Tämä palsta riittää tähän keskusteluun

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Hyvät konsta ja skoone.

Mitä te yritätte ja kenelle todistaa pilkkaamalla miunua ja kirjoituksiani tuolla tavalla.

Ei minun olisi mitenkään vaikeaa teistäkään pilkkakirveitä kirjoittaa, mutta tunnen olevani sellaisen yläpuolella.

Jotain tuo kyllä kertoo teistä ihmisinä.

Olen tehnyt tässä maassa ja maailmalla monenkinlaista työtä, niin stunttia kuin liikemiehenä kauppoja, omistanut vaateliikkeen tehnyt vähän kaikenlaista, mihin en usko teidän koskaan alentuvan.

Se, että kirjoittelen myös lapsille opettavia eläinsatuja ei kait ole paha asia.

Olen ollut usein myös televisiossa, siellä "toisellakin puolen kuvaruutua", jos ymmärrätte ja fiksuina ruotsalaisina tietenkin ymmärrätte.

Myös tämä Bodomin murhamysterio kiinnostaa, koska tunnen uhrien kärsineen tässä asiassa vääryyttä, kun juttua ei ole saatu ratkaistua.

Olen itse jo tehnyt muutaman kokeen itse, jotka ovat auttaneet minua ymmärtämään muutamaa seikkaa paremmin ja aion tehdä myöskin sen naaraushomman ensi kesänä, jos olen siinä kunnossa, sillä olen sairastellut viime viikkoina ja ollut myös leikkauksessa.

Onnettomuusteoria on kaiketi jo kaatunut mahdottomuuteensa, joten sitä minun ei kait tarvitse tehdä.

Vaikka murhat eivät koskaan minun ansiostani ratkeaisikaan, niin olen kuitenkin tehnyt niiden ratkaisemiseksi jotain konkreettista, niinpä kysynkin teiltä, mitä olette itse tehnyt asian eteen muuta, kuin pilkanneet toisia kirjoittajia?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Paavo Pesusieni ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Minä diggaan Paavo Peusientä, lastenohjelmahan se on.
Mutta että Superhessu olisit sama persoona ? Diggaan, Ok.
Musta Paavo on OK, eikä siihen liity rasismia, fasimia tai mietelmää pesusienen oikeuksista merenpohjalla ravintoladuunarina tai sankarina.
Merivuokko onkin sitten eri juttu, varsinainen satutäti.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti: Nämä kirjoitukset eivät sovi tälle palstalle, mutta minä en tätä alkanut, joten hyvää yötä.
Kukahan tämän sitten kirjoitti?

Philip Marlowe

Lähetetty: Pe Tam 25, 2008 4:27 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Ei näillä kulmilla lumienkeleitä tehdä, korkeintaan mutaenkeleitä.

Suomessa ryöstetään mummojen rahat, mutta Ruotsissa kaikki on toisin.

Jonkun doupingkäry on pientä hurrien raharyöstöjen rinnalla, joten pitkät ilkkuvat naurut länsinaapuriin.

Meillä kait saatiin ne Turussa Suomen Pankin ryöstäneet tyypit kiinni, tai ainakin suurimman osan.

--------------------

Ja hessu, sinun kanssasi ei todellakaan voi keskustella, joten en kommentoi enää kirjoituksiasi.
Muista lähdekritiikki!
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti: .....
Myös tämä Bodomin murhamysterio kiinnostaa, koska tunnen uhrien kärsineen tässä asiassa vääryyttä, kun juttua ei ole saatu ratkaistua.
.....
Tässä tapauksessa tuo asenne on monien kohdalla johtanut "väkisin synnytettyyn varmuuteen" siitä, kuka on tuon teon tehnyt, ja kyseisen henkilön vähän verhoiltu tai aivan suora syyttäminen. Eikä tuon asenteen muuttamiseen näytä auttavan mitkään todisteet tai todennäköisyydet.

Tuo on tietysti väärin ja rumaa, että loukkaavia ilmaisuja käyttäen syytetään henkilöä sellaisista teoista, joita hänen epäillään tehneen, mutta oikeudessa on todettu, että mitään todisteita ei ole olemassa. Sensijaan oikeudenkin mukaan näyttää todennäköiseltä, että paikalla on ollut ulkopuolisia. Syytettynä ollut on todettu syyttömäksi. Mielestäni ei pidä ottaa oikeutta omiin käsiin, ja ryhtyä tuomariksi, vaikka todisteita ei ole. Ottakaa nyt huomioon sekin mahdollisuus, että tekijä on todella ulkopuolinen.

Ulkopuoliseen tekijään ovat vahvasti uskoneet mm.:
*Antti Salonen, HS:n veli
*P.Pirinen
*T.Ratinen
*A.Toivola
*Olavi Kivilahti
*Palo
*Paloaro
*Stenbäck
*60-luvun tutkijat

Eri lähteissä on mainittu, että alueella on nähty "2 kalastajaa", jotka eivät ole ilmoittautuneet poliisin kehotuksista huolimatta. He ovat edelleen teillä tietymättömillä. Eikö ole tullut mieleen, että siinä meillä ovat ne kaksi tämän jutun päätekijää, ja he ovat vielä tunnistamatta. Vain ahvenet ovat jääneet rantakiville. Kyllä minä epäilen vahvasti tuota tahoa. Sensijaan todisteita NG:tä vastaan ei ole löytynyt vaikka on etsitty suurennuslasien kanssa. Nuo "2 aikamieskalastajaa" on koko jutun avain. Kun selviää, ketä olivat nuo oudot kalastajat, selviää todennäköisesti koko juttu.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Kalastajat

Kalastajat olivat kummankin kertomuksen mukaan Arska ja Risto.
Surmista Arska kertoi tapelleensa ja ettei usko kenenkään jääneen henkiin sanatarkasti seuraavan lausuen:"kun minä otan maasta kiven ja lyön sillä päähän, siitä ei kyllä kukaan enää nouse".
Erikseen kuultuna Risto mainitsi asiasta vain sen, että Arska olisi ollut asialla yksin. Ja lisäsi, ettei puhuta.
KRP:llä on tämä asia ollut tiedossa jo yli 10 vuotta.
8)
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
awa
Angus MacGyver

Re: Kalastajat

Viesti Kirjoittaja awa »

Wagner kirjoitti:Kalastajat olivat kummankin kertomuksen mukaan Arska ja Risto.
Tuohan olisi helppo tarkistaa. Gustafssonhan kertoi näiden kalastajien kanssa heittäneensä huulta. Tosin muisti palasi vasta poliisikuulusteluissa -04. Mutta tarkasti Gustafsson kaverit muisti - tuntomerkkeineen ja kalansaaliineen.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine

awa kirjoitti:
Tuohan olisi helppo tarkistaa. Gustafssonhan kertoi näiden kalastajien kanssa heittäneensä huulta. Tosin muisti palasi vasta poliisikuulusteluissa -04. Mutta tarkasti Gustafsson kaverit muisti - tuntomerkkeineen ja kalansaaliineen.
Tuohon Gustafssonin mielikuvaan ei voi luottaa. Se on tullut esiin vasta 2000-luvulla, ja voi olla esim. eri aikaan sattunut ja vain mielikuva. Se ei ole enää luotettava. Sillä mielikuvalla ei voi todistaa enää mitään.

On hän silti voinut nähdä nuo kaksi aikamieskalastajaa. Tarvittaisiin muita todisteita.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
Epäodennäköistä, että kyseessä olisivat samat kalstajat, jotka Nisse näki illalla. Missä sitten yöpyivät, vai kalastivatko illasta aamuun? Nyt Awa logikka-tumakkeesi on taas pahasti tukossa. Laita Raamattu syrjään ja ota kunnon tömsyt.
Sariola
Horatio Caine

Täällä moni melko avoimesti on sitä mieltä, että tekijä oli sittenkin NG itse. Itse asiassa moni faktatieto puhuu sitä vastaan.

On minullakin oma ehdokas, ja saattaa olla poliisillakin, mutta taitaa olla tilanne sellainen, että mitään kunnon todisteita ei tekijää vastaan ole esittää. Silloin ei mahda mitään. Todisteet ovat aikojen kuluessa kadonneet. Kadonneet tavarat on viety melko kauas ja poltettu tai haudattu maahan. Tekijä ei liene kovin kaukaa! :? 8)
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sariola kirjoitti: On minullakin oma ehdokas, ja saattaa olla poliisillakin, mutta taitaa olla tilanne sellainen, että mitään kunnon todisteita ei tekijää vastaan ole esittää. Silloin ei mahda mitään. Todisteet ovat aikojen kuluessa kadonneet. Kadonneet tavarat on viety melko kauas ja poltettu tai haudattu maahan. Tekijä ei liene kovin kaukaa! :? 8)
Sariola rakas. Uskotko minua, jos sanon, että tämä juupas eipäs -keskustelu ei koskaan muuta suuntaansa ilman ajatuksia muista tekijöistä. Eli alahan laulaa, ketkä ovat ehdokkaasi ja millä perusteella? Ts. annas tulla illan kulku ja teoria, koska nehan ovat kaiken a ja o jotta voidaan edes miettiä mahdollista syyllistä ja alibin pitämistä.
Sariola
Horatio Caine

Loka kirjoitti: .....
Eli alahan laulaa, ketkä ovat ehdokkaasi ja millä perusteella? Ts. annas tulla illan kulku ja teoria, koska nehan ovat kaiken a ja o jotta voidaan edes miettiä mahdollista syyllistä ja alibin pitämistä. .....
Ei asia ole noin yksinkertainen. Aihe on liian arka. Jos oletetaan, että tekijä on vielä elossa, niin pitää olla varovainen, mitä täällä esittää.

Ehkä esitän epäilykseni suoraan KRP:lle. Sehän ottaa vastaan vihjeitä. Tässä on se huono puoli, että meillä keskustelijoilla ei ole kaikkia niitä tietoja, joita on poliisilla. Todennäköisesti poliisi voi sulkea pois ehdottomalla varmuudella joitakin ehdokkaita. Siksi mitään varmaa ei voi sanoa. Kannattaa muistaa, että myös käräjäoikeus piti hyvin mahdollisena, että tekijä on ulkopuolinen. Toinen merkittävä seikka on, että niitä keskiniemessä nähtyjä miehiä (noin klo 4) ei ole voitu tunnistaa, vaan siihen on väkisin yritetty sijoittaa SB ja NG. Nämä miehet eivät ole vetoomuksista huolimatta ilmoittautuneet. OK on niinikään nähnyt miehen poistuvan tapahtuma-alueelta kriittisenä ajankohtana. Myöskään tämä mies ei ole ilmoittautunut. Minä epäilen, että nuo havainnot ovat tärkeitä, ja että nuo kaksi miestä eivät ole NG ja SB. Noissa havainnoissa on hyvin voinut olla kysymyksessä henkilöitä, jotka ovat sekaantuneet tähän juttuun. Se merkitsisi, että tekijöitä on kaksi. Tuo OK:n havainto saattaa koskea toista noista miehistä. Ehkä joku esine oli unohtunut paikalle ja se piti käydä poistamassa jälkikäteen. Huom! "liikkui kiireisesti". Mihinkäs miehellä oli kiire?
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Voithan sinä vihjeen aivan hyvin poliisille antaa ja katsoa johtaako se mihinkään.

Ei poliisi sinua linnaan pistä, jos vihjeen heille annat, voivat tarjota munkkikahvit ja saat vielä sen vihjepalkinnon, jos homma johtaa pidätykseen.

Ilmoita oitis tietosi poliisille, mitä sitä panttaamaan, kyllä poliisi sen puolestasi tutkii.
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

Loka kirjoitti: ... jotta voidaan edes miettiä mahdollista syyllistä ja alibin pitämistä.
Lähes kaikki alibit ovat todellisuudessa vain poliisin tiedossa, eikä ole selvää mille ajalle ne ovat. Jos esim. murhat olisivat sattuneet jo illalla, niin koko alibipinon pitäisi mennä uudelleentarkasteluun, ts. käymään jonkin asiaan perehtyneen tutkijan pään kautta. Jos epäiltyjä on ollut seitsemänkymmentä ja kolmisenkymmentä on tunnustanut niin monen alibi tulee ikuisesti jäämään uudelleenvarmistamatta näin pitkän ajan jälkeen. Lisäksi ovat kaikki ne, jotka eivät eri syistä ole koskaan edes olleet epäilyksen alla, eikä alibia ole yritettykään tarkistaa. Mutta, jos jollakin on hyvä ehdokas, ja perustelut, niin siitä vaan poliisin puheille. Luultavasti tulee vastattavaksi myös kysymys, että miten Te nyt vasta tämän tiesitte?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

teemu kirjoitti:
Loka kirjoitti: ... jotta voidaan edes miettiä mahdollista syyllistä ja alibin pitämistä.
Lähes kaikki alibit ovat <blablabla>
Kiesus.
Miten tarpeelista olisikaan perustaa Murhainfi.con -palstan yhteyteen Turhainfo.com ?
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

[quote="WagnerMiten tarpeelista olisikaan perustaa Murhainfi.con -palstan yhteyteen Turhainfo.com ?[/quote]

Kannatetaan, vai muutetaanko heti M :lol: T:eeksi? :o
Muista lähdekritiikki!
Vastaa Viestiin