911 - Teoriat

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Jesse Livermore kirjoitti:
Bombay kirjoitti:
Edelleenkin kaikki sinun edellisessäkin tekstissä on vaan oletuksia, epäilyjä, hämärien nettisivustojen tutkimuksia, laskelmia jotka toiset alan asiantuntijat kumoaa (ainakin mitä pikaisesti lueskelin tiede.fi:n keskustelua), toisten suu vaahdossa paasaavien WTC-fanaatikkojen mielipiteitä, kärjistyksiä, veikkauksia jne. Eivät ne vielä riitä alkuunkaan 100% todisteeksi yhtikäs mistään. 1.En tiedä tarkalleen mitään USA:n ilmapuolustuksesta, enkä lentämisestä tai muistakaan mihin sä viittaat mutta tuskimpa säkään sen enempää tiedät kuin mitä olet lukenut muilta nettisivuilta tai katsonut todella provosoivia videopätkiä (tais muutama sivu taaksepäin olla) jotka voivat helposti olla kuvamanipulaatioita.

1.-Ai että oikein luit tiede.fi:n juttuja, JESTAS! Hyvä että sentään tunnustat, että et tiedä mitään koko asiasta, niin sinuun on helpompi suhtautua.

Ja tietysti pystyy murhaamaan omia kansalaisia kuka tahansa, onhan esimerkkejä kymmemiä tai varmaan satoja. Mutta ei se siltikään todista yhtään mitään. En edelleenkään jaksa uskoa että maailman ykkösvaltio bruttokansantuotteessa ottaa noin helvetin ison riskin, jos ainoat motiivit on pressanvaalit, öljy tai joku asbesti, haloo. Vaikka olisikin miljoonista/Miljardeista kyse.

2.-Et siis USKO, :lol: :lol: :lol: :lol:

Jotenkin huvittavaa, että samat ihmiset jotka uskovat maailman olevan täynnä salaliittoja ja epäilevät kaikkea, eivät puolestaan omaa minkäänlaista lähdekritiikkiä omiin tietoihinsa.

3.-Ja loppuun pistit vielä oikean helmen. Kaveri, joka myönnät olevasi täysin tietämätön MISTÄÄN aiheeseen liittyvästä...

http://www.democracynow.org/article.pl? ... 15/1334249

4.Luepa hieman taustaa tuolta vaikkapa. Hän on tutkivana journalistina hieman eri kaliiberin tyyppi, kuin messiaasi tiede.fi:n keskustelupalstoilla..

Yst.terv.
Tota, yritä nyt edes. LUETUN YMMÄRTÄMINEN. huhuhu. Kokeillaan vielä kerran vähän boldata kohtia teksteistäni.

1. Viittasin sinun ylempään tekstiin kuten sanoin en koko WTC:n. Tiedän kyllä asiasta.

2. Tota, Etkö muuten osaa vastata kuin hymiöillä? Yritä nyt edes vähän. Väännetään taas rautalankaa, USKON että on pystyy murhaajamaan omia kansalaisiaan mutta en usko että se on noin 100% varmaan tässä tapauksessa kuin sinä vaahtoat. Uskomisen/ei-uskomisen välillä on myös sitä harmaata aluetta.

3. Lue kohta 1., se ei ole minun vika jos sinä et osaa lukea tekstiäni oikein ja vedät herneitä nenään. Ja koko sinun vastauksesi ei liittynyt asiaan mitenkään vaan vedit henk. kohtaiksuuksiin, jotka nekin meni jo metsään (katso kohta 1.). Ja vielä sanot että ei pitäisi tulla teistä mieleen ufotutkijat, kyllä minusta tulee keskustelutyylistäkin jo erään toisen ketjun vaikuttaja mieleen.

4. Ja taas henk.kohtaisuuksia, en puhunut messiasta, lähinnä huomasin että siellä asioita (no ainakin pääsääntoisesti) perusteltiin eikä vastattu pelkillä hymiöillä ja linkeillä.

Toisekseen en ala lukemaan sinun sekavia linkkejä vaan koska sinulla on asian todeksi todistustaakka, ei minulla niin odotan että kirjoitat itse tähän (toki myös lähdeet mukaan) miksi on 100% että hallitus on WTC:n takana. Sitten aletaan keskustelemaan aiheesta lisää. Et ole tähän asti juuri muuta tehnyt kuin a. ":lol":nnu, mennyt henkilökohtaisuuksiin, jättänyt vastaamatta kysymyksiin. Skarppaa ihan rauhassa, ei viestiin tarvitse vastata sekunnissa hymiöllä.
Bombay
Adrian Monk

sqeeze kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Se joka väittää yleisen mielipiteen tai tunnettujen faktojen vastaista mielipidettä on se jolla on todistustaakka.
Mä en kertakaikkiaan ymmärrä tätä. Eli tarkoitatko nyt sitä, että kun hallinnon nimittämä tutkijaryhmä tekee vähän "tutkimusta" ja saa aikaiseksi jonkun teorian joka sitten pakko syötetään ihmisille ilman mitään todisteita. Sen tehtävä joka ei tähän usko on löytää todisteet, että tuo todistamaton teoria ei ole totta?

Oikeestaan jos joku tietää linkkejä/muuta materiaalia missä esitettäisiin jotain oikeita todisteita virallisten WTC teoriorioiden tueksi, olisin kiinnostunut niitä lukemaan kun itse en sellaisia tiedä. Nimenomaan näiden tornien putoamiseen liittyen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Todistustaakka

Juuri tuota tarkoitan, Jos minä väitän että Berliinin muurin hajotti jättiläinen nuijalla ja valtion tutkimukset asioittaa muuta, todistustaakka on minulla. Sama asia pätee tähän.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Jesse Livermore »

Bombay kirjoitti:
sqeeze kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Se joka väittää yleisen mielipiteen tai tunnettujen faktojen vastaista mielipidettä on se jolla on todistustaakka.
Mä en kertakaikkiaan ymmärrä tätä. Eli tarkoitatko nyt sitä, että kun hallinnon nimittämä tutkijaryhmä tekee vähän "tutkimusta" ja saa aikaiseksi jonkun teorian joka sitten pakko syötetään ihmisille ilman mitään todisteita. Sen tehtävä joka ei tähän usko on löytää todisteet, että tuo todistamaton teoria ei ole totta?

Oikeestaan jos joku tietää linkkejä/muuta materiaalia missä esitettäisiin jotain oikeita todisteita virallisten WTC teoriorioiden tueksi, olisin kiinnostunut niitä lukemaan kun itse en sellaisia tiedä. Nimenomaan näiden tornien putoamiseen liittyen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Todistustaakka

Jos minä väitän että Berliinin muurin hajotti jättiläinen nuijalla, todistustaakka on minulla. Sama asia pätee tähän.
No entäs, jos 911-tutkimusraportissa ei mainita, mikä sai aikaan WTC7:n sortumisen? Kenellä on todistustaakka? 8) 8) 8) 8) 8) Siinä hymiöitä. Ja koska olet homoista niin kovin kiinnostunut, niin voit työntää yhden noista valitsemaasi paikkaan.. :lol:
Viimeksi muokannut Jesse Livermore, Ke Kesä 13, 2007 5:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bombay
Adrian Monk

Homoista kiinnostunut? Eikun paranee vaan..
sqeeze
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja sqeeze »

Bombay kirjoitti:Juuri tuota tarkoitan, Jos minä väitän että Berliinin muurin hajotti jättiläinen nuijalla ja valtion tutkimukset asioittaa muuta, todistustaakka on minulla. Sama asia pätee tähän.
OK. Mutta jos valtion tutkimukset olisivatkin päätyneet tulokseen, että jättiläinen hajotti nuijalla Berliinin muurin. Valtion tutkijat eivät kuitenkaan voi todistaa sitä mitenkään, niin eikö se todistustaakka silloin ole valtion tutkijoilla.

Mä ymmärrän kyllä ton todistustaakkan sinänsä. Mutta käsittääkseni virallisesti ei ole vieläkään voitu todistaa niitä virallisia teorioita niin eikö se pallo silloin ole edelleen näiden teorioiden esittäjillä.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

[quote="Bombay

Tota, yritä nyt edes. LUETUN YMMÄRTÄMINEN. huhuhu. Kokeillaan vielä kerran vähän boldata kohtia teksteistäni.

1. Viittasin sinun ylempään tekstiin kuten sanoin en koko WTC:n. Tiedän kyllä asiasta.

2. Tota, Etkö muuten osaa vastata kuin hymiöillä? Yritä nyt edes vähän. Väännetään taas rautalankaa, USKON että on pystyy murhaajamaan omia kansalaisiaan mutta en usko että se on noin 100% varmaan tässä tapauksessa kuin sinä vaahtoat. Uskomisen/ei-uskomisen välillä on myös sitä harmaata aluetta.

3. Lue kohta 1., se ei ole minun vika jos sinä et osaa lukea tekstiäni oikein ja vedät herneitä nenään. Ja koko sinun vastauksesi ei liittynyt asiaan mitenkään vaan vedit henk. kohtaiksuuksiin, jotka nekin meni jo metsään (katso kohta 1.). Ja vielä sanot että ei pitäisi tulla teistä mieleen ufotutkijat, kyllä minusta tulee keskustelutyylistäkin jo erään toisen ketjun vaikuttaja mieleen.

- NO KUN SINUN TEKSTIÄSI ON NIIN HELVETIN VAIKEA YMMÄRTÄÄ, KOSKA SE ON TÄYNNÄ KIRJOITUSVIRHEITÄ JA MUUTA SEKOILUA.

Toisekseen en ala lukemaan sinun sekavia linkkejä vaan koska sinulla on asian todeksi todistustaakka, ei minulla niin odotan että kirjoitat itse tähän (toki myös lähdeet mukaan) miksi on 100% että hallitus on WTC:n takana. Sitten aletaan keskustelemaan aiheesta lisää. Et ole tähän asti juuri muuta tehnyt kuin a. ":lol":nnu, mennyt henkilökohtaisuuksiin, jättänyt vastaamatta kysymyksiin. Skarppaa ihan rauhassa, ei viestiin tarvitse vastata sekunnissa hymiöllä.

NO ET TIETENKÄÄN ALA LUKEMAAN, KOSKA KAPASITEETTISI RAJAT YMMÄRTÄÄ TULIVAT JO VASTAAN. HUVITTAVA 100%:N TODISTUSTAAKKAKIN, HEHE! MITÄPÄ SITÄ ILMISELVISTÄ ASIOISTA ENÄÄ OLISI KESKUSTELTAVAA?

Koetapa jatkossa skarpata oikeinkirjoituksesi kanssa, niin sitten jutellaan lisää. Laitoin nuo tekstini isolla, jotta varmaan ymmärrät. Ja vielä erityisesti sinulle :lol:

[/quote]
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Bombay kirjoitti:Homoista kiinnostunut? Eikun paranee vaan..
Kovasti näytti mielipidettä löytyvän Kari S. Tikka-keskustelussa ja Päivän huumoripläjäyksessä.

Ei siinä mitään. Tuo Kari S. Tikka-kommenttisi tiivisti kantasi selkeästi. Kukin taaplaa tyylillään...
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

JFK oli myös salaliittoteoreetikko. Kuunnelkaapa ote hänen kuuluisasta puheestaan hieman ennen kuolemaansa.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7192717138

Kannattaa ehkä katsoa videokin kokonaan. Ottakaa todesta tai ette, ei väliä minulle. :roll:
ja B2:lle vielä :lol:
Bombay
Adrian Monk

NO ET TIETENKÄÄN ALA LUKEMAAN, KOSKA KAPASITEETTISI RAJAT YMMÄRTÄÄ TULIVAT JO VASTAAN. HUVITTAVA 100%:N TODISTUSTAAKKAKIN, HEHE! MITÄPÄ SITÄ ILMISELVISTÄ ASIOISTA ENÄÄ OLISI KESKUSTELTAVAA?
Juu, ymmärsin. Tämä riittääkin, et pysty etkä yrittänyt edes todistaa mitään. Nice one boy. Suosittelen käyttämään samoja argumentteja myös liveväittelyissä, ainakin henkilökohtaisuuksiin menemistä ja homoksi haukkumista. Heh, tokihan ne kirjoitusvirheet on syy miksi et vastannu mihinkään, eiköhän jokainen järkevä ihminen osaa jo tän keskustelun perusteella vetää omat johtopäätöksensä kumpi on kuutamolla ja hörhö?

EDIT: pitipä oikein käydä katsomassa Tikan keskustelu ja huumorit. Että sen perusteella sitten homo, tuo ainakin kyllä rikkoi keskustelupalstan sääntöjä. Jos ei nyt niin eiköhän kohta bannit tule, ei tuommoista keskustelua tänne mielestäni kaivata ainakaan.
Jesse Livermore
Hetty Wainthropp

Bombay kirjoitti:
Juu, ymmärsin. Tämä riittääkin, et pysty etkä yrittänyt edes todistaa mitään. Nice one boy. Suosittelen käyttämään samoja argumentteja myös liveväittelyissä, ainakin henkilökohtaisuuksiin menemistä ja homoksi haukkumista. Heh, tokihan ne kirjoitusvirheet on syy miksi et vastannu mihinkään, eiköhän jokainen järkevä ihminen osaa jo tän keskustelun perusteella vetää omat johtopäätöksensä kumpi on kuutamolla ja hörhö?

EDIT: pitipä oikein käydä katsomassa Tikan keskustelu ja huumorit. Että sen perusteella sitten homo, tuo ainakin kyllä rikkoi keskustelupalstan sääntöjä. Jos ei nyt niin eiköhän kohta bannit tule, ei tuommoista keskustelua tänne mielestäni kaivata ainakaan.
Etkä taaskaan ymmärrä lukemaasi? Missä minä olen sinua homoksi väittänyt? Todistustaakka on nyt todellakin sinulla.
Bombay
Adrian Monk

Heh, sori kirjoitin väärin, viittasit että olen homoista kiinnostunut, mitä sitten tarkoititkaan sillä. Ei siinä mitään, hyvä linja, jatka samaan malliin.

Mut tää offtopic mun osaltani loppui, jatkakaa!
Raid

Tuomiot tekee TUOMIOISTUIN

Viesti Kirjoittaja Raid »

Tama ketju sitten meneen lukkoon odottamaan TUOMIOISTUIMEN kasittelya.

RAID

EDIT:Ketju avattu jalleen. Muistetaan kunnioittaa saantoja kun keskustelu kay kovana jotta ei tule ylilynteja.-RAID
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

lolz näinhän siin käwi. Mutta Kyllä Suomeen bioetanoli ehtii ajoissa ja me vaan si rikastutaan entisestään :P ja totanoinniinku öljy pitäs säästää muoveihin!
I am an African!
sqeeze
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja sqeeze »

No niin, pienen välikohtauksen jälkeen ketju on taas avattu :wink: .

Mielenkiintoista on kuinka kovin myös tässäkin ketjussa virallisia selittelyjä on suvereenisti puolustettu. Vaadittu todistusaineistoa jne. Niillä ketkä uskovat virallisiin selityksiin on tietysti aina ässä hihassa, eli toditustaakka on haastajilla. Ja se on muuten pirun vaikee todistaa kun virallisen teorian puolustajat suostu edes lukemaan vastaväittäjien perustelulinkkejä! Silti virallisia selityksiä WTC rakennusten tippumisesta ei voida mitenkään tukea, sen enempää fyysisellä todistusaineistolla kuin tieteelisellä faktallakaan. Fema sai aikaan teorioita jotka ovat myös raportin mukaan teorioita. Vuonna 2002 NIST sai USA:n Konressilta tehtäväkseen käytännössä todistaa nuo Feman teoriat. Nyt mennään vuotta 2007 ja vieläkään ei kuulu mitään muuta kuin, että raportti lykkääntyy jälleen kerran.

No kun se todistustaakka kerran on niillä jotka ei usko Fema:n todistamattomia teorioita. Niin tässä on sitten linkki joka todistaa täysin fysiikan lakien mukaan, että WTC2 ei voinut tippua pelkästään lentokone törmäyksiin nii kuin tippui ainakaan maassa vallitsevien fysiikan lakien mukaan. Huomioitavaa on, että näissä laskelmissa on annettu tasoitusta viralliselle teorialle. Silti ne on helposti kumottavissa.

http://www.saunalahti.fi/wtc2001/WTC_Kurttila.pdf

Ihan toivomuksena, jos sitten katsotaan edes ensin ennen kuin kommetoidaan. Nyt ainakin voin sanoa, että virallisten teorioiden vastustajilla on esittää jotain. Virallisten teorioiden esittäjillä ja niiden puolustajilla ei edelleenkään ole mitään.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Olipa saatanallisen pitkä juttu! Laskutoimitusta toisensa perään, en usko että derivoimalla löydetään totuus.
I am an African!
Vastaa Viestiin