Ärrkele, moderaattorin toveri

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Riukiu
Jack Bauer
Viestit: 938
Liittynyt: Ke Touko 27, 2015 6:55 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Riukiu »

ViperFace on kyllä tämän palstan turhin ja silkan paskan jauhaja. Jo on otsaa syytellä jotain toista asiasta. Muutenkin on outoa, että öyhötys ei tarkoittaisi rasmuslaisia antivasisteja ja heidän tunnetusti säkenöivää ulosantiaan.

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Juu, käärmenaaman kannattaisi katsella peiliinsä, että mikä onkaan oman tuotannon taso ennen kuin alkaa muita arvostelemaan. ViperFacen anti tälle palstalle on täysi nolla, nil. Pelkkää kitinää ja lautamiespuhetta joka ketjussa.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ei liene kenellekään enää epäselvää onko Ärrkele moderaattorin toveri vaiko ei, kun moderaattorit valehtelevat antavansa minulle ja Ärrkeleelle viikon bannia, mutta toinen vain kirjoittelee ja toinen saa kaksi viikkoa :mrgreen:

Avatar
vakiviina
Frank Drebin
Viestit: 396
Liittynyt: Pe Maalis 10, 2017 12:25 pm

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja vakiviina »

Radiopuhelin kirjoitti:Ei liene kenellekään enää epäselvää onko Ärrkele moderaattorin toveri vaiko ei, kun moderaattorit valehtelevat antavansa minulle ja Ärrkeleelle viikon bannia, mutta toinen vain kirjoittelee ja toinen saa kaksi viikkoa :mrgreen:
Ei modetkaan jaksa kuunnella tuollaista naurettavaa kitinää päivästä toiseen,modet tekivät oikean päätöksen ja sillä selvä,vasikoinnista rangaistiin :lol:

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

vakiviina kirjoitti: Ei modetkaan jaksa kuunnella tuollaista naurettavaa kitinää päivästä toiseen,modet tekivät oikean päätöksen ja sillä selvä,vasikoinnista rangaistiin :lol:
Sinähän kirjoittelet suht uutena nimimerkkinä kuin vakikäyttäjä konsanaan. Melkein 7 viestin päivätahtia, vähän Ärrkeleen lailla silloin kun sillä on mania päällä

Voin kertoa sulle salaisuuden, en vasikoinut ketään. Eikä täällä muutenkaan vasikoinnista rangaista vaan siitä että päihittää ryssätrollit väittelyssä, eihän nimimerkki Ärrkelekään saa banneja vaikka vasikoi viestejäni jatkuvati kun ei osaa argumentoida vastaan. Mutta se on ihan ok koska hän on kertonut että hänellä on aivovamma. Tätä et ehkä "uutena" nimimerkkinä tiennyt?

Laitan sulle näytille myös kuvan viestistä milloin Ärrkeleen olisi moden mukaan pitänyt olla bannissa mutta eipä ollut. Kuvassa lisäksi lautamiestekstiksi luokiteltavaa materiaalia eli kuva jolla pyritään vain provosoimaan. Sopii siis otsikon aiheeseen kuin lada ryssälle ja viljalaarit putinille. Oot "tuore" nimimerkki, niin ehkä et vielä tiedä että Ärrkele nauttii täällä moderaattoreiden suojeluksesta ja saa suoltaa matu- ja ryssäpropagandaansa suht vapaasti :mrgreen:

Kuva

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:Ei liene kenellekään enää epäselvää onko Ärrkele moderaattorin toveri vaiko ei, kun moderaattorit valehtelevat antavansa minulle ja Ärrkeleelle viikon bannia, mutta toinen vain kirjoittelee ja toinen saa kaksi viikkoa :mrgreen:
Sait turhasta ruikutuksesta ja vasikoinnista bannia ja nyt vituttaa? :D
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:Voin kertoa sulle salaisuuden, en vasikoinut ketään.
Vasikka, vasikka. Raukka ruipelo vasikka radiopuhelin. :mrgreen:
Radiopuhelin kirjoitti:Mutta se on ihan ok koska hän on kertonut että hänellä on aivovamma. Tätä et ehkä "uutena" nimimerkkinä tiennyt?
Taitaa sinulla olla aivovamma kun hallusinoit tätä samaa tarinaa joka ketjussa.
Radiopuhelin kirjoitti:Laitan sulle näytille myös kuvan viestistä milloin Ärrkeleen olisi moden mukaan pitänyt olla bannissa mutta eipä ollut.
Edelleen jatkat hallusinoimistasi tällaisilla järjettömillä viesteillä. Mistäs sinä tiedät milloin minä olen ollut bannissa, jollet ole itse "moderaattorin toveri"?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Ei liene kenellekään enää epäselvää onko Ärrkele moderaattorin toveri vaiko ei, kun moderaattorit valehtelevat antavansa minulle ja Ärrkeleelle viikon bannia, mutta toinen vain kirjoittelee ja toinen saa kaksi viikkoa :mrgreen:
Sait turhasta ruikutuksesta ja vasikoinnista bannia ja nyt vituttaa? :D
No ei oikeastaan, kävi selväksi että tämän ketjun otsikko ei valehtele :D
Ärrkele kirjoitti: Edelleen jatkat hallusinoimistasi tällaisilla järjettömillä viesteillä. Mistäs sinä tiedät milloin minä olen ollut bannissa, jollet ole itse "moderaattorin toveri"?
Katsoin päivän väärin. minun kaksiviikkoinen alkoi 8. päivä ja jos sinun viikko alkoi samana päivänä niin nyt kävi virhe. Minä katsos osaan myöntää jos valehtelen :) Mutta kuva sopi kuitenkin ketjun aiheeseen, lautamiesasiaahan se oli eikä siitä tainnut banneja napsua yllätäen moderaattorin toverille

Käyhän sinäkin tuolla myöntämässä valehtelusi :mrgreen:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 45#p810264

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:Katsoin päivän väärin. minun kaksiviikkoinen alkoi 8. päivä ja jos sinun viikko alkoi samana päivänä niin nyt kävi virhe. Minä katsos osaan myöntää jos valehtelen :) Mutta kuva sopi kuitenkin ketjun aiheeseen, lautamiesasiaahan se oli eikä siitä tainnut banneja napsua yllätäen moderaattorin toverille
Eli teit virheen taas. Missä on sanottu minun bannini alkaneen 8. päivä? Itse asiassa olet niin vainoharhainen, että syytät palstan ylläpitäjiäkin jo jostain salaliitosta. :D
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: Missä on sanottu minun bannini alkaneen 8. päivä?
"Tehdään silläviissiin, että saatte molemmat rauhoittua viikon verran" On loogista että ne olisi samana päivänä aloitettu moderaattorin viestin perusteella, tämä voi olla tietysti vaikea hahmottaa jos on aivovamma. Mutta hankala todellakin tietää koska näkihän sen tuosta, että sulla on eri säännöt täällä

Joko kävit myöntämässä propagandasi ja valehtelusi? viewtopic.php?f=20&t=23212&start=45#p810264

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:
Ärrkele kirjoitti: Missä on sanottu minun bannini alkaneen 8. päivä?
"Tehdään silläviissiin, että saatte molemmat rauhoittua viikon verran" On loogista että ne olisi samana päivänä aloitettu moderaattorin viestin perusteella, tämä voi olla tietysti vaikea hahmottaa jos on aivovamma. Mutta hankala todellakin tietää koska näkihän sen tuosta, että sulla on eri säännöt täällä
Syytät siis moderaattoreita siitä, että olen mielestäsi kirjoitellut ko. bannin aikana? Mikään ei tue harhaista salaliittoteoriaasi. Ymmärrän toki jos sinulla on hahmotusvaikeuksia mainitsemistasi syistä.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: Syytät siis moderaattoreita siitä, että olen mielestäsi kirjoitellut ko. bannin aikana? Mikään ei tue harhaista salaliittoteoriaasi. Ymmärrän toki jos sinulla on hahmotusvaikeuksia mainitsemistasi syistä.
Aivovammasi selkeästi haittaa luetun ymmärtämistäsi. Pyydä jotain kaveria tulkkaamaan jos ei itseltäsi onnistu

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:
Ärrkele kirjoitti: Syytät siis moderaattoreita siitä, että olen mielestäsi kirjoitellut ko. bannin aikana? Mikään ei tue harhaista salaliittoteoriaasi. Ymmärrän toki jos sinulla on hahmotusvaikeuksia mainitsemistasi syistä.
Aivovammasi selkeästi haittaa luetun ymmärtämistäsi. Pyydä jotain kaveria tulkkaamaan jos ei itseltäsi onnistu
Jankutat vain tuosta aivovammasta, mutta nyt näyttää siltä, että kärsit itse sellaisesta, niin sekavaa antisi on ollut täällä. Minun banni alkoi 8. päivä ja loppui 15. päivä. Huutelit modeketjussa minun kirjoitelleen täällä bannin aikana. Olet aika sekaisin. :D
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti: Jankutat vain tuosta aivovammasta, mutta nyt näyttää siltä, että kärsit itse sellaisesta, niin sekavaa antisi on ollut täällä. Minun banni alkoi 8. päivä ja loppui 15. päivä. Huutelit modeketjussa minun kirjoitelleen täällä bannin aikana. Olet aika sekaisin. :D
Itsehän tässä jankutat aivovammoissasi asiasta jonka jo sinulle avasin, mutta en voi mitään jos et ymmärrä lukemaasi aivovammasi takia. No tässä vielä uudestaan, jos se menisi toistolla perille: "Katsoin päivän väärin. minun kaksiviikkoinen alkoi 8. päivä ja jos sinun viikko alkoi samana päivänä niin nyt kävi virhe." ja sitten vielä:

Käyhän sinäkin tuolla myöntämässä valehtelusi:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 45#p810264

Mikä siinä muuten on niin vaikeaa sinulla käydä myöntämässä valehtelusi? Aivovamman syy?

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:
Ärrkele kirjoitti: Jankutat vain tuosta aivovammasta, mutta nyt näyttää siltä, että kärsit itse sellaisesta, niin sekavaa antisi on ollut täällä. Minun banni alkoi 8. päivä ja loppui 15. päivä. Huutelit modeketjussa minun kirjoitelleen täällä bannin aikana. Olet aika sekaisin. :D
Itsehän tässä jankutat aivovammoissasi asiasta jonka jo sinulle avasin, mutta en voi mitään jos et ymmärrä lukemaasi aivovammasi takia. No tässä vielä uudestaan, jos se menisi toistolla perille: "Katsoin päivän väärin. minun kaksiviikkoinen alkoi 8. päivä ja jos sinun viikko alkoi samana päivänä niin nyt kävi virhe." ja sitten vielä:

Käyhän sinäkin tuolla myöntämässä valehtelusi:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 45#p810264

Mikä siinä muuten on niin vaikeaa sinulla käydä myöntämässä valehtelusi? Aivovamman syy?
Eli olit taas väärässä ja nyt jankutat siitä. Ei tässä ole mitään uutta, koska olet aina väärässä kun taas minä olen oikeassa.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Vastaa Viestiin