Axl Smith kuvasi salaa seksikumppaneitaan

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Axl Smith kuvasi salaa seksikumppaneitaan

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Axl Smith joutui poliisikuulusteluun - epäillään seksinauhojen kuvaamisesta salaa

Keskiviikko 9.3.2016 klo 21.14

Juontaja kertoo asiasta Youtube-videolla.
https://youtu.be/BGZItD2m_jA

The Voice of Finland -ohjelmastakin tuttu juontaja Axl Smith jakoi keskiviikkona Jook Joint TV -Youtube-kanavalla videon, jossa hän kertoo joutuneensa poliisin kanssa tekemisiin.

- Tämä tulee olemaan varmaan mun koko elämäni surullisin postaus, Axl sanoo.

Axl kertoo, että video on kuvattu 2. maaliskuuta, ja että hän on juuri päässyt poliisikuulusteluista.

- Vietin yön sellissä, mua syytetään salakuvaamisesta.

Mies sanoo olevansa sokkitilassa ja ahdistunut. Tapahtumat juontavat juurensa ajoille, kun Axl Smith aloitti työn MTV-kanavalla 19-vuotiaana.

Axlin mukaan Peter-kollega oli seurustellut manipuloivan naisen kanssa. Nainen oli väittänyt, että Peter on raiskannut hänet. Nainen oli halunnut harrastaa Peterin kanssa kovakouraista seksiä.

- Voitte vain kuvitella, mitä sitten tapahtui. Oli totuus vastaan naisen tarina ja ruhjeilla olevat kasvot. Tai siis kaula.

Lehdet ja yleisö teilasivat Peterin, ja hän menetti työpaikkansa MTV-musiikkikanavalla. Peter joutui myös vankilaan. Poispääsyn jälkeen Peterin elämä lähti alamäkeen, ja Axl kertoo kuulleensa, että Peter lopulta joi itsensä hengiltä.

- Yksi mun mentoreista ja parhaista ystävistä oli poissa.

Kuva
Axl Smith. (IL ARKISTO)
Axl Smith kertoo, että noista Tukholman-vuosista lähtien hänen kotonaan on ollut valvontakamerat, jottei hän joutuisi samanlaiseen tilanteeseen kuin Peter. Axl sanoo tiedostavansa, että hänkin on julkisuudenhenkilö.

- Jos näin kävisi, mulla olisi todistusaineistoa, joka puolustaisi mun tapausta. Ja se on ainoa syy, miksi mulla on videovalvontaa kotona.

Axl sanoo, että videovalvonta on tehnyt hänen olonsa turvalliseksi. 1. maaliskuuta poliisit olivat saapuneet Axlin toimistolle ja veivät hänet kuulusteluun.

- Tiedän, kuka on syytöksen laittanut vireille, hän on nainen, jota olen tapaillut ja joka ilmeisesti haluaa mulle pahaa. Ongelmana tässä kuviossa on se, että syytös pitää omalla tavallaan paikkansa.

Axl ei tiennyt, ettei omassa kodissa voi olla videovalvontaa.

- Ei voi pitää huolta sitä kautta omasta turvallisuudesta. Vaan jokaiselle, joka mun luona on ollut, heille olisi pitänyt kertoa, että heitä mahdollisesti kuvataan. Tilanne on nyt eskaloitunut hirveäksi, mua syytetään seksinauhojen kuvaamisesta.

Kukaan ei ole nähnyt Axlin kuvaamia materiaaleja.

- En luonnollisesti tekisikään sellaista. Eihän siinä olisi mitään järkeä. Se olisi mulle ja mun uralle kauhein mahdollinen tilanne. En tekisi sellaista kenellekään muulle enkä haluaisi sellaista tapahtuvan itselleni.

Kuulusteluista päästyään Axl oli lähettänyt viestin asianomaisille eli naisille, joita hän on Suomessa olonsa aikana tapaillut. Hän kertoi Peterin tarinan ja pyysi anteeksi.

- Kirjoitin, ettei ole mitään hätää ja mitään materiaalia ei ole heistä ulkona, kukaan ei ole sitä nähnyt ja otan täyden vastuun.

- Olen oppinut virheestäni, olen pahoillani tästä tapauksesta ja teen kaikkeni, että sinä ja kaikki muut tulevat muistamaan minut sellaisena kuin olen, hyväntahtoisena ja positiivisena.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Pula-aho
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 1:58 pm

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja Pula-aho »

Ihan samalle tasolle ei vielä yllä nämä kootut tuhannen ja yhden yön sadut Axl Smithillä mitä sillä vanhemmalla muslimilla englannissa, joka väitti vahingossa kaatuneensa 18-vuotiaan tytön sisään niin, että siemennestettä löytyi reisiltä ja oikeus englannissa uskoi.

Toivottavasti muslimi pistetään linnaan, onhan nämä mä 17v, en tiennyt, menin yli seksuaalisen rajan satuilut jo niin nähtyjä Suomessakin.

Ei ehkä jakanut videoita Eurooppaan, mutta lähi-idästä varmaankin löytyy.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kyllä tuo nyt on yksi älyttömimpiä selityksiä mitä voi olla, ei kai kukaan täysi-ikäinen voi olla niin ääliö että ei tietäisi salanauhoittamisen varsinkin makuuhuoneessa olevan kiellettyä, ja vaikka ei tietäisi sen olevan kiellettyäkään niin luulisi jo oman järjen ja moraalin sanovan että se ei ole oikein, ja että siitä tulisi vieraille kertoa viimeistään siinä vaiheessa kun homma menee seksin puolelle.
Axl:n "julkisuuden henkilönä" varsinkin luulisi tietävän että tästä on olemassa myös ennakkotapauksia ainakin rapakon takaa jossa on käräjöity makuuhuonetouhujen salakuvaamisesta.

Ilman tuota tarinaa Petteri-poloisesta voisi vielä ajatella että ehkä Axelilla ei nyt sentään siellä makuuhuoneessa kameraa ollut, mutta kun tyyppi menee kertomaan selityksenä tuon Peterin tarinan, niin se toisaalta osoittaa että kamera taisi olla juurikin siellä makuuhuoneessa minne normaali ihminen nyt ei ehkä ihan ensimmäisenä sitä kotinsa valvontakameraa laittaisi.

Varmaan mukava yllätys kaikille niille naisystäville saada vuosien jälkeen viesti jossa kerrotaan että "Hei mulla oli muutes valvontakamera nauhottamassa makuuhuoneessa sillon kun paneskeltiin, mut en tiennyt että siitä olis pitäny sulle kertoa, ei kai se haittaa?"

Halkokauppias
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Joulu 14, 2012 12:35 am

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja Halkokauppias »

Löytääkö kukaan tätä Peterin tarinaa mistään?
Kyllähän tuon Axl:n olisi pitänyt heittää koko nimi kehiin jotta uskottavuus säilyisi.
Oma mielipide on että paskapuhetta eikä jatkoon...jatkoa ilmeisesti seuraa jos on kotietsintääkin mahdollisesti tehty?

Marinanne
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: La Kesä 13, 2015 7:27 pm

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja Marinanne »

Pula-aho kirjoitti:Ihan samalle tasolle ei vielä yllä nämä kootut tuhannen ja yhden yön sadut Axl Smithillä mitä sillä vanhemmalla muslimilla englannissa, joka väitti vahingossa kaatuneensa 18-vuotiaan tytön sisään niin, että siemennestettä löytyi reisiltä ja oikeus englannissa uskoi.

Toivottavasti muslimi pistetään linnaan, onhan nämä mä 17v, en tiennyt, menin yli seksuaalisen rajan satuilut jo niin nähtyjä Suomessakin.

Ei ehkä jakanut videoita Eurooppaan, mutta lähi-idästä varmaankin löytyy.
Kiitos tästä aiheeseen liittyvästä kommentista! ^^

Avatar
Kalistinpää
Hetty Wainthropp
Viestit: 473
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:16 pm

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja Kalistinpää »

Halkokauppias kirjoitti:Löytääkö kukaan tätä Peterin tarinaa mistään?
Kyllähän tuon Axl:n olisi pitänyt heittää koko nimi kehiin jotta uskottavuus säilyisi.
Oma mielipide on että paskapuhetta eikä jatkoon...jatkoa ilmeisesti seuraa jos on kotietsintääkin mahdollisesti tehty?
Ainoa Euroopan alueella toiminut Peter-niminen VJ minkä pintapuolisella kaivelulla löysin, on edelleen hengissä oleva saksalainen Peter Imhof. Kollegastahan Axl puhuu, mutta voihan sinällään kyseessä olla mikä tahansa MTV:n mikinpitelijä, tai taiteilijanimi. Axl aloitti MTV Nordicilla 2004.
Tuossa noita VJ-listoja selailtavaksi:
http://gutenberg.us/articles/list_of_mtv_vjs
https://en.m.wikipedia.org/wiki/MTV_Nordic#Presenters
Viimeksi muokannut Kalistinpää, To Maalis 10, 2016 12:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Oderint dum metuant -

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

damfin kirjoitti:Kyllä tuo nyt on yksi älyttömimpiä selityksiä mitä voi olla,
ei kai kukaan täysi-ikäinen voi olla niin ääliö että ei tietäisi salanauhoittamisen varsinkin makuuhuoneessa olevan kiellettyä, ja vaikka ei tietäisi sen olevan kiellettyäkään niin luulisi jo oman järjen ja moraalin sanovan että se ei ole oikein, ja että siitä tulisi vieraille kertoa viimeistään siinä vaiheessa kun homma menee seksin puolelle.
Axl:n "julkisuuden henkilönä" varsinkin luulisi tietävän että tästä on olemassa myös ennakkotapauksia ainakin rapakon takaa jossa on käräjöity makuuhuonetouhujen salakuvaamisesta.

Ilman tuota tarinaa Petteri-poloisesta voisi vielä ajatella että ehkä Axelilla ei nyt sentään siellä makuuhuoneessa kameraa ollut, mutta kun tyyppi menee kertomaan selityksenä tuon Peterin tarinan, niin se toisaalta osoittaa että kamera taisi olla juurikin siellä makuuhuoneessa minne normaali ihminen nyt ei ehkä ihan ensimmäisenä sitä kotinsa valvontakameraa laittaisi.

Varmaan mukava yllätys kaikille niille naisystäville saada vuosien jälkeen viesti jossa kerrotaan että "Hei mulla oli muutes valvontakamera nauhottamassa makuuhuoneessa sillon kun paneskeltiin, mut en tiennyt että siitä olis pitäny sulle kertoa, ei kai se haittaa?"
100% samaa mieltä.

Naurettava selitys. Nyt meni nice guy -imago tältä jätkältä niin että rysähti.
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

sine qua non

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja sine qua non »

IS kirjoitti:
Tiedän, kuka on syytöksen laittanut vireille, hän on nainen, jota olen tapaillut ja joka ilmeisesti haluaa mulle pahaa. Ongelmana tässä kuviossa on se, että syytös pitää omalla tavallaan paikkansa.
Axl Smith tai koko tämä juttu ei muuten kiinnosta, mutta mistä nainen on saanut tietää, että häntä on Smithin asunnossa kuvattu, jos kuvaaminen on kerran ollut salaista. Smithiltä itseltään vai ehkä kuitenkin "kolmannelta osapuolelta"? Vaikka Smith vakuuttaakin, että kukaan muu ei ole kuvamateriaalia nähnyt, niin onhan hän saattanut jollekin kaverilleen kertoa, että hänellä on tämmöttisiä kotivideoita, ja sana on levinnyt. Vai onko nainen bongannut itse salakameran/t Smithin kämpästä?

Leisure Suit
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2013 4:18 pm
Paikkakunta: Hki FiN

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja Leisure Suit »

Ylläolevaan - ei kuvaaminen ole välttämättä ollut salaista. Siellä on kamerat varmaan ollu joka huoneessa ja ne huomaa joka huomaa. Sitä ei vain ole kerrottu missään.

Mun sympatiat menee Axl Smithille näillä tiedoilla. Mike Tyson myös asennutti kamerat makkariin kun syytteitä paukkui oikealta ja vasemmalta.

Halkokauppias
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Joulu 14, 2012 12:35 am

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja Halkokauppias »

Kalistinpää kirjoitti:
Halkokauppias kirjoitti:Löytääkö kukaan tätä Peterin tarinaa mistään?
Kyllähän tuon Axl:n olisi pitänyt heittää koko nimi kehiin jotta uskottavuus säilyisi.
Oma mielipide on että paskapuhetta eikä jatkoon...jatkoa ilmeisesti seuraa jos on kotietsintääkin mahdollisesti tehty?
Ainoa Euroopan alueella toiminut Peter-niminen VJ minkä pintapuolisella kaivelulla löysin, on edelleen hengissä oleva saksalainen Peter Imhof. Kollegastahan Axl puhuu, mutta voihan sinällään kyseessä olla mikä tahansa MTV:n mikinpitelijä, tai taiteilijanimi. Axl aloitti MTV Nordicilla 2004.
Tuossa noita VJ-listoja selailtavaksi:
http://gutenberg.us/articles/list_of_mtv_vjs
https://en.m.wikipedia.org/wiki/MTV_Nordic#Presenters
Ei löydy ei. Ainakaan minun kielitaidolla ja googlen käytöllä.
Ja jos näin on herra Axl todennut niin pakko siitä jotain on löytyä?
Lehdet ja yleisö teilasivat Peterin, ja hän menetti työpaikkansa MTV-musiikkikanavalla. Peter joutui myös vankilaan. Poispääsyn jälkeen Peterin elämä lähti alamäkeen, ja Axl kertoo kuulleensa, että Peter lopulta joi itsensä hengiltä.
Taitaa olla Axl kaulaansa myöten paskassa ja nyt sitä tulee jo ulos suustakin.

Leisure Suit
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2013 4:18 pm
Paikkakunta: Hki FiN

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja Leisure Suit »

Vois veikata et kyseessä on tää tyyppi:

http://www.nytimes.com/2015/10/28/arts/ ... s.com&_r=1

Avatar
Kalistinpää
Hetty Wainthropp
Viestit: 473
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:16 pm

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja Kalistinpää »

Leisure Suit kirjoitti:Vois veikata et kyseessä on tää tyyppi:

http://www.nytimes.com/2015/10/28/arts/ ... s.com&_r=1
Mahdollista. Tsekkailin tuota jo aiemmin, mutta mitään Axliin tai Axlin tarinaan linkittävää ei löytynyt (päihdeongelmaa lukuunottamatta). Ei sovi oikein ajallisestikaan.
- Oderint dum metuant -

Halkokauppias
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Joulu 14, 2012 12:35 am

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja Halkokauppias »

Tähän kun vielä lasketaan se että Axl on ollut suoriuttamassa varusmiespalvelustaan 2005 alkuvuodesta 9kk niin ei sovi ei ja aloitti työskentelyn 2004 toukokuussa MTV Nordicilla.

Leisure Suit
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2013 4:18 pm
Paikkakunta: Hki FiN

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja Leisure Suit »

Halkokauppias kirjoitti:Tähän kun vielä lasketaan se että Axl on ollut suoriuttamassa varusmiespalvelustaan 2005 alkuvuodesta 9kk niin ei sovi ei ja aloitti työskentelyn 2004 toukokuussa MTV Nordicilla.
Miksei sovi? 2000-luvun puolivälissä Peter muutti takaisin amerikkaan. Sen jälkeen ei infoa olekkaan. Mikä viittaa että jokin eristäytyminen on tapahtunut.

Halkokauppias
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Joulu 14, 2012 12:35 am

Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan

Viesti Kirjoittaja Halkokauppias »

Ei löydy Peter ainakaan seksirikollisista Ison Veden takaa.
Tiedä sitten jos on saanut tuomion Briteissä onko rekistöröityminen pakollista?

Vastaa Viestiin