Keuruulla ampumavälikohtaus

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
vempele
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja vempele »

Keskiviikko 24.9.2014 klo 18.27 (päivitetty klo 21.55)

Keuruulla Kivelän kaupunginosassa sattui ampumavälikohtaus keskiviikkoiltana.

Poliisille ilmoitettiin laukausten äänistä hieman ennen kello viittä keskiviikkoiltana.

Kenenkään ei tiedetä loukkaantuneen ampumisessa, Sisä-Suomen poliisi kertoi tiedotteessaan.

Tässä vaiheessa ei poliisin mukaan ole syytä pelätä, että sivullisille aiheutuisi vaaraa tilanteesta.

Poliisi tiedottaa asiasta tarvittaessa lisää huomenna.

Paikallisen Suur-Keuruu-lehden mukaan paikalla oli kuusi poliisiautoa, poliiseja rynnäkkövarusteissa, poliisikoira ja ambulanssi. Poliisiautoon talutettiin lehden haastattelemien silminnäkijöiden mukaan yksi mies ja yksi nainen.
IL
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
vempele
Martin Riggs

Re: Keuruulla ampumavälikohtaus

Viesti Kirjoittaja vempele »

Keuruun ampumavälikohtaus: Useita otettu kiinni

Torstai 25.9.2014 klo 10.38

Poliisi jatkaa tänään Keuruun eilisen ampumatapauksen selvittelyä.
LUE MYÖS

Keuruulla ampumavälikohtaus - poliisi vaitonainen

Poliisi on ottanut tapauksen tiimoilta useita miehiä kuulusteltavaksi.

Ampumisen ei tiedetä aiheuttaneen kenellekään vammoja. Tapahtuneeseen osallisilla on kuitenkin muulla tavalla syntyneitä vähäisiä vammoja.

Viranomaiset saivat eilen loppuiltapäivästä ilmoituksen laukauksista Kivelän kaupunginosassa.

STT
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
Smirre
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Eikö oikeesti kekkää kerro mittää lissää.Kuka ja miks ?Ja ketä ?Liittyykö johki ?Ei voi olla nii vähäpätöstä,jos oikeen pyssyn kanssa oltu pätemässä.Joku kuitenki tietää oikiasti jottai,melki velvollisuus viimein kertoo jo !Haloo Keuruu ?
rane
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja rane »

Haloo, haloo... -Keuruu ja poliisi vaikenee ettei saa syytettä ras......? :roll:
Suurinta suvaitsemattomuutta esiintyy siellä, missä omasta mielestä ollaan kaikista suvaitsevaisimpia.
Smirre
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Harvasta ampumaharjootuksesta näi vaiti ollaha.Että jotta perskeles mikä riivaa ettei rupia kiälen kannat irtoo--vaiko irtos jollai liikaaki,ja tultihin turpaa tukkimaha.Vaiko siihe edelliseen keuruun keissiinkö tää liittyypi.Ohan niillä tapana käyrä kyläs tutuillansa "kavereilla",ku on lainattu ja velat pittää keräillä.Oon muuten ite ollu yötä kerrostalon alimmas kerrokses.ku yällä tuli porukka ikkunan taa vaatiin isäntää vastuuseen ?.Paitti että isäntä itte nukku sammuneena ,eikä heränny ku meinasivat ikkunaa alakaa hajottaan.Mitähän oliskaan tapahtunu,jos ittekki jo sammunu olisin,että olisivat klasista sisähän tulleet raivossansa.Ja olivat vääräs talos oikiasti,pimiäs erehtyivät.Ja toisessaki tapauksessa on värikäs persoona pyssyn kanssa ollu ulukona vaatimas toista pihalle-ja taas vääräs talos.Mutta sillä oliki kiukku sokassu suuntavaisto.Tai oli luvannu suvullensa....Tiiä nuista.Mutta kertokaa ny jotai,ettei tartte lähtee Keuruulle turistiksi..
Vastaa Viestiin