Eikka Lehtosaari

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
fbiagentti
Sofia Karppi

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja fbiagentti »

Eikka on Lahen Rasputin. Ukko istuu kivitalossa elinkautista ja akat tunkee kilpaa pullaa uunista ja tappelevat netissä Eikasta.
bauttiarallaa
Alokas

Viesti Kirjoittaja bauttiarallaa »

Tuo kaksosraskausjuttu taitaa kuitenkin olla suuresti liioiteltu. Jarna ja "Fionatar" kopsaavat toistensa facebook-päivityksiä, ja samoja juttuja suomi24:lle eri nimimerkeillä. Molemmilla kun vielä on lukihärö niin vaikea sanoa, kumpi näistä nyt on se onnellinen, jolla on pullat uunissa.

Joka tapauksessa yksi asia on varma: se ei ole Eikan herkkä ja älykäs puoli mikä siinä näitä emäntiä kiinnostaa. Toinen liimautuu jokaiseen potentiaaliin väkivaltarikolliseen, toisella taas itsellään pahoinpitelytuomioita (ja velanperintäfirma, mukamas). Ei ole vaikea arvata, mitä ne Eikasta hakee.
Raakel
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Raakel »

bauttiarallaa kirjoitti:Tuo kaksosraskausjuttu taitaa kuitenkin olla suuresti liioiteltu. Jarna ja "Fionatar" kopsaavat toistensa facebook-päivityksiä, ja samoja juttuja suomi24:lle eri nimimerkeillä. Molemmilla kun vielä on lukihärö niin vaikea sanoa, kumpi näistä nyt on se onnellinen, jolla on pullat uunissa.

Joka tapauksessa yksi asia on varma: se ei ole Eikan herkkä ja älykäs puoli mikä siinä näitä emäntiä kiinnostaa. Toinen liimautuu jokaiseen potentiaaliin väkivaltarikolliseen, toisella taas itsellään pahoinpitelytuomioita (ja velanperintäfirma, mukamas). Ei ole vaikea arvata, mitä ne Eikasta hakee.
"toinen liimautuu jokaiseen väkivaltarikolliseen, oletan että tarkoitat tällä "fionatarta"
Kuuleman mukaan Paula oli tehnyt hänestä lastensuojeluilmoituksen. Ilmoituksessa luki että äiti, kuuluisi Jari Aarnion juttuun!!! (( löytyy julkisena seinällään )) Tuollaiset solvaamiset ovat sairaita ja vaativat mahtavan mielikuvituksen.
Miksi sinä häntäkin vainoat? Hän haki lähestymiskiellon, ja pian exä laittoi seinälleeen että olisi muuttamassa hänen naapuriinsa, mistä sekin "kielii"
Toinen sanamuoto on "surmansussu" jota hänestä käytetään, sairasta.

Miksi sinua ylipäätään kiinnostaa se kenen kanssa Eikka saattaisi olla, ellet ole itse olisi hänelle läheinen? Viittaat kirjoituksissasi kokoajan heidän facebook päivityksiin ja toisaalla somessa kirjoituksiin. Itsehän tuot tällä käytöksellä esille sen että seuraat heitä.

Se mitä tulee Eikka Lehtosaaren exään, niin hänellä ne vasta taustat ovatkin. Kyseessähän on nainen jolla erityinen viehtymys rikollisuuteen ja alakultturiin.
Viimeksi keksi jutun tyttärestään, jolla saisi huomiota itselleen.
Kuka rakastava äiti kirjoittaa tyttärestään "typy" ja muutenkin kieliasu oli varsin miehekästä.

Itsehän exä mainostaa olevansa "hämeenemäntä" ja hänellä olisi Eikan lupa peloitella ihmisiä. Nyt tuo pelottelu on hiipumassa, ja uskoisin että naruja aletaan virittää toiseen nimivankiin.
bauttiarallaa
Alokas

Viesti Kirjoittaja bauttiarallaa »

Raakel kirjoitti:Miksi sinua ylipäätään kiinnostaa se kenen kanssa Eikka saattaisi olla, ellet ole itse olisi hänelle läheinen? Viittaat kirjoituksissasi kokoajan heidän facebook päivityksiin ja toisaalla somessa kirjoituksiin. Itsehän tuot tällä käytöksellä esille sen että seuraat heitä.
Kyllä. Olen yksi Jarnan tuhannesta seuraajasta facebookissa. Mitään en siis ole urkkinut vaan tietoa on tarjottu mulle. "Fionattaren" tiedän muista yhteyksistä, en onneksi tunne. Sillä on taipumus olla aina jonkun kimpussa, viimeisin uhri on yksi poliitikko. Siitä sen laatimaa kyhäelmää Jarna facebook-seinällään kehottaa jakamaan: http://aijaa.com/SaJvQH

Fionatar on kuitenkin fyysisesti vaaraton, mitä ei voi sanoa Jarnasta. Lainattu suomi24:stä:

"Jarna Lahdenvuo/ Leskelä/ Kervinen/ Whatever on taparikollinen, jolla on suuria vaikeuksia elämässään. Hän on ollut hoidettavana sekä Järvenpään sosiaali-sairaalassa vuonna 2013 että Kellokosken psykiatrisessa sairaalassa (2 viikkoa mm. elokuussa 2013). Viisi vuotta sitten hän perusti Woman´s MC –rikollisjärjestön, josta raportoi rikoslehti Alibi. Montakohan oikeudenkäyntiä hänellä on vuoden 2014 aikana? Onko joku pysynyt laskuissa mukana?".

En tunne Eikkaa enkä exäänsä enempää kuin varmaan useimmat muutkaan tähän ketjuun osallistuneista. Mistä sä nuo tietosi olet saanut? En muista lukeneeni noista muuta kuin että Fionatar itse kirjoitti, että lähestymiskielto ei mennyt läpi.
Raakel
Jack Taylor

bauttiarallaa kirjoitti:
Raakel kirjoitti:Miksi sinua ylipäätään kiinnostaa se kenen kanssa Eikka saattaisi olla, ellet ole itse olisi hänelle läheinen? Viittaat kirjoituksissasi kokoajan heidän facebook päivityksiin ja toisaalla somessa kirjoituksiin. Itsehän tuot tällä käytöksellä esille sen että seuraat heitä.
Kyllä. Olen yksi Jarnan tuhannesta seuraajasta facebookissa. Mitään en siis ole urkkinut vaan tietoa on tarjottu mulle. "Fionattaren" tiedän muista yhteyksistä, en onneksi tunne. Sillä on taipumus olla aina jonkun kimpussa, viimeisin uhri on yksi poliitikko. Siitä sen laatimaa kyhäelmää Jarna facebook-seinällään kehottaa jakamaan: http://aijaa.com/SaJvQH

Fionatar on kuitenkin fyysisesti vaaraton, mitä ei voi sanoa Jarnasta. Lainattu suomi24:stä:

"Jarna Lahdenvuo/ Leskelä/ Kervinen/ Whatever on taparikollinen, jolla on suuria vaikeuksia elämässään. Hän on ollut hoidettavana sekä Järvenpään sosiaali-sairaalassa vuonna 2013 että Kellokosken psykiatrisessa sairaalassa (2 viikkoa mm. elokuussa 2013). Viisi vuotta sitten hän perusti Woman´s MC –rikollisjärjestön, josta raportoi rikoslehti Alibi. Montakohan oikeudenkäyntiä hänellä on vuoden 2014 aikana? Onko joku pysynyt laskuissa mukana?".

En tunne Eikkaa enkä exäänsä enempää kuin varmaan useimmat muutkaan tähän ketjuun osallistuneista. Mistä sä nuo tietosi olet saanut? En muista lukeneeni noista muuta kuin että Fionatar itse kirjoitti, että lähestymiskielto ei mennyt läpi.[/

Kannattaa olla varovainen, kun julkaisee ihmisten nimiä paheksuttavalla tavalla ja paheksuttavasti.
Kun et tunne näitä henkilöitä, niin edelleen mikä on motiivisi? Aika hyvin olet perillä nettiriidoista.

Luin tuon kuvan otsakkeen kokonaisena. Kyllähän siinä oli kahden ihmisen välinen kisma ja mies vuoti itse yksityiskuvan nettiin.
Kuva löytyy Elisa Hannele Kissa Öbergin blogista.

Siinä blogissa on myös Elisa kirjoittanut että on ilmoittanut mopokerhoon "fionattaresta" että he hoitaisi hänet, aika rohkeata. Elisa Öberg kuuluu Paula Lehtosaaren ystäviin.

Elisa Öbergin kuva.
http://aijaa.com/m6I7TX
Raakel
Jack Taylor

bauttiarallaa kirjoitti:
Raakel kirjoitti:Kuva siitä mopokerhosta uhkailusta on "fionattaren" albumissa facebookissa.
Saan tietoni, olemalla tämän naiskaksikon seuraaja :lol:
Ei siellä ole kuin koiran kuva ja tuo kortsukuva.

Kerhoa ei ole nimetty, aika uskaliasta laittaa tällänen ja linkittää tätä suurelle yleisölle.
Tännehän tämä olisi kuulunut aikaa sitten :|

Tämä on selkeä uhkaus.

http://aijaa.com/NkvUVH
rostedt
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja rostedt »

Toivon Eikalle kaikkea hyvää ja vähemmän vastoinkäymisiä, kompastumisia elämässä jatkossa. Uskon että se on mahdollista kun pääset näistä sekopäänaaraista eroon.
Raakel
Jack Taylor

HP OG kirjoitti:Jotenkin Shopatulta näyttää tuo kuva , vai onko eikka oikeasti "paininut" lomilla noin rajusti?

Voisko tulla jopa sanktioita, kun lomilla pyörii tietyissä porukoissa ja naama mustana menee takas kivitaloon?

E.N.R.P Saa kyllä hyvää "promoa" tuolla kuvalla, koska tuota gangsteri juttua duunaa.
Tuo Eikan kuva mikä on otettu, niin silloin on tehty kuvauksia, missä Eikka on ollut nyrkkeilykamat päällä.
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

fbiagentti kirjoitti:Eikka on Lahen Rasputin. Ukko istuu kivitalossa elinkautista ja akat tunkee kilpaa pullaa uunista ja tappelevat netissä Eikasta.
Juuri näin, eikä loppua tunnu tälle sirkukselle tulevan. Taitaa olla kohta taas somessakin sama sirkus käynnissä jossain taustalla. Luulisi sitä naaraiden tajuavan, että kyllä Eikka löytää sitä mirriä lomallaan aivan varmasti ilman että sitä tarvitsee naaraiden netissä toisiaan dissaamalla alkaa tyrkyttämään. :roll:
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Pystyseppo
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Pystyseppo »

Raakel kirjoitti:E.N.R.P Saa kyllä hyvää "promoa" tuolla kuvalla
Räppärit ratsastaa vanhusten maineella. Kertoneeko "Ei Niin Reipas Poika" taiteilijanimi lahden huonoista maastoista joista ei saa kunnolla vauhtia? :mrgreen:
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

susinetta kirjoitti:

En ole Eikka Lehtosaaren "naaras"
Minä en liity millään tavoin Eikka Lehtosaareen ja silti nimeni pilkkakuvineen on tänne linkitetty. Olen täysin ulkopuolinen mitä tulee Eikka Lehtosaareen, en häntä tunne kuin mitä lehdet tai wikipedia kertoo. Minun elämääni ei kuulu mitkään kerhot, eikä rikolliset.
On todella epäasiallista alkaa tälläistä ruotimaan täällä ja tässä ketjussa.
Missä kohtaa minä olen levitellyt sinusta jotakin kuvia? Tai ylipäätään maininnut sinun nyt olevan Eikka Lehtosaaren naaras? Ei hyvää päivää nyt vaan taas joo. Minä kirjoitan tänne tällä samalla nimimerkillä joka minulla on ollut vuosikaudet, eikä minulla ole mitään tarvetta postailla jotain kuvia sinusta foorumille. Yhtä hyvin voisin kirjoittaa nimelläni, koska koko joukko käyttäjiä tietää varsin hyvin kuka mina olen, mutta täällä on tapana kirjoitella nimimerkeillä. Tämä ei ole mikään FB jossa jaellaan kaikkia jänniä kuvakaappauksia ja muuta ryönää vaan foorumi. Aika mielenkiintoinen ja sekavanoloinen avautuminen.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
RLF
Alokas

Viesti Kirjoittaja RLF »

Olix se niin että ketju oli Eikka Lehtosaaresta.....tai ehkä ymmärsin väärin? :oops:
torvelo
Alokas

Viesti Kirjoittaja torvelo »

Onko Eikka Lehtosaari naimisissa taas vai ei? Sekavaa settiä, naiset kiistävät nyt kumpikin mutta alle kuukausi sitten oli kumpikin naimisissa Eikan kanssa.

http://aijaa.com/OKZPI4

http://lahdenvuo.blogspot.fr/2015_10_01_archive.html
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Menkääs nyt hevonvittuun täältä, vaikka tamponin vaihtoon, sotkette ketjua omilla paskoillanne.

Mites muuten Eikan armonanomukset on sujuneet, onko muistanut osallistua paperitalkoisiin?
Yhden kohdallahan arpa lykäsi vapautuskortin käteen. Tosin se tais olla se joka ei saanut asetta toimimaan, toisin kuin nää kaksi.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Eazy
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Eazy »

Eikan armonanomuksista en tiedä tiedä, enkä Koivulan Samin. Molemmat on täälläpäin kumminkin lomilla käyneet, todistettavasti.
Bein me is so neat!
Vastaa Viestiin