Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Yavanna
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 1:16 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

Tämä saattaa nyt nostaa mekkalaa, mutta itsellä oli tuossa pitkä tauko, etten käynyt täällä juuri ollenkaan. Nyt kun olen taas aktivoinut, niin olen huomannut, että sivustolle on pesiytynyt aika rasistista porukkaa ja se pistää ärsyttämään tai oikeammin se, millä tavoin nämä rasistiset tapaukset tuovat mielipiteensä julki. Osalla se nimittäin menee lähellä sitä rajaa, että menisi laittomuuksien puolelle ja käsittääkseni minfon säännöissä luki, että tämmöset oli kiellettyjä. Hassua sitten, kun niihin ei kovin hanakasti olla puututtu ja osa viesteistä, vaikka ehkä ollaan puututtu on jätetty tuonne roikkumaan.

Tämä ei ole enää se minfo, johon aikoinani tutustuin ja tein tunnukset. Sen minä haluaisin takaisin, enkä paikkaa, jossa trollipeikkoset ja muut lapset saavat huudella rasistisia kommenttejaan miten sattuu.

Ja joo, pistin jo yhden ilmon tuon yhden kuvatopicin kuvasta, joka oli ainakin minun mielestän hyvän maun ja minfon sääntöjen vastainen. Mutta jostain syystä sen oli annettu olla tuolla.

En ole suvakki, mutta en myöskään hyväksy rasismia millään lailla. On meillä parempia ja rakentavampiakin keinoja saada asiat toimimaan, kuin vihapuheet puolin ja toisin. Typerää ja lapsellista käytöstä molemmilta puolilta sanon minä. Saisitte hävetä.
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

^ Samaan asiaan ovat muutkin kiinnittäneet huomiota, mutta ilmeisesti ylläpito on ajat sitten valinnut linjansa. Linja näkyy tietysti palstalle pesiytyneiden yhden asian kirjoittajien floodauksen sallimisena ja mm. siinä, että minfon etusivulla on linkki "uutissivustolle", jossa jaetaan uusnatsien, MV-median ja muiden hörhöjen artikkeleita.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain

Avatar
Yavanna
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 1:16 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

Pitäisiköhän harkita sitten rikosilmoituksen tekoa tästä foorumista, koska kuten jo mainitsin, noi vihapuheet ja rasistiset jutut alkaa olla viittä vaille laittoman rajalla ja jos minfon ylläpito ei halua tekemisiin viranomaisten kanssa, niin ois syytä tehdä se ryhtiliike ja puuttua tohon rasistiseen huuteluun nyt, eikä vasta sitten kun niin sanotusti on jo paskat housussa.
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Minua ärsyttää nämä rasismia hokevat ja R-ilmoituksella uhkailevat nahjukset. Toivon että ylläpito poistaa automaattisesti nämä hourailijat ja että poliisi veisi heidät lääkärin arvioitaviksi.

Mitä rasismiin tulee, on se täydellinen kummajaisuus että uhri ei voi olla muu kuin neekeri tai vastaava. Suomalaisiin kohdistuva rasismi ei ole lähellekään niin iso rikos kuin esim. neekeriksi kutsuminen.

Jos on edes perussivistys hallussa, tietää esim. Rhodesian. Se oli kaunis, loistavasti toimeen tullut maa jonka neekerit pilasi. Historia kun kertoo meille suoraan mitä virheitä ei kannata tehdä, ja sitä kautta voimme surutta todeta että esim. pakolaistoiminta tuli lakkauttaa.

Ei ole Suomen etu elättää keskimäärin 1000 kuukautta elävää Abu Hassania tai Abdi Muhammedia, koska heistä ei ole meille kuin haittaa. Me osaamme itsekin ajaa taksia ja linja-autoa, kiitos vaan!

iRakkien tekemä "ruokakin" on vain tukusta ostettua massatuotannossa tuotettua teurasjätettä ja Hollannissa tehotuotannolla kivivillassa kasvatettua tomaattia jonka geenimanipulaatio on lähellä avaruustiedettä. Tuo tomaatti on vain keino tuoda jäähdytettyä vettä pitsan sekaan. iRakkien valmistama pitsa on sekoitus rasvaa ja taikinaa jonka seassa on teurasjätettä ja jäähdytettyä vettä. Sitä kun vedät Coca-Colan kanssa kurkusta alas ja maksat vielä mokomasta moskasta 12 euroa niin ei voi muuta todeta kuin verovilpin tapahtuneen. Harva iRakkien rasvataikinaluola kun laittaa jokaisen taikinapiirakan verolle. Sillä kun ei ole mitään väliä saatko kuitin. Usein et saa :lol:

Vielä tälle rasisminhuutelijalle: Sinä ressukka puhuisit venäjää ilman Natsi-Saksaa joka on sinun hyvinvointisi kehto. Ilman taitavia kokoomuspolitiikkoja sinut joukko-raiskattaisiin neekerien toimesta keskellä Helsinkiä, mutta vielä on poliisi sinua suojelemassa. Et vain typeränä ihmisenä ymmärrä asiaa.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3643
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Monella aiemmalla nikillään ikibannin saanut rentona, jonka mielestä lievä pahoinpitely on raskaampi rikos kuin raiskaus. Ja jonka mielestä jokainen joka ei varauksetta ole hänen kanssaan samaa mieltä on Venäjän kätyri.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...

rentona
Armas Tammelin
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Maalis 13, 2017 11:34 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja rentona »

Rescuer kirjoitti:Monella aiemmalla nikillään ikibannin saanut rentona, jonka mielestä lievä pahoinpitely on raskaampi rikos kuin raiskaus. Ja jonka mielestä jokainen joka ei varauksetta ole hänen kanssaan samaa mieltä on Venäjän kätyri.
Kannattaa kurkistaa peiliin ja käydä vaikka lääkärin juttusilla, jos toisen faktoihin perustuvat mielipiteet aiheuttavat noinkin voimakkaan tunnereaktion.Auttaisiko jos jättäisit ryssän valemedioiden lukemisen vähäksi aikaa? :mrgreen:

Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Kannattaisiko sun käydä tumputtamassa suurimmat paineet ulos?Vai onko kalukin rentona?Sähän teet ittestäs ihan pellen! Tai sitten jos oot naaraspuolinen ni työnnä jotain johonkin. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar
Yavanna
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 1:16 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

Dark Tetra kirjoitti:Minua ärsyttää nämä rasismia hokevat ja R-ilmoituksella uhkailevat nahjukset. Toivon että ylläpito poistaa automaattisesti nämä hourailijat ja että poliisi veisi heidät lääkärin arvioitaviksi.
Edelleen, sananvapaus ei ole sama asia, kuin törkeyksien huutelu ja vihapuheet, joita sinäkin näyt viljelevän.
Sulla on oikeus mielipiteisiin, mutta nekin voisi esittää vähän toisella tavoin ja miettiä toistamiseen missä ketjussa niitä huutelee. Niitä ei tarvitse tunkea joka perhanan ketjuun ja jos ei ole mitään muuta annettavaa tälle foorumille, niin sitten voisi samantien olla hiljaa ja mennä muualle jakamaan mielipiteitään.

Ja jos et haukkuisi nahjukseksi, joskin on mullakin sulle pari sopivaa nimitystä mielessä, mutta kohteliaisuussyistä jätän ne toistamatta.

Niin, ja en muuten ole ihan aina tyytyväinen tuohon maahanmuuttopolitiikkaan, mutta mä en silti hyväksy rasismia, enkä rasistisia puheita yhtikäs missään. Sellasilla jutuilla ei saada koskaan mitään hyvää aikaiseksi.

Ennen kuin alat haukkua uskonhihhuliksi tai suvakiksi, niin en ole kumpaakaan, enkä tosiaankaan rasisti. Yritän vaan löytää sen kultaisen keskitien kaiken tän keskellä ja ajatella, että asiat voisi hoitaa fiksummin ja rauhanomaisemminkin, kuin tuollaisella hävettävällä mesomisella ja kiihottamisella kansanryhmää vastaan, joka muuten on rikos, josta voi saada sakkoja tai enimmillään pari vuotta istumista. Noin niin kuin muistutuksena.
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

Yavanna kirjoitti:Edelleen, sananvapaus ei ole
Aivan sama mitä mitä se sinulle on. Heti kun huomaan rasismilässytystä, tuon neekeriasiat esille. Se on minun vastatoimi tuolle rasismihuuhaalle.

Nyt kun otit maahanmuuttopolitiikan esille, se on minun mielestäni toiminut mallikkaasti eikä ole haitannut minua tippaakaan. Minä kun en ole rasisti, suvakki tai mikään muukaan vastaava. Olen erittäin neutraali toisia ihmisiä kohtaan, mutta heti kun alan huomaamaan että aletaan puhumaan rasismista väärällä tavalla, alan kutsumaan neekereitä neekeriksi. Se johtuu puhtaasti siitä syystä, että "rasismi" on joidenkin järkensä menettäneiden toimesta muutettu sellaiseksi, että neekeri on aina uhri vaikka asia on esim. meillä suomessa täysin toisinpäin.

Muistutan että sinä tai kuukaan muukaan ei määrittele sananvapautta tai tuo vihapuhetta rikoslakiin. Vihapuhe kun on täysin tuntematon käsite suomen rikoslaissa. Jos asia sinua kuitenkin niin paljon vaivaa että jaksat alkaa jossakin nettisaitilla mekkaloimaan asian tiimoilta, suosittelen sinua sammuttamaan tietokoneesi.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Ei tainnut mennä Dark Tetran asiallinen ja perusteltu kirjoitus kokonaan kaaleen, pääpointti siis? Miksi ainoat mahdolliset rasistit ja vihapuhujat on suomalaisia? Laajemmin valkoisia. Usein kyse on pelkästään omien etujen suojelusta, sitä mitä myös nämä ei-ikinä-rasistiset kongoidit ja silikaattituulien muuntamat sellaiset tekevät ja vieläpä melkoisella aggressiivisuudella. Suomessa heillä on apunaan hyhy-ämmät(hyödylliset hyllyvät). Voisiko joku poliisijohtaja tai johtava poliitikko(muu kuin J. Halla-Aho) joskus kertoa meille, missä se todellinen ja oikeasti vaarallinen "vihapuhe"-porukka luuraa? Samalla voisivat pähkäillä kuinka pääsisimme heistä pikaisimmalla aikataululla eroon.

Helvetin naurettava termi tuo "vihapuhe". Nauran jollekin, että höhö, sinä hölmö islamisti-irakki tms ja sekö on muka puhetta vihaista, vaikka minua oikeasti huvittaa nuo vääräuskoiset hölmöt. Elämänsä uhraavat uskon alttarille, kävelisivät samalla vetten päällä.

Ei ole kertaakaan uutisoinnissa(muualla kuin viha&valhemediassa) mainittu sitä, että islam on aikamme pahin vihaorganisaatio, somalit ja vastaavat nauravat tälle ymmärtämisen määrälle. Olemme kaikki nähneet kuinka hyvin tuo porukka tänne sopii, ei se ole rasismia todeta, että heistä ei vaan ole kansana Suomen avuksi, ovat ainoastaan saatanallisia säkeitä tuottava taakka. Vai ovatko he ja irakilaiset esim vaan niin saatanan tyhmiä, etteivät ymmärrä olla raiskailematta, vaikka se on kiellettyä myös heidän omissa maissaan. Tai olemaan syyllistymättä muihin rikoksiin selvästi suomalaisia enemmän?

Islamin kohdalla on turha puhua edes pelkästä vihapuheesta, sillä ovat takapajuista ja barbaarista murhaajaporukkaa, jotka yrittävät nyt tuhota länsimaailman pölyttyneellä paskakirjallaan nimeltä koraani, jota kaikki islamilaiset palvovat kuin raamattua. Paitsi, että raamatunheittely on muodikasta, mutta sen paskakirjan heittely johtaa vuorenvarmoihin ikävyyksiin. Kotiisi saapuu kohta poliisi ja muhamatit huutaa että jalla jalla ja kill kill, fatwa fatwa.

Meinasin keksiä islamilaisista jotain kivaa sanottavaa, mutta en keksinyt mitään valetta eli täytyy puhua sitten totta. Asiat taitavat olla niin, ettei islamilaiset ole keksineet mitään muuta hyvää maapallolle viime aikoina kuin joukkomurhat(silloin kun kohdistuvat toisiin muslimeihin ja on täällä liikaa meitä muitakin maapallolla). Mikään islamilainen maa ei ole kunnollinen, vaan ala-arvoinen räkäpaskapaikka, joka yrittää näyttää hienolle ostamalla joka vuosi lentokentälle uudet neonvalot. Ja tämä ei ole yksilöiden vika. Vika on nimenomaan tuossa uskonnossa, joka ei anna edes aasialaisten älykkäiden muslimien kukoistaa. Tilanne on siksi aivan epäreilu ja -toivoinen meille tutummissa maissa, siis niissä mistä ne jannut tänne vaeltaa mölyämään ja vihapuhumaan. Aiheuttamaan siten sitä pelkällä olemassaolollaan.

Oho, vihapuhuessa meni vihamaali ohi tossa pelissä! Erittäin vihainen veto varmaan aattelee pres. rumppa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Noni.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3643
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

rentona kirjoitti:Kannattaa kurkistaa peiliin ja käydä vaikka lääkärin juttusilla, jos toisen faktoihin perustuvat mielipiteet aiheuttavat noinkin voimakkaan tunnereaktion.Auttaisiko jos jättäisit ryssän valemedioiden lukemisen vähäksi aikaa? :mrgreen:
Tuossapa tuon multinikin "faktoihin perustuvaa mielipidettä":
rentona kirjoitti:Raiskauksessakin uhataan, että jos et anna pimppaa/pyllyä niin raiskaan sinut, vai uhataanko väkivallalla? :roll: Kumman uhri kokee tällöin huonompana vaihtoehtona; karva-aarteen luovuttamisen luvattomaan käyttöön vai väkivallan esim. mukiloinnin? :roll:
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...

Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3848
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Yavanna kirjoitti:Pitäisiköhän harkita sitten rikosilmoituksen tekoa tästä foorumista, koska kuten jo mainitsin, noi vihapuheet ja rasistiset jutut alkaa olla viittä vaille laittoman rajalla ja jos minfon ylläpito ei halua tekemisiin viranomaisten kanssa, niin ois syytä tehdä se ryhtiliike ja puuttua tohon rasistiseen huuteluun nyt, eikä vasta sitten kun niin sanotusti on jo paskat housussa.
Paskathan ovat jo housuissa. Aloittaa ketjun mistä aiheesta vaan, niin heti alkaa aiheeseen liittymätön vouhotus. Kokemusta on.

Huuteluun on toki hyvät syynsäkin, ei se nyt aivan vailla pohjaa ole, mutta pientä rajaa nyt sentään...
Kun linkität niin kopioi teksti samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.

rentona
Armas Tammelin
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Maalis 13, 2017 11:34 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja rentona »

Julperi kirjoitti:Kannattaisiko sun käydä tumputtamassa suurimmat paineet ulos?Vai onko kalukin rentona?Sähän teet ittestäs ihan pellen! Tai sitten jos oot naaraspuolinen ni työnnä jotain johonkin. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Varo vaan, etten tule paneen sua perseeseen narttu :mrgreen:

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Olen ehdottomasti samaa mieltä, että aiheeseen liittymättömät ja peusteettomat vedätykset ovat huonoja hommia. Olen havainnut myös sellaista trollausta, että matuhommat vedetään mukaan jonkun hauskana vitsinä, vaikka varmaan haluaisi itse majoittaa sitä porukkaa, jos uskaltaisi ja muut resurssit riittäisivät(esim kaikenlaiset kuoleman akat).

On melkoisen hölmöä myös haukkua kirjoittajia ties miksi pelkästään kirjoitusasun(ikinä ei haukuta kuitenkaan, jos mielipide sama) perusteella. Kertoo melkoisesti kritisoijasta, jos jaksaa moiseen keskittyä, ei ymmärrä sanomaa ja lähtee arvioimaa hlöä kieliasun perusteella. Itse syyllistyny tähän tietääkseni kerran, mutta kamraatti kertoi jotenkin jossain kärsivänsä luki-hommasta. Oma liskoaivo teki silloin alhaisen teon ja arvioi häntä huolettomaksi, vaikka viestiensä perusteella olisi pitänyt tietää paremmin. Terveiset muuten S sinne pikkurapakon toiselle puolen, olet fiksu mies ja arvostan sinua!

Niille, jotka ylistävät kuinka minfo oli aiemmin puhdas keidas, jossa ei ulkomaisia rikollisia haukuttu suosittelen perehtymistä vanhempiin ketjuihin. Pariin olen kommentoinut ja siellä on puhdistusliike tehty. Kannattaa myös miettiä sitä, miksi me jotkut nostamme asiaa esille? Siksikö, että inhoamme ulkomaalaisia ja haluaisimme pahaa heille? Itse olen säännöllisesti tekemisissä ulkolaisten kanssa, taisin joskus pyöriäkin melkoisen paljon maailmalla ihan hyvin kokemuksin, mutta ulkoloisten kanssa en halua olla missään tekemisissä. Minulle riittää se, että muut ovat ja tilastot kertovat sitten kuis meni.

Sen vuoksi en kuitenkaan halua periaatteestakaan alkaa mihinkään avustustyöhön, että sillä rajoitettaisiin radikalisoitumista. Kumpikin ajatus on vieras, enkä halua olla moisen paskasakin kanssa missään tekemisissä. Tarkoitan niitä jotka mahd radikalisoituu ja niitä, jotka heitä ymmärtävät. Kuolen ennemmin.

Ylle olikin tupsahtanut hyvä esimerkki sieltä sairaammasta päästä.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Vastaa Viestiin