En jaksa uskoa että Otus tosissaan ajattelee, että Dubailainen nainen tapetaan jos hän suutelee yleisellä paikalla. Eiköhän tuo ollut lähinnä sellainen kärjistys. (Otus saa korjata jos näin ei ollut) Itse en myöskään tosissani usko että näin kävisi.Marsalkka kirjoitti: Näytit esimerkiksi hyväksyvän Otuksen käsityksen, jonka mukaan "paikallinen nainen olisi varmaan mestattu.." Tämä ei pidä paikkaansa.
Ja mikäli kuvani Dubaista on vääristynyt, niin sitten se on. Totesinhan jo, että kuulopuheiden ja median perusteella olen oman kuvani Dubaista luonut sillä en ole siihen sen paremmin tutustunut. Ja totean vielä kerran senkin, ettei minulla ole mitään Dubaita vastaan. Kulttuurit ovat omanlaisiaan ja Dubain kulttuuri sopii varmasti loistavasti juuri Dubailaisille.
Mihin pyrit tällä kaikella? Tai ymmärrän että haet takaa sitä kuinka media luo haluamansa kuvan asioista painottamalla tiettyjä juttuja ja jättämällä kertomatta tiettyjä juttuja, mutta se nyt ei mielestäni ole mikään newsflash. Niin tehdään jatkuvasti, ja ne joilla on parempaa tietoa pitävät oman kuvansa, ne joilla ei ole uskovat joko mediaa, ottavat selvää itse jos kiinnostaa ja muodostavat oman käsityksensä tai sitten pitävät oman alkuperäisen kuvansa tai ihan mitä vaan. Median voima on ihmeellinen ja se on, kuten sanoit, kyllä mielenkiintoinen aihe. Ja jos Dubai on lähellä sydäntäsi, niin ymmärrän miksi taistelet sen puolesta