Väkivaltaahan on jo tapahtunut (kuten viimeksi muutama viikko takaperin). Vastarintaliike ei itse hae väkivaltaa, mutta faktahan on, ettei vallanpitäjät aijo päästää irti otteestaan vaikka toinen osapuoli toimisikin kaikkien lakipykälien mukaan
Väkivaltaa ilmenee aina ja kaikkialla, oli yhteisö moni- tai monokulttuurinen. Erityisesti suomalainen yhteiskunta on kautta historian ollut altis voimankäytölle. Vallankumouksen aiheuttama väkivalta ja yhteiskunnallinen myllerrys on sitten aivan eri tasolla, kuten meillä Suomessakin hyvin tiedämme. Miksi vallanpitäjät irrottaisivat otteensa jonkun marginaalisen roskasakin takia? Luojan kiitos meillä on yhteiskunnan väkivaltamonopoli.
Mm. on tehnyt Vastarintaliikettä roimasti tunnetummaksi, lisännyt yleisen tuen kuin myös jäsenhakemusten määrää, motivoinut kansallismielisiä uusiin toimintatapoihin niin Suomessa kuin ympäri Eurooppaa, saattanut ihmisten tietoisuuteen valheita, joita poliisi sekä media on esittäneet, mikä taas aiheuttaa kyseenalaistamista myös jatkossa. Nämä nyt ainakin ja pelkästään viimeisen kuukauden ajalta
Hyvä teille, mutta mitä keskiverto kansalainen tuosta hyötyy? Kuten olen tässä useamman kerran ratakiskosta vääntänyt, teidän "menestyksestänne" hyötyvät vain ja ainoastaan meidän molempien poliittiset vastustajat. Maahanmuuttokritiikille teidän medianäkyvyydestä on ainoastaan haittaa, koska luonnollisesti lähes koko kansa pitää kansallissosialismia ja sen kannattajia äärimmäisen vastenmielisinä.
Pitäisikö sitten luovuttaa ja antaa "antifasistien" saavuttaa tavoitteensa? Jäädään mielummin kaikki kotitietokoneen ääreen huutelemaan, niin maailma muuttuu paremmaksi.
Ymmärrät varmaan, että tulevaisuudessa nämä samat tyypit tulevat hyökkäilemään myös maltillisten kansallismieliseksi itseään väittävien tahojen kimppuun, kuten Perussuomalaisten. Voit sitten sen jälkeen tulla kertomaan, miten tuollaisessa tilanteessa pitäisi toimia. Harva suomalainen kuitenkaan vastustaa itsensä puolustamista, vaikka media siitä päättäisikin valehdella.
Tottakai pitäisi luovuttaa. Kuten olen useaan kertaan todennut, teistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Meillä on täällä demokraattisessa Suomen tasavallassa omat instanssit turvallisuuden ylläpitämiseen, siihen tehtävään emme tarvitse mitään todellisuudesta erkaantuneita uusnatseja. Yksilötasolla jokainen saa luonnollisesti puolustaa itseään.
Halla-ahon suosion yksi suurimmista syistä on se, että ihmiset alkoivat ympäri sosiaalista mediaa oikomaan valheita, joita mediassa esitettiin niin itse miehestä kuin myös tämän kirjoituksista. Pienistä puroista kasvoi joki. Media ei miehen puolella ollut
Halla-Aho pystyi irtautumaan tuosta natsi-stigmasta akateemisen statuksensa, ulkonäkönsä, ulosantinsa ja armottoman osaamisensa ansiosta. Te taas edustatte avoimesti ideologiaa ja arvoja, joita suurin osa kansasta halveksii ja vihaa, kuten tietysti pitääkin. Eikä teillä ole takananne ainuttakaan noista Halliksen vahvuuksista.
älleen kerran olet ainoastaan huolissasi siitä, mitä ihmiset on mieltä "maahanmuuttokritiikistä" sen sijaan, että miettisit miksi media valehtelee
Edelleen puoluepolitiikka on ainut keino vaikuttaa, näin ollen medialla on ihan merkittävä rooli puhuttaessa maahanmuuttokritiikistä. Kritisoit puoluepolitiikkaa ja oma panoksesi on jotain epämääräistä horinaa vallankumouksesta

Anna jotain konkreettista tai lopeta tuo itsesi häpäiseminen.
Minkähänlaista muutosta sinä haluat? Varmaankin paljon erilaisempaa kuin minä
Et sitten yhtään ympäripyöreämpää kysymystä keksinyt?

Jospa asettelisit kysymyksen hieman spesifimmin, niin lupaan paneutua asiaan ihan ajan kanssa. Pyydä vaikka apua niiltä nasukavereiltasi, jos itse et osaa.