Naiset vs. miehet (naisten ja miesten eroavaisuus)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Bombay kirjoitti:Henkilökohtaisesti kyllä en enää koskaan testaa karvattomuutta, saatanallinen kutina ja vermekkin näyttää hysteeriselle.

Naisten kainalokarvoihin: Nainen voi uhata miestä sillä, että jos se ei tiskaa niin kasvattaa kainalokarvat, sen takia naisilla kasvaa vieläkin kainalokarvat.
Itse tiskaan mieluummin kun menen noin äärimmäisiin uhkauksiin :lol:

Eikä näytä verme hysteeriselle! Vaan jotenkin.. puhtaammalle.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

joey kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Henkilökohtaisesti kyllä en enää koskaan testaa karvattomuutta, saatanallinen kutina ja vermekkin näyttää hysteeriselle.

Naisten kainalokarvoihin: Nainen voi uhata miestä sillä, että jos se ei tiskaa niin kasvattaa kainalokarvat, sen takia naisilla kasvaa vieläkin kainalokarvat.
Itse tiskaan mieluummin kun menen noin äärimmäisiin uhkauksiin :lol:

Eikä näytä verme hysteeriselle! Vaan jotenkin.. puhtaammalle.
Joo, noin minäkin ajattelen jos puhutaan vastakkaisen sukupuolen vermeistä :D
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

^Miehen peenis näyttää suuremmalta ajeltuna. Fakta homma. 8)
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Spider kirjoitti:^Miehen peenis näyttää suuremmalta ajeltuna. Fakta homma. 8)
Eikä siinä vielä kaikki. Röökinpolton lopettaminen kasvattaa kuulemma ylimääräisellä sentillä vielä. Lisäksi kannattaa laihduttaa reisiä, jotta kolmas jalka näyttää suhteessa vieläkin isommalta...

Karvakeskustelussa olen kantani jo julkituonut. Kaikki tai ei mitään. Jos siellä sitä karvaa on, niin 80-luvun pehkotyyli on rok! 8) Tää kaikkien harrastama trimmaus alkaa olla aikansa elänyttä!
Bombay
Adrian Monk

EuroJR kirjoitti:
Eikä siinä vielä kaikki. Röökinpolton lopettaminen kasvattaa kuulemma ylimääräisellä sentillä vielä.
Jumalauta.. Jos lopetan vaikka kymmenen kertaa röökinpolton niin alkaa olemaan aika mitoissa :D
joey
Angus MacGyver

Bombay kirjoitti:
EuroJR kirjoitti:
Eikä siinä vielä kaikki. Röökinpolton lopettaminen kasvattaa kuulemma ylimääräisellä sentillä vielä.
Jumalauta.. Jos lopetan vaikka kymmenen kertaa röökinpolton niin alkaa olemaan aika mitoissa :D
:lol: :lol: :lol:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Miehet please, säilyttäkää karvanne!
En voisi ajatellakaan, että mies ajelisi säärikarvat, kainalokarvat tai edes munankarvat... :shock:
Ainoastaan jälkimmäisiä on nähty, ja kyllä ne näyttää säälittäviltä, oikein tippa tulee linsiin, kun muistelee. :roll:

Ja naisen karvoitus ei ole esteettinen näky, varsinkaan säärissä, jos käyttää hametta. Rohkeutta vaatii esiintyä ajelemattomin karvoin julkisilla paikoilla, on se niin ihmisten silmissä "kriminalisoitu", tuo naisten karvoitus.

Jokainen pitäköön siis minun puolestani karvansa tai ajelkoon pois jos niin haluaa. :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
joey
Angus MacGyver

Et voi, TT, väittää, että miehen karvaista säärtä olisi ilo hivellä...

On se mustakin niin, että karvaisimmat miehet ovat niitä miehekkäimpiä, mutta.. Ehkä pistäisin kaikki kuitenkin vahaukseen :lol:, ihan mukavuussyistä.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Siis ne ihanat lämpimät säärikarvat on ihan hellyyttävät!
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Miehet please, säilyttäkää karvanne!
En voisi ajatellakaan, että mies ajelisi säärikarvat, kainalokarvat tai edes munankarvat... :shock:
Ainoastaan jälkimmäisiä on nähty, ja kyllä ne näyttää säälittäviltä, oikein tippa tulee linsiin, kun muistelee. :roll:

Ja naisen karvoitus ei ole esteettinen näky, varsinkaan säärissä, jos käyttää hametta. Rohkeutta vaatii esiintyä ajelemattomin karvoin julkisilla paikoilla, on se niin ihmisten silmissä "kriminalisoitu", tuo naisten karvoitus.

Jokainen pitäköön siis minun puolestani karvansa tai ajelkoon pois jos niin haluaa. :wink:
Heh,mä olen sitten tosi cool,en ole nimittäin ikänäni ajellut yhtäkän karvaa kintuista.Eikä ne kasva kun ei ajele.Ei ole sitä ongelmaa ollut onneksi koskaan 8)
Mitä tulee miesten munaskuiden vahauksiin ja karvanpoistoihin yms. nin sanon vain että YÖK. :?
Yleensä noista alapään karvanpoistoista tulee mieleen se,että miksi kukaan haluaisi harrastaa seksiä "lapsimaisen" kanssa.YÖK.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Bombay
Adrian Monk

Patricia C. Itämaa kirjoitti:kukaan haluaisi harrastaa seksiä "lapsimaisen" kanssa.YÖK.
??? Aika ihmeellinen väite. Eihän nyt KARVOJEN ajelu tee kenestäkään lapsimaista.
joey
Angus MacGyver

Bombay kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:kukaan haluaisi harrastaa seksiä "lapsimaisen" kanssa.YÖK.
??? Aika ihmeellinen väite. Eihän nyt KARVOJEN ajelu tee kenestäkään lapsimaista.
Kyllä mä ymmärrän pointin, siis sen että joku voi kokea sen niin. Ei miehestä kyllä pikkupojan näköistä saa karvoja ajelemalla :lol: Ehkä tuo sitten naisten kohdalla toimii.. En tiedä, mukavampi paljaana molemmin puolin, says I!
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Minä jos ajattelen genitaali alueideni ajelua/vahausta niin se huvittaa minua suuresti :) Se meinaan jatkuu melko yhtenäisenä tuohon nenän alle :) joten jo käytännön syistä jätän moisen huvin. Voisinhan tietenkin rajailla mutta se vasta hullunkurisen näköisen vekkulan tuottaisi. :)
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

höh, kyllä miehillä täytyy karvat olla...

itse oon lähes hysteerinen omieni kanssa sillä inhoan karvoja omassa kropassani..paitsi tietty hiukset on kiva pitää..

raskaana ollessa karvat kasvaa nopeammin ja runsaammin :evil:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
joey
Angus MacGyver

jamppa kirjoitti:Minä jos ajattelen genitaali alueideni ajelua/vahausta niin se huvittaa minua suuresti :) Se meinaan jatkuu melko yhtenäisenä tuohon nenän alle :) joten jo käytännön syistä jätän moisen huvin. Voisinhan tietenkin rajailla mutta se vasta hullunkurisen näköisen vekkulan tuottaisi. :)
:lol: Evoluution puuttuva lenkki!
Vastaa Viestiin