Naisten perustama rikollisjengi

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

jennie83 kirjoitti:KIRJOITTAKAA NYT KAIKENLAISTA KIVAA NIIN SAA ILLALLA NAURESKELLA JA ENNEN NUKKUMAAN MENOA!
miten voi ihmiseltä puuttua näin täydellisesti itsekritiikki? jos ihan oikein käsitin tämän "rikollisjärjestön" tarkoituksen siitä alibin korkeatasoisesta artikkelista, niin eikö se ollutkin, että näiden teinien piti luoda itselleen pelottava ja ennen kaikkea uskottava maine sekä status rikollisten keskuudessa? noh...metsään on menty pahasti ja tilannetta ei todellakaan edistä yllä olevan kaltaiset kommentit, joista paistaa kirkkaasti läpi koulutuksen ja yleisivistyksen sekä terveen järjen puute.

kun kerran jenniellä ja kahdella kaverillaan oli niin polttava tarve tehdä itseään nimekkäiksi niin miksei heidän touhuistaan sitten ole samaa linjaa seuraten kuulunut mitään esim. iltapäivälehdissä? sillähän saisi omaa naurettavuusstatustaan nostettua huomattavasti enemmän kuin jollain kuppaisella alibin artikkelilla ja saisitte ihan oikeasti ne poliisit peräänne!!!harkitkaa nyt ihmeessä!

Tosin jos häkki heilahtaisi, en usko, että rikollisjärjestönne nauttisi siellä kovinkaan suurta kunnioitusta...ai miksi? no ihan siksi, että te olette naurettavia teinejä, jolla on hitusen suuret luulot itsestään. Hävettää myöntää, että kronologiselta(kronologinen=laskennallinen, suomensin sen ihan varmuuden vuoksi jennielle, ettei sanoma jää ymmärtämättä.) iältä vastaan "rikollisjärjestön pomon" ikää, mutta jenniellä on tainnut se aikuistuminen jäädä sinne seiskaluokan nurkille ja siellä se edelleen polttelee maasta keräämiään natsoja, viljelee v*ttua puheessaan ja tönii luokan hiljaisimpia oppilaita, jotka tulevaisuudessa ovat niitä juristeja, tuomareita ja työnantajia, jotka muistavat näiden "koviksien" käytöksen liiankin hyvin ja naureskelevat partaansa, kun heidän osallistumisensa luokkakokoukseen estyi loman takia...valtion hotellissa.
Viimeksi muokannut Kalessin, To Joulu 13, 2007 8:08 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Mulla ois Jennielle keikka.

Yks tyyppi on mulle vähäsen velkaa. Haetko ne pois jos maksan viis tonnia?
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Kelju K. Kojootti kirjoitti:Mulla ois Jennielle keikka.

mä voin hakee ne 2500€ :D

Läheks jennie treffeille sit kun saan ne kaks ja puol donaa?

tää juttu on haissut niin kauan paskalle kun se alibi tuli painosta... Tais naurattaa Mikaa kun teki jutun 8)
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

PitBull kirjoitti:

tää juttu on haissut niin kauan paskalle kun se alibi tuli painosta... Tais naurattaa Mikaa kun teki jutun 8)
Perkele! Kysyin Jennieltä :D

Että paljolla käy noutamassa mun rahat. Kun Jennie täällä (ja Alibissa) mainostaa velanperintää niin kokeillaan nyt.

Ja Jennie, laitas pikaviestiä tarvittaessa.
PitBull
Martin Beck

Kelju K. Kojootti kirjoitti:
PitBull kirjoitti:

Perkele! Kysyin Jennieltä :D

Että paljolla käy noutamassa mun rahat. Kun Jennie täällä (ja Alibissa) mainostaa velanperintää niin kokeillaan nyt.

Ja Jennie, laitas pikaviestiä tarvittaessa.
Mä voisin myydä Jennielle ja Lellulle melkein aidon pistoolin, Ei tarttis vesipyssyy pitää kuvissa kun olis kunnon replica tykki :twisted:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mäkin voisin jo parista tonnista käydä hakemassa velkoja pois.... :lol: mut eihän siitä vesipyssystä nyt voi luopua, siinä on paljon enemmän fiilistä kuin jossain replicassa... :wink:
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Nää on just niitä tyttöjä, jotka kuuluu irc-galleriassa yhteisöön "Vittuilu on taitolaji" ja kuvittelee, että korkealentoisin vittuilu on sitä, että sanotaan jollekin "vittu sä oot ruma ja tyhmä, hahaha".
Itse eivät edes ymmärrä siinä kohtaa kun heille vittuillaan mutta jos epäilevät sitä, sanovat vain "vittu sä oot lehmä" tai *nauraa*.
Muutenkin olisi ehkä tyttöjen hyvä ymmärtää, että kiitosta ei koskaan saa kerjäämällä. Tähän loppuun voisi liittää muitakin fraaseja, kuten "ei ne suuret puheet, vaan ne pienet teot", yms...mutta etteköhän te armaat kanssalukijat ole tätä jo ehtineet monesti ajatellakin tämän ketjun edetessä.
:P
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Tän on ihan pakko olla herjaa, kattokaa nyt:

http://www.woman.klaanit.fi/?cat=12
Miksi tämä alkoi=

Suomessa ei ole koskaan valittu yhtään ainoaa naista joukkoon
päätimme perustaa oman. Miksei?
Ei saatana :D
legion_of_thor
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja legion_of_thor »

on kyllä support paidoilla hintaa viiskytviis euroo :lol: :lol: taitaa olla joka pikkutytön ostos.... :lol: :lol:
i asked my wife this morning what kind of woman shaves her eyebrows? she told me cheap whores who don't like getting sperm in their eyebrows when they are sucking cock..
Miina
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Miina »

Hurjia sivuja on nyt päivitetty. Tytöt siellä esittelevät itsensä, sanoin.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

"Alibi vaihtaa aihepiiriä!
Perinteisesti rikosaiheisiin teemoihin keskittynyt Alibi -lehti on vaivihkaa vaihtanut aihepiiriä: aiemmin ns. vakavemmistakin rikoksista raportoinut julkaisu keskittyy jatkossa huuhaa-osastoon. Muutos on tapahtunut vaivihkaa eikä lyhyellä aikavälillä tarkasteltuna ole silmiinpistävä, vaan sitä voidaan pitää ydinosaamisen entistä tehokkaampana käyttöönottona."
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Manual
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Manual »

Muahahaaaahhaaaah.
Enpä oo pitkään aikaan nauranu näin makeasti kun näin ton esittelyn tyttöjen sivuilla.
Heräsi mielikuva seuraavasta bikermeetistä ,missä jenni ja lellu esittelee kerhoaan ja vastailee kysymyksiin.
Lukiskohan lellu ton esittelyn sitte sielä ,voi persauksen suti :)

:D :D :D :D
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

ihan metsän keskellä on kerhomaja...siis joku puumaja vai? vai teltanko ovat sinne pykänneet :roll:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
PitBull
Martin Beck

SUPPORT PAITOJA MYYNNISSÄ=

55e/kpl

OTA YHTETTÄ [email protected]

:lol:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Susanna
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Kiitos päivän nauruista :lol:
tää aihe ei ehkä ansaitsis tällästä huomiota mitä on saanut , mutta täytyy sanoa että hauskin ketju mitä olen pitkään aikaan missään lukenut Jatkakaa ...

odottelen innolla seuraavaa kertaa kun alibi noteeraa nämä vesipyssy teinit :lol:
Lukittu