Naiset vs. miehet (naisten ja miesten eroavaisuus)
Se mitä olen sun ajatusmaailmastas käsittäny on että katselet niitä facta tilastojas kuin piru raamattua ymmärtämättä todellisesta elämästä mitään.
Voisin laittaa sulle toisen esimerkin. Väittely markjan kanssa on kuin muta paini sian kanssa, tunnin painittuasi huomaat sehän perkele tykkää siitä.
Avaa hyvä mies silmäsi, täällä on muutakin elämää kuin liberaali teologiasi.
Voisin laittaa sulle toisen esimerkin. Väittely markjan kanssa on kuin muta paini sian kanssa, tunnin painittuasi huomaat sehän perkele tykkää siitä.
Avaa hyvä mies silmäsi, täällä on muutakin elämää kuin liberaali teologiasi.
-
Kalessin
- Adrian Monk
miksi markja meidän pitää perustella omia mielipiteitämme sinua tyydyttävästi, kun sinä et kuitenkaan perustele mitään "faktojasi" ja useimmiten perusteesi on jotain yhtä älykästä kuin "olkinukke, pelle, tai aivopesty feministi". noin suppean maailmankatsomuksen kanssa on varmaan helppoa elää, nääs kun laput silmillä kävellessä voi ihan rauhassa talloa muita ja olla epäasiallinen, kun sulla on ne laput silmillä.
niin, hyvää joulua sullekin, toivottavasti joulupukki tuo sulle lahjaksi edes hitusen järkeä korvien väliin.
niin, hyvää joulua sullekin, toivottavasti joulupukki tuo sulle lahjaksi edes hitusen järkeä korvien väliin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lopeta valehtelusi. Olen maininnut lähteet tiedoilleni (esim. tuo "Mies vailla tasa-arvoa" kirjan tutkimukset) aina. Se, että sinä et selvästikään ymmärrä mitä perusteleminen ja lähteet tarkoittavat (etkä siten tajua kun minä niitä kerron) on tietysti valitettavaa, mutta älä silti valehtelemaan ryhdy.Kalessin kirjoitti:miksi markja meidän pitää perustella omia mielipiteitämme sinua tyydyttävästi, kun sinä et kuitenkaan perustele mitään "faktojasi"
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Tarttee kyllä sanoa, kun lueskelin tätä ktjua...tosin en ihan tarkasti kun en jaksanut...
Että kyllä siinä on yhden miehen sota naiseutta vastaan ja monet väitteet on helppo kumota.
Mut sit vois vielä ryhtyä toimenpiteisiinkin.
Mitäs jos naiset ristis kinttunsa, eikä vauvoja enää synny...kun se nyt markjastakin on niin turhaa puuhaa...
Niin eipä löydy markjan eläkkeelle maksajaa
)))...kun on siinä iässä...
Että kyllä siinä on yhden miehen sota naiseutta vastaan ja monet väitteet on helppo kumota.
Mut sit vois vielä ryhtyä toimenpiteisiinkin.
Mitäs jos naiset ristis kinttunsa, eikä vauvoja enää synny...kun se nyt markjastakin on niin turhaa puuhaa...
Niin eipä löydy markjan eläkkeelle maksajaa
niin no joo, pointti tuokin...itse en koe tehneeni lapsia kenellekään kiusaksi vaan kaikki ovat olleet tervetulleita ja haluttuja myös miehen puolelta. Tuntuu vaikealta kuvitella omalle kohdalle, että alkaisin tehdä lapsia jollekin joka niitä ei halua
Tällä tavalla varmistan että jos minulle jotain sattuu niin joku huolehtii rakkaudella jälkikasvustani...niin eikä minun ole koskaan tarvinnut olla yksin missään tilanteessa lasten kanssa vaan ain aon ollut joku muukin huolehtimassa...
lasten teko on kivaa puuhaa mutta suosittelen ensin paljon, paljon harjoitusta...hyvää joulua!
Tällä tavalla varmistan että jos minulle jotain sattuu niin joku huolehtii rakkaudella jälkikasvustani...niin eikä minun ole koskaan tarvinnut olla yksin missään tilanteessa lasten kanssa vaan ain aon ollut joku muukin huolehtimassa...
lasten teko on kivaa puuhaa mutta suosittelen ensin paljon, paljon harjoitusta...hyvää joulua!
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
Kalessin
- Adrian Monk
oletteko huomanneet, että jos olet tämän palstamme "älykkäimmän faktamiehen" kanssa asioista erimieltä niin silloin automaattisesti olemme valehtelijoita. onneksi "faktat" on helppo erottaa oikeista faktoista, sillä oikeiden faktojen puolesta ei tarvitse haukkua muita pelleiksi ja tolloiksi ja olkinukeiksi. oikeat faktat puhuvat puolestaan eikä ne tarvitse markjan kaltaista "miestä" puhumaan puolestaan.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Valehtelet.ArcticEli kirjoitti:Että kyllä siinä on yhden miehen sota naiseutta vastaan
Sota epätasa-arvoa ja sortoa vastaan ei ole sotaa naiseutta vastaan. Ei minulla ole mitään naisia vastaan hyvänenaika!
No kumoa sitten tai shut the fuck up bitch!ja monet väitteet on helppo kumota.
Olkinukke.Mitäs jos naiset ristis kinttunsa, eikä vauvoja enää synny...kun se nyt markjastakin on niin turhaa puuhaa...
Miksi sinun pitää vääristellä sanomisiani?
Et sitten taida tajuta, että minä ja sinä maksamme ITSE omat eläkkeemme? Oletko koskaan vilkaissut palkkakuittiasi tai edes ikinä saanut sellaista...siellä on se kohta kuin "TEL-maksu"...Niin eipä löydy markjan eläkkeelle maksajaa)))...kun on siinä iässä...
Niinpä, taas menee markjalla herjailun puolelle.
Tuo onkin hyvä tapa jatkaa hedelmällistä keskustelua.
Myönnän, naiseutta oli väärä sana...tarkempi olis varmaan ollut naissukupuolta.
Ja kyllä, kyllä sulla tuntuu olevan jotain naisia vastaan, sillä jopa sinäkin ymmärrät, ettei nainen voi sille mitään, että luonto on antanut synnyttämisen ja lapsen kantamisen hänen tehtäväkseen.
Vaikka kuinka taistelet epäoikeudenmukaisuutta vastaan,se ei asiaa miksikään muuta.
Kannattaa varmaan keskustella tuosta paremmin "Sen kaiken luojan" kans..kuka se sit onkin
tuo shut up...se ei ole sinun päätettävissäs.Minä suljen suuni just sillon kuin haluan, en sinun käskystäs...Mun nokalle ei ole kakrat hyppineet ennenkään.
älykästä argumentointia muuten sun puoleltas...
Minä vääristelen sun sanomisias, jsut yhtä paljon kuin sinä itse vääristelet minun sanomisiani...mut tää onkin sit ikuisuuskysymys...
Olkinukke...? Kiitos
Minä en lähde ketään herjaamaan...ajattelen vaan.
Niinhän sinä maksat omat eläkkees, mutta jos olisit paremmin perillä eläkerahoista, tietäisit että ne rahat jotka maksat nyt, menevät tämän päivän eläkkeiden maksuun...ei niitä säästetä sulle.
Jollei tulevaisuudessa ole tarpeeksi veronmaksajia...ei tule sulle eläkettä. Jos olet sattunut lukemaan aiheesta, tiedät et kovasti ovat huolissaan eläkerahojen niukkuudesta tulevina vuosina (vaikka sekään ei pidä täysin paikkaansa)
Eli on parempi että siirryt sinne puolelle jonoo, jossa kannatetaan mahdollisimman paljon syntyvyyttä tai vaihtoehtoisesti maahanmuuttajien pääsyä maahan...jotta on niitä jotka silloin aikaanan maksaa sun eläkkees.
Tuo onkin hyvä tapa jatkaa hedelmällistä keskustelua.
Myönnän, naiseutta oli väärä sana...tarkempi olis varmaan ollut naissukupuolta.
Ja kyllä, kyllä sulla tuntuu olevan jotain naisia vastaan, sillä jopa sinäkin ymmärrät, ettei nainen voi sille mitään, että luonto on antanut synnyttämisen ja lapsen kantamisen hänen tehtäväkseen.
Vaikka kuinka taistelet epäoikeudenmukaisuutta vastaan,se ei asiaa miksikään muuta.
Kannattaa varmaan keskustella tuosta paremmin "Sen kaiken luojan" kans..kuka se sit onkin
tuo shut up...se ei ole sinun päätettävissäs.Minä suljen suuni just sillon kuin haluan, en sinun käskystäs...Mun nokalle ei ole kakrat hyppineet ennenkään.
älykästä argumentointia muuten sun puoleltas...
Minä vääristelen sun sanomisias, jsut yhtä paljon kuin sinä itse vääristelet minun sanomisiani...mut tää onkin sit ikuisuuskysymys...
Olkinukke...? Kiitos
Niinhän sinä maksat omat eläkkees, mutta jos olisit paremmin perillä eläkerahoista, tietäisit että ne rahat jotka maksat nyt, menevät tämän päivän eläkkeiden maksuun...ei niitä säästetä sulle.
Jollei tulevaisuudessa ole tarpeeksi veronmaksajia...ei tule sulle eläkettä. Jos olet sattunut lukemaan aiheesta, tiedät et kovasti ovat huolissaan eläkerahojen niukkuudesta tulevina vuosina (vaikka sekään ei pidä täysin paikkaansa)
Eli on parempi että siirryt sinne puolelle jonoo, jossa kannatetaan mahdollisimman paljon syntyvyyttä tai vaihtoehtoisesti maahanmuuttajien pääsyä maahan...jotta on niitä jotka silloin aikaanan maksaa sun eläkkees.
-
Kalessin
- Adrian Monk
^mä alan kovasti pitää Arctikin tyylistä ottaa kantaa asioihin, mutta harmi sinänsä, että kohta "faktamies" rynnistää jostain nurkan takaa ja aloittaa loputtoman jankutuksen ja herjauksen, jolloin hyvät pointit edellisestä tekstistä menee hukkaan.
Kyllä pitäisi säästää. Se on tietty eri asia sitten, jos joku valtion virkamies ja poliitikot ovat päättäneet "puhaltaa" ne rahat jonnekin tms.ArcticEli kirjoitti:Niinhän sinä maksat omat eläkkees, mutta jos olisit paremmin perillä eläkerahoista, tietäisit että ne rahat jotka maksat nyt, menevät tämän päivän eläkkeiden maksuun...ei niitä säästetä sulle.
Kaksi väärää ei tee yhtä oikeaa. Vastuuta ei pidä pakoilla laittamalla se aina seuraavan sukupolven niskaan. Sille pitää laittaa stoppi ja mitä nopeammin - sen parempi.kannatetaan mahdollisimman paljon syntyvyyttä tai vaihtoehtoisesti maahanmuuttajien pääsyä maahan...jotta on niitä jotka silloin aikaanan maksaa sun eläkkees.
-
Kalessin
- Adrian Monk
jos olet markus ollut alle 21-vuotiaana töissä niin pitäisihän sinun silloin tietää, ettet kerrytä eläkemaksujasi ennen kuin täytät 21. vaikka niitä maksuja maksatkin, silloinhan sinä maksat jonkun toisen eläkettä eikä niitä rahoja ole kenellekään "puhallettu"eikä niitä säästetä sinulle.
TänksKalessin kirjoitti:^mä alan kovasti pitää Arctikin tyylistä ottaa kantaa asioihin, mutta harmi sinänsä, että kohta "faktamies" rynnistää jostain nurkan takaa ja aloittaa loputtoman jankutuksen ja herjauksen, jolloin hyvät pointit edellisestä tekstistä menee hukkaan.
Emmä uko, ei markja tyhmä ole...kunhan provosoi väliin..joutessaan
Toisinaan on kyllä ihan kiva käydä verenkatkuinen väittely jostain asiasta ja kun tunteitten sumupilvet hälvenee...niin ollankin miltei samaa mieltä asiasta
Saunassa istuin ja mietin eilen et mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee...mut, selitys on aika yksinkertainen.
Nettiväittely on hyvä tapa tuulettaa tunteita.Se on paljon vaarattomampaa kuin mennä kadulle kirveen kans.
Jotta, tapellaan me hullut täällä, niin ei olla vaaraks muille
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Ja seuraavaan aiheeseen....: Kun otetaan alkoholia, niin miksi niin pärkkeleen usein miehet vetää itsensä känniin ja naiset joutuu sitten heistä huolehtimaan? Tai jos ei heistä, niin ainakin odottamaan, että mies nukahtaa ja kynttilät on sammutettu, ovet on kiinni, jne.
Mitähän miehet on mieltä siitä, että osat vaihtuisi ja nainen alkaisi tekemään niin? Jäisikö kynttilät palamaan?
Mitähän miehet on mieltä siitä, että osat vaihtuisi ja nainen alkaisi tekemään niin? Jäisikö kynttilät palamaan?
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
kysymyksessä ei olekaan loppu.
No omasta kokemuksesta voin sanoa että kyllä se naisiltakin onnistuu. Entisellä avovaimokkeella oli tapana ryypätä itsensä aina tolkuttomaan kuntoon, useammankin kerran jouduin huolehtimaan hänestä, siivoilemaan oksennuksia pitkin kämppää, kantlemaan häntä sänkyyn kun hän oli sammunut milloin saunaan, milloin olohuoneen lattialle jne. Pari kertaa sain ns. turpaankin häneltä kun piilotin juomat ettei hän enää joisi lisää kun jo muutenkin oli niin tolkuttomassa kännissä.Minney Magia kirjoitti:Ja seuraavaan aiheeseen....: Kun otetaan alkoholia, niin miksi niin pärkkeleen usein miehet vetää itsensä känniin ja naiset joutuu sitten heistä huolehtimaan? Tai jos ei heistä, niin ainakin odottamaan, että mies nukahtaa ja kynttilät on sammutettu, ovet on kiinni, jne.
Samaa mieltä! Ja.. tärkeintähän on väittelyArcticEli kirjoitti:TänksKalessin kirjoitti:^mä alan kovasti pitää Arctikin tyylistä ottaa kantaa asioihin, mutta harmi sinänsä, että kohta "faktamies" rynnistää jostain nurkan takaa ja aloittaa loputtoman jankutuksen ja herjauksen, jolloin hyvät pointit edellisestä tekstistä menee hukkaan.
Emmä uko, ei markja tyhmä ole...kunhan provosoi väliin..joutessaan
Toisinaan on kyllä ihan kiva käydä verenkatkuinen väittely jostain asiasta ja kun tunteitten sumupilvet hälvenee...niin ollankin miltei samaa mieltä asiasta
Saunassa istuin ja mietin eilen et mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee...mut, selitys on aika yksinkertainen.
Nettiväittely on hyvä tapa tuulettaa tunteita.Se on paljon vaarattomampaa kuin mennä kadulle kirveen kans.
Jotta, tapellaan me hullut täällä, niin ei olla vaaraks muille