Madeleinen tapaus ( ketju 2)
Lisäyksenä vielä: sillä ei ole hevon kukkasen merkitystä istuiko Tanneri koko illan pöydässä vaiko ei, hän näki miehen tulleessaan tuohon pöytään.
Koska tyttöä ei ole löytynyt, parasta olisi keskittyä etsimään kuljettajaa, niin tämä juttu selviäisikin joskus. Muratista on ollut hyvä aloittaa, ja tästä onkin jo siirrytty tähän hänen tyttöystäväänsä, joten toiveita on, että asia etenee.
Tähän en sitten kaipaa mitään propagandavastausta.
Koska tyttöä ei ole löytynyt, parasta olisi keskittyä etsimään kuljettajaa, niin tämä juttu selviäisikin joskus. Muratista on ollut hyvä aloittaa, ja tästä onkin jo siirrytty tähän hänen tyttöystäväänsä, joten toiveita on, että asia etenee.
Alethes doksa meta logu
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
¨^
Tätä on tullut sanottua useaan kertaan,en tiedä miksi kaikuu kuuroille seinille,vaikka tästä on ollut selvää tietoa alusta alkaen.
Mielipide vääristely taitaa olla taidelaji ja Tannerin tekemiset tai kertomiset eivät sovi siihen pirtaan,minkä mukaan kangas ja kuva halutaan virittää.
Tätä on tullut sanottua useaan kertaan,en tiedä miksi kaikuu kuuroille seinille,vaikka tästä on ollut selvää tietoa alusta alkaen.
Mielipide vääristely taitaa olla taidelaji ja Tannerin tekemiset tai kertomiset eivät sovi siihen pirtaan,minkä mukaan kangas ja kuva halutaan virittää.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Mistä puhut?
Sanoit, että "hän näki miehen tulleessaan tuohon pöytään". Varmaan näki siinä montakin miestä. Ketä miestä tarkoitat?Sirpa kirjoitti:Lisäyksenä vielä: sillä ei ole hevon kukkasen merkitystä istuiko Tanneri koko illan pöydässä vaiko ei, hän näki miehen tulleessaan tuohon pöytään. >>
Jos tarkoitat "sieppaajaa", Tanner kylläkin puhui aivan toisin tuossa BBC:n panoraamaohjelmassa. (Olen sen itse katsonut pariin kertaan ja tarkistanut vielä toistenkin tekemistä muistiinpanoista.) Siinä Jane selvästi kertoi lähteneensä pöydästä ennen alkupalojen tuontia ja olleensa menossa asunnolleen. Silloin hän näki miehiä: Gerryn, Wilkinsin ja kiireisen lasta kantavan miehen.
Aiemmin Jane tosin kertoi toisin. Miksi arvelet hänen muuttaneen kertomustaan?
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
-
silentservice
- Sabrina Duncan
Onko sinulla kaksi videota, joissa Tanneri itse puhuu ristiriitaisesti tästä?Minulle sopii ihan kumpi kävelysuunta tahansa! Järki käteen, x-tine, jos poliisilla olisi kaksi ristiriitaista lausuntoa tästä, Tanner olisi jo raudoissa, tai nimetty arquidokseksi kuten Murat.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Tammi 08, 2008 6:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Heille maksetaan siitä
Kun metodo3 saa joka kuukausi Maddie-säätiötä 50.000,- , niin kyllä siitä voi jotain maksaa avustajillekin. Onhan Metodo3 kertonut etsivänsä yhteyshenkilöitä jopa mafiasta/ rikollisjärjestöistä.cicero kirjoitti: >>.... Kyse on siis siitä että porukassa on yksi henkilö jolla on tietoa tuosta toiminnasta ja joka osaa pistää homman käyntiin. Mitchell osaa ja tietää samoin Gerryn sukulaiset ja tuo maddyn sivusto onkin heidän ylläpitämänsä...lisäksi tarvitaan aluksi pari ammattilaista jotka tarkistavat yhteisöön haluavien intressejä...suurin osa näistä trolleista ovat siis hyvin organisoituja vapaaehtoisia...>>...![]()
Madeleine on mitä ilmeisemmin kuollut tuolla hotellihuoneessa ja gerry silmissään tuleva poliittinen ura on halunnut sen salata vaimonsa kanssa. Häntä auttaa siinä hyvin maddy-fundista palkkaa käärivä isoveli perheineen...Metodo3 sopii juttuun kuin nyrkki silmään sillä tämän tyyppinen toiminta kuuluu heidän pääasialliseen toimentuloonsa ei niinkään kadonneiden lasten etsiminen. Madeleine fund ei ole esittänyt julkisuudessa mitään kuitteja tai muutakaan mistä näkisi mihin nopeasti hupeneva fundin rahasto on kulumassa. Tuohon ei pitäisi olla mitään esteitä jos rahat menevät sinne minne niiden sanotaan menevän....
Nyt olisi luvassa muutama miljoona lisää, jos Madeleinen tapauksesta tehtäisiin elokuva. (Tästä oli uutinen, Mitchelliäkin siinä siteerattiin, mutta se jo peruttiin.)
Madeleine on ollut tuottoisa tapaus: Vanhemmat saivat maksetuksi huippukallista taloaan, Metodo3 on saanut uudet hienot toimitilat, monet ihmiset ovat saaneet hyväpalkkaisia hommia, myös näille vapaaehtoisille maksetaan ihan mukavia palkkioita. Toimittaja, joka tekee myönteisen jutun, saattaa saada kivan pikku lahjankin. Ja joku jolla on kova halu päästä julkkikseksi, on todellakin onnistunut.
Ei vain ole tytöstä löytynyt muuta jälkiä kuin ruumiskoirien haistamat.
Viimeksi muokannut X-tine, Ke Tammi 09, 2008 3:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Heille maksetaan siitä
Tästä olisi kiintoisaa lukea lisää!X-tine kirjoitti:
Nyt on tulossa muutama miljoona lisää, kun Madeleinen tapauksesta tehdään McCannien toivoma elokuva.
edit. löytyi!: http://www.guardian.co.uk/uk_news/story ... e_continue
Ei tosin ole vielä tuon jutun mukaan diiliä tehty... Muista jutuista varmaan käy ilmi, että sopimukset on tehty ja muutama miljoona on tulossa, koska Madeleinen tapauksesta tehdään McCannien toivoma elokuva.
Onko tämä pelkkää spekulaatiota? Vai löytyisikö nyt vihdoin jostain kirjoittamastasi faktaa?Toimittaja, joka tekee myönteisen jutun, saattaa saada kivan pikku lahjankin.
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ti Tammi 08, 2008 7:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tuolla välissä oli mielenkiintoinen kysymys siitä, että ellei tyttöä tai ruumista löydetä, voitaisiinko ajatella, että tappo olisi silti tapahtunut esim. tuossa huoneistossa. Annan tähän suoran ja rehellisen vastauksen.
- Kyllä muiden mielestä. Minun mielestä ei.
Jos seuraava kysymyksesi kuuluisi: miksi vastaan näin? Vastaan siihenkin jo etukäteen, etten aio siihen kysymykseen antaa vastausta.
- Kyllä muiden mielestä. Minun mielestä ei.
Jos seuraava kysymyksesi kuuluisi: miksi vastaan näin? Vastaan siihenkin jo etukäteen, etten aio siihen kysymykseen antaa vastausta.
Alethes doksa meta logu
Täältä löytyy
Tannerilla on VIISI erilaista tarinaa. Mutta eihän se ole mikään syy pistää Tanneria rautoihin!Sirpa kirjoitti:Onko sinulla kaksi videota, joissa Tanneri itse puhuu ristiriitaisesti tästä?Minulle sopii ihan kumpi kävelysuunta tahansa! Järki käteen, x-tine, jos poliisilla olisi kaksi ristiriitaista lausuntoa tästä, Tanner olisi jo raudoissa, tai nimetty arquidokseksi kuten Murat.
Versiot löytyvät esimerkiksi täältä:
http://www.mccannfiles.com/id48.html
videoita alkukesältä:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6694275.stm
ja tuo BBC:n panoraama, missä on Jane Tannerin seikkaperäinen kuvaus (=viides versio):
http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid ... ue&bbcws=2
Aineistoa riittää.
Kyselepä muilta
Olet niin ahkerasti arvostellut Portugalin poliisia, että jokin järjestö, jonka intresseissä olisi saattaa poliisin toiminta kyseenalaiseksi ja naurunalaiseksi, saattaisi jotain sinulle jonkin kivan pikku kannustusstipendin antaakin. Eiköhän liksaa makseta niissä hommissa ahkeruuden ja tulosten mukaan? Mitä jos kysyisit M3:lta, olisiko sillä tietoa?Sirpa kirjoitti:Sinäkin voit x-tine kertoa, että missä sitä aikaisemmin kysymääni koulutusta saakaan? (Vois olla tarves meikäläisellekin.) Onko siinä hyvät liksat?![]()
<<
Mulla ei ole videoita
Minulla ei ole videoita. Katson videot netistä.Sirpa kirjoitti:Vastaa suoraan esittämääni kysymykseen: onko sinulla kaksi videota, joissa Tanner itse selittää asian omin sanoin kahdella eri tavalla? Vastausvaihtoehdot on: kyllä tai ei.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Jos Tanner oli kerran Katen luottoystävä kuten joku sanoi,niin miksi hän ei mennyt yhdessä Katen kanssa asuntoon,jos Kate jonkun sananmukaan teki lapselle jotain.Miksi hän olisi tyytynyt keksimään tarinoita miehestä,senkin tarinan hän kertoi ensin niinkuin se hänelle parhaiten sopi,jonka jälken muutti kertomustaan.Miksi hän ei pöytään takaisin mennessään kertonut tästä jutusta,vaan omien sanojensa mukaan oli hämmentynyt yms.
Todella outoa käytöstä.
Itse uskon hänen liittyvän tavalla tai toisella asiaan,spekulaatiota kuitenkin,kuten aina
x-tine,portugalin poliisissa ei mahda olla niinkään suuria salaisuuksia,kun vain ehkä aloitekyvyttömyys.
Mitä tulee johonkin muuhun maahan,voidaan olla jo toista mieltä.
Tässä aikaisemmin kerroin seuranneeni mielenkiintoisia linkkejä,joita jotkut tänne toistavat kuin pyhää raamattua,en voi olla kuin ihmettelemättä sitä vanhempien mustamaalaamisen määrää.Todella mielenkiintoista luettavaa toki,edelleenkään en jaksa linkkiä laittaa
Todella outoa käytöstä.
Itse uskon hänen liittyvän tavalla tai toisella asiaan,spekulaatiota kuitenkin,kuten aina
x-tine,portugalin poliisissa ei mahda olla niinkään suuria salaisuuksia,kun vain ehkä aloitekyvyttömyys.
Mitä tulee johonkin muuhun maahan,voidaan olla jo toista mieltä.
Tässä aikaisemmin kerroin seuranneeni mielenkiintoisia linkkejä,joita jotkut tänne toistavat kuin pyhää raamattua,en voi olla kuin ihmettelemättä sitä vanhempien mustamaalaamisen määrää.Todella mielenkiintoista luettavaa toki,edelleenkään en jaksa linkkiä laittaa
Totuus on tarua ihmeellisempää