Ei ole täältäkään herunut kuin lapsieni isälle *oonpa tylsä*
Mä en oo koskaan...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kyllä voivat, olen feikannu ja jääny kiinni (Väsytti, eukko kännissä ja niin pois päin) eukko sai kyllä uskomattoman raivokohtauksenMariella kirjoitti:Kyllä voivat. Tai en tiedä, mutta niin olen kuullut. No, miehet... Kertokaa? Piste näppäimillä meinaanmaija turjukka kirjoitti:P.S. Mariella, eihän miehet käsittääkseni pysty teeskentelemään orgasmia, niin että heistä kuka tahansa voisi mitätöidä sun pisteesi...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Annie, en ole mäkään koskaan lasketellut. Sori 
Varma piste:
En ole koskaan syönyt
- kokonaista hampurilaista
- kokonaista pizzapalaa
HAHAA! JOEY TO THE WIN!
Jos ei pisteitä muutoin heru, niin näitähän riittää.
Varma piste:
En ole koskaan syönyt
- kokonaista pizzapalaa
HAHAA! JOEY TO THE WIN!
Jos ei pisteitä muutoin heru, niin näitähän riittää.
Viimeksi muokannut joey, Ti Tammi 29, 2008 10:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hah, et vaan salli mulle ylivoimaista voittoaAariel kirjoitti:Uskoisko sua eesjoey kirjoitti:Varma piste:
En ole koskaan syönyt
- kokonaista pizzapalaa
HAHAA! JOEY TO THE WIN!
Jos ei pisteitä muutoin heru, niin näitähän riittää.![]()
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Maija ei ollut pettänyt (tosin se piste meni siltä jo) ja minä en ole koskaan ollut verikokeessa (heitin siihen vielä, että yhden ikävuoden jälkeen, koska vauvana kaikki testataan kuitenkin).Aariel kirjoitti:Mistä te muka pisteet ootte saaneet? *epäiliö*VoDKa kirjoitti:Hähä. Ollaan maijan kanssa siis ainoat pisteillä tällä hetkellä.Ja onhan tässä vielä aikaa kun joku tulee ja ei myöskään ole..
Mä en oo koskaan maistanut enkä koskenut lipeäkalaa, en edes sitä pakettia.
En minäkään ole lipeäkalapaketteja hiplannut saatika sisältöä maistellut, ei pistettä.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.