48v nainen murhattiin kadulle Tuusulan Hyrylässä, 2015

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Tinni
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Loka 02, 2015 11:41 am

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja Tinni »

Zetar kirjoitti:
roybean kirjoitti:Hmm eräs valokuvaaja kirjoitti omassa profiilissaan Twitterissä viestin:

Löysin "esineen", jossa on verta ja hiuksia? Joku ehkä kiinnostunut? #hyrylä #montturock #astalo #camera

Viesti löytyy edelleen esim hakusanalla: hyrylä. Viesti on kirjoitettu 22h sitten.
Mielentiintoinen löytö. Saattaa hyvinkin puhua totta. Toi hashtag montturock voisi hyvin viitata paikkaan mistä löytö on tehty, sillä murhapaikan takana olevassa metsässä "montussa" järjestetään montturock niminen tapahtuma kesäisin..
Totta. Tai sitten viitata itse "esineeseen", monttuROCK....
Baboon80
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Su Marras 29, 2015 10:20 pm

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja Baboon80 »

Disposal, mistä muualta löytyy keskustelua aiheesta?

Täytyy tänään vähän kysellä josko jollain jotain epäilyksiä olisi. tämmöisellä kylällä ei pitäisi kauaa kestää kun huhut leviävät.

Palle,ei oo hyrylään edelleenkään perustettu yhtään vast.ot.keskusta
Kaarem
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Marras 30, 2015 12:44 am

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja Kaarem »

Luulen et on joku, joka on tänne (Hyrylään)muuttanut. Nimittäin ei tunnu täältä kukaaan tietävän tekijää. Täällä lähes kaikki tuntee toisensa. Tai ainakin tietää.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Kaarem kirjoitti:Luulen et on joku, joka on tänne (Hyrylään)muuttanut. Nimittäin ei tunnu täältä kukaaan tietävän tekijää. Täällä lähes kaikki tuntee toisensa. Tai ainakin tietää.
Taitaa olla Tampereelta muuttanut :wink:
wonderland
Hetty Wainthropp
Viestit: 455
Liittynyt: To Joulu 05, 2013 2:57 pm

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja wonderland »

ktaina kirjoitti:
Kaarem kirjoitti:Luulen et on joku, joka on tänne (Hyrylään)muuttanut. Nimittäin ei tunnu täältä kukaaan tietävän tekijää. Täällä lähes kaikki tuntee toisensa. Tai ainakin tietää.
Taitaa olla Tampereelta muuttanut :wink:
Muuttiko Tampereella Hervannasta Tesoman liepeille, ja sieltä Tuusulan nurkille ;) Tosiaan vielä kiinalaisnaisen ja Tesoman tapaus selvittämättä.
" Heikoin lenkki, hänen sydämensä, petti. Se oli ajan kysymys." - Laiho oikeudessa
disposal
Jane Marple
Viestit: 1014
Liittynyt: Ke Loka 09, 2013 10:51 pm

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja disposal »

Baboon80 kirjoitti:Disposal, mistä muualta löytyy keskustelua aiheesta?
Esimerkiksi suomi24 tuusula alueella on useampi viestiketju missä saa kuvan ettei ole kylän juorukelloillakaan tietoa epäillystä.
Zetar
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: To Syys 24, 2015 10:31 pm

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja Zetar »

Tämä edellä mainittu valokuvaaja laittoi näköjään Twitteriin uuden päivityksen:

Kaikki ei tiedä, mitä minä tiedän ja näin... #hyrylä #montturock #Camera #video #astalo
Tähtisade
Neuvoja-Jack
Viestit: 510
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 5:37 pm

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja Tähtisade »

Zetar kirjoitti:Tämä edellä mainittu valokuvaaja laittoi näköjään Twitteriin uuden päivityksen
Kaikki ei tiedä, mitä minä tiedän ja näin... #hyrylä #montturock #Camera #video #astalo
Mahtaa olla julkisuudenkipeä tapaus tämä kaveri.

Outoa kieltämättä, ettei epäillyn nimi ole jo vuotanut. Ehkäpä tosiaan siis alueelle vasta hiljattain päätynyt.
wonderland
Hetty Wainthropp
Viestit: 455
Liittynyt: To Joulu 05, 2013 2:57 pm

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja wonderland »

Zetar kirjoitti:Tämä edellä mainittu valokuvaaja laittoi näköjään Twitteriin uuden päivityksen:

Kaikki ei tiedä, mitä minä tiedän ja näin... #hyrylä #montturock #Camera #video #astalo
Ihme vihjailua. Onkohan nähnyt jotakin järkyttävää, mutta poliisi kieltänyt kertomasta julkisuuteen. Ilmeisesti jotakin on tullut nähtyä ja järkyttyneenä tarve puhua näkemästään, siltä vaikuttaa.
" Heikoin lenkki, hänen sydämensä, petti. Se oli ajan kysymys." - Laiho oikeudessa
Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Zetar kirjoitti:Tämä edellä mainittu valokuvaaja laittoi näköjään Twitteriin uuden päivityksen:

Kaikki ei tiedä, mitä minä tiedän ja näin... #hyrylä #montturock #Camera #video #astalo
Kaikki ei tiedä, mikä on vastuuviranomaisen ja Twitterin ero... No - ministerithän tässäkin suhteessa ovat kansaa opettaneet. Toivottavasti tieto (jos tarina on totta) on nyt oikeassa paikassa, eikä kollektiivisen tyhmyyden teknologisella alustalla. #debiili #vedättäjä #huomiohuora
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
Avatar
Sheriffi McCloud
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: Ma Maalis 16, 2015 3:19 pm

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja Sheriffi McCloud »

Chikatilo kirjoitti:
Zetar kirjoitti:Tämä edellä mainittu valokuvaaja laittoi näköjään Twitteriin uuden päivityksen:

Kaikki ei tiedä, mitä minä tiedän ja näin... #hyrylä #montturock #Camera #video #astalo
Kaikki ei tiedä, mikä on vastuuviranomaisen ja Twitterin ero... No - ministerithän tässäkin suhteessa ovat kansaa opettaneet. Toivottavasti tieto (jos tarina on totta) on nyt oikeassa paikassa, eikä kollektiivisen tyhmyyden teknologisella alustalla. #debiili #vedättäjä #huomiohuora
Hyvin sanottu.
100 % samaa mieltä.
wonderland
Hetty Wainthropp
Viestit: 455
Liittynyt: To Joulu 05, 2013 2:57 pm

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja wonderland »

Chikatilo kirjoitti:
Zetar kirjoitti:Tämä edellä mainittu valokuvaaja laittoi näköjään Twitteriin uuden päivityksen:

Kaikki ei tiedä, mitä minä tiedän ja näin... #hyrylä #montturock #Camera #video #astalo
Kaikki ei tiedä, mikä on vastuuviranomaisen ja Twitterin ero... No - ministerithän tässäkin suhteessa ovat kansaa opettaneet. Toivottavasti tieto (jos tarina on totta) on nyt oikeassa paikassa, eikä kollektiivisen tyhmyyden teknologisella alustalla. #debiili #vedättäjä #huomiohuora
No kyllä varmasti tuon perusteella poliisi on jo ollut tuohon tyyppiin yhteydessä, ellei tyyppi itse. On voinut jotain poikkeuksellista löytää tai nähdä. Valokuvaajilla on tapana tarkkailla ympäristöä melko tarkasti, ja katseellaan oikein hakea kaikenlaista tavanomaisesta poikkeavaa ja kiinnittää huomiota tavanomaisesta poikkeavaan, koska yleensä sellaista myös kuvataan eli jos tulee vastaan jokin outo esine, juurikin valokuvaaja saattaa kiinnostua ja mennä sitä tutkimaan lähempää. Ihan normaalia, että ihmisillä on tarve puhua ja kertoa kokemastaan, jos jotenkin järkyttyy. Nykyään some tarjoaa sellaiseenkin väylän, jos on muutenkin paljon somessa ja sitä kautta yhteydessä toisiin ihmisiin.
" Heikoin lenkki, hänen sydämensä, petti. Se oli ajan kysymys." - Laiho oikeudessa
Jaakko Terävä
Harjunpää
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:16 am
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja Jaakko Terävä »

Olikohan murhamies samassa baarissa kuin missä uhri oli ennen kamalaa kuolemaansa?
Elämässä on mielenkiintoisia asioita enemmän kuin mitä on aikaa niihin perehtymiseen
Zetar
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: To Syys 24, 2015 10:31 pm

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja Zetar »

Jaakko Terävä kirjoitti:Olikohan murhamies samassa baarissa kuin missä uhri oli ennen kamalaa kuolemaansa?
Baarin omistaja tämän ainakin kumosi.
Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Nainen murhattiin kadulle Tuusulassa

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Zetar kirjoitti:
Jaakko Terävä kirjoitti:Olikohan murhamies samassa baarissa kuin missä uhri oli ennen kamalaa kuolemaansa?
Baarin omistaja tämän ainakin kumosi.
Murhamiestähän ei vielä edes tiedetä. Saattoi olla murhanainenkin. Tai siltä väliltä. Tai molemmat.

Joku käveli terveyskeskuksen ohi ja takaisin - palatessa tosin ilmeisesti edesmenneen laukku makanaan. Joku on pidätetty.

Baarin omistaja ei mielestään ole nähnyt laukun kanssa kävelevää tyyppiä.

Onneksi nyky-Suomessa harvoin lynkataan.
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
Vastaa Viestiin