Skoone vs. Tampereen tytto

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Tampereen Tyttö kirjoitti: Mutta Nils on toista maata, ei ole pelottanut mikään?
Eikö juuri hän olisi äänekkäimpänä kaikista ollut vaatimassa lisää ja tarkempia tutkimuksia vuosien varrella?
Me ihmiset olemme niin erilaisia.

Muuten "Tampereen Tyttö", olet siis puolittain lainannut sanontaa "Tosi on, sano Tampereen likka, ja valehteli taas".

Miksi olet jättänyt loppuosan pois?
Muista lähdekritiikki!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

skoone kirjoitti:
Tampereen Tyttö kirjoitti: Mutta Nils on toista maata, ei ole pelottanut mikään?
Eikö juuri hän olisi äänekkäimpänä kaikista ollut vaatimassa lisää ja tarkempia tutkimuksia vuosien varrella?
Me ihmiset olemme niin erilaisia.

Muuten "Tampereen Tyttö", olet siis puolittain lainannut sanontaa "Tosi on, sano Tampereen likka, ja valehteli taas".
Miksi olet jättänyt loppuosan pois?
Hieno tulkinta sananlaskusta vanhalta rouvalta!
En ollut tuollaista versiota ennen kuullutkaan... :lol:
http://www.tampere.fi/kirjasto/pirkanma ... aunoko.htm

muoks* katso tuolta
Viimeksi muokannut Tampereen Tyttö, Pe Marras 30, 2007 9:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
skoone
Ainesta Watsoniksi

Tampereen Tyttö kirjoitti:[Hieno tulkinta sananlaskusta vanhalta rouvalta!
En ollut tuollaista versiota ennen kuullutkaan... :lol:
http://www.tampere.fi/kirjasto/pirkanma ... aunoko.htm

muoks* katso tuolta
Siis, mitä mun sieltä pitäisi katsoa? Ojalaako? Hänhän ei ole tamperelainen vaan inkerinsuomalainen...
Muista lähdekritiikki!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Lue tarkemmin. :lol:
Tai googleta vaikka.
Katso vaikkapa teosta Tamperelaiset sananlaskut.
Ojala ei ole niitä kai keksinyt? :lol:

Vanhan Rouvan jutut menee vähän "ohi asian", kun ei enää keksi parempaa kinaamisen aihetta. :wink:
skoone
Ainesta Watsoniksi

Tampereen Tyttö kirjoitti:Lue tarkemmin. :lol:
Tai googleta vaikka.

Vanhan Rouvan jutut menee vähän "ohi asian", kun ei enää keksi parempaa kinaamisen aihetta. :wink:
Miten kauan se sinä oletkaan näitä Bodomin juttuja seurannut? Enkä mä mitään "kinaa", vaan pikkusen joskus minua ärsyttää tuo avattaresi näköinen tyylisi. :lol:

Mulla sattuu oleman vanha postikortti, jossa on tuo siteeraamani sananlasku. Ja oleellista siinä on juuri tuo, että "valehteli taas". Siksi ihmettelinkin valintaasi tuonne viivan alle :lol:
Muista lähdekritiikki!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

skoone kirjoitti:
Tampereen Tyttö kirjoitti:Lue tarkemmin. :lol:
Tai googleta vaikka.

Miten kauan se sinä oletkaan näitä Bodomin juttuja seurannut? Enkä mä mitään "kinaa", vaan pikkusen joskus minua ärsyttää tuo avasi näköinen tyylisi. :lol:
Voi sinua, miten sanoikaan Mauno Koivisto?
"Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan."
skoone
Ainesta Watsoniksi

Tampereen Tyttö kirjoitti:[
Voi sinua, miten sanoikaan Mauno Koivisto?
"Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan."
Niin, mennään ohi kunnolla:meillä on Manun kanssa yhteistäkin kyllä, olleet Turussa (melkein) samassa työpaikassa (vaikkakin eri aikaan) :lol: :lol:
Muista lähdekritiikki!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Skoone yrittää kyykyttää. No, ehkä anti on tuo mita on tarjolla BJ3M:n. :|
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Kohta ehkä ylläpito muistuttaa, että tässä oli aiheena N.G. :n persoona, ei minun tai Skoonen... :wink:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Olen sekä jännityksellä, että mielenkiinnolla odottanut päivää, jolloin pääsen "nostettuna" Lautamiehiin. :lol:
Kiitos Raid. :wink:
Anna tulla Skoone, keskustelen mielelläni kanssasi Tamperelaisista sananlaskuista, koska olet muistini mukaan kertonut olevasi hyvin perehtynyt Suomen kieleen ja hallinnet näin ylivertaisesti tämän aiheen.

Vielä hienompaa, että meidän ei tarvitse keskustella "itse asiasta" tuolla Bodomissa, sillä minä keskustelen sielläkin mieluiten vain keskusteluun kykenevien kanssa, en sellaisten kanssa jotka eivät anna muiden mielipiteille tilaa.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Tampereen Tyttö kirjoitti:Vielä hienompaa, että meidän ei tarvitse keskustella "itse asiasta" tuolla Bodomissa, sillä minä keskustelen sielläkin mieluiten vain keskusteluun kykenevien kanssa, en sellaisten kanssa jotka eivät anna muiden mielipiteille tilaa.
:lol: :lol: :lol:

Siis Bodom-osiossa on siis tarkoitus esittää mielipiteitä? Minäkö luulin, että siellä etsittäisiin objektiivisesti tapauksen ratkaisua.
Muista lähdekritiikki!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Sinä olet mielestäsi objektiivinen?
Koko bodomin keskustelussa ei ole vielä objektiivista keskustelijaa näkynyt... 8)

Ihmettelen sitä, milloin ihmisestä tulee niin sokea omille kirjoituksilleen ja mielipiteilleen, ettei näe metsää puilta.
Tarkoitan sitä, että kun on asioista jotakin mieltä, ei pysty hyväksymään "toisinajattelevia". Pakko aloittaa kettuilu edes JOSTAKIN..
Mitä niin hienoa arvelet antavasi millekään keskustelulle, että joudut hermostuessasi arvostelemaan muita?
Vai onko niin, kuin epäilen, että kun ei muuta sanottavaa keksitä, aletaan mennä "henkilökohtaisuuksiin"?
skoone
Ainesta Watsoniksi

Tampereen Tyttö kirjoitti:Sinä olet mielestäsi objektiivinen?
Koko bodomin keskustelussa ei ole vielä objektiivista keskustelijaa näkynyt... 8)

Ihmettelen sitä, milloin ihmisestä tulee niin sokea omille kirjoituksilleen ja mielipiteilleen, ettei näe metsää puilta.
Tarkoitan sitä, että kun on asioista jotakin mieltä, ei pysty hyväksymään "toisinajattelevia". Pakko aloittaa kettuilu edes JOSTAKIN..
Mitä niin hienoa arvelet antavasi millekään keskustelulle, että joudut hermostuessasi arvostelemaan muita?
Vai onko niin, kuin epäilen, että kun ei muuta sanottavaa keksitä, aletaan mennä "henkilökohtaisuuksiin"?
En oikein ymmärrä asennettasi. Oliko se "henkilökohtaisuus", kun kysyin tuosta meiliesi alaviitteestä? Vai se, että ihmettelin sitä, miten pitkään olet ollut Bodom-keskusteluissa mukana. Itse olen ollut mukana noin neljä vuotta, mutta en ole huomannut nikkiäsi noissa keskusteluissa kuin vasta vähän aikaa sitten. Ehkä sinulla oli ennen toinen nikki? Lila?
Muista lähdekritiikki!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

skoone kirjoitti:Miten kauan se sinä oletkaan näitä Bodomin juttuja seurannut? Enkä mä mitään "kinaa", vaan pikkusen joskus minua ärsyttää tuo avattaresi näköinen tyylisi. :lol:
Tuossa esimerkki (TT lihavoinut) sinun tavastasi keskustella.

Ja vielä muoks*. Tätä palstaa ei ole ollut neljää vuotta. Vaikka olisit perustanut ensimmäisen "palstan" heti Bodomin tapahtumien jälkeen, sen ei tarvitse merkitä täällä kenellekään yhtään mitään. 8)
skoone
Ainesta Watsoniksi

Tampereen Tyttö kirjoitti:[]Enkä mä mitään "kinaa", vaan pikkusen joskus minua ärsyttää tuo avattaresi näköinen tyylisi.[/b] :lol:
Tuossa esimerkki (TT lihavoinut) sinun tavastasi keskustella.

[/quote]

Siis, ei saa rehellisesti sanoa, että minusta avattaresi on ärsyttävä? Ihan oikeasti, minusta se halventaa naisia :? Ja yleensä, jos joku valitsee jonkin avattaren, niin se osoittaa tästä ihmisestä jotain. Ja, todellakin ymmärrän, että on huumorista kyse, mutta kaikessa huumorissa on myös ripaus tietoa sen käyttäjästä.

Toivoisin, että jätämme tämän hedelmättömän "keskustelun" tähän. Kaikki eivät voi olla "samalla aaltopituudella". Onneksi.
Muista lähdekritiikki!
Vastaa Viestiin