Pelottavat/järkyttävät tapahtumat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Aavatulio
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Loka 01, 2013 10:17 pm

Re: Pelottavat/järkyttävät tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Aavatulio »

En tiedä lasketaanko järkyttäväksi mutta pelottava tämä ainakin oli:
Olin siis yksin kotona yötä, porukat oli mökillä enkä jaksanut mennä mukaan. Valtasin vanhempien makkarin siis ja koska siellä on kombo tv + iso sänky + tallentava digiboksi + yli 600 jaksoa simpsoneita niin siinähän mun ilta kului sitten. Joskus yöllä ehkä yhden aikaan olin katsonut jakson, jossa on Lady Gaga joka koittaa muistaakseni saada lisan itsetuntoa korkeammalle. Siinä Lisan ikkunan alla on porukkaa jotka muodostaa kännykän valolla silleen hienosti lauseen tyyliin "You're nice/the best/tmv".
Ei siinä sit vielä mitään. Kattelin jakson loppuun ku huomasin sinisen valon vilkkuvan ikkunaa vasten selkeästi ulkoapäin, se telkkari on nimittäin sellasessa asennossa, ettei voisi edes heijastaa ikkunaan. Sain kauheen sydärin, mut en uskaltanut mennä katsomaan kun vasta sen jakson loputtua. Ei siellä ketään ollut, ja samalla hetkellä muistin, että just siinä ikkunan alla on työmaakin vielä.
Kävin sit vähän ylikierroksilla ja se valvotti mua kolmeen asti. Olin just nukahtamassa kun mun puhelin alkoi soida. Mun soittoääni on vielä sellanen semikammottava keskellä yötä (kyseessä siis tämä.) Katoin ja näytöllä lukee vaan "No caller ID" eli siis tuntemattomasta soitti. No ekalla kerralla vastasin, mut sieltä kuului vaan sellasta ääntä, kun mä olisin soittamassa jollekin. Siis niinkun mä vastasin ja toisesta päästä kuului rauhallinen tuuttausääni. Löin sit luurin korvaan mutta tää soittaja soitti valehtelematta ainakin kymmenen kertaa.
Ei muuten nukuttanut loppuyönä pahemmin..
Nothing lasts forever except you and me
Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Pelottavat/järkyttävät tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Ulkona liikkui henkilö. Elettiin keskitalvea ja lunta satoi reippaasti näkyvyyden haittaamiseksi. En löytänyt enää hahmoa. Yritin etsiä sitä. Yllättäen tajusin katsovani henkilöä suoraa silmiin. Hän seisoi ikkunan takana ja hän löi minua lasin läpi kirveellä päähän.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3147
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Pelottavat/järkyttävät tapahtumat

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Oli 14 päivää kevätpäiväntasauksesta taakse päin.
Äitini oli tehnyt leipää, ja kehoitti minua tulemaan syömään.
Haistatin vitut.
Menin nukkumaan, mutta tasan kello 02;36;21 heräsin siihen, että kuulin ääntä, joka voi tulla vain ja ainoastaan kerrostalon kokoisesta leivästä.
Pomppasin pystyyn, avasin ikkunan, ja näin, kuinka talon kokoinen leipä liiskaa naapurin tätin ja hänen koiransa.
Ajattelin, että parempi, kun unohdan koko homman, ja menin maate.

Aamulla se helvetti vasta pääsikin valloilleen: Äiti oli saanut psykoosin, ja söi mikroaaltouunin kaskadia. Itkien. Lattialla. Alasti.

Silloin ajattelin, että olisi vaan pitänyt mennä syömään, kun äiti käskee.

Nyt olen terapiassa, enkä ole koskaan voinut paremmin.
it's my car !
Ierika.Sus
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Pe Marras 15, 2013 10:06 pm

Re: Pelottavat/järkyttävät tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Ierika.Sus »

Oltiin kaverin kanssa jotain 12-13 vuotiaita kun katsottiin iltamyöhällä telkkarista jotain kauhuleffaa. (tai oikeastaan mä katsoin ja selostin kaverille, joka oli haudannut naamansa tyynyyn :lol: ) No, anyway leffa loppuu siihen kun sarjamurhaaja kävelee lierihatussa ja pitkässä pompassa sikarihuulessaan ihmispaljouteen kadulla ja katoaa sinne.

Koska oltiin pahiksia ja vanhemmat olivat jossain, päätimme mennä kaverin kanssa parvekkeelle tupakalle. Kuinka ollakkaan, siellä pimeässä vesisateessa ulkona, parin kymmenen metrin päässä meidän parvekkeesta seisoi katulampun alla mies lierihatussaan, pomppa päällä, poltteli sikaria (tai tupakkaa) ja katseli meitä. Voi hemmetti että säikähdettiin!! :shock:
Homō hominī lupus est.
Vastaa Viestiin