Täysin 101% sama mieltä koko asiasta. ( vaikka skeptinen olen).MissHolmes kirjoitti:Tuo 'joku' on jakanut kuvat Kattilan päätepysäkkien vieressä olevan yrityksen Green Windown facessa. Mahdollisesti ehkä ihan työntekijä. Ja poliisi on 100% varmuudella käynyt ao yrityksessä jututtamassa tuolloin paikalla olleita.
Itse olen todella onneton suunnistaja, mutta hädän tullen osaan kyllä suunnata moottoritien äänien, auringon, kuun tai muun mukaan. Nelakin olisi osannut. Ja olihan hänellä puhelin.
Minusta eksymisen voi unohtaa. Nuuksio ei kuitenkaan ole mikään erämaa. Joka puolella tulee joko asutusta tai valtatie vastaan. Eikä etäisyyskään ole yli kymmentä kilometriä reunalta reunalle.
Raiskarihiipparinkin jätän pois laskuista.
On aika epätodennäköistä, että päiväsaikaan törmäisi hiippariin, joka vielä päätyisi surmaamaan.
Vaikea myöskin kuvitella, että Nela olisi sopinut treffit Nuuksioon vieraan ihmisen kanssa. Kyllä hälykellojen olisi pitänyt kilkattaa, jos tyyppi olisi lopulta niin hullu, että Nelan olisi tappanut.
Itsemurha. Toki mahdollinen. Mutta mikä syynä?
Juuri avioitunut, työpaikka, ystäviä. Mikään ei viittaa masennukseen tai muihin psyykkisiin ongelmiin. Kuvissa Nela näyttää positiiviselta, elämäniloiselta ihmiseltä. Paha ahdistus yleensä paistaa silmistä ilmeettymyytenä, kasvoista teennäiseltä väkihymynä, olemuksesta ja käytöksestä vielä paremmin. Mutta kukaan ei tunnu kertovan mistään tuon tyyppisestäkään.
Sergei puhuu työstressistä, työnantaja kiistää. Ystävät ja Sergei puhuvat omituisista ylityöajoista, työnantaja 30 ylityötunnista.
Onko Nela todellisuudessa lauantai-iltaisin ollut töissä? 30 tuntia on loppujen lopuksi vähän. Käytännössä se on kesän aikana 1 tunti 30 päivänä. Tai 3 tuntia 10 päivänä. Tai reilu kaksi viikonloppua la ja su.
Minusta omaehtoinen katoaminen on tämän mysteerin selitys.
Nelalla on ollut suhde jo pidempään. Avioliitto on ollut Nelankin yritys saada tuo loppumaan, irrottautua, mutta sydän on sanonut toista. Joskus tunne voittaa järjen ja järkeväkin ihminen tekee älyttömiä asioita tunteella, unohtaen järjen. Rakastuminen on mielenhäiriö
Ainoa mitä nyt toivoisin - ilmoittautu viranomaisille että - olen olemassa - en halua jatko-toimipiteitä asialle. Haluan jatkaa mun eläämä tässä ( se on muuten vapasti suoritettava - ilman sanktioita/velvollisuus - lopputulos).