Banacekille
Nämä kyllä kuulostavat tosi hassuilta, en minä ainakaan ole tällaisia litterointeja missään nähnyt: Banacek
"Anu huijjaa!", "Tuu autoon!", "HANNU!" ja "UOLEVI!".
Auer on kyllä itse lausunut Joutsenlahdelle 2.12.2006, että on voinut kuulla Jukan ehkä, siis mahdollisesti sanonvan nimen Hannu, mutta et kyl hän varmaan huus et Annu ku mua kutsutaan sillä nimellä.
UOlEVI:a taas on joku joskus pohdiskellut nauhalta kuuluvan (U)-o-l-e äänhädyksen tilalle tai selitykseksi. Auer itse on ehdottanut tuohon kohtaan jotain, että 'olen voinut sanoa että TUOLEI tai jotain.
Tuonne olen koonnut joitain 'uole'-selityksiä,
Auerin antamia (U)-O-L-E sanan selityksiä , 2009 - 2013 jne...etp:stä ynnä muualta, päivämäärät ja lähteet olen kertonut, osa tuonne lainaamistani on peräisin täältä minfosta. Niin että lainaillaan nyt vuoroin sieltä ja täältä jne edestakaisin.
En väitä mitään uole-sanasta. Minusta se vain on alusta asti kuulostanut aika käskevään sävyyn sanotulta, naisen äänellä. Tiedän, että liikkeelle on pantu joitain muokattuja nauhaversioita, sellalsia, joissa ko äännähdystä on vaimennettu, että jotkut eivät kuule äännähdystä varmaan vieläkään.
En sitä tosiaan itsekään heti huomannut, kun ne muut aika karseat äänet veivät päähuomion ensikuulemiskerroilla. Mutta kun laittoi paussin ja kuunteli uudelleen siitä äännähdyksen alusta erikseen, niin kyllähän se siellä kajahtaa.
Ja onhan se älytön sana siellä kesken kaiken, jos se olisi käsky 'kuole'. Ymmärtää, ettei sitä ensimmäiset nauhotteen kuuntelijat, poliisit ja tutkijat (joista ensimmäinen litteroija taisi olla Matti Mäkinen vaikka ei ihan tuon alan asiantuntija olekaan) tuoreeltaan kyenneet tajuamaan, kun heillä oli käsitys ulkopuolisesta tekijästä annettuna heti alkuun.