Mopopoikien hengenvaaralliset leikit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
holmesin haamu
Sherlock John Holmes

Mopopoikien hengenvaaralliset leikit

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Mopopoikien vaarallinen leikki: kahtakymppiä raskaskaluston edessä

Järvenpääläinen linja-autonkuljettaja on törmännyt tien päällä ikävään ilmiöön, jossa mopoilijat leikkivät autoilijoiden pinnalla ja omalla hengellään.

Bussikuski kertoo mopoilijoiden ajaneen useamman kerran Vantaan Ruskeasannan Shellin kohdilla vasemmalla puolella kaistaa hidastellen kahteen-kolmeenkymppiin. Hän kertoo, että moposkoottereilla ajava porukka katselee taakseen ja pyörittelee päätään ajon aikana.

Bussikuski huomasikin, että jokaisella mopoilijalla on kypäräkamera päässään, linssi taaksepäin suunnattuna.

- Siinä varmaan haetaan jotain hienoa Youtube-kuvaa ja testataan autoilijoiden pinnaa, ammattikuski harmittelee.

- Kun viime viikolla tulin Helsingistä päin, niin Jenkki pick-up tuli vastaan mieletöntä kyytiä keltaisten viivoitusten ohi. Ja äijät ajoivat taas keskellä tietä mopoillaan, mies kuvailee.

Järvenpääläiskuski huomauttaa, että raskaskalustolla ei aina ole mahdollisuutta pysähtyä ajoissa.

- Tuo on ihan itsemurhahommaa, hän huokaisee.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014080 ... 9_uu.shtml
Kenenkäs on vika, jos tapahtuu pahempi onnettomuus? Youtubessa jokin video peräänajamisesta, kun itse oltiin ensin tietoisesti leikitty useamman kertaa omalla hengellä...
ofoni
Remington Steele

Re: Mopopoikien hengenvaaralliset leikit

Viesti Kirjoittaja ofoni »

Nuoria ritareita ja tulevia elämän kova koululaisia, harjoittelevat.
peteme
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja peteme »

Vuos tai kaks sitten kun olin ajamassa Alavudelle päin 66.ta niin sielläkin oli joku mopo kööri keskellä tietä ajamassa eikä puhettakaan että väistäisivät vaikka autoja tuli vastaan. Siinä 80.n aluella vaan köröteltiin, verenpaine oli nousussa kovasti. Mitä lie idiootteja.
seppoilmari
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

Sen verran on provokatiivista leikkiä pippeli pystyssä mopoilevilta idiooteilta jonku youtube videon toivossa että sitten kun se nenä tulee oikeasti kipeäksi tai joku ajaa muuten vaan yli niin turha tulla uliseen ja autoilijoita syytteleen.
vempele
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja vempele »

ajais puuhun
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
vempele
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja vempele »

vituttaa senverra et alan heittelemää kapuloita pinnoje välii ku rällää ohi,uskomaton meteli meinaa lähtee
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
snake
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja snake »

Jos kapuloita lentelee niin syyllinen on jo tiedossa.
Volantis
Alokas

Viesti Kirjoittaja Volantis »

Aiemmin tällä viikolla noin 6 hengen ryhmä kokeili tätä ärsytystä itseeni Lahdenväylällä kehä lll paikkeilla kun rajoitus nousee 120 km/h. Kovat olivat nopeuserot, vaikka pojat olivatkin piikeillä likkeellä, joten lienee vain ajan kysymys ennen kun joku vetäsee pyörät kumoon cruisen ollessa 135 nopeudessa.
Only way to feel the noise is when it's good and loud
Crishelle
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Ei ne mopopojat itse pääse ketään syyttelemään, kyllä ne on äidit ja isät jotka sen tekee KUN onnettomuus on jo sattunut ja pari tyyppiä kalmistossa lisää... tai jos ei ole, saamme lukea sitten vuonna 2025 Hymystä voivotteluhaastattelun siitä, miten kovaa elämä on neliraajavammautuneena ja miten vakuutusyhtiö ei anna mitään ja miten epäreilua se on kun ei eläkettäkään kunnolla tule. Onhan tämä nähty, monia kertoja.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Vastaa Viestiin