Nimenomaan näin. Somalit ovat afrikassakin vihatuin ja halveksituin kansa. Kansa, jonka sivistyksen taso on lähellä nollaa, kansa, joka ei halua tehdä töitä, opiskella jne. Ainoa, mihin pystyvät on ryöstely ja raiskaaminen. Niin omassa maassaan kuin maissa, jonne ovat tulleet loisimaan.SYLWAR kirjoitti:Kukapa tässä ei "rasisti" olisi, jos pilkkuja ryhdytään viilaamaan. Minä en erityisemmin pidä Somaleista ja se johtuu puhtaasti siitä, että se porukka käyttäytyy todella röyhkeästi joka paikassa kuvitellen omistavansa koko puoli maapalloa. Todellisuudessa moni Afrikkalainenkaan ei sulata Somaleja juuri samasta syystä. Minun puolesta koko sen porukan voisi lähetää vaikka Etelänavalle aukomaan kitaansa pingviineille. Kyseinen porukka sikailee siihen malliin, että siitä saa sen kuvan, kuin jokainen Afrikkalaista alkuperää oleva olisi samaa maata. Ja jos näiden nokkamiehenä Suomessa toimivan Husun oleellisin sanoma on pääpiirteitteittän "syö paskaa ja kuole pois", se kertoo myös siitä, mitä sakkia se loppuporukkakin on.
Turvan värillä ei ole minulle väliä tässäkään kohtaa kusipää on kusipää vaikka olisi vihreä tai oranssi naamavärkiltään.
Ja jos Husu on ns. parempaa ainesta, niin se vasta kertookin jotain. Syököön paskaa ja kuolkoon- ihan hänen omia sanojaan lainatakseen.
Somalien työllisyys on suomessa ja muuallakin euroopassa 5-20% ja se kuvaa tätä loismassaa hyvin. Jos kymmeniä vuosia maassa olleet, eivät pysty edes työllistymään, se johtuu vain laiskuudesta ja äärimmäisestä tyhmyydestä.
Onneksi vihdoinkin Somalia on julistettu virallisesti turvalliseksi maaksi ja yksikään sompanssi ei saa enää turvapaikkaa.