Bodomin vaalea mies

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllä pyörissä on avaimet pitänyt olla, eivät ne sentään niin vanhoja vehkeitä olleet, mutta itse en ole lukenut mistään IB avaimien löytymisestä, kuten en kenenkään muunkaan.

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti: mutta itse en ole lukenut mistään IB avaimien löytymisestä, kuten en kenenkään muunkaan.
Todistaako se, että sitten avaimia ei ole ollut, koska sinä itse et ole sellaisesta lukenut :? :?:
Muista lähdekritiikki!

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Helvetin helvetti.

En minä mitään väitä, minä olen kysellyt tietoja avaimista, mutta kenelläkään ei tunnu oloevan niistä mitään havaintoa, paitsi sinulla, ja sekin epämääräinen.

En minä ole mitään väittänyt, että olisin oikeassa, miksi sinun täytyy takertua jokaiseen kirjoitettuun tekstiini ja väkisin vääristellä niitä.

EDIT: Poistettu turhaa asiaankuulumatonta tekstia. - RAID

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Helvetin helvetti.

En minä mitään väitä, minä olen kysellyt tietoja avaimista, mutta kenelläkään ei tunnu oloevan niistä mitään havaintoa, paitsi sinulla, ja sekin epämääräinen.

En minä ole mitään väittänyt, että olisin oikeassa, miksi sinun täytyy takertua jokaiseen kirjoitettuun tekstiini ja väkisin vääristellä niitä.

EDIT: Poistettu turhaa asiaankuulumatonta tekstia - RAID
Kyselen vähän nyt, että miksi ei ylläpito puutu koskaan minun solvaamiseeni? Ihme juttu.
Muista lähdekritiikki!

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pitäisi olla: Opettele Suomen kieli.
Luulisin.
8)

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Wagner kirjoitti:Pitäisi olla: Opettele Suomen kieli.
Luulisin.
8)
tai oikeastaan po suomen kieli :lol:

Mulla on kyllä tohtorintutkinto suomen kielestä, mutta se ei näytä hessulle riittävän :lol:
Muista lähdekritiikki!

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

:D Tuolla aikaisemmin Hessu52 esitti arvion, että NG olisi kiivennyt siellä rannalla puuhun ja pudonnut puusta. Vammat olisivat syntyneet sillä tavalla. :D

Nyt näyttää siltä, että Hessu52 on itse kiivennyt puuhun ja pudonnut puusta. Tuleepa mieleen se laulu, jossa kerrotaan: "Kun Suomi putos puusta!"... Kannattaa rauhoittua!
:shock: :x :P 8) :) :D

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

skoone kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Pitäisi olla: Opettele Suomen kieli.
Luulisin.
8)
tai oikeastaan po suomen kieli :lol:

Mulla on kyllä tohtorintutkinto suomen kielestä, mutta se ei näytä hessulle riittävän :lol:
Hessu kirjoitetaan muuten kai erisnimien tapaan Hessu ?
8)

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Wagner kirjoitti:
skoone kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Pitäisi olla: Opettele Suomen kieli.
Luulisin.
8)
tai oikeastaan po suomen kieli :lol:

Mulla on kyllä tohtorintutkinto suomen kielestä, mutta se ei näytä hessulle riittävän :lol:
Hessu kirjoitetaan muuten kai erisnimien tapaan Hessu ?
8)
Kirjoitusvirheitä tulee kaikille olitpa tohtori tai muuten vain ihminen, joka kokee olevansa itseään tyhmemmässä seurassa. Jättäkää rauhaan ne kirjoitusvirheet, koska ne ovat puuhakkaalle kirjoittajalle, kuten esimerkiksi allekirjoittanut hyvin tyypillisiä. Mutta toisaalta kirjoitustyyli ja ennenkaikkea kirjoitusvirheet ovat juuri se sormenjälki jolla nikkiarmeijat paljastetaan. Se ja sama tarkoituksetonkin näppäinvirhe ilman kirjoitusvirhettäkin toistuu aina samoilla henkilöillä. :D :D

Ja nikittäminen on kaikessa hiljaisuudessa paljastettukin. Se on tietysti näille kirjoittajille todella noloa. Mutta me muut olemme herrasnaisia ja miehiä :D

Toki awa suosittelee keskusteluun osallisuville kirjoittajille -> esiintymään vain yhdellä nimimerkillä :D :D :D

Niin muuten - awa kirjoitetaan erisnimien tapaan awa .
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti: ..........

Ja nikittäminen on kaikessa hiljaisuudessa paljastettukin. Se on tietysti näille kirjoittajille todella noloa. Mutta me muut olemme herrasnaisia ja miehiä :D

Toki awa suosittelee keskusteluun osallisuville kirjoittajille -> esiintymään vain yhdellä nimimerkillä :D :D :D

Niin muuten - awa kirjoitetaan erisnimien tapaan awa .
Niinpä! Herrasmiehiä ja naisia! :)

Niin, tämä Bodomin vaalea mies on minun mielestäni sekaantunut tähän juttuun. Vaikeampaa on sijoittaa siihen oikea henkilö. Jutun ratkaisu sisältyy näihin käsitteisiin, "Bodomin vaalea mies" ja "Aikamieskalastajat", näin luulen. En usko, että leiriytyjistä kukaan kuuluu näihin, vaikka sinne monet mielellään sijoittavat SB:ia ja NG:ia. Nämä herrat lienevät edelleen teillä tietymättömillä.

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Wagner kirjoitti:
skoone kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Pitäisi olla: Opettele Suomen kieli.
Luulisin.
8)
tai oikeastaan po suomen kieli :lol:

Mulla on kyllä tohtorintutkinto suomen kielestä, mutta se ei näytä hessulle riittävän :lol:
Hessu kirjoitetaan muuten kai erisnimien tapaan Hessu ?
8)
Mutta kun Hessu hessuttelee, niin silloin kai voidaan kirjoittaa hessu?
Muista lähdekritiikki!

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti: Ja nikittäminen on kaikessa hiljaisuudessa paljastettukin. Se on tietysti näille kirjoittajille todella noloa. Mutta me muut olemme herrasnaisia ja miehiä :D
Jos sitten herrojen awa kertoisit nikittämisen tutkimuksen tuloksista. Olen huomannut, että siitä koko ajan vihjailet, joka toki ei ole kovin herrasnaismaista.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kuules nyt arvon Sariola.

Olen minä pudonnut puustakin, joskin useimmiten jalat edellä, jota taas epäilen sinun tuskin koskaan tehneen.

Mikä siinä olisi outoa, että kannipäissään joku kiipeäisi puuhun ja sieltä putoaisi.

Ei mikään.

Mikä estäisi jotain telttailijaa putoamaan jyrkänteeltä alas ja satuttamaan itseään kännispäiten, ei mikään.

Enemminkin on uskottavampaa, että näin on tapahtunut, sillä teltta on ollut todella huonossa paikkaa, sanot sitten mitä vaan, mutta olen sen verran monesti teltanpaikkaa valinnut, että kaiketi voin kutsua itseäni kokeneeksi leireilijäksi.

Itse en olisi ikinä valinnut teltan paikaksi keskipolkua ja kun suuaukko on vielä niinkin lähelle kuilun parrasta, johon vielä on kiinnitetty teltan harjanarukin, että kännisen olisi oikein helppo sotkeentua askeleissaan.

Ihmettelisin, jollei siihen känninen olisi itseään telonut, varsinkin kun ovat näemmä olleet noinkin kokemattomia eränkävijöitä, kuten pojat kaikesta päätellen olivat.

Sen huomaan, etteivät nämä kaksi kaverusta olleet millään tavalla kokeneita retkeilijöitä, jos se tieto pitää paikkansa, että polun yli oli vedetty jopa pyykkinaru.

Sellaiseenkaan mokaan kokenut retkeilijä ei sortuisi.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Olen minä pudonnut puustakin, joskin useimmiten jalat edellä...Sellaiseenkaan mokaan kokenut retkeilijä ei sortuisi.
Yleisesti tunnetusti hauki on kala, joka tekee pesän puuhun.
Mites tuo puuonginta selittäisi puuttuvat onget ?
Olisikovatko ne vielä jossain murhaniemen kuusessa ?
Olisiko pesäonginta keskeytynyt onkijan putoamiseen päälleen ?
Mitä hauen pesäonginnassa käytetään syöttinä ? Lintua vai pullaa ?
Todella paljon on avoimia kysymyksiä jäljellä tässä asiassa.
8)

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Bodomin vaalea mies

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ei, vaan A.K näki murhaniemessä henkilön kalassa. Puoli tuntia siitä, hän näki kalastajan länsiniemessä, surmaniemen vieressä. Kalastajan luota pois, juoksi toinen henkilö eikä surmaniemessä enää ollut kalastajaa joten luultavasti sama henkilö kyseessä.
Tjaa, no sittenhän murhan ratkeaminen on ajan kysymys.

Skenario lienee about tämä:

Kalastaja: "Ei tule kalaa. Vituttaa. Jo toinen niemi menossa. Karjalainenkin tuolla kyttää. Perkele. Tapan kohta teidät kaikki."

Kalastajan kaveri: "Huijui! Täytyy varoittaa muita!" (juoksee takaisin teltalle pakoon)
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

Vastaa Viestiin