Poliisin kunniaa puolustamassa
Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitti
- Human interest
- Harjunpää
Re: Ulfvilbölen Murhamysteerion™ loputtoman vatkaajien miitt
Siellä näkyvät sieväksi tiedetty Tara ja ystävänsä Miss Holmes, jos tarkkaan katsoo...
Kuuntele hätäpuhelu omin korvin
https://m.soundcloud.com/niina-berg/lii ... K9F5aAgejn
Näin muuten uskon minäkin.Pieni liekki kirjoitti:Uskoisin, että tiedät tasan tarkkaan, kuka on oikea murhaaja. Minkä takia et halua häntä vastuuseen julmasta teostaan?
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Ei jumalauta! Tämä ei ole enää todellista! Pieni liekki, mene hoitoon, oikeasti! Ajattele vaikka lapsiasi, joita AA ei ajatellut...Pieni liekki kirjoitti:Tara, sinulla on monia hyviä älynväläyksiä, mitä tuo reppukuvasikin osoittaa. En vaan ymmärrä, mikä on motiivisi toimia hämärryttäjien puolella. Tuolla tietomäärällä, jonka olet tonkinut esiin, pystyt osoittamaan Anneli Auerin syyttömäksi miehensä murhaan mennen tullen. Uskoisin, että tiedät tasan tarkkaan, kuka on oikea murhaaja. Minkä takia et halua häntä vastuuseen julmasta teostaan?
Jos olet vihjaavinasi johonkin auktoriteettiuskoon, niin et ole ollenkaan perillä missä vaiheessa ja millä perusteella sain käsityksen syylliseksi epäillyn syyllisyydestä. Etkä ole myöskään nähnyt eräitten annelistien valittavan, että ''tutkijat varmaan lukee Taran postauksia, ja sitten ne vielä uskovatkin sen juttuja, ja vielä syyttäjätkin"Human interest kirjoitti:Siellä näkyvät sieväksi tiedetty Tara ja ystävänsä Miss Holmes, jos tarkkaan katsoo...
Älä sinä kuule mulle ala:
Tässä AA vapautuneena jonain kesänä tulevaisuudessa, Fuengirolassa lausumassa päivänsanaa Ana-kunnalleen:
vasemman lipun ANA= ananyymit Annelistit.

Anonyymien Luulijakuntaa tässä:

Sama luulijakunta hieman myöhemmin:

tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Ihanhan tässä menee aamukahvitkin väärään kurkkuun kun tällaista vääryyttä saa täältä lukea! Tara, sinä ruojake! Tiedät syyllisen etkä sitä paljasta! Ettäs kehtaat!!!
Kyllä ihmetellä täytyy tätä pienen liekin yksityistaistelua oikeuden ja totuuden puolesta. Siis ihan oikeastiko joku kuvittelee, että minfo on se paikka jossa rikokset selvitetään ja minfo on se paikka jonka avulla oikeus tekee päätöksensä tässä casessa?
Ei taida olla Anneli ainoa joka olisi tarvinnut jonkinasteista henkistä hoitoa...
Kyllä ihmetellä täytyy tätä pienen liekin yksityistaistelua oikeuden ja totuuden puolesta. Siis ihan oikeastiko joku kuvittelee, että minfo on se paikka jossa rikokset selvitetään ja minfo on se paikka jonka avulla oikeus tekee päätöksensä tässä casessa?
Ei taida olla Anneli ainoa joka olisi tarvinnut jonkinasteista henkistä hoitoa...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
-
mikaelk
^^Joo, onhan tullu monenlaista viestiä sitten viime silmäyksen. Eräillä menee nyt lujaa.
Kunhan vain vauhti pysähtyisi ajoissa
Kunhan vain vauhti pysähtyisi ajoissa
Komppaan.irmuska kirjoitti:Ei taida olla Anneli ainoa joka olisi tarvinnut jonkinasteista henkistä hoitoa...
Eikö isompaa hälyä tullut, oho ! Tara kertoi asuvansa kolmen poliisin keskellä. Profilointiini mahdollisen tekijän onnistumisesta ettei kiinni ole jäänyt, on juuri taran esittämä tilanne. Poliisien hyvä kaveri ! !
Tunteeko olonsa turvalliseksi siellä keskellä poliiseja , poliiseilta lipsahtaa käyttökelpoista tietoa.
Eikä niin mukavaa kaveria epäillä. Vai mitä tara ? Jos ajattelet tilannetta omalta kohdaltasi, alleviivaatko että näin on ?
Tunteeko olonsa turvalliseksi siellä keskellä poliiseja , poliiseilta lipsahtaa käyttökelpoista tietoa.
Eikä niin mukavaa kaveria epäillä. Vai mitä tara ? Jos ajattelet tilannetta omalta kohdaltasi, alleviivaatko että näin on ?
-
mikaelk
Vai huolimattomuutta..luxetveritas kirjoitti:KORJAAN: Sitaatti vanhimman lapsen puhuttelusta EI ollut heti murhaa seuraavalta päivältä 1.12.2006 VAAN tämän puhuttelusta 26.8.2009 niinikään lähes kolme vuotta murhasta. KIITOS, korjauksesta, Tara! Pahoittelen huolimattomuuttani.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 70#p664016
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Ei ole kyllä puhtaita jauhoja pussissaan Taralla, sillä siellä esitellään taas hänen toimestaan Hejacissa mukamuka-vaurioita, joita Tara on näkevinään Anneli Auerin vasemman käden peukalon tyvessä sairaalakuulusteluvideolla 1.12.2006. Googlatkaapa esimerkiksi Renandeli3, niin näette Kuvahaku-kohdasta, kuinka Tara hallitsee kuvakaappausten jalon taidon. Voitte kyllä saada samalla kuvia katsoessanne jonkin vakoiluohjelman tietokoneeseenne, joten pitäkää varanne, mikäli mielitte tutustua löytyvään materiaaliin tarkemmin.Satinique kirjoitti:Eikö isompaa hälyä tullut, oho ! Tara kertoi asuvansa kolmen poliisin keskellä. Profilointiini mahdollisen tekijän onnistumisesta ettei kiinni ole jäänyt, on juuri taran esittämä tilanne. Poliisien hyvä kaveri ! !
Valitettavasti en itse osaa tehdä kunnolla kuvakaappauksia, että voisin poimia kuuluisalta sairaalavideolta sellaisen kuva, josta voisi helposti nähdä Anneli Auerin käsien olevan täysin vahingoittumattomat. Minua korpeaa Taran hämärryttämiset ja ilkeä kielenkäyttö, joten olisin todella ilahtunut, jos joku pystyisi tänne sivuille tuomaan kuvan käsien todellisesta tilasta sairaalavideolla. Poliisimieskin on valalla vannonut, että käsissä ei ollut mitään kuvattavaa, joten hän jätti ne sen takia surmapaikalla kuvaamatta.
En haluaisi uskoa Taraa läpeensä pahaksi ihmiseksi, mutta ihmettelen hänen vainoharhaista/pakkomielteistä suhtautumistaan Anneli Aueria kohtaan. Taralla on kauniita luontokuvia söpöistä oravista ja monista linnuista, ja selkeästi koirat ovat lähellä hänen sydäntään. Ehkä minä jossain vaiheessa vaihdan takaisin allekirjoitusosioon sen kauniin "Tahtoisin toivoa sinulle"-kappaleen, jonka perusteella Tara teki minusta jonkinlaisen oman luokittelunsa. Ja toivon, että Tara kuuntelee kyseisen kappaleen ajatuksella, sillä toivon hänen sydämeensä ennen kaikkea lähimmäisen rakkautta.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Pieni liekki. Olet ihan harhateillä.
Mikä tässä nyt sinua niin rassaa? Mikset tyydy siihen, että joku on kanssasi eri mieltä?? Ei minua häiritse se mitä sinä ko kuvassa näet tai et näe. Minua ällöttää sinun asenne: "Taralla on likaiset jahot pussissa"..., HAISTA nyt kukka. Sinä et ole yhtään parempi ihminen kuin kukaan täällä, olkoot annelisti tai olkoot joku niistä, jotka ovat kanssasi eri mieltä.
En sitten ole Ilta-sanomien palveluksessa. Artikkelissa (IS 12.12.2013) oleva kuva ei ole minun käsittelemä, jos se ylipäätään on kenenkään käsittelemä. Kuvan (sekä kuvakaappauksen) laatuun on vaikuttanut videokamerassa olleet asetukset. Ne ovat aina 'jollakin tavalla'. Mikään video ei tuota täydellistä vastaavuutta, ns luonnonmukaisuutta. Kuva on sairaalavideolta:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 89925.html
Joku toinen, joka osaa kuvankäsittelyä paremmin kuin minä, pystyisi saamaan tuosta kuvasta parempilaatuisen kuin mihin itse pystyisin. Onhan ihan selvä asia, että tuo Ilta-sanomien julkaisema kuva ei ole mikään korkeatasoinen. Silti siitä erottaa jotakin, mitä ihan 'tahrattomassa' kädessä ei normaalisti ole.

Joka väittää, ettei vasemman peukalon tyvessä ole yhtään mitään erityistä voi verrata sitä vaikka zemin laittamaan kuvaan kädestä (peukalontyven poimuineen), jonka hän näkee samanlaisena kuin Auerin käden.

Vastaavasta kulmasta mustavalkoisena Auerin käsi (sairaalavideolta):
vasemmalla kuvakaappaus Pekka Lehdon dokumentista. Oikealla ilta-sanomien videolta.

Tahallista heikkonäköisyyttä!
Eikö tule mieleen, että ko jäljelle Auerin kädessä voisi olla olemassa jokin ihan viatonkin selitys: "tartuin kiireessä käsryävän valurautapannun tulikuumaan kahvaan".
Joku annelinhalaajista nyt vaan kiireesti laittamaan jonkun uuden uhkauksen tai pervoviestin Tarasta suoli24:ään!
Harvinaisen ällöttävää postittelua taholtasi, uskovaisuuttasi ilmentävät puheet ovat äärimmäisen vastenmielisiä. Mikä sinä SINÄ olet minua neuvomaan, senkin pölhö.
Mikä tässä nyt sinua niin rassaa? Mikset tyydy siihen, että joku on kanssasi eri mieltä?? Ei minua häiritse se mitä sinä ko kuvassa näet tai et näe. Minua ällöttää sinun asenne: "Taralla on likaiset jahot pussissa"..., HAISTA nyt kukka. Sinä et ole yhtään parempi ihminen kuin kukaan täällä, olkoot annelisti tai olkoot joku niistä, jotka ovat kanssasi eri mieltä.
En sitten ole Ilta-sanomien palveluksessa. Artikkelissa (IS 12.12.2013) oleva kuva ei ole minun käsittelemä, jos se ylipäätään on kenenkään käsittelemä. Kuvan (sekä kuvakaappauksen) laatuun on vaikuttanut videokamerassa olleet asetukset. Ne ovat aina 'jollakin tavalla'. Mikään video ei tuota täydellistä vastaavuutta, ns luonnonmukaisuutta. Kuva on sairaalavideolta:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 89925.html
Joku toinen, joka osaa kuvankäsittelyä paremmin kuin minä, pystyisi saamaan tuosta kuvasta parempilaatuisen kuin mihin itse pystyisin. Onhan ihan selvä asia, että tuo Ilta-sanomien julkaisema kuva ei ole mikään korkeatasoinen. Silti siitä erottaa jotakin, mitä ihan 'tahrattomassa' kädessä ei normaalisti ole.

Joka väittää, ettei vasemman peukalon tyvessä ole yhtään mitään erityistä voi verrata sitä vaikka zemin laittamaan kuvaan kädestä (peukalontyven poimuineen), jonka hän näkee samanlaisena kuin Auerin käden.

Vastaavasta kulmasta mustavalkoisena Auerin käsi (sairaalavideolta):
vasemmalla kuvakaappaus Pekka Lehdon dokumentista. Oikealla ilta-sanomien videolta.

Tahallista heikkonäköisyyttä!
Eikö tule mieleen, että ko jäljelle Auerin kädessä voisi olla olemassa jokin ihan viatonkin selitys: "tartuin kiireessä käsryävän valurautapannun tulikuumaan kahvaan".
Joku annelinhalaajista nyt vaan kiireesti laittamaan jonkun uuden uhkauksen tai pervoviestin Tarasta suoli24:ään!
Harvinaisen ällöttävää postittelua taholtasi, uskovaisuuttasi ilmentävät puheet ovat äärimmäisen vastenmielisiä. Mikä sinä SINÄ olet minua neuvomaan, senkin pölhö.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Hölmö! Kolme poliisiia asuuu meidän naapurustossa! En minä heidän keskellään asu, pönttö.Pieni liekki kirjoitti:Satinique kirjoitti:Eikö isompaa hälyä tullut, oho ! Tara kertoi asuvansa kolmen poliisin keskellä. Profilointiini mahdollisen tekijän onnistumisesta ettei kiinni ole jäänyt, on juuri taran esittämä tilanne. Poliisien hyvä kaveri ! !
Ei ole kyllä puhtaita jauhoja pussissaan Taralla, sillä siellä esitellään taas hänen toimestaan Hejacissa mukamuka-vaurioita, joita Tara on näkevinään Anneli Auerin vasemman käden peukalon tyvessä sairaalakuulusteluvideolla 1.12.2006. Googlatkaapa esimerkiksi Renandeli3, niin näette Kuvahaku-kohdasta, kuinka Tara hallitsee kuvakaappausten jalon taidon. Voitte kyllä saada samalla kuvia katsoessanne jonkin vakoiluohjelman tietokoneeseenne, joten pitäkää varanne, mikäli mielitte tutustua löytyvään materiaaliin tarkemmin.
Valitettavasti en itse osaa tehdä kunnolla kuvakaappauksia, että voisin poimia kuuluisalta sairaalavideolta sellaisen kuva, josta voisi helposti nähdä Anneli Auerin käsien olevan täysin vahingoittumattomat. Minua korpeaa Taran hämärryttämiset ja ilkeä kielenkäyttö, joten olisin todella ilahtunut, jos joku pystyisi tänne sivuille tuomaan kuvan käsien todellisesta tilasta sairaalavideolla. Poliisimieskin on valalla vannonut, että käsissä ei ollut mitään kuvattavaa, joten hän jätti ne sen takia surmapaikalla kuvaamatta.
En haluaisi uskoa Taraa läpeensä pahaksi ihmiseksi, mutta ihmettelen hänen vainoharhaista/pakkomielteistä suhtautumistaan Anneli Aueria kohtaan. Taralla on kauniita luontokuvia söpöistä oravista ja monista linnuista, ja selkeästi koirat ovat lähellä hänen sydäntään. Ehkä minä jossain vaiheessa vaihdan takaisin allekirjoitusosioon sen kauniin "Tahtoisin toivoa sinulle"-kappaleen, jonka perusteella Tara teki minusta jonkinlaisen oman luokittelunsa. Ja toivon, että Tara kuuntelee kyseisen kappaleen ajatuksella, sillä toivon hänen sydämeensä ennen kaikkea lähimmäisen rakkautta.
Ihmekäsitys 'vainoharhaisuudesta' sinulla. Se on 100% sinun omaa tulkintaa, josta voi päätellä vain, että olet itse vainoharhainen, että SINUN MIELESTÄSI pahat ihmiset vainoavat Anneli Aueria! Minä en vainoa ketään, en vihaa ketään. Olen vain sitä mieltä, että jos, kuten minun mielestäni asia on, siis jos Auer on surmannut miehensä, niin hänelle kuuluu sama 'palkka' kuin muillekin, jotka ovat ottaneet oikeuden omiin käsiinsä ja surmanneet toisen ihmisen.
Se että olen korjaillut annelinpuolustajien vääriä tai virheellisiä tietoja ja väitteitä, kumonnut perusteettomia spekulointeja, ei kyllä tee minusta kenenkään vainoajaa.
On se kumma, että ei osata keskustella. En missään koskaan ole tavannut moista aggressiivisuutta, avointa tai kätkettyä, missään muualla kuin täällä minfossa Ulvilan surma-keskustelujen yhteydessä.
Olette raukkamaisia. Senhän näkee kuka tahansa joka täällä vierailee, ja lukee annelinhalaajien tapaa keskustella: heti kun tilaisuus ja vaikka ei olisi mitään todellista aihetta, isketään hampaat niitten henkilöön, jotka ovat teidän kanssanne eri mieltä.
Sitten laitetaan viestiä, että 'usko Herraan Jeesukseen' tmv.. siis halpamaista, naurettavaa omahyväisyyttä..yök
- Officer Crabtree
- Hetty Wainthropp
Tämä on kyllä tekopyhintä, omavanhurskainta, ulkokultaisinta tuubaa, mitä olen piiiitkiin aikoihin nähnyt.Pieni liekki kirjoitti:En haluaisi uskoa Taraa läpeensä pahaksi ihmiseksi, mutta ihmettelen hänen vainoharhaista/pakkomielteistä suhtautumistaan Anneli Aueria kohtaan.
'Olen niiin paljon teitä annelinlynkkaajia parempi noinniinkuin ihmisenä, mutta se ei onneksi estä minua sylkemästä piikkejäni enemmän tahi vähemmän vaivihkaa oman hyvyyteni korostamisen lomaan.'
Dixi.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Erittäin hyvin sanottu. Pakkomielteisiltä tuntuu täällä moni muu, kuin Tara.Officer Crabtree kirjoitti:Tämä on kyllä tekopyhintä, omavanhurskainta, ulkokultaisinta tuubaa, mitä olen piiiitkiin aikoihin nähnyt.Pieni liekki kirjoitti:En haluaisi uskoa Taraa läpeensä pahaksi ihmiseksi, mutta ihmettelen hänen vainoharhaista/pakkomielteistä suhtautumistaan Anneli Aueria kohtaan.
'Olen niiin paljon teitä annelinlynkkaajia parempi noinniinkuin ihmisenä, mutta se ei onneksi estä minua sylkemästä piikkejäni enemmän tahi vähemmän vaivihkaa oman hyvyyteni korostamisen lomaan.'
- Human interest
- Harjunpää
Viikko sitten Taralta lipsahti lautamiesviestissä viittaus hänen omiin poliisiyhteyksiinsä: hänellä on ”naapureinaan” kuulemma ”kolme poliisia”. Lisäksi Tara kertoi, että hänellä on yhteyksiä ”tunnettuun tutkintaan liittyvään poliisiin” http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 20#p662888
Lukijalle tulee kiusaus vetää se johtopäätös, että TARA on yhtä kuin POLIISI, mikä ei tietenkään ole kenellekään mikään yllätys, mutta onpahan Taran poliisikytkös nyt tuotu esille hänen omalla suullaan. Se ei enää ole arvailua.
Vai lieneekö Tara vain wannabe-poliisi, joka ei koskaan kovista ponnisteluistaan huolimatta päässyt poliisikouluun, eikä kestä nähdä, miten hänen ihailemalleen ammattikunnalle nauretaan. Senkö vuoksi Tara on istunut täällä päivittäin (näköjään) kohta viisi vuotta jakamassa väärää tietoa ja valikoituja ”osatotuuksia” Auer-keissiin liittyen? Ehkä ei sittenkään.
Eikä tässä vielä kaikki: toinen Ulvila-keskustelussa piipahteleva ”antiannelisti” kiirehti samassa keskustelussa vähän myöhemmin ilmoittamaan – miltei ylpeänä – keskustelun muille osapuolille, että tuntee Taran, omien sanojensa mukaan ulkonäöltä ja muutenkin http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 35#p663224
On varmasti aika harvinaista, että joku keskustelija täältä tuntee toisen kirjoittelijan keskustelupalstan ulkopuolisista yhteyksistä. Voidaan siis päätellä, että Miss Holmesillakin on poliisiyhteyksiä. Tai sitten hänkin on poliisi? Tai joku muu, joka saa työkseen päivät pitkät seuraa nettikeskusteluja ja ”informoida” ihmisiä? Ns. nettipoliisi, ehkä?
Nettipoliiseista sen verran, että Ylen tuoreehkossa, SOMEssa toimivia poliiseja koskevassa artikkelissa todetaan, että ”poliisin mukaan tarkoitus on olla siellä, missä ihmisetkin, joten myös poliisi on somessa”. Ja edelleen: ”Nettipoliiseja ei valmistu Poliisiammattikorkeakoulusta joltakin valmiilta linjalta. Nettipoliisiksi pätevöidytään erillisillä kursseilla. Nettipoliiseja on nyt 30-40 eri puolilla Suomea”. http://yle.fi/uutiset/facebook_sen_teke ... si/7690058
Lisää tietoa nettipoliiseista löytyy poliisin omilta sivuilta (poliisi.fi).
Vielä edellä mainitusta lautamieskeskustelusta sen verran, että ”antiannelisti” Mikaelk selvästi hermostui keskustelun edetessä Taran ja Miss Holmesin paljastavasta viestittelystä, ja muistutti naisia varovaisuudesta viestillään: ”Eräillä menee nyt lujaa. Kunhan vain vauhti pysähtyisi ajoissa”.
Siis ilmeisesti Mikaelk kuuluu samaan porukkaan. Kolmas kollega?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 50#p663270
Ei siis pelkästään vain vaikuta siltä, että Auerin syyllisyyttä aktiivisimmin propagoivat, ”täysipäiväiset” keskustelijat tuntevat toisensa, vaan asia oikeastikin on näin.
Tara, nyt kun olet meille näin tarkasti ilmoittanut sidosryhmäsi, ja yksi kollegasikin on ilmoittautunut, toivon, että ymmärrät olla pilaamatta poliisin mainetta enempää.
Lukijalle tulee kiusaus vetää se johtopäätös, että TARA on yhtä kuin POLIISI, mikä ei tietenkään ole kenellekään mikään yllätys, mutta onpahan Taran poliisikytkös nyt tuotu esille hänen omalla suullaan. Se ei enää ole arvailua.
Vai lieneekö Tara vain wannabe-poliisi, joka ei koskaan kovista ponnisteluistaan huolimatta päässyt poliisikouluun, eikä kestä nähdä, miten hänen ihailemalleen ammattikunnalle nauretaan. Senkö vuoksi Tara on istunut täällä päivittäin (näköjään) kohta viisi vuotta jakamassa väärää tietoa ja valikoituja ”osatotuuksia” Auer-keissiin liittyen? Ehkä ei sittenkään.
Eikä tässä vielä kaikki: toinen Ulvila-keskustelussa piipahteleva ”antiannelisti” kiirehti samassa keskustelussa vähän myöhemmin ilmoittamaan – miltei ylpeänä – keskustelun muille osapuolille, että tuntee Taran, omien sanojensa mukaan ulkonäöltä ja muutenkin http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 35#p663224
On varmasti aika harvinaista, että joku keskustelija täältä tuntee toisen kirjoittelijan keskustelupalstan ulkopuolisista yhteyksistä. Voidaan siis päätellä, että Miss Holmesillakin on poliisiyhteyksiä. Tai sitten hänkin on poliisi? Tai joku muu, joka saa työkseen päivät pitkät seuraa nettikeskusteluja ja ”informoida” ihmisiä? Ns. nettipoliisi, ehkä?
Nettipoliiseista sen verran, että Ylen tuoreehkossa, SOMEssa toimivia poliiseja koskevassa artikkelissa todetaan, että ”poliisin mukaan tarkoitus on olla siellä, missä ihmisetkin, joten myös poliisi on somessa”. Ja edelleen: ”Nettipoliiseja ei valmistu Poliisiammattikorkeakoulusta joltakin valmiilta linjalta. Nettipoliisiksi pätevöidytään erillisillä kursseilla. Nettipoliiseja on nyt 30-40 eri puolilla Suomea”. http://yle.fi/uutiset/facebook_sen_teke ... si/7690058
Lisää tietoa nettipoliiseista löytyy poliisin omilta sivuilta (poliisi.fi).
Vielä edellä mainitusta lautamieskeskustelusta sen verran, että ”antiannelisti” Mikaelk selvästi hermostui keskustelun edetessä Taran ja Miss Holmesin paljastavasta viestittelystä, ja muistutti naisia varovaisuudesta viestillään: ”Eräillä menee nyt lujaa. Kunhan vain vauhti pysähtyisi ajoissa”.
Siis ilmeisesti Mikaelk kuuluu samaan porukkaan. Kolmas kollega?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 50#p663270
Ei siis pelkästään vain vaikuta siltä, että Auerin syyllisyyttä aktiivisimmin propagoivat, ”täysipäiväiset” keskustelijat tuntevat toisensa, vaan asia oikeastikin on näin.
Tara, nyt kun olet meille näin tarkasti ilmoittanut sidosryhmäsi, ja yksi kollegasikin on ilmoittautunut, toivon, että ymmärrät olla pilaamatta poliisin mainetta enempää.
Kuuntele hätäpuhelu omin korvin
Human interest: ..
Mitä ihmeen osatotuuksia? Olen varmasti useammin kuin moni muu (ainakaan annelisteista) korjaillut annelistien vääriä väitteitä otteilla suoraan esitutkintamateriaalista, oikonut annelistien virheellisesti muistamia etp-lainauksia. Laitapa nyt edes pari esimerkkiä ns antamastani väärästä tiedosta ja osatotuudesta.
Vai tarkoitatko, että jos en laita tänne kerralla esim Auerin, tytön, jonkun paikalle tulleen poliisin kaikkia kuulusteluja vaan sen sijaan yhden kappaleen tai asiakokonaisuuden tjv, niin se on osatotuus.
..poliisisekoilusi on koomisinta pitkään aikaan... Yhdentekevää. Sopii minulle..
Kylläpä naapureillani olisi hauskaa jos heillä olisi aikaa täällä seikkailla. "Virolainen haarahaukka vai mikä haikara (paras luonnehdinta ikinä!
), oravatäti onkin poliisi!
Tarkennus: Jonkinlaisen käsityksen laittamistani "osatotuuksista" saa jos katsoo hakusanoilla jpeg*, etp*, esitutk* ja kuulust* sekä kuulemi* nimimerkiltä Tara, löytyy yhteensä reippaasti yli tuhat osumaa... (osumissa on päällekkäisyyksiä, tietenkin, koska joitain asioita on ollut pakko toistaa useita kertoja, kun annelistit eivät millään muista tiettyjä asioita niin kuin ne etp:iin on merkitty..) Montako kertaa noissa olen lainannut esitutkintamateriaalia väärin?
Montako asiaa olet itse valottanut tai oikaissut tmv esitutkintamateriaalin perusteella?
http://murha.info/phpbb2/search.php?key ... ubmit=Etsi
Montako kertaa noissa olen lainannut esitutkintamateriaalia väärin??
Odotan vastaustasi jo etukäteen kiitollisena.
Tara on istunut täällä päivittäin (näköjään) kohta viisi vuotta jakamassa väärää tietoa ja valikoituja ”osatotuuksia” Auer-keissiin liittyen? ....
Vai tarkoitatko, että jos en laita tänne kerralla esim Auerin, tytön, jonkun paikalle tulleen poliisin kaikkia kuulusteluja vaan sen sijaan yhden kappaleen tai asiakokonaisuuden tjv, niin se on osatotuus.
..poliisisekoilusi on koomisinta pitkään aikaan... Yhdentekevää. Sopii minulle..
Kylläpä naapureillani olisi hauskaa jos heillä olisi aikaa täällä seikkailla. "Virolainen haarahaukka vai mikä haikara (paras luonnehdinta ikinä!
Tarkennus: Jonkinlaisen käsityksen laittamistani "osatotuuksista" saa jos katsoo hakusanoilla jpeg*, etp*, esitutk* ja kuulust* sekä kuulemi* nimimerkiltä Tara, löytyy yhteensä reippaasti yli tuhat osumaa... (osumissa on päällekkäisyyksiä, tietenkin, koska joitain asioita on ollut pakko toistaa useita kertoja, kun annelistit eivät millään muista tiettyjä asioita niin kuin ne etp:iin on merkitty..) Montako kertaa noissa olen lainannut esitutkintamateriaalia väärin?
Montako asiaa olet itse valottanut tai oikaissut tmv esitutkintamateriaalin perusteella?
Montako kertaa noissa olen lainannut esitutkintamateriaalia väärin??
Odotan vastaustasi jo etukäteen kiitollisena.