Mielestäni on aivan aiheellista kommentoida sellaisia kirjoituksia missä ei ole päätä eikä häntää.
nuuskija
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja nuuskija »

Jane T kirjoitti: ...

Oulun ketjussa ärsyttää myös ne lukemattomat henkilökohtaiset raskaus-, keskenmeno -ja synnytyskertomukset, tähän tapaan: "Ei minun raskauden aina...."
Ainakin itse kirjoittelin noita kumotakseni ketjussa esitettyjä aika kummallisia ihmettelyitä. Tässäkin tapauksessa, kuten monessa muussakin kohua herättäneessä, kun tuntuu että kaivellaan kaikesta ihan tavallisestakin jotain hyvin ihmeellistä. Mutta ehkä nekin voisi tietenkin kirjoittaa enemmän yleiseen muotoon kuin omia kokemuksia peilaavaan, jos se yleisesti häiritsee.

Minua sen sijaan enemmän häiritsee se tyypillinen kommentti (joka sekin on melkein joka tapauksen ketjussa), miten "ei ennen lapsia tapettu vaikka oli köyhää". Olihan tuossa ketjussa monta muutakin ärsytyksen aihetta, mtuta tätä ei taidettu vielä mainita.
kirsis
Alokas

Viesti Kirjoittaja kirsis »

Kuka on väittänyt ettei saa kommentoida.minähän vaan kerroin mikä ärsyttää
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

kirsis kirjoitti:Kuka on väittänyt ettei saa kommentoida.minähän vaan kerroin mikä ärsyttää
Ei ole kukaan väittänyt, ei. Sori väärä ilmaisun valintani.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Ärsyttää koukuttuminen :D

:lol: :lol: :lol: Kuppa -kortti käytetty sivulla 56 Oulu -ketjussa!
Joku tyhjästä päätteli jonkun lääkäriyttä, mutta onneksi eräs nikki kävi kurkkimassa jostakin lääkäriluettelosta, että ei muuten ole lääkäri.
annaanna kirjoitti:Kiihkeästi siellä yritetään tekijää saada omista viiteryhmistä pois. Melkein kaikkia kortteja jo ilmeisesti käytetty, mutta onko pitkälle, aivoihin asti, edennyt sukupuolitauti selittävänä tekijänä jo läpikäyty? Entä saatanismi, tuo vanha ja hyväksi koettu tapa demonisoida ihmisiä?
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

annaanna:
Ärsyttää koukuttuminen :D
Älä mene sinne Ouluun, tule Ulvilaan. Ulvila ei koukuta !
poepporoo
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

nuuskija kirjoitti:
Jane T kirjoitti: ...

Oulun ketjussa ärsyttää myös ne lukemattomat henkilökohtaiset raskaus-, keskenmeno -ja synnytyskertomukset, tähän tapaan: "Ei minun raskauden aina...."
Ainakin itse kirjoittelin noita kumotakseni ketjussa esitettyjä aika kummallisia ihmettelyitä. Tässäkin tapauksessa, kuten monessa muussakin kohua herättäneessä, kun tuntuu että kaivellaan kaikesta ihan tavallisestakin jotain hyvin ihmeellistä. Mutta ehkä nekin voisi tietenkin kirjoittaa enemmän yleiseen muotoon kuin omia kokemuksia peilaavaan, jos se yleisesti häiritsee.
Kyllä ne joidenkin synnytyskokemukset vähän tulevat liian lähelle. Ovat ehkä kuitenkin aika henkilökohtaisia juttuja..näin yleisesti. Jotenkin vaikuttaa siltä, että nyt on saatu taas kertoa siitä omakohtaisesta "ihmeestä" ennemminkin, kuin ratkoa itse tapausta. Tällainen vaikutelma ko. ketjusta jostakin syystä tulee..
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
kiusausko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Tartutaan niihin omiin kokemuksiin, kuin ne olisivat jotain yleispätevää tietoa ja liittyisivät jotenkin ventovieraan ihmisen synnyttämisiin. Vedotaan mutuun ja tarjotaan sitä käytettäväksi faktana. Ja sitten se, että tullaan keskusteluun mukaan asenteella "te olette kaikki muut väärässä, minä oikeassa, koska minulla on minun mielipiteeni" öö... joo.

Minun veljeni ei ole koskaan tappanut ketään. Siispä kenenkään muun veli ei ole tappanut ketään.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
kirsis
Alokas

ärsyttää ja vituttaa nämä joiden elämä täällä, ja joiden avautumisia ei voi kommentoida. vetäkää vittu päähän saatana, on se kumma
ettei elämää minfon ulkopuolella. Vittuillaan antaumuksella niin kuin oulun keississä eikä itsellä mitään infoa,kun ollaan niin pro ku 4 v oltu palstalla ja luettu muiden juttuja. haistakaa pitkä vittu annapanna knsmalone ja muut saatanan fiksut ..hah sanon minä. painakaapa huutomerkkiä insestin tuotteet, millekä tuntuu,hah
kirsis
Alokas

kiusausko kirjoitti:Tartutaan niihin omiin kokemuksiin, kuin ne olisivat jotain yleispätevää tietoa ja liittyisivät jotenkin ventovieraan ihmisen synnyttämisiin. Vedotaan mutuun ja tarjotaan sitä käytettäväksi faktana. Ja sitten se, että tullaan keskusteluun mukaan asenteella "te olette kaikki muut väärässä, minä oikeassa, koska minulla on minun mielipiteeni" öö... joo.

Minun veljeni ei ole koskaan tappanut ketään. Siispä kenenkään muun veli ei ole tappanut ketään.
ja sullahan on niin paljon sanottavaa, mistä? Ammatin kautta? Omaa kokemustahan et voi käyttää kun muita siitä moitit.. eli kerroppa elämänkokemuksesi niin me muut päästään haukkumaaan etä mille sanomasi perustat? hmm.mielenkiinnolla odotellessa.
nuuskija
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja nuuskija »

kiusausko kirjoitti:Tartutaan niihin omiin kokemuksiin, kuin ne olisivat jotain yleispätevää tietoa ja liittyisivät jotenkin ventovieraan ihmisen synnyttämisiin. Vedotaan mutuun ja tarjotaan sitä käytettäväksi faktana. Ja sitten se, että tullaan keskusteluun mukaan asenteella "te olette kaikki muut väärässä, minä oikeassa, koska minulla on minun mielipiteeni" öö... joo.

Mun pitäisi varmaan lukea tarkemmin että huomaisin. Tai sitten osaan lukea turhan valikoivasti. Itsellä kun silmiin osuu lähinnä sellaista perustelua, että kun joku väittää jotain mahdottomaksi tai ainakin epäilyttäväksi, toinen perustelee oman kokemuksensa kautta että se on ihan mahdollista. Eikä niinkään että kun minä synnytin niin, synnytti Kaisakin niin.
bullitt
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja bullitt »

Ärsyttää että osalla ihmisistä ei selvästikään ole minkään valtakunnan realismia jutuissa,ihan sama mikä ketju on niin aina tullaan aivan utopistisia juttuja väittämään ihan totuutena ja kerta toisensa jälkeen ne todetaan ihan huuhaaksi. Ei kaikki ole tosielämässä niin uskomatonta,yleensä se järkeenkäyvin mahdollisuus on todennäköisin!
Lourou
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Lourou »

kirsis kirjoitti:Ärsyttää helvetisti nämä ärsyyntyjät jotka oulun keississä eivät kirjoita itse mitään juttuun liittyvää tietoa vaan ainoastaan kommentoivat toisten kirjoituksia.
Saakohan tänne kirjoittaa jos ei ärsytä vaan ennen kaikkea huvittaa! :D
NImittäin nämä vanhat Minfolaiset, jotka eivät nyt voi seurata Oulun ketjua, kun siellä esitetään ihan utopistisia teorioita. Musta on ihan mahtavaa, että nämä Annaaannnaaaaat ja muut besserwisserit joutuvat nyt purkamaan turhautumistaan täällä, kun tosiaan sinne Oulun ketjuun ei voi enää mennä. Huippua! Mikään ei oo musta mahtavampaa kuin nämä "know it all"-tyypit, jotka väittävät, että totuus ei ole tarua ihmeellisempää. On se, monesti.
"Yhtenä päivänä olet pulu, toisena patsas"
Lourou
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Lourou »

annaanna kirjoitti:Ärsyttää koukuttuminen :D

:lol: :lol: :lol: Kuppa -kortti käytetty sivulla 56 Oulu -ketjussa!
Joku tyhjästä päätteli jonkun lääkäriyttä, mutta onneksi eräs nikki kävi kurkkimassa jostakin lääkäriluettelosta, että ei muuten ole lääkäri.
annaanna kirjoitti:Kiihkeästi siellä yritetään tekijää saada omista viiteryhmistä pois. Melkein kaikkia kortteja jo ilmeisesti käytetty, mutta onko pitkälle, aivoihin asti, edennyt sukupuolitauti selittävänä tekijänä jo läpikäyty? Entä saatanismi, tuo vanha ja hyväksi koettu tapa demonisoida ihmisiä?
Vai että kuppa-kortti käytetty. :) Sehän onkin ihan utopistinen ajatus, että selvästikin suojaamatonta seksiä harrastanut ihminen voisi sairastaa jotain sukupuolitautia. Tämä pätijä on kyllä tällä hetkellä konkari-Minfolaisista ihan mun henkilökohtainen suosikki. Jännityksellä odotan pystyykö joku lyömään tämän.

Itse siis komppasin erästä utopistista ajatusta, ja myönnän, että oli typerästi tehty. Enpä saanut viestiä enää hetkeä myöhemmin muokattua / poistettua, joten sielläpä se nyt on. Mutta että lähestulkoon kaikki muiden esittämät teoriat olisivat täysin utopistisia.. jaa-a, oiskohan noin.
"Yhtenä päivänä olet pulu, toisena patsas"
kirsis
Alokas

On se nautinnollista kun nämä besserwisserit miettii tunti tolkulla miten säilyttää napakka vastaus tyyli.tää annapanna haukkuu arkipsykologeja ja googlettajia ja itse lainaa jotain helvetin tutkimustuloksia mitkä ei liity mitenkään tapaukseen..
Vastaa Viestiin