_____ kirjoitti: (Kuvitelkaa tähän perään minuutin harkitsemisaika lähetä-painikkeen painamisen kohdalla, jos se vähentäisi bannien uhkaa moderaattorille niskuroinnissa)
Kiinnostaisiko asiallinen Bodom?
-
Raid
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
On myös sanonta, älä luule luuta lihaksi, pässin päätä paistikkaaksi.skoone kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
On semmoinenkin sananlasku kuin "Se koira....".
Odotan että kerrot esimerkin, jossa olen vääristellyt BJ3M:ssa. Itsekin kerroin esimerkin siitä, kuinka jätät asioita arvailujen varaan, kirjoittelet suoranaisia pään aukomisia jne.
Loka, hyvä, en ole missään moittinut juuri sinua mistään. Täällä esitin vain mielipiteeni Bodomin säikeen jutuista. Minkä takia minun pitäisi alkaa täällä analysoimaan jotain, mitä et ole ilmeisesti ymmärtänyt oikein muuallakaan? Huoks.Loka kirjoitti:On myös sanonta, älä luule luuta lihaksi, pässin päätä paistikkaaksi.skoone kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
On semmoinenkin sananlasku kuin "Se koira....".Eli otetaan ihan rauhassa vaan.
Odotan että kerrot esimerkin, jossa olen vääristellyt BJ3M:ssa. Itsekin kerroin esimerkin siitä, kuinka jätät asioita arvailujen varaan, kirjoittelet suoranaisia pään aukomisia jne.
Muista lähdekritiikki!
-
Katsa
Periaatteessa asiallinen Bodom kiinnostaa, mutta tämä ketju todistaa, että paras jättää edelleen Bodomit lukematta.
Se on ollut ihan toimivaa, että Bodom-keskustelut on tuolla omassa osiossaan ja sen voi näppärästi sivuuttaa koko alueen.
Madeleine- ja Ulvilaketjut voisi siirtää Bodomiin, sillä eihän Bodom mikään aihealue ole; se on mielentila.
Se on ollut ihan toimivaa, että Bodom-keskustelut on tuolla omassa osiossaan ja sen voi näppärästi sivuuttaa koko alueen.
Madeleine- ja Ulvilaketjut voisi siirtää Bodomiin, sillä eihän Bodom mikään aihealue ole; se on mielentila.
Voi olla, että Bodomilla on ihan normaali kehityskaari meneillään: loppuun kaluttuna se kulkee kohti unohduksen hautaa ja nyt enää tyhjänä runkona se ei tuota kuin tyhjäpäisten kolinaa.
Kaikella on aikansa, Bodomia on jauhettu kohta neljä vuotta, miljoonia viestejä, useita kirjoja, elokuva, tuhansia lehtijuttuja. Ei Bodom koskaan unohdu kokonaan, mutta ei se tule koskaan saavuttamaan huippuhetkiään, kuten kolme vuotta sitten teki.
Kyllähän keskustelusta näkee, ettei Bodomiin edes kaivata mitään uutta. Kaikkein tuorein teoria siitä, että esim MP olisi osunut telttaan, herätti lähes pelkästään ärtymystä. Uuden sijasta halutaan pysyä vanhoissa poteroissa ja korsuissa, joissa hirret on rakennettu miljoonasti ääneen huudetuista fraasesita ja kliseistä. Totuudella ei ole väliä - koska eihän kukaan tiedä sitä.
Itse olisin valmis päästämään jo irti. Minulle juttu on pysynyt elossa lähinnä mustamaaluksen ja juoruilun takia - ehkä joku käsittämätön harha siitä, että täytyy roikkua palstalla, korjatakseen sinne heitettyä sontaa, on tehnyt minusta kökkötraktorin, josta virasta voisin luopuakkin.
Kaikella on aikansa, Bodomia on jauhettu kohta neljä vuotta, miljoonia viestejä, useita kirjoja, elokuva, tuhansia lehtijuttuja. Ei Bodom koskaan unohdu kokonaan, mutta ei se tule koskaan saavuttamaan huippuhetkiään, kuten kolme vuotta sitten teki.
Kyllähän keskustelusta näkee, ettei Bodomiin edes kaivata mitään uutta. Kaikkein tuorein teoria siitä, että esim MP olisi osunut telttaan, herätti lähes pelkästään ärtymystä. Uuden sijasta halutaan pysyä vanhoissa poteroissa ja korsuissa, joissa hirret on rakennettu miljoonasti ääneen huudetuista fraasesita ja kliseistä. Totuudella ei ole väliä - koska eihän kukaan tiedä sitä.
Itse olisin valmis päästämään jo irti. Minulle juttu on pysynyt elossa lähinnä mustamaaluksen ja juoruilun takia - ehkä joku käsittämätön harha siitä, että täytyy roikkua palstalla, korjatakseen sinne heitettyä sontaa, on tehnyt minusta kökkötraktorin, josta virasta voisin luopuakkin.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Kuten itsekin terrorisoit keskustelua akkamaisella nalkutuksellasi......skoone kirjoitti:Kyseiset tahot tietävät asian itsekin, hehän yrittävät sabotoida asiallista keskustelua ihan tahallaan.Doctor Lecter kirjoitti:Voisitko yksilöidä nuo tahot, niin ymmärtävät pysyä poissa! Pysyisi keskustelu asiallisena ja puolueettomana.skoone kirjoitti:[sinne kirjoittelee niin paljon mutu-asiantuntijoita, joilla on vielä tietynväriset silmälasit.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Konsta kirjoitti:
"Itse olisin valmis päästämään jo irti. Minulle juttu on pysynyt elossa lähinnä mustamaaluksen ja juoruilun takia - ehkä joku käsittämätön harha siitä, että täytyy roikkua palstalla, korjatakseen sinne heitettyä sontaa, on tehnyt minusta kökkötraktorin, josta virasta voisin luopuakkin."
Terveisiä konstalle Sirpalta Madeleine-ketjusta! Niinpä.
Enpä ole osuvampaa ilmaisua aikoihin kuullut kuin tuo Katsan, että Madeleinen voisi siirtää Bodomiin, koska kyseessä on enemmän mielentila kuin aihealue. Näin on.
Olisipa saanut Madeleine-ketjunkin pidettyä asiallisella pohtimislinjalla, mutta turha toivo. Onko se vain niin, kuten eräs Madeleine-ketjussa juuri totesi, että ihmisten ymmärryskyky on niin erilainen.
"Itse olisin valmis päästämään jo irti. Minulle juttu on pysynyt elossa lähinnä mustamaaluksen ja juoruilun takia - ehkä joku käsittämätön harha siitä, että täytyy roikkua palstalla, korjatakseen sinne heitettyä sontaa, on tehnyt minusta kökkötraktorin, josta virasta voisin luopuakkin."
Terveisiä konstalle Sirpalta Madeleine-ketjusta! Niinpä.
Enpä ole osuvampaa ilmaisua aikoihin kuullut kuin tuo Katsan, että Madeleinen voisi siirtää Bodomiin, koska kyseessä on enemmän mielentila kuin aihealue. Näin on.
Olisipa saanut Madeleine-ketjunkin pidettyä asiallisella pohtimislinjalla, mutta turha toivo. Onko se vain niin, kuten eräs Madeleine-ketjussa juuri totesi, että ihmisten ymmärryskyky on niin erilainen.
Alethes doksa meta logu
Sirpa itse roikut Madeleine ketjussa varmaan enemmän kuin muut.
Käyt päivittäin siellä kommentoimassa jotain? Mitään uusia ajatuksia juttusi kuitenkaan eivät ole tuoneet esiin ko. palstalla. Puolustat omaa teoriaasi, ja käyt heti kimppuun sanallisesti jos muut eivät "ymmärrä" asiaa kuten sinä.
Joten turha siitä ruikuttaa vielä muillakin palstoilla
Käyt päivittäin siellä kommentoimassa jotain? Mitään uusia ajatuksia juttusi kuitenkaan eivät ole tuoneet esiin ko. palstalla. Puolustat omaa teoriaasi, ja käyt heti kimppuun sanallisesti jos muut eivät "ymmärrä" asiaa kuten sinä.
Joten turha siitä ruikuttaa vielä muillakin palstoilla
Sinäpä sen sanoit. Itsekin olisin kiinnostunut esim. Bodomista, mutta kaiken sekamelskan, mutu-tuntuman ja teorioinnin ympäriltä on vaikeaa löytää aidot faktat. Madeleine-ketjunkin lukemisen jätin jo aikaa sitten, kun kaikki vain antaa teorioitaan ja menin jo yhdessä välissä sekaisin, pidin teoriaa faktana (omaa typeryyttä, mutta silti). Olisikin kiva, jos esim. Madeleinessa olisi vaikkapa yksi ketju ihan aidoille faktoille (Eli uutiset ja sellaiset) ja yksi ketju muulle...Mäsä-Masa kirjoitti:Minä jätän Bodomit, Kyllikki Saaret, Maddyt ja muut ylipitkät keskustelut lukematta, koska niissä ei ole päätä, eikä häntää. Ohitan ne merkkaamalla ne kaikki luetuiksi.
Käsittääkseni ässä säikeessä keskustellaan siitä, että kannattaisiko aloittaa uudet asialliset Bodom-sivut.groot kirjoitti:Kuten itsekin terrorisoit keskustelua akkamaisella nalkutuksellasi......skoone kirjoitti:Kyseiset tahot tietävät asian itsekin, hehän yrittävät sabotoida asiallista keskustelua ihan tahallaan.Doctor Lecter kirjoitti: Voisitko yksilöidä nuo tahot, niin ymmärtävät pysyä poissa! Pysyisi keskustelu asiallisena ja puolueettomana.
Ja tulipa mieleeni taas uusi sananlaskukin (vähän mukaeltuna) "Nalkutus on kuulijan korvassa":))
Muista lähdekritiikki!
Syyttelevää keskustelua koko ajan. Loka voisi myös keskittyä muiden ohella itse aiheeseen.Loka kirjoitti:Joo, samaa odotan. Odotan Skoonelta myös muutakin vastausta kuin "he tietävät sen itse." Mikä virka tuolla sun kommentilla oli, jos jätät kaiken ilmaan kuten teet bodomissakin? (mm. tiedän lauluvihkomerkintöjen uusauksista, en kerro mista yms.)Doctor Lecter kirjoitti:Voisitko yksilöidä nuo tahot, niin ymmärtävät pysyä poissa! Pysyisi keskustelu asiallisena ja puolueettomana.skoone kirjoitti:[sinne kirjoittelee niin paljon mutu-asiantuntijoita, joilla on vielä tietynväriset silmälasit.
Itse en Bodomia edes lue juuri näiden runsaasti sinne kirjoittavien takia. Ehdotan, että nämä jokainen astuvat julkisesti esiin vaikka Tampereen keskustorille ja voivat siellä alkaa vaikka hakata toisiaan. Edit: täällä palstalla riitelyn sijasta.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
^Tänne ei kyllä tulla tappelemaan...
Keskustellaan nyt vain.
Itse jos voisin toivoa, niin ihmiset saisivat enemmän alleviivata, että postaus on heidän henkilökohtainen mielipiteensä ja näkemyksensä, eikä niin, että VAIN MINÄ TIEDÄN TOTUUDEN.
Toinen seikka, mitään lisä-arvoa kenenkään kirjoituksiin ei anna toisten kirjoittajien arvostelu. Kun aletaan takertua persoonaan tms., alan miettiä, että eikö tuokaan enää mitään muuta keksinyt..
Keskustellaan nyt vain.
Itse jos voisin toivoa, niin ihmiset saisivat enemmän alleviivata, että postaus on heidän henkilökohtainen mielipiteensä ja näkemyksensä, eikä niin, että VAIN MINÄ TIEDÄN TOTUUDEN.
Toinen seikka, mitään lisä-arvoa kenenkään kirjoituksiin ei anna toisten kirjoittajien arvostelu. Kun aletaan takertua persoonaan tms., alan miettiä, että eikö tuokaan enää mitään muuta keksinyt..
-Takuulla, sano Tampereenlikka!