Kaksi ihmistä kuollut Helsingin Laajasalossa - UB yhteyksiä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Kissankello
Andy Sipowich NYPD

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Mee1234 kirjoitti:No mähä sanoin jo eilen et oli siinä hernesaariprojektissa..ja sen verran voin sanoo että väärässä ootte kaikki.
Niin, ja ajattele, että lehdistökin osasi vasta viiveellä uutisoida. Mikset soittaisi läpi HS, IS ja IL, ja kerro niillekin että "mäpäs tiedän mutten kerro, väärässä ootte kaikki".

Ärsyttää vaan niin paljon tuollainen lällättelytyyli. Jos ei voi puhua, kannattaa mieluummin pitää ihan kokonaan mölyt mahassaan.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
th1rt33n
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja th1rt33n »

Sairain juttu mitä oon kuullut. W ampu raukkamaisesti kaveriaan takaapäin päähän tämän ollessa vessassa pesemässä käsiään. Vittu mikä paskakasa. Sitten itsensä. En yhtään ihmettele ettei Meee1234 viitsinyt kertoa enempää. Mua oksettaa, vituttaa ja raivostuttaa! Täysin nilkki apina!
meshukka
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja meshukka »

Täällä taas tietäjiä riittää. Nimimerkkien th1rt33n ja Mee1234 "tiedot" voi luultavasti jättää omaan arvoonsa.
"Lentäväthän linnutkin rajojen yli" - Kimmo Kiljunen
Kissankello
Andy Sipowich NYPD

th1rt33n kirjoitti:Sairain juttu mitä oon kuullut. W ampu raukkamaisesti kaveriaan takaapäin päähän tämän ollessa vessassa pesemässä käsiään. Vittu mikä paskakasa. Sitten itsensä. En yhtään ihmettele ettei Meee1234 viitsinyt kertoa enempää. Mua oksettaa, vituttaa ja raivostuttaa! Täysin nilkki apina!
Eipä silti että sillä olisi väliä, mutta itse en kyllä usko keskustelupalstojen huhuja ja juoruja ennen kuin jotain oikeaa faktaa saadaan. Täällä näitä huhuja riittää, ja jos poliisi tutkii juttua kahtena murhana niin tuo kertomasi ei sovi tapahtumiin, koska jos kahdesta kuolleesta henkilöstä toinen on tehnyt itsemurhan niin se on yleensä ensimmäisiä asioita, mitkä osataan (ja halutaan) kertoa.

Mutta ehkäpä sitä faktaa saadaan piankin, kunhan poliisi ja toimittajat ovat ehtineet päivittää tietonsa Murha.infosta... :roll:
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Mee1234 kirjoitti:No mähä sanoin jo eilen et oli siinä hernesaariprojektissa..ja sen verran voin sanoo että väärässä ootte kaikki.
Väitätkö, että myös P-REAP arvaili/tiesi väärin?
th1rt33n kirjoitti:Sairain juttu mitä oon kuullut. W ampu raukkamaisesti kaveriaan takaapäin päähän tämän ollessa vessassa pesemässä käsiään. Vittu mikä paskakasa. Sitten itsensä. En yhtään ihmettele ettei Meee1234 viitsinyt kertoa enempää. Mua oksettaa, vituttaa ja raivostuttaa! Täysin nilkki apina!
Jotain tällaista vähän ounastelinkin, kun tekijöistä ei ole sanottu oikein mitään poliisin toimesta.
th1rt33n
Scooby-Doo

meshukka kirjoitti:Täällä taas tietäjiä riittää. Nimimerkkien th1rt33n ja Mee1234 "tiedot" voi luultavasti jättää omaan arvoonsa.
Meshukka sä voit odottaa kunnes luet saman lehdistä. Tieto on 100% varma.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

th1rt33n kirjoitti:
Onko motiivista tietoa/huhua?
th1rt33n
Scooby-Doo

WalkingDisaster kirjoitti:
th1rt33n kirjoitti:
Onko motiivista tietoa/huhua?
On mut ne on niiden henkilökohtaisia, sen voin sanoa et ei todellakaan ollut mitään syytä. Ainoastaan katkeruus siitä et on itse liian tyhmä tehdäkseen elämällään mitään järkevää. Iso vauva joka kiukuttelee jos ei saa haluamaansa. Nyt oli elämä muuttunut ja pa, loppu se äijäily ja elvistely niin ei kestänyt pää enää. Mut et vie pitkäaikaisen kaverinsa mukanaan, se on todella sairasta. Ehkä jopa piilevää homoutta? Hyi vittu mikä ihmispaska, alusta loppuun.
th1rt33n
Scooby-Doo

Jos se olisi ollut niin kova äijä kun se esitti, niin olis vienyt muutaman vihamiehensä mukanaan. Kyllä niitä riitti. Mut kaverinsa, ampuu takaapäin... Vain täysin pelkuri raukkapaska tekee noin.
JackSparrow
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JackSparrow »

Jos teillä kahdella "tietäjällä" tosiaan on jotain sisäpiirin infoa asiasta, kai poliisiin olette yhteydessä olleet?
Syntyminen on vain kuoleman odotusta
NeppiP
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja NeppiP »

Siitä yhtiöstä taitaa muuten olla kämppä myynnissä Oikotiellä. Lieköhän THE asunto? Ainakin esittely oli peruttu...

Pojat puhui, että (tämä murhattu siis kaiketi) oli tehnyt muutaman hiton ison diilin rahalla mitattuna tässä keväällä.. Olisko siis veli Kateus Katkeruus päässy valloilleen? Vai mitä th1rt33n tarkoittaa?
Roy Orbison
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Roy Orbison »

th1rt33n
Voitko kertoa miten tän ub-tyypin elämä oli muuttunut?Oliko päihteet vienny terveyden?
Jos kuvailmasi on totta,on kyll ollu raukkis.
Jos tarina menee noin,täytyy ase olla siellä asunossa.
th1rt33n
Scooby-Doo

JackSparrow kirjoitti:Jos teillä kahdella "tietäjällä" tosiaan on jotain sisäpiirin infoa asiasta, kai poliisiin olette yhteydessä olleet?
Poliisi tietää asian. Tutkinnan aikana selvinnyttä kaikki em.
th1rt33n
Scooby-Doo

Lukekaa loput lehdistä. Mulla on työpäivä kesken, hieman tämän vitutuksen keskellä vaikeeta muutenkin keskittyä. Mut joo, katkeruutta, rahat loppu, epätoivoinen ja itsetunto nollassa. Olis vaan tappanut itsensä... 2 x ase oli mukana kun meni ystäväänsä tapaamaan...
Kissankello
Andy Sipowich NYPD

th1rt33n kirjoitti:Lukekaa loput lehdistä. Mulla on työpäivä kesken, hieman tämän vitutuksen keskellä vaikeeta muutenkin keskittyä. Mut joo, katkeruutta, rahat loppu, epätoivoinen ja itsetunto nollassa. Olis vaan tappanut itsensä... 2 x ase oli mukana kun meni ystäväänsä tapaamaan...
th1rt33n, kiitos näistä tiedoista.

(Ihmetyttää vieläkin toi uutisointi että tutkitaan kahtena murhana, vaikka surmapaikan tutkinnassa varmasti on heti nähty mikä on tilanne. Mutta kaitpa heillä on siihen sitten syynsä.)
Vastaa Viestiin