Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1781
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Kissankello kirjoitti: Miksi minun tarvitsisi sopia mitään sinun kummallisten kuvitelmiesi kanssa? Miten kuvittelet, että minä voisin todistaa, etten ole joku, joka en ole, mutta jonka sinä kuvittelet minun olevan? Eipä sillä että tarvitsisikaan todistella, usko mitä tykkäät. :roll:
Kaikki lähti ihan itsestäsi. Eli siitä, kun väitit paranoid?:lla olevan toinenkin nikki täällä.
Nyt alat vääristelemään muiden kirjoituksia ihan urakalla. Syytä siihen en osaa ymmärtää. Saattaa syy olla lääkityksessä. Tai sienissä.

Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

WalkingDisaster kirjoitti:
Kissankello kirjoitti: Miksi minun tarvitsisi sopia mitään sinun kummallisten kuvitelmiesi kanssa? Miten kuvittelet, että minä voisin todistaa, etten ole joku, joka en ole, mutta jonka sinä kuvittelet minun olevan? Eipä sillä että tarvitsisikaan todistella, usko mitä tykkäät. :roll:
Kaikki lähti ihan itsestäsi. Eli siitä, kun väitit paranoid?:lla olevan toinenkin nikki täällä.
Nyt alat vääristelemään muiden kirjoituksia ihan urakalla. Syytä siihen en osaa ymmärtää. Saattaa syy olla lääkityksessä. Tai sienissä.
Että mitä? Suosittelen sinua lukemaan uudelleen Paranoid?:in ketjut ja vertaamaan niitä tähän helmikuussa ilmestyneen uuden sankarin kirjoituksiin. Ehkä ne yhtäläisyydet sinullekin siitä valkenevat... tai sitten eivät, kun eivät vielä ole valjenneet...

Mitä kirjoituksia olen vääristellyt urakalla? En ymmärrä kirjoituksiasi lainkaan, johtunee niiden lääkitysten ja sienien puutteesta, jotka sinulla ilmeisesti ovat käytössä.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja garcia »

Entä jos kyseessä on kuitenki oman kylän hullu poika jota äitee ja tädit ja niiden poikaystävät suojelee? - "Joo, se haahoilee tuol metsissä, pukeutuu mummoks ja muumiks, me tykätään siitä ku se soittaa mandoliinia kuiteski."

Avatar
Tabula Rasa
Sofia Karppi
Viestit: 415
Liittynyt: To Syys 24, 2015 8:51 am

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Tabula Rasa »

Innostuin lukemaan tätä ketjua illalla ja yöllä mökillä. Täytyy sanoa, että on ihan todella hauska ketju; totta tai ei, niin on kyllä ihan mahdottoman hauskasti kirjoitettu. :D

Jäi mietityttämään, että jättikö Paranoid? jutun jatkon ja päätöksen ihan lukijoiden mielikuvituksen varaan? Jättikö hän meille perinnöksi jutun viemisen loppuun saakka ja ilmestyy vielä kirjoittelemaan, ja kertomaan sitten, että mikä oli tämän tarinan loppu oikeasti tai kuka meistä kirjoitti kaikista parhaan lopun tarinalle.

Toivon joka tapauksessa, että Paranoid? vain lavasti oman kuolemansa ja kirjoittaisi jatkossakin, oli sen verran taidokasta ja persoonallista tekstiä. Suosittelen mökkilukemiseksi.
Työttömyys, viina, kirves ja perhe
Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Onhan tämä hauska ketju, ei voi muuta todeta. Mutta harmittaa se, että aloittaja sitten päätti lopettaa tarinan keskeneräisenä. Olisi ollut kiva tietää miten tässä sitten lopulta kävi.
Gods made heavy metal.

aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Eikohan se ole aika selvaa, etta RiikkaJ hautasi Paranoid?in ja mummelin ja heidan lopullista kohtaloaan emme koskaan tule tietamaan :D. Hyva nain, kaikki kirjallisuuden parhaat mysteerit jattavat lukijansa miettimaaan, mita jos...?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson

TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja TooToo »

RiikkaJ siis rekisteröityi minfoon kertoakseen, että paranoid potkaisi tyhjää ja mymmelin arvoitus raukesi siinä samalla. Oli muuten ainut viesti häneltä ja eipä hirveää logiikkaa tuommoisissakaan :lol:

Tovi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 22, 2015 12:18 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Tovi »

Dr Bergmeister kirjoitti:Olisi ollut kiva tietää miten tässä sitten lopulta kävi.
Tosiaan mielenkiintoinen ketju, minusta parasta olisi ollut se, että olisi saatu tänne sellaista hieman epäselvää ja sumeaa valvontakamerakuvaa mummelista mökin lähistöllä... 8)

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Minäkin olen toivonut aloittajaan lavastaneen kuolemansa ja palaavan takaisin jatkamaan tätä hurmaavaa tarinaa. Eipä taida käydä niin. Ja ehkäpä tarinan loppu oli se, että RiikkaJ oli kyseinen mummeli ja siksi tiesi paranoid?in kohtalon :wink:
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Walrus
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: To Touko 15, 2008 4:24 pm
Paikkakunta: Soome

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Walrus »

Paranoid? - Profiili

Liittynyt:
Su Syys 13, 2015 8:57 pm
Viimeisin käynti:
Ma Kesä 19, 2017 6:59 pm
:shock: :shock: :shock:

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Ehkä 2-metrinen mummo palaa! Tuskin maltan odottaa....
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

Paranoid?
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Syys 13, 2015 9:57 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Paranoid? »

Moi kaikki! Minä lakkasin kirjoittamasta tänne, koska poliisi kehoitti minua olla kirjoittamatta ja sitten vain jätin tämän ketjun. Tämä asia ei ole ratkennut vieläkään. 2 todella pelottava juttua on tapahtunut minun poissaollessa minfosta. Se mummeli on todella sairas ja me emme voi käsittää vieläkään, että miksi hän on perässämme ja mitä hän haluaa meistä!

1 juttu. Meidän rakas 1v Kääpiöpinseri katosi mökillä oudosti. Me päästimme sen illalla ulos ja hetken päästä me huudettiin sitä takaisin sisään, se ei enään palannut :(

2 juttu. Me laitoimme paikallissanomiin ilmoituksen, että ``myydään polttopuita``. Isälleni soitti 3 päivän päästä ilmoituksesta matala ja käheä ääninen tyyppi, Isä ei osannut sanoa, että oliko soittaja mies vai nainen. He sopivat tulla hakemaan puita kello 3 seuraavana päivänä. 3 aikaan pihaamme saapui Opel Corsa vuosimallia 82. Menimme ulos ja ihmettelimme, kun tuo tyyppi ei noussut autostaan ulos, vaan hän avasi ikkunan ja huusi, että ``teilläkö on puita myynnissä`` menimme auton viereen ja minä huomasin, että tuo tyyppi on vanha viiksekäs ja parrakas mies millä on tummennetut silmälasit. Tuo tyyppi oli kieltämättä oudon ja karmivan näköinen. Tuo tyyppi sanoi, että hänellä on toinen jalka murtunut ja sen vuoksi hän ei voi nousta ulos autosta. Hän pyysi meitä laittamaan puut hänen takakonttiin ja takapenkille mitä suojasi pressu. Minulle tuli tuosta tyypistä pelon lisäksi kummallinen olo, hän katsoi minua sillein kun hän tuntisi minut. No minä sitten lastasin puita hänen autoonsa, kun avasin apukuskin oven ja kaadoin penkin, että saan puut takapenkille niin huomasin, että tuon tyypin penkki on takapenkissä kiinni. Hän näyttikin tosi isolta jo pidemmältä. Hän istui myös jalat ihan koukussa, siis ihan. Tuo tyyppi oli ainakin 2 metriä pitkä. Minulle tuli heti mieleen, että tuo on se mummeli vale asussa. No tuo mummeli huomasi, että minä tunnistin hänet, hän laittoi autonsa käyntiin ja peruutti vasemmalla alamäkeen kääntyvän mökkitiemme alas asti isommalle tielle melkein kaasu pohjassa ja kiihdytti täysiä pois. Olimme ihan shokissa. Minä soitin poliisille, että meitä vainonnut sekopää kävi äsken pihassamme, mutta poliisi sanoi, että rikosta ei ole tapahtunut niin heillä ei ole mitään perusteita yrittää ottaa Corsa kuskia kiinni.

Tuo tapaus oli viimeinen niitti. Mökillämme ei käy enään ketään ja meidän perhe vaihtoi sukunimeä ja paikkakuntaa + minä poistin kaikki some profiilini yms. Toivottavasti tuo sekopää ei koskaan löydä meidän kotiin. Palava halu olisi silti selvittää, että kuka hän on ja miksi hän vainoaa meitä.

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Voi kamalaa!

Heti kun olin lukenut tuon, tänne ilmestyi jättikokoinen hämähäkki. Ei mikään 2-metrinen, mutta sanoisin että hämähäkiksi yhtä iso kuin tuo mummoksi. Eikä sellainen mitä isot hämähäkit Suomessa yleensä ovat, vaan todella PAHAn näköinen. Se juoksenteli ympäriinsä mutta välillä se pysähtyi pitämään jalkojaan oudosti ihan koukussa ja sitten se värisytteli itseään.

Mietin nyt, oleileeko se mummo meidän naapurissa ja lähettikö se hämähäkkinsä tänne piruuttaan ja mitä seuraavaksi. Paranoid? Mitä tähän sanot?

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Sano Paranoid, ettet sinä ole voinut tehdä tällaista aloittelijan mokaa, ettet ottanut sen rekisterinumeroa ylös vaikka häärit sen Corsan ympärillä ja sen vuosimallinkin jo selvitit?
:shock:
Oliko mummeli nyt siis miesten vaatteissa?
Kun mumpsille tuli kiirus pois pihalta, muistiko hän maksaa saamansa puut?
Mites nyt käy, kun kerroit poistaneesi kaikki some-profiilit, mutta olet täällä kertomassa jälleen mummelista? Tosin edelliset huhut kuolemastasi vaikuttavat hieman liioitelluilta, mutta ei kai mummukaan nyt enää usko, jos sinä nyt heräsit henkiin ja taas kohta joudut kuolemaan.

Paranoid?
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Su Syys 13, 2015 9:57 pm

Re: Ainakin 2 metrinen mummeli vainoaa

Viesti Kirjoittaja Paranoid? »

Siinä vaiheessa kun auto lähti peruuttamaan niin minä otin rekkarin ylös. Rekkaria ei löytynyt Trafilta, vai mikä onkaan? No en minä nyt tiedä, että oliko ne miesten vaatteita, vanha musta puvun takki ja halvat ``tarjoustalon`` farkut jalassa. Hän kyllä haisi mummelille, vanhalle kauhealle parfyymille ja tupakalle. Hän ei todellakaan maksanut puita. Ei mummon tai kenenkään ole ollut tarkoitusta uskoa minun kuolleen. Poliisi pyysi minua olla kirjoittamasta tänne muista syistä ja poistin some profiilini koska oli viitteitä, että mummeli seuraa niitä.

Vastaa Viestiin