Poliisit kotietsintä-sarjan tapaus oik. elämässä?
-
mobiililaiteukkeli
- Neuvoja-Jack
Poliisit kotietsintä-sarjan tapaus oik. elämässä?
En keksi mistä muualtakaan tätä voisi kysyä... Poliisit kotietsintä-jakson tapaus oikeassa elämässä, mahtaakohan täältä löytyä keskustelu aiheesta? Jaksossa mies oli tappanut ex-naisystävänsä ja tämän uuden miehen, uhrit löytyivät kun poliisit menivät talonmiehen kanssa asuntoon sisään. Toiselta uhrilta oli irrotettu pää kirveellä. Tekijä jäi kiinni naisen asunnolta, josta koitti paeta ikkunasta köyden avulla, pudoten pari alinta kerrosta ja katkoen jalkansa. Mikä juttu tämä siis on?
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
-
mobiililaiteukkeli
- Neuvoja-Jack
Re: Poliisit kotietsintä-sarjan tapaus oik. elämässä?
Kiitos 
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
Re: Poliisit kotietsintä-sarjan tapaus oik. elämässä?
Tuon keskustelun voisi siirtää ajankohtaisista sinne, mihin se sarjan sisällön perusteella kuuluukin. Eli huu haahan...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...